Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. 

Obstajata 2 verziji:

1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)

2. Large version za navor  do 340 lb-ft (461 N·m) 

Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. 

 

Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

 

Odgovor je pri tebi, če je želja ali potreba po večjo moči in navoru? 

Moje mnenje je da v kolikor je avto v dobrem stanju in ustrezno vzdrževan,  +30HP ni problematičnih, je pa pri turbo motorjih ponavadi bolj omejitev navor. Pri prevelikem navoru serijska sklopka ne zdrži več in bo drsela (moje izkušnje na Accordu 450Nm serijska sklopk ni držala, zato maping na 420). Je pa res da te mape ki jih ponuja večina Slo tunerjev so dokaj stestirane in so delane pod limit, zato ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa ti bo kdo šel delat custom mapo na max. limite pa se bo na valjih pokazalo če je sklopka šibka točka. Bo pa pol itak tuner sam predlagal nek nižji safe navor. 

Sklopka je prvi limit, nato je Turbo, ki je lahko premajhen in ne da več od sebe, vzporedno s turbotom zna biti še limit intercooler, če je premajhen oziroma ne uspe zadostni ohladit zraka ne bo moči. 

Aja, če se dobro spomnim maš ti avtomatika, tam bi še posebej pazil na max navor in to da je graf navora lepo razporejen brez špic. 

Glede max navora avtomatskega menjalnika bi ti verjetno znal @scaniapomagat, za Vage, Bmw in nekaj MBjev mam podatke, za Mazdine avtomatske menjalnike pa žal ne.

Kolikor pa sem gledal grafe čipanih D175 pa lepo pridobiš navor in moč čez celo Rpm območje. 

Btw. Jaz bi čipal😎

Spodaj je graf D175, moč je na kolesih, ker je merjeno na valjih. 

chip-tuning-Mazda-6-2.2-D-175-KM-129-kW.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍

Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120  na 165-170 KM .

Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev?

Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor.:whatever:

 

Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. 

V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. 

To je pod pogojem da so mape dobro narejene. 

Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. 

V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. 

Tak da Go for It! 🤘🤘🤘

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.

Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.

Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?

 

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Škoda. 

Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral?

Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke.

A oblika karoserije ne igra vloge?

 

Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. :rolleyes:

Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!

Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.

😁😁😁😁😁

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

 

M3 G120:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,72:1

 

M3 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G145:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,85:1

 

M6 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G194:

I. 3,55
II. 2,02
III. 1,45
IV. 1,00
V. 0,71
VI. 0,60
R. 3,89

Diferencial (FD): 4,06:1

 

M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ;)

ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ja ampak koliko avtov pa ima tovarniško navigacijo z Gmaps in govornim upravljanjem v slovenščini??? Kolikor je meni znano nobeden. 

Pa ponavadi mastno doplačaš za eno na pol uporabno navigacijo🙄🥴

Ajd Android Auto je neka rešitev, ampak zakaj pol doplačat za brezvezen navi ki ga ne uporabljaš. 

Slovenija za proizvajalce žal ni zanimiva in se jim dobesedno jebe za nas. 🥴

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Samompri vnosu naslova v navigacijo je touchscreen prednost... povsod drugje pa je preko kolescka in gumbov meni osebno bolj uporabno... Pa se ko enkrat probas vnos preko govora, je to se boljse... Zal edino Mazdina navigacija ne dela dobro, ce ne znas dobro anglesko... Pri Google Maps recimo odlicno razmume, tudi ce po slovensko poves... Vsaj preko iPhone in Siri je tako...

 

Imam oba nacina vnosa oz. upravljanja v CX-5... pa redkokdaj tapkam po ekranu...

Ja govorno upravljanje je najboljše pod pogojem da govoriš dobro angleščino, če ne je pa polom. 

Google zna še dokaj dobro razbrat tudi s polomljeno angleščino, pri večini avtov z tovarniško navi oz. upravljanjem z glasom pa je bolj bogo brez dobre angleščine. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Ajoj, kaj bodo porekli nekateri. Da mečeš novo olje proč. 😊

Sicer pa mi je včeraj moj mehanik pokazal olje, ki ga je imel en zdravnik v svojem Mercedesu brez menjave 45000 kilometrov. 😬

To ima spravljeno na posebni polici. Se pravi, da je eno menjavo in servis kar preskočil. In ko mu je dal noter novo, sveže olje, je prišel drugi dan nazaj in obtožil mojega mehanika, da mu sploh ni zamenjal olja, ker je črno. Ja pa kakšno naj bi bilo, če je pobralo vso nesnago iz oljnega korita. Mehanik mu je pred menjavo sicer predlagal, da bi dali oljno korito dol in vse skupaj sprali. A je odklonil, ker da je to strošek brez veze. Kaj delajo ljudje z avti, pa se potem čudijo, če gre kaj narobe. Potem je pa avto slab. 

Je pa tisto prežgano olje res zelo gosto, temno črne barve 🧐 in smrdi. 

Če bi naredi preizkus z kapljico na papirju, bi ga verjetno olje prežgalo in bi šlo  skozi. 😬

 

 

Ja eni so res pravi talenti glede vzdrževanja. 

V takem primeru kot je ta z 45kkm intervalom, bi jaz predlagal da se nato vlije najcenejše olje ustrezne gradacije in naredi kakih 200-300km lahke vožnje, in nato spet menja za kvalitetnejše s katerim bi nato naredil naslednji interval 10kkm. 

Tako bi nežno spral usedline in nečistoče ki so se nabrale v notranjosti motorja. 

Ali pa najcenejše olje z malce agresivnejšim Engine Flushom pa ene 15-20min pod prostim tekom, pa nato vlit kvalitetnejše olje za normalen interval. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Meni pa je upravljanje z touchscreenom boljše, no če je v nekem normalnem dosegu roke, kar na novi M3 ni. 

S touchom si npr. hitrejši pri vnašanju naslovov navigacije. 

Najbolj smotano ne imeli BMW 5 E60, tam mi je upravljanje bilo full zamudno🥴

Avtorevije pa ja so vse bolj naklonjene svetim švabojem🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

evo, zdej lahko malo več povem... mi je žal, da nisem slikal olja, je blo že kr fajn prežgano, hvala za vse nasvete, če me nebi blo med vami bi še res čaku na teh 200kkm, ki so mi jih svetovali na Selmarju :vskalo:

Med samim prestavljanjem ne občutim neke bistvene razlike, opazim pa v prestavitvi v vzvratno vožnjo, prej je avto dobesedno cuknu, zdej pa tega več ni.

 

No zdaj si vsaj na lastne oči videl da imamo prav z menjavami olj. 

Avtomatika je pa še toliko bolj občutljiva in lahko pride do dražjih popravil, če je olje fuč. Glede na to da so menjave olja dost poceni, ne vidim smisla šparat na takih stvareh. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano
pred 49 minutami je mazdaman napisal:

A jote tudi sami vzdržujete?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Ja, vendar samo manjše osnovno vzdrževanje, dokler so v garanciji lahko mi šraufamo samo na Toyota servisu, v prisotnosti njihovega mehanika, kljub temu da smo tudi mi opravili enako šolanje v Toyotinem centru za izobraževanje na Toyota Adria🙄

Ko garancija mine pa bomo vse v naših delavnicah tko kot Mercedese. 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano

Hmh, malo bom vzel z rezervo te vaše offroad podvige v hribih na snegu🙄

Verjetno ni bilo glih dost snega in bolj položno, k drgače ni variante da v globokem snegu prideš v kak bolj strm klanec. 

Mam izkušnje zadnjih par dni, okolica Snežnika cca 1200nv snega do kolen, z pravim terencem (Land Cruiser) ni šlo kljub reduktorju in zapori diferencialov. Ostalo je edino manevriranje 1.5km v rikverc kjer smo lahko obrnili avto. 🙄

Vse ima svoje fizikalne meje, ko je klanec malo bolj strm enostavno zmanjka oprijema. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano (urejeno)

@scaniaJa točno, se nisem sam spomnil da lahko naredi kapljični vzorec olja pa poslika, bi se morala količina goriva v olju videt.

Pri taki količini bi moral na kapljičnem vzorcu biti zunanji obroč kakih 2cm ali več. 

Po podatkih od nekaterih analiz olja, bi naj bila pri X oznaki na šipki kolicčina goriva že kakih 20%!!! 

@Drejc01lahko narediš analizo olja po kapljičnem vzorcu in bomo takoj videli ali je dejansko toliko goriva v olju ali ne.

Navodila najdeš v spodnji temi

https://www.mazda-si.net/topic/16514-analiza-olja-z-metodo-kapljičnega-vzorca/

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano (urejeno)

@Drejc01Huh, to pa nekaj hudo ne štima z avtom, na prvo žogo bi rekel da šobe ščijejo. 

Povej malo več o avtu prevoženi km?, servisi? 

Je pa res možno da je kak nevedni mehanik natočil do X oznake, ker to je res težko verjetno da ti po 100km nalije tolk goriva.  

 

 

@ignacij dej dej, a morate v vsaki temi težit s temi bencin vs dizel vojnami. Človek išče rešitev za svoj problem😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano

Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter  parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana ;)

😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mazdino olje ali Red line?

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano

@sportman333 ja kot je bilo že rečeno, tudi japaneri znajo naredit, ampak je verjetno EU trg za njih postal čedalje manj zanimiv, preveč kompliciranja z emisijami, stroški z uvozi,... Po drugi strani pa vsi avto proizvajalci krčijo svoje modele in motorizacijo in ponujajo to kar je v trendu.

 

@DonFelipeja sam pospešek do 100 ni najbolj pomemben, meni je bolj važen podatek prožnosti, ker ta pomeni da ima avto zadosti navora da ti ni treba za vsako figo šaltat in nabijat obrate.

In če pogledaš zgoraj prožnost 1.5t vs 2.0na, je 2.0 kljub večji kubaturi pravi lenivec. Tak da tvoja teorija da je 1.5 premalo ne drži vode. 

To da je več navora na voljo skozi večjo rpm območje pride še kako prav na terenu in v hribih, če moraš na slabi podlagi v hrib šaltat navzdol si že pogorel in se boš verjetno zakopal in ne boš prišel gor. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

1.5 motor je bil v legendarnem Civicu pred 30 leti (1990-1992), samo da je sedaj pač izpopolnjen in ima turbino ter za isto prostornino razvije več moči kot 2.0, registracija pa je skoraj enaka. Če mene vprašaš premajhna prostornina za tako velik in težak SUV oziroma terenski kombi oziroma multivan.

 

Tale novi Hondin 1.5 turbo motor (L15) nima prav nič skupnega z starim 1.5 motorjem iz Civica (D15). 

L15 motor je čist na novo razvit in ni nobena izboljšava D15tke. 

 

Glede manjše prostornine pa se ne strinjam, če smo že pri tem Hondinem 1.5 turbo motorju ima 220Nm med 1.900–5.000rpm, če ga recimo primerjamo z Mazdinim 2.0 atmosfercem ki ima 208/214Nm samo pri 4.000/min, je razlika kateri bolj vleče očitna. 

Poglej AM test CRV, CX5 in CX30 v vseh pogledih 1.5 turbo "mlinček" poje 2.0 atmosferca. 

CX5 2.0 vs CRV 1.5t vs CX30 2.0

Screenshot_20210108_204540_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210108_204702.jpg

Screenshot_20210108_212610_com.android.chrome.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.