Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher.
Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉
Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je?
Odgovor je pri tebi, če je želja ali potreba po večjo moči in navoru?
Moje mnenje je da v kolikor je avto v dobrem stanju in ustrezno vzdrževan, +30HP ni problematičnih, je pa pri turbo motorjih ponavadi bolj omejitev navor. Pri prevelikem navoru serijska sklopka ne zdrži več in bo drsela (moje izkušnje na Accordu 450Nm serijska sklopk ni držala, zato maping na 420). Je pa res da te mape ki jih ponuja večina Slo tunerjev so dokaj stestirane in so delane pod limit, zato ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa ti bo kdo šel delat custom mapo na max. limite pa se bo na valjih pokazalo če je sklopka šibka točka. Bo pa pol itak tuner sam predlagal nek nižji safe navor.
Sklopka je prvi limit, nato je Turbo, ki je lahko premajhen in ne da več od sebe, vzporedno s turbotom zna biti še limit intercooler, če je premajhen oziroma ne uspe zadostni ohladit zraka ne bo moči.
Aja, če se dobro spomnim maš ti avtomatika, tam bi še posebej pazil na max navor in to da je graf navora lepo razporejen brez špic.
Glede max navora avtomatskega menjalnika bi ti verjetno znal @scaniapomagat, za Vage, Bmw in nekaj MBjev mam podatke, za Mazdine avtomatske menjalnike pa žal ne.
Kolikor pa sem gledal grafe čipanih D175 pa lepo pridobiš navor in moč čez celo Rpm območje.
Btw. Jaz bi čipal😎
Spodaj je graf D175, moč je na kolesih, ker je merjeno na valjih.
Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍
Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120na 165-170 KM .
Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev?
Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor.
Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165.
V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit.
To je pod pogojem da so mape dobro narejene.
Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov.
V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen.
Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.
Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.
Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?
Pred eno uro je DonFelipe napisal:
Škoda.
Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral?
Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke.
A oblika karoserije ne igra vloge?
Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem.
Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!
Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.
Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?
S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲
M3 G120:
I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72
Diferencial (FD): 3,72:1
M3 G165:
I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38
Diferencial (FD): 4,39:1
M6 G145:
I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72
Diferencial (FD): 3,85:1
M6 G165:
I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38
Diferencial (FD): 4,39:1
M6 G194:
I. 3,55
II. 2,02
III. 1,45
IV. 1,00
V. 0,71
VI. 0,60
R. 3,89
Diferencial (FD): 4,06:1
M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg
ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja.
Samompri vnosu naslova v navigacijo je touchscreen prednost... povsod drugje pa je preko kolescka in gumbov meni osebno bolj uporabno... Pa se ko enkrat probas vnos preko govora, je to se boljse... Zal edino Mazdina navigacija ne dela dobro, ce ne znas dobro anglesko... Pri Google Maps recimo odlicno razmume, tudi ce po slovensko poves... Vsaj preko iPhone in Siri je tako...
Imam oba nacina vnosa oz. upravljanja v CX-5... pa redkokdaj tapkam po ekranu...
Ja govorno upravljanje je najboljše pod pogojem da govoriš dobro angleščino, če ne je pa polom.
Google zna še dokaj dobro razbrat tudi s polomljeno angleščino, pri večini avtov z tovarniško navi oz. upravljanjem z glasom pa je bolj bogo brez dobre angleščine.
Ajoj, kaj bodo porekli nekateri. Da mečeš novo olje proč. 😊
Sicer pa mi je včeraj moj mehanik pokazal olje, ki ga je imel en zdravnik v svojem Mercedesu brez menjave 45000 kilometrov. 😬
To ima spravljeno na posebni polici. Se pravi, da je eno menjavo in servis kar preskočil. In ko mu je dal noter novo, sveže olje, je prišel drugi dan nazaj in obtožil mojega mehanika, da mu sploh ni zamenjal olja, ker je črno. Ja pa kakšno naj bi bilo, če je pobralo vso nesnago iz oljnega korita. Mehanik mu je pred menjavo sicer predlagal, da bi dali oljno korito dol in vse skupaj sprali. A je odklonil, ker da je to strošek brez veze. Kaj delajo ljudje z avti, pa se potem čudijo, če gre kaj narobe. Potem je pa avto slab.
Je pa tisto prežgano olje res zelo gosto, temno črne barve 🧐 in smrdi.
Če bi naredi preizkus z kapljico na papirju, bi ga verjetno olje prežgalo in bi šlo skozi. 😬
Ja eni so res pravi talenti glede vzdrževanja.
V takem primeru kot je ta z 45kkm intervalom, bi jaz predlagal da se nato vlije najcenejše olje ustrezne gradacije in naredi kakih 200-300km lahke vožnje, in nato spet menja za kvalitetnejše s katerim bi nato naredil naslednji interval 10kkm.
Tako bi nežno spral usedline in nečistoče ki so se nabrale v notranjosti motorja.
Ali pa najcenejše olje z malce agresivnejšim Engine Flushom pa ene 15-20min pod prostim tekom, pa nato vlit kvalitetnejše olje za normalen interval.
evo, zdej lahko malo več povem... mi je žal, da nisem slikal olja, je blo že kr fajn prežgano, hvala za vse nasvete, če me nebi blo med vami bi še res čaku na teh 200kkm, ki so mi jih svetovali na Selmarju
Med samim prestavljanjem ne občutim neke bistvene razlike, opazim pa v prestavitvi v vzvratno vožnjo, prej je avto dobesedno cuknu, zdej pa tega več ni.
No zdaj si vsaj na lastne oči videl da imamo prav z menjavami olj.
Avtomatika je pa še toliko bolj občutljiva in lahko pride do dražjih popravil, če je olje fuč. Glede na to da so menjave olja dost poceni, ne vidim smisla šparat na takih stvareh.
Ja, vendar samo manjše osnovno vzdrževanje, dokler so v garanciji lahko mi šraufamo samo na Toyota servisu, v prisotnosti njihovega mehanika, kljub temu da smo tudi mi opravili enako šolanje v Toyotinem centru za izobraževanje na Toyota Adria🙄
Ko garancija mine pa bomo vse v naših delavnicah tko kot Mercedese. 😎
Hmh, malo bom vzel z rezervo te vaše offroad podvige v hribih na snegu🙄
Verjetno ni bilo glih dost snega in bolj položno, k drgače ni variante da v globokem snegu prideš v kak bolj strm klanec.
Mam izkušnje zadnjih par dni, okolica Snežnika cca 1200nv snega do kolen, z pravim terencem (Land Cruiser) ni šlo kljub reduktorju in zapori diferencialov. Ostalo je edino manevriranje 1.5km v rikverc kjer smo lahko obrnili avto. 🙄
Vse ima svoje fizikalne meje, ko je klanec malo bolj strm enostavno zmanjka oprijema.
Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana
@sportman333 ja kot je bilo že rečeno, tudi japaneri znajo naredit, ampak je verjetno EU trg za njih postal čedalje manj zanimiv, preveč kompliciranja z emisijami, stroški z uvozi,... Po drugi strani pa vsi avto proizvajalci krčijo svoje modele in motorizacijo in ponujajo to kar je v trendu.
@DonFelipeja sam pospešek do 100 ni najbolj pomemben, meni je bolj važen podatek prožnosti, ker ta pomeni da ima avto zadosti navora da ti ni treba za vsako figo šaltat in nabijat obrate.
In če pogledaš zgoraj prožnost 1.5t vs 2.0na, je 2.0 kljub večji kubaturi pravi lenivec. Tak da tvoja teorija da je 1.5 premalo ne drži vode.
To da je več navora na voljo skozi večjo rpm območje pride še kako prav na terenu in v hribih, če moraš na slabi podlagi v hrib šaltat navzdol si že pogorel in se boš verjetno zakopal in ne boš prišel gor.
1.5 motor je bil v legendarnem Civicu pred 30 leti (1990-1992), samo da je sedaj pač izpopolnjen in ima turbino ter za isto prostornino razvije več moči kot 2.0, registracija pa je skoraj enaka. Če mene vprašaš premajhna prostornina za tako velik in težak SUV oziroma terenski kombi oziroma multivan.
Tale novi Hondin 1.5 turbo motor (L15) nima prav nič skupnega z starim 1.5 motorjem iz Civica (D15).
L15 motor je čist na novo razvit in ni nobena izboljšava D15tke.
Glede manjše prostornine pa se ne strinjam, če smo že pri tem Hondinem 1.5 turbo motorju ima 220Nm med 1.900–5.000rpm, če ga recimo primerjamo z Mazdinim 2.0 atmosfercem ki ima 208/214Nm samo pri 4.000/min, je razlika kateri bolj vleče očitna.
Poglej AM test CRV, CX5 in CX30 v vseh pogledih 1.5 turbo "mlinček" poje 2.0 atmosferca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher.
Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani