Sem lih včeraj v Lj. na križišču pri Meteljkovi vštric ene ženske pokazal z rokami,naj se malce stisne do tistega pred sabo...k je puščala cca.3 metre prostora....
In ji ni bilo jasno,kaj ji hočem povedati...in sva spustila sipe...in ji povem,da če bi vsi puščali toliko prostora....zadaj jih pa veluko sploh ne more čez križišče...da naj misli tudi na ostale,ker cesta ni le za njo...
In vpraša,..."ja kaj pa varnostna razdalja?"
In ji rečem,..."pa zategnite še ročno,da bo bolj varno pri stoječem vozilu😃👍"
Mislim ej-res...za ene ni drugega kot na avtobus in "bog nam pomagaj"🤨
Triglav meni ni nikoli kompliciral, pa sem imel enkrat škode za 7800 evrov.
Sicer se pa ravno pri Trgilavu da dobit do 25% komercialni popust. Ampak te poskušajo olupit ti agentje, mater jim pokvarjeno. Skoraj vsa zavarovanja avtomobilov sem imel na Triglavu, stanovanje ravno tako zavarovano pri njih. Pa mi je zavarovalni agent naračunal 1405 € zavarovanje za novo vozilo ob najvišjem bonusu, Drajv popustu 9%, pa še nekaj na stalnost mi je dal. Ko sem mu omenil boljše ponudbe, se je sprehodil do računovodstva in čez par minut ponudil isto polico za 1100 €, kjer je upošteval 25 % komercialnega popusta.
VSAKA slovenska streha lahko - pokrita s sončnim paneli - ustvari dovolj elektrike za več gospodinjstev in električnih vozil. Pa razen denarja za panele in inverter ter - po potrebi še baterije - (vse to je enkraten nakup), ni treba več financirati tujcev. Samo kako vam to predstaviti, da boste razumeli ... Hmmm. Je enostavneje zaviti na črpalko in dati 10 % Petrolu, 50 % državi in 40 % Arafatom. Pa še onesnaževati planet s kurjenjem soka dinozavrov. In se jeziti na ostale, ki želimo nekaj spremeniti na bolje, češ, kako smo čudni. 😃
Vse asistence so za poneumljanje voznikov. Pri teh asistencah so lahko vozniki na fejstbuku in ostalih pomembnih zadevah. Pri tovornjaku in avtobusu je samo pri vožnji po avtocesti ali ravnini primerno vozit v avtomatskem režimu. Čez hribe in ovinke treba pa avtomatiko dat na ročni sistem... Lahko se pelješ v avtomatskem režimu...sam pol tovornjak s 40 tonami skupne teže počaka sredi klanca, v busu je pa cukanje...
Ne pa, prosim, da se mučim in ne znam uživati. Če imam kondicije za 1000 km v kosu, se ne mučim. Ne vem, kako misliš uživat, če se moraš prestavit od točke A do točke B.
Ni za vsakega EV za prvi avto. Tudi NIKOLI ne bo za vse.
Kdor kupi EV pač kupi takega, ki 90 % njegovih potreb (razdalj) pokrije brez dodatnega vmesnega polnjenja. Če gre 2- ali 3-krat letno nekam dlje na potovanje ali dopust, pa polurni postanek res ni težava. Razen v glavah nekaterih ICE-voznikov. Tisti z EV je ves ta čas že noter prinesel čez leto, ko je samo v garaži priklapljal avto in mu ni bilo treba na bencinske hoditi ...
Sam sem med tistimi, ki lahko vozijo dolge (t)ure. Ampak mi povsem ustreza tudi to, da se po 300 km npr. ustavim za pol ure - poleti in pozimi. Malo raztegneš noge, zaužiješ tekočino in/ali hrano, WC po potrebi. Probaj enkrat, boš videl, da se ne boš čutil kot talec. Ali pa vklopi štoparico, ko s familijo naredite postanek na poti na morje ...
Ob 2h zjutraj odhod od doma...čez Budimpešto, proti Segedu in proti Aradu do romunske meje v enem kosu brez postanka. Ni potrebe. Ob 14ih na vrhu Transfagarasana na 2000 m nad morjem in čez 1000 km od starta. Z EV...nikoli. Zakaj tak hitro? Ker smo se tretji dan vračali in imeli cca 2600 km za sabo. EV lahko za drugi avto v službo in nazaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si pa lasti dojčevagen...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani