jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.
2009 pa 2021 ... ups
ja casi se spreminjajo, vcas so bli se dizli full popularni 🤪🙊
Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.
Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.
Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.
Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.
In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.
Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6
Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.
Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).
Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.
@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.
Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009
Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.
Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:
Ne najdem točnega odgovora na to vprašanje...vem, da core ima dnevne halogenke, ostale LED, plus pa je potem očitno enako? Vem da ima style matrične, zato pa bi najraje imel style, upam da bo čez par mesecev tudi kakšna g150 style, če ne bom pač g122 vzel, načeloma mi bo dovolj ampak bi raje vzel 150, če bi lahko izbiral.
Mislem ce gledas zalogo je malo BV gledat. Pojdi v salon in povej kaj bi rad.
Mojega nikjer ni blo, so pogledali, je bil na Nizozemskem in cez 20 dni pri nas. Tako vsaj to ce je mogoce v skladiscu na Nizozemskem.
Kaufen Sie [2 Stück] CDEFG für CX30 CX-30 Front Kühlergrille Frills Frontstoßstangenmaske Auto Grill Modifiziertes Zubehör im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung...
Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...
uvozit iz USA 2.5 Turbo saj vem da je nemogoce ... samo bi bilo pa top
Tako nekako kot je @mito3000 napisal. Obcasno res malo pocuka in pa zvok motorja je tam ob cca. 2k obratih rahlo prasketajoc (kot nek drone). Ampak ta zvok je prisoten tudi ce nimas gasa (vozis po klancu navzdol) in je isti zvok.
Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ...
Tole z odbijanjen med crtama je kar pogost problem povsod in pri vseh znamkah. Kak ford, kia, ... se naj bi vsi odbijal
Je pa to ko dejansko probas kar smesno. Avto lepo vozi za vozilom, ampak gre kar precej desno in potem se enkrat odloci in gre precej levo in potem spet desno, .... prov dejansko vozi "po sredini" samo da vijuga levo pa desno.
Lane assist ni uporaben za to da avto sam vozi Je mazda tudi sama rekla da lane assist ni za to da ti bo sam vozil ampak samo pomaga.
Je pa potem tist traffic jam assist, ki pa NAJ BI sam vozil za avtom in po sredini .... v realnosti je tako kot si napisal. Vozi od crte do crte ko nek pijanc
Sem pa prejsnji teden naredil en super izlet v prekmurje. Vem, da sem ze omenil ampar radarski tempomat je TOP. Na vrhniki lepo 135 in potem tako lepo sproscena voznja do Lendave. Lepo v easy klepeat in samo drzis volan.
Polozaj za volonam sem sedaj uspel nastavit in mi je udobno. Bi pa rekel da avtomatik je ok, bi pa res bil lahko za malenkost boljsi. Predvsem ce od hise pocasi speljujem in tko pocasi lezes proti 50 se mi zdi da prehitro prestavlja gor in je malo neprijetno.
tudi sam se zanimam za nakup CX30 pa bi imel par vprašanj za vas. Danes sem bil na testni vožnji z G122 v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Avto se za moje pojme pelje res lepo, me je veliko bolj prepričal kot naprimer Kona (vem, klaso manjši avto) in sem bolj ko ne odločen za nakup. Zanima me če je res da imajo vse bencinske izvedenke z ročnim menjalnikom deaktivacijo cilindrov ki lahko povzroča vibracije med cruisanjem med vožnjo? Sam tega na testni vožnji nisem opazil, vidim pa da pišejo po tujih forumih. Nekateri tu ste pisali o zatikanju ročnega menjalnika, se že kaj ve kaj bi to bilo narobe?
Zanimajo me tudi vaše izkušnje z soul crystal red barvo (46V), se res lahko tako lušči kot nekateri poročajo? V tem primeru bi se potem raje izognil tej barvi, pa bi kako drugo vzel. In pa še končno, ima kdo kontakt ali ve za kakega poštenega prodajalca Mazd v okolici 01 ali 04?
Hvala vam za odgovore
Vse G122 in G150 imajo deaktivacijo cilindrov. Skyactive X (186) tega nima ima pa on nov nacin SPCCI (nacin kot naj bi delal dizel). Eni so res porocali o vibracijah, ki pa jih je potem sam SW update precej odpravil (ne pa popolnoma). Ko sem sami imel testno G122, teh vibracij nisem opazil.
Barva je pa ... no ja na vsaki mazdi ista no. Tej problemi o luscenju rdece barve so tako za mazdo 3, 6, cx5, ... Jaz na tvojem mestu ce ti je barva vsec bi pac vzel to. Meni osebno ni najbolj sedla tako da sem se odlocil za Machine Gray.
Za prodajalca .. sam sem bil zadovoljen z Interclass na dolgem mostu. Bilo je vse tako kot dogovorjeno.
Tale slika malo prenapihne zadevo (na sreco). Zadeva ni globoka, naceloma jo niti z nohtom ne cutis da je praska. Sem kar precej preprican, da bi neka polirna pasta tole za salo resila.
No jaz sem pa vcer lepo pral avto in najdem prve bojne rane. Raze se vidijo samo na soncu in niso neki globoke. Imam obcutek da bi z nekim poliranjem slo tole stran. Ima kdo kak nasvet?
Drugace pa tudi mene kaze cca. za 0.4l manjso porabo racunalnik kot racuna poraba.com.
No v tem si pa kar eden redkih, ki jih ta notranjost ni vsec. Sam sem imel problem pri drugih avtih ker za moj okus noben ni imel tako dobre notranjosti kot mazda ... in ravno to me je prepricalo.
Pomoje se tudi ne da tega razbrat. Dobis kje je bila narejena, model, ali je pogon na vse 4, masino in prestave (vec v sliki)
Kolikor vem razlika med starim (2020) in novim (2021) modelom ni druga kot razlika pri masinah in opcijah opremo. Z 2021 so umaknili dizla, X je sedaj x186 (razlika je nekaj v kompresorju + SW).
Potem pri 150 konjsem imas sedaj na voljo vse razrede opreme + tudi 2WD (prej je bil samo 4WD).
No pa sibedah je sedaj na voljo samo pri Skyactive X + 4WD.
Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.
Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.
Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht
Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.
Avtomatika se se privajam toda je precej bolje, kot je bilo v zacetku. Opazam, da preveckrat speljujem s premalo gasa in nekako zelo hitro prestavlja v visje prestave. Tako pocasi pospesujes in imas v 300m ze v peti prestavi pri 50km/h. To se nekako kar cuti in je precej bolj prijetno, ce speljes z vec gasa in lepo pospesi.
Radarski tempomat ... no tole sem pri prvi voznji ze malo se ustrasil, da je res precej grob, toda sedaj ga redno uporabljam in je res super.
Traffic Jam assist ... no tole je pa res odlicno. Sploh ta teden, ko sem se vozil po severni obvoznici kjer je guzva. Lepo vklopis in "pustis" da pelje za avtom pred tabo. Res je tko precej bolj sprosceno. Nekako nisi zmatran od voznje.
Poraba po prvem tankanju je 7.1 in pada. Povecini krat ko parkiram doma oz. v LJ mi napise 6,5. Tako da racunam oz. upam da bo tukaj tudi ostala.
Nocno voznjo sem dejansko opravil samo eno. In takrat moram priznat, da ti matricni LED zarometi naredijo dan
Sedaj zadevo, ki jo se nisem uspel pogruntat. Nastavitev sedeza. Nekako ne najdem optimalnega polozaja. Naceloma je udobno in ok, toda ni optimalno. Plus po cca pol ure imam obcutek da me siv na sedezu zulji v stegen, ampak mislem da je to zaradi napacne pozicije. Ima kdo kak YT kako nastavit optimalno pozicijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2009 pa 2021 ... ups
ja casi se spreminjajo, vcas so bli se dizli full popularni 🤪🙊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani