res je z sprejem ja. epokxi temelj v spreju pa epoxi barva v spreju. pru fajn pobrusu seveda naredu 1 nanos z temljam belim pa pocaku 3h pa 1 nanos z rdeco pa po 8h se enga pa pustu cez noc. dobre je izpadlo.
po sm pa se bolsi polovici pobarvu na florestencno neko rumen zeleno na insigniji pa je tut dobr izpadl. slike v prilogi
Kot re?eno ni problem v volanu, problem je v kontaktnem obro?u (clockspring) ki skrbi za vso elektriko ki gre od volana, airbaga, volanskih stikal do varovalk, ra?unalnikov...
Tudi ?e menja? volan, clockspring pa ni namenjen temu volanu ti ni? ne pomaga ker ti stikala na volanu ve? nebodo delovala, v najslab?em primeru pa bo kaj skurilo.
Potrebna bi bila menjava clockspringa ki bi recimo imel dodatni kontakt za gretje volana, problem je ker M6 GH tega nikoli ni imela zato ustreznega clockspringa ni za dobit. Od novej?ih Mazd ki so imele opcijo gretja pa ne pa?e ker pol spet ne delajo ostale funkcije na volanu. Tak da verjetno ne bom upgradal gretja volana, bo pa en drug projekt z volanom.
iscem eno temo in jo ne najdem pod nobenim pogojem in iskanjem... tako ce se mogoce mdo odkrije da je bila to njegova tema bi prosil za povezavo
namrec nekdo je objavil temo kako je popravil oz sam naredil nosilec za nivo xenon zarometa saj smo ugotovili da imam na mazdi 6 2008 letnik odlomljen navedeni nosilec ki je spodaj v prilogi.
S punco sva se odlo?ila, da bova v prostem ?asu posnela kak video. Niso neki hudi videi pa profesionalni, ampak ?ist po doma?e amatersko....se pa tridiva . Nazadnje sva imela mo?nost preizkusit MX-5 Revolution.
?e vam je v?e? stisnte k?n like al pa delite video.....bova full hvale?na , ?e vam pa ni mate pa tut drugo mo?nost
HVALA!
Prvo zivjo obema
Super da se naredi tkole kak filmcek ga prov z veseljem pogledam
Me pa nekaj zanima ali bosta filmcek naredila tudi z vajino ce lahko tako recem mazdo rx-8
za enkrat ni bilo kakih tezav. Kar se tice voznje nisem opazil kaksnih tezav ob nalozenih 3 osebe skupna masa 260 plus prtljaga pa tezko recem kok je vagala se je kr dobr pelal proti hrvaski meji hehe.
res pa da vse kar gledam je et 40 ampak ne bo tezav sem pogledal pa so tudi te ko imam zdaj za zimo z et 40 pa mi kar uredu zgleda. pa se na tehnicnem nimam tezav saj je lih na meji da ne gleda ven hehe.
?e no?e? valjat in vle?t zadnjih blatnikov je minimalen ET na 2gen M6 je ET50 in plati??a ?iroka 7.5cola, z gumami 225/45/18. Pa ?e to zna biti na tesno pri polno nalo?enem ali zni?anem avtu.
Jst sem na svoji M6 prebarval OEM Gta plati??a v Bmw grafitno metalik barvo in dal distan?nike spredaj 5mm zadaj 7mm da pride plati??e malo bolj ven, tako pride Et na 55 spredaj in 53 zadaj. Meni zgleda ful lepo, je pa stvar okusa kak komu sede.
Ales mogoce kaksna slikca. ker se mi zdi da po vseh telih komentarjih bom kar na 18 ostal ja
Blatnike mora? valjat ker ima M6 tak ?uden ET in 99% aftermarket plati?? ima manj?i ET kar pomeni da pride plati??e bolj ven. Poleg tega je ?e zadaj cca 1cm debel rob znotraj blatnika.
ti sment mazda je pa res neki posebnega ja. vse kar gleda. je res et 40
Ker se bli?a letna sezona bi moji 6 privoscil druga platisca kot za zimo.
Zanima me ?e je kdo ze montiral na to 6 ki je spodaj na sliki 19" plati??a?
Kaksen je posotopek in na kaj moram biti pazljiv ce se le za to odlocim? Kaksen ET bi bil se sprejemljiv in kaksna dimenzija gum potem pride na ta platisca?
na 18" zimskih platiscih imam 225/45/18 pnevmatike.
Malo sem gledal slike ostalih 6 in sem jih kar nekaj zasledil res pa da naceloma v tujini. spodaj ena slika kjer ima 20" platisca in seveda znizano vozilo vsec so mi njegova platisca seveda pa ne bi dal 20".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
*??)
?.???.?*??) ?.?*?)
(?.?? (?.?? Lep dan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani