moj je 1.6, letnik 1998, imam ga dobrih pet let. Ko sem ga kupil je imel 98000km, sedaj ima 208000km. Edini problem je poraba olja, ?e odkar ga imam spije cca 1l na 2000 do 3000km. Drugih problemov nisem imel, rjavi ne, vozi se lepo, ima dobro lego... Skratka sami plusi, razen porabe olja.
Hja, pri meni je poraba olja dosti odvisna od na?ina vo?nje. Vi?ji obrati = ve? popitega olja.
Toma?, kak?no olje uporablja?? 5W 40 full synthetic?
Meni je en mehanik predlagal, naj dam noter 10W 40 pol sintetiko, in naj bi avto manj olja kuril. No, moj mehanik se ni strinjal z njim, in tko ?e naprej lepo olje ?ekiram na vsakih 3000 km in dolivam po potrebi
Moj Xedos 6 ne rjavi ma skoraj ni?, po karoseriji sploh ne, kar je rjavo je podvozje od soli, pa ?e to ni kriti?no.
Je letnik 1997, ko sem ga kupil je imel 150000km, zdaj jih ima 200000. V 50000km nisem mel kak?nih okvar, le redno vzdr?evanje, kar je ?e esko napisal. Pri 180000 je bila menjana sklopka + jermeni + napenjalci + razdelilni kabli. Ta velik servis pa?.
En nasvet, ?e kupuje? Xedos 6: kupi z 2.0 ma?ino, ker je 1.6 malo podhranjen. Dokler je avto prazen, pa brzine nizke ?e ima kak?ne pospe?ke, ko pa je enkrat poln, ali pa je hitrost vi?ja se pa pozna pomanjkanje konjev.
Poraba je pri 1.6 ma?ini pri meni od 7,5 do 10,5 l/100km.
Edino kar me moti pri tem avtu, je poraba olja. ?eprav mehanik pravi, da je to normalno, se mi zdi poraba 1L+ na 10000 km velika. Preverjati mora? pa kar ro?no, ker se lu?ka za olje ne pri?ge sploh. Ko sem ga kupil in ?e nisem vedel, da kar dobro papca olje, sem ga ?el na pumpo preverit nivo olja. Do maximuma sem ga moral notri vliti 2l, lu?ka za olje pa tudi utripnila ni. Sem imel kar sre?o, da mi ni zaribal.
Pod ?rto - avto (po mojih izku?njah) nima nekih slabosti, in glede na ceno ponuja ogromno; zanesljivost, varnost, udobje, kvaliteta izdelave, stro?ki vzdr?evanja,...
Tut jest bi raj? s kolesom v slu?bo pri?el kdaj, ampak kaj ko imam terensko delo, tako da tudi ob dneh, ko sem v pisarni nikol ne vem, kdaj bom moral s svojim avtom kam sko?it.
Sam sem imel 2 stari vinjeti gor, lansko celoletno in tisto sploh prvo, oran?no, ki je veljala prve pol leta po uvedbi vinjet.
Avto sem najprej ogrel, no laufal je, ko sem kidal sneg okol, tako da je bilo v kabini ?e kar vro?e, ko sem se spravil na vinjeti.
Z eno posebno visokotehnolo?ko zadevo za 1 ? z britvico sem jih dol praskal, polletna, ki je bila na ?ipi ?e leto in pol, je ?la dosti la?je dol. Skoraj v enem kosu.
Lanska celoletna vinjeta je pa ?la na prafaktorje, je iz ob?utno tanj?ega materiala
Me prav zanima, kako zani? je ?ele leto?nja in kako se bom jebal pri odstranjevanju naslednje leto
A mi lahko nekdo pove, zakaj je tole dobr? :ne vem:
Videl sem ?e kar ene par avtomobilov, ki imajo Eskimo S3 obute narobe, pa mi ni jasno, al jim je ?koda za vulkanizerja pa so tolk tumpasti, da spregledajo narisano smer rotacije na gumi, ali je to kak?en trik za recimo bolj?e obna?anje na snegu pri vo?nji v klanec?
sicer je to stri defender ampak to je vseeno Bella Italija
Takega, le da je bil dalj?a varianta s 4imi vrati, je kolega dobil za testno vo?njo. Ima vse, kar rabi pravi terenec. Zaporo sredinsko, zadnjo, reduktor, posebej zunaj na kolesih pa vklop pogona za sprednji par.
Smo se peljali v njem 4-je brez problema navzgor po starem smu?i??u na obrobju Ljubljane, pri Guncljah oziroma Stane?i?ah.
Pa na Krim in tam okoli po kolovozih. Ni bilo poti, ki je nebi zmogel.
Ima le eno slabost - je ogromen in to se pozna v kak?nih ostrih zavojih. Ime ma pa ?isto pravo - Massif.
Po AMZS testu je dobila oceno zelo priporo?ljivo in je celo na drugem mestu, cena je pa tudi ugodna v primerjavi z GoodYear UG7, Michelin, Bridgestone, Continental
Po ocenah iz AMZS je Fulda zelo dobra na mokri cesti, in tega je najve? ?ez zimo.
Meni Xedos naredi nekje 550 km ob tem pa porabi tam 46-47 L bencina - poraba poraba zadnja 2 tanka je bila 8,2 - 8,3 L/100 km. Samo jo kar ?param, pa brez klime oziroma redko s klimo.
Ko mi za?ne opozorilna lu?ka svetit, lahko nato?im nekje 47 litrov.
Dosedaj ve? kot 50 litrov ?e nisem spravil vanj, pa sem kar nekaj km naredil s pri?gano opozorilno lu?ko (pa naj bi imel 55 litrski tank).
Potem mi ostane edino ?akat na kak?ne subvencije za LPG.
No, vsaj vidijo vsi privr?en?ki levice, SD-ja, Milan?ka in Zoran?ka, kam so nas pripeljal - v iste gu?ve pred bencinskimi, kot so bile v "stari dobri jugi" (resda je bla stara, sam kaj je blo pa tolk dobrega na njej mi pa ni jasno).
Kolk sploh stane predelava avta na LPG? Kako to vpliva na mo? ma?ine, pospe?ki, koliko kilometrov naredi? s polnim tankom plina?
Je tudi meni en znanec ponujal ZM - naj bi dobil prenos bonusa od AdriaticSlovenice, 10% popusta na gotovino in ?e ekstra 10% popusta bi mi on "zrihtal". Se mi je zdela prelepa ponudba, pa ?e ve?krat sem sli?al, da so eni loji pri ZM Sem kar na AS ostal.
Yavar, ?e ni skrivnost - koliko ? ti je zavarovalnica ocenila avto? So ocenili kot totalko?
?ist tko, da vem s kak?nim denarjem pribli?no ra?unat, ?e mi kak?en bebo prileti v rit.
Ravno v?eraj sem se peljal proti Litiji, pred mano se iz 50 km/h kolona ustavi (pa? en je zavijal levo), sam se ustavim, za mano tudi, potem pa ene 3 avte za mano najprej en nalet, potem pa ?e en. In prvi avto v tem vlakcu je bila katrca, ki nima nekih blazno hudih zavor
Ja, rezervni deli za Xedosa so dragi. Vpra?anje, ali se ti ga spla?a popravljati - sploh, ?e ima? levo stran stisnjeno.
Ravno zaradi takih, kot je tale v polotu, sam obvezno bremzam prej in hkrati malo v ogledalih preverim, ?e ni za mano kak podoben kaliber. Samo ?al v?asih to ne gre, ko mora? nujno in na hitro zmanj?ati hitrost. Sem tudi ?e sam imel Renault 5 za sabo, ki se je cvile? komaj ustavil nekje pol metra za mano
?e moja izku?nja - tankam ve?inoma OMV 100-tko. Povpre?na poraba je nekje 8.9 - 9.1 l/100km ob me?ani vo?nji, z 1 tankom naredim pribli?no 540-560 km. (s 100-tko je bila najmanj?a poraba dosedaj 8,1 l/100km).
Zadnji tank sem pa na AGIP-u natankal 95 oktanca. Naredil sem 660 km ob povpre?ni porabi 7,42 l/100km
Vo?nja pa normalna, AC 140-160 km/h, celo na Rakitno sem se peljal (in ne prav po?asi ).
Tankal sem pa obakrat (OMV in AGIP) do roba - ko se je pi?tola ustavila, sem ?e dvakrat zadnje decilitre v tank natla?iil.
Verjetno ni potrebno posebej omenjati, da se s Petrolovim gorivom dela povpre?no najmanj km
?e bo naslednji? tudi taka razlika, mi ne bo v prihodnje nobene panike se zapeljati tistih 15 km samo zato, da bom ?el tankat na AGIP.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, pri meni je poraba olja dosti odvisna od na?ina vo?nje. Vi?ji obrati = ve? popitega olja.
Toma?, kak?no olje uporablja?? 5W 40 full synthetic?
Meni je en mehanik predlagal, naj dam noter 10W 40 pol sintetiko, in naj bi avto manj olja kuril. No, moj mehanik se ni strinjal z njim, in tko ?e naprej lepo olje ?ekiram na vsakih 3000 km in dolivam po potrebi
Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani