In to je bistvena lastnost dobrega politika: vedno pove resnico - nikoli pa ne govori o bistvu.
Oni me zdaj prepričujejo, da ni njihova napaka, ker čeljusti niso razdirali. In jaz jim ne morem oporekat, ker čeljusti res niso razdirali. Kar so odstranili, so pa narobe sestavili - pa če priznajo ali ne...
So zapisali še, da so me opozorili, da so zavorne ploščice izrabljene, da pa se jaz za menjavo nisem odločil. Bom popoldan poslikal, pa vam pokažem in sami presodite, če so res tako hudo zrabljene ali pa je to samo: "itak bi jih moral menjat, torej ni nobene škode"...
Ko se majhni otroci sprenevedajo in iščejo izgovore, je simpatično in zabavno. Pri odraslih pa to ni ne simpatično ne zabavno...
Se, poslal dopis na servis. In dobil odgovor: "... ... ... smo menjavo ležaja kolesa opravili brez razdiranja zavorne glave/čeljusti."
A mi zna kdo razložiti, kako lahko pri avtu z disk-zavoram zamenjaš kolesni ležaj BREZ da razdreš zavorne čeljusti? Ker že ne odstraniš zavorne čeljusti, ne moreš odstranit zavornega diska. Če ne odstraniš zavornega diska, pa do ležaja ne prideš.
Edino, če imajo tam zaposlenega kakšnega ginekologa, da je vse skupaj skozi auspuh naredil...
Sem gledal na mobitelu, pa nisem opazil, da sprašuješ za sliko, ki sem jo objavil pred dvemi leti...
To sliko mi je poslal možakar, ki je bil takrat serviser na Fordu, jaz pa sem jim pobiral čebelje roje, ki so vsake toliko prileteli do njih in dobili idejo, da bi se naselili v zračnik in pa osirje sem jim uničeval. Kdo je avtor te slike, pa ne vem...
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen zaradi nezadovoljivega povpraševanja kupcev po električnih avtomobilih in močne konkurence iz Kitajske načrtuje odpuščanje tisoč zaposlenih, poročajo nemški...
Ma, ni take hude sile. Jaz ne vozim na Tri Krone, tako da ni neke hude rjavine...
Mislim, saj od začetka sem tudi jaz vozil v Tri Krone po dvakrat na leto pa več kot so sprejali tisto olje, bolj je rjavelo. In me je mož prepričeval, da so Mazde nagnjene k rjavenju.
Potem je en model v Čepovanu štalo predelal v delavnico in septembra leta 2018 sem peljal k njemu na protikorozijsko zaščito. Sicer je računal 140€, kar je bilo precej več, kot pri Treh kronah, ampak pri Treh kronah sem bil dvakrat na leto, BTjka pa vedno bolj rejnata. Tu sem plačal pa enkrat. In glej ga zlomka, od takrat naprej Mazda ni več nagnjena k rjavenju...
Sem bil malo po Novem letu spet pri tem modelu, da bi on spet malo pogledal podvozje. Pa je postavil termin kot da sem v bolnici: november 2026. In še najraje vidi, če peljem kam drugam, ker ima preveč dela...
Se odločim, da bom BTjko, ki šteje že 15 let in se jo v glavnem uporablja pozimi, malo pregledam po podvozju, če se kje pojavlja kakšna rjavina, pa da saniram.
Dvignem avto na klocne, snamem gume in se zagledam v sprednji desni zavorni disk. Se mu vidi, da zadnje čase na njega ploščica ne nalega, kot bi morala, ampak nalega samo na približno dveh tretjinah.
Malo presenečen nad odkritjem se lotim podirat zavore desno spredaj in ugotovim, da so slabo sestavljene. Zgoraj so bile lepo v vodilu, spodaj pa ne. Zato so na desni strani ploščice na disk pritiskale samo z zgornjim robom.
In je sledilo kupovanje novih ploščic ter struženje zavornih diskov. Sicer je bil poškodovan samo desni, ampak, kot vsi vemo, zavore se urejajo v kompletu na celi osovini...
A kdo ugane, kje je bila BTjka 15.5.2024 in kaj so tam počeli?
Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.
Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo...
Ostalo pa hitro pozabijo...
pred 3 urami je dvorjan napisal:
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
Vsako gospodinjstvo ima električni priključek. Ko bo potegnilo še kabel do parkinga (pa še to ne rabi vsako), bo 90 % izzivov prehoda na elektrifikacijo osebnega prometa rešenih. Ampak oni bodo raje kurili sok dinozavrov še naprej,
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...
Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...
Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.
To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...
Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji.
Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006.
Kaj to pomeni? Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...
pred 2 urama je dvorjan napisal:
... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ...
Povprečno osebno vozilo v Sloveniji na dan prevozi manj kot 30 kilometrov. Električno energijo, s katero premagaš omenjeno razdaljo, v baterijo EV pretočiš v eni uri preko standardne šuko vtičnice.
... ... ... ... ... ...
To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...
Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...
Sicer pa to lahko precej enostavno ugotovimo: gremo v soboto zvečer po diskačih in žurkah poslušat, katero glasbo vrtijo, pa bomo hitro slišali, kje je Balkan, kje je pa Slovenija...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
So res tako hudo izrabljene?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani