Pred kratkim sem sli?al rezultate ene raziskave (ve? o njej ne vem), po kateri se vozniki oziroma lastniki BMW-jev v prometu najbolj objestno obna?ajo. Moram re?i, da so tudi po mojih opa?anjih v prometu vsaj tri?etrt konfliktnih situacij v zadnjem ?asu povzro?ili vozniki BMW-jev in Audijev.
Kaj menite o tem in kak?ne so va?e izku?nje? Ali je kaj resnice na tem ali je to le ?e ena tistih brezveznih in zavajajo?ih raziskav?
Pa ?e to. Tema ni usmerjena zoper nikogar izmed vas, ki imate BMW-je in Audije. Res ne. Tudi sam ne maram posplo?evanja. Zanimajo me samo va?e mnenje in izku?nje?
Ra?unica se izide takoj, ko zaradi kompromisa z gumami razbije? avto . To je tako kot z varnostno opremo (ESP...), za katero je treba pri precej avtih ?e vedno dodatno pla?at, pa tudi za vzdr?evanje avta (zavore...). ?e te to enkrat potegne iz dreka, si nadoknadil stro?ke in zraven ?e po?teno zaslu?il. Tako jaz mislim - var?ujem pa kje drugje.
Men osebno se ne gre zarad porabe, ampak se mi zdi diesla bolj? pelat
Smo ?e trije
Kar se ti?e hrupa pri dizlih, je pa jasno, da pri najnovej?ih tud ?e skoraj ne ve?, da ima? dizel pod havbo. Zjutraj pri hladnem zagonu se ?e sli?i, ko se pa malo segreje, se pa povsem umiri. Saj se tud bencinar pri hladnem zagonu bolj dere zaradi nekaj vi?jih obratov. Skratka, razlike so vedno manj?e oziroma jih v nekaterih elementih sploh ni ve?. Se je pa u?itek z dizlom peljat 130km/h pri okrog 2000 obratih. Pa skoraj 1000 km prevozit z enim tankom tud. Tega pa pri bencinarju ni...
Glede LPG-ja... Pred veliko parkirnimi hi?ami in podzemnimi gara?ami sem videl table, da s takim avtom ne smete noter... Men je to kar pomembno.
Mater, sem pa danes cel dan okol letal, da bi kak?en pameten komplet sre?al. No, potem se je pa spla?alo. Sem v Kranju povsem slu?ajno pri enem vulkanizerju naletel na original Mazdina 16 colska petkraka plati??a, ki so mu ostala v skladi??u od poletja, ker ga je ena stranka nategnila in jih ni pri?la prevzet. Tip je bil ful sre?en, da se jih bo znebil in je dal zajeten popust, jaz bom imel pa gor original. Evo, komplet teh plati?? in Dunlop Wintersport gume ob brezpla?ni monta?i in centriranju me bo v ponedeljek stal 860 EUR. Meni se zdi OK.
Thnx za posredovane fotke bodo?e M3. Glede cene pa...nikoli se ne ve. Nova M6 je v primerjavi z prej?njo ?estico (upo?tevamo ceno novega vozila) le malenkostno dra?ja a z veliko ve? opreme. Trenutno sem bolj prepri?an v isto potezo tudi pri novi M3 .
Jst tud mislim, da pri novi M3 ne bo velike razlike v ceni glede na sedanjo. Je pa res, da se sedanjo ?e da dobit v kak?ni akciji precej ceneje, tega bo pa vedno ve?, ko bodo ?istili skladi??a. Zadnji? je bil na avto.net ?e oglas, na keterem je bila ena 1.6 bencinarka cenej?a za skoraj dva jurja glede na cenik.
jasno, da ne bi smelo biti problema spraviti vozi?ek v sam prtlja?nik. Stvar je v tem, da pri tem nima? ne vem koliko nepotrebne "telovadbe" in pa da zraven lahko da? ?e kak?no torbo, pa ?e kaj sevede :>).
Ne me narobe razumet. V karavan enostavno prime? vozi?ek in ga "vrzes" notri, brez kakr?negakoli dela, kar pa pri limuzini ni ravno ?isto tako (?e najmanj, kar mora? naresti je, da zlozis vozi?ek in ga noter nekako zbases).
Prav razmi?lja?. Sam sem na istem.. in ?akam karavansko varianto. To naredi tud ti.
A slu?ajno kdo ve, kolk je moj avto vreden po Eurotaxu? Mazda 6 sport CD 120 Evolution II (oprema s xenonkami in bose ozvo?enjem). Kilometrov je 137.000, ohranjen je pa izredno lepo (oz. do karambola je bil ). Cena novega je bila 24.000?.
To me zanima zato, ker sem s strani MAzde dobil podatek, da je vreden "le" 8.000? po Eurotaxu To se mi zdi precej premalo. :ne vem:
Na Mazdi raje ne spra?uj za vrednost rabljenega, ker bo? slabe volje . Meni so za mojo trojko ponujali 9.500 EUR, prodal sem jo pa za slabih 13.000 EUR (resda z zimskim kopletom koles). Ima? pa na netu tudi Eurotax vrednotenje (cena okrog 8 EUR, lahko pla?a? z Moneto).
Imel sem jo tri leta (do prej?njega ponedeljka) . Moja je imela dizelski motor (1.6, 110KM) in ravno motor mi je bil najbolj v?e?. Res spravi iz sebe ve?, kot obetajo same ?tevilke. Izredno dobra lega na cesti in vodljivost, nekaj tr?e vzmetenje (ki mi je bilo super). Skratka, vedno ve?, kaj se z avtom dogaja. Primeren tako za malo bolj ?portno kot tudi za dru?insko vo?njo s kak?nim otrokom zadaj. Problemov nobenih, razen ob?asnega ?kripanja na zadnji premi po kak?nih ve?jih luknjah. Poraba med 5 in 6l/100, ga je pa pod 5l/100 (kot trdi kdo na tem forumu) prakti?no nemogo?e spravit.
Priporo?am nakup, razen ?e so ti v?e? kak?ni Citroeni ali podobna mehka in meglena j....
Jst ne bi nikol imel Amerikanca... Ampak seveda tistega "pravega" (prostornina od 4l navzgor, poraba cca. 20l/100km, dol?ina nad 5m...). Tu ne mislim recimo "evropskih modelov" Forda, ki je v zadnjem ?asu ?ist OK.
Kar se Francozov ti?e... Moja ?ena ima Cliota, ki je ?ist OK avto. Ima ?e ve? kot 100k km, pa razen ene malenkosti ni crknilo ?e ni?. Skratka, takrat (leta 2002) je bil dale? najbolj?i avto za dobra 2 mio SIT. Sem pa sli?al ?e marsikaj slabega o Peugeotu...
Kar se ti?e Italijanov... Sem imel Punta (letnik 1998), pa je bil ?ist OK. Brat je imel pa pred tem Tipota, ki pa je bil res totalno sr.... Zdej ima pa Bravota (ker ga ni? ne izu?i...), pa je spet vse OK. Ma, pri Italijanih res nikol ne ve?... :ne vem:
Moja trojka potegne to?no 200 po ?tevcu, pa imam ?e nekaj 100 obratov do rde?ega polja. Bi sicer ?la ?e kak?en km/h ?ez, ampak bi jo moral res do konca pohodit.
reci gy je zakon dunlop pa michelin pa drek je na istem nivoju kot moj oce je mocnejsi od tvojega
Ja, sej je res. Hotel sem re?t, da so poleg Dunlop in Michelin tud Goodyear zakon (pa ?e kak?ne druge bi moral omenit: Pirelli, Continental...). Med njimi so po mojem res minimalne razlike, ki jih normalni ?oferji sploh ne opazimo. So pa recimo Michelinke vedno vsaj 10% dra?je od drugih, vsaj po rednih cenah... Tko se meni zdi...
Je pa treba povedat, da so tudi testi mal vpra?ljivi, njihovi rezultati pa tud precej razli?ni. Mogo?e je kaj odvisno od "sponzorjev" (beri: proizvajalcev gum...)
Imam enak avto, pa nobenih problemov in tud sli?al nisem ?e za kaj takega . Vsekakor ?imprej na servis, pa naj totalno pregledajo vso elektri?no in?talacijo. Pa vztrajen bodi, ker se to zagotovo ne bo ponovilo, ko se bodo ?li mehaniki z njim peljat. To je vedno tako. Potem te pa hitro odpravijo...
Problem pri tebi vidim mogo?e , predpostavljam iz zgoraj prebranih postov , v arogantnem odnostu do "mehankarjev" in "fosilov" ki kot zgleda si superioren nad njimi..... ?e? kaj se bom pogovarjal s tabo.... DELAJ!!!
Ja, ?e je TheBill pribli?no tak?ne spu??al na servisu kot tukajle (tiste z velikimi ?rkami in zvezdicami), potem me res ne ?udi, da je imel nekaj te?av z njimi...
Mogo?e sem se res mal nerodno izrazil. Hotel sem re?t, da ne vem, kak?en odnos imajo pri Gama Centru do starej?ih avtov... priznam... tolk o tem...
Glede mehanikov, ki doma servisirajo pa tole. Kako bi se pa tebi zdelo, ?e bi imel poobla??eno firmo z zaposlenimi mehaniki (ki jim mora? pla?evat bruto pla?o - torej pribli?no 2x neto pla?a, pa bolni?ke in druge odsotnosti itd.) in celim kupom drugih stro?kov, ki jih pla?uje? predvsem dr?avi. Poleg tega bi jih recimo nau?il ?raufat dolo?eno znamko (traja nekaj ?asa), poslal bi jih ?e na kak?no izobra?evanje itd.
Potem pa vidi?, kako tvoji fantje na skrivaj tvoje stranke preusmerjajo k sebi v gara?o (?e ko so zaposleni pri tebi) oziroma kasneje (ko po nekaj letih grejo) kar naenkrat opazi?, da ti manjka ogromno rednih strank... Sem od blizu spremljal ?e kar nekaj tak?nih zgodb. Saj za stranke je super, ker je poceni (dokler ni kak?ne reklamacije ali dokler fantje ne rabijo testerja ali kak?nega posebnega orodja), ampak posredno se pa vse tako ali druga? vrne.
Ej, saj ni panike, pa pejmo vsi v gara?e in se na vse mogo?e na?ine izogibajmo svojih obveznosti. Mene pa usekajo na dohodnini, ker se doma ne praskam po... To bo super...
Aja, pa da ne bo? mislil, da sem nek direktorski fevdalc...
Me je pa ?e resno mel, da bi pla?u sam klju?avnico in odpeljal vse skupaj na monta?o k mojemu mehaniku za Mazdo iz Spodnje Senice.
Danes podobno.
Monta?a - OK. ?e nastavil mi je da se lep?e zapira.
Sem ga prosil ?e za nastavitev lu?i med menjavo klu?avnice (itak da je kar pozabil in sem moral laufati za njem, ko si je ?e zaklju?il in si skoraj pri?gal ?ik), ker mi ena sveti "postrani" in mi tega na AMZS-ju pri nastavitvi vi?ine par dni nazaj niso znali narediti (naj bi bile slabe lu?i in da bi bilo potrebno zamenjati celo lu?/slabe parabole).
Mi pogleda in ugotovi, da samo ?arnica ni "zasko?ena". Jo potisne do konca in to je bilo to - 2 min vse skupaj.
Ob ra?unu gre "nadomestni" fosil in mi ho?e ra?unat ?e nastavitev ?arnic, ga malo ?udno pogledam in se hitro popravi - so mi to kao naredili zastonj. J***M JIM M***R spet.
Me ne vidijo ve?. Raje naro?im dele, ?e bo ?e potrebno in jih dam zmontirat mojemu mehaniku.
?e komentar na pisanje Carr-ja:
?e sam si ugotovil, da ima? nov avto in obvezne servise na X km na poobla??enem servisu. Od kje ti pol preblisk, da nimajo takega odnosa do lastnikov starej?ih Mazd??? Ti pa? pade? v uno skupino, ki jim nosi ke? in jo nosijo po rokah in jim kuhajo kavice (mimogrede, meni je danes ni ponudil nih?e).
Meni tudi ni cilj navezati neke stike z nekim mehanikom in u?gati debato - tja pridem popravljat avto, ne pa preganjat dolg?asa. On je tam da mi popravi avto in je tudi pla?an za to, ve? od njega niti ne pri?akujem. Zaradi mene tudi ?e je mehanik mutav, samo da naredi dobro svoje delo.
Kak?ni specialisti za vse znamke neki?
Prej sem imel Audi-ja in sem imel mehanika direktno iz Audi hi?e mesojedec, ki mi je naredil 3x ceneje, pa ?e zelo se je potrudil za vse, ki so mu pripeljali avto (?el na testno vo?njo, ti ga je peljal na tehni?nega, manj?e stvari naredil za "pir",... ?e kak ?tempelj se je dal zrihtat
Ta, ki mi sedaj ?raufa Mazdo, je tudi prej delal na Mazda servisu. Popolnoma enako usposobljen kot tvoj na uradnem servisu.
Tako da ne ti meni o nekih "specialistih", ki ob uri ?raufanja spiejo ?e 3 pire.....
Zaradi mene vozi avto kamor ?e?, tvoja stvar, tak je le moj pogled in moje izku?nje z mehaniki.
Pri moji Mazdi 3 CD 110 je poraba konstantno 5-6l. Pri tem je okrog 30% mestne vo?nje, ostalo pa avtocesta (v povpre?ju okrog 150km/h) in normalna cesta. Se mi zdi, da mi poleti in pozimi porabi pribli?no isto (klima oziroma zimske gume). Pri mestni vo?nji res pazim, da ga ne priganjam od semaforja do semaforja, ampak da raje menjam malo prej. Zunaj mesta pa po prazni cesti mal sprobavam turbino, v?asih pa se grem turizem v koloni.
Jaz sem preveril, pa mi ra?unalnik ka?e pravo porabo...
Kar se ti?e barantanja s ceno pri novem vozilu, se seveda da, ?eprav je treba imet kar ?ivce. Je pa res tudi, da ?e ne komplicira?, si ob nakupu in kasneje car. Tako je bilo pri meni. Pri ceni nisem kompliciral, ko sem kupoval novo trojko prej?njo jesen. Pa moram re?i, da so mi ?li (in mi gredo ?e vedno) zelo na roko. Z avtom so me ?akali skoraj en mesec, da sem ?el na dopust in do konca zbral denar. Noter sem dobil komplet opremo (tudi s tekstilnimi predpra?niki itd...), pa prevoza in dostave ter priprave novega vozila mi niso posebej zara?unali (kot so mi ga ?eleli pri enem drugem prodajalcu). Tudi sedaj pri servisu in dodatni opremi vedno dobim popust, brez da bi si ga moral izpogajati; pa pri terminih mi gredo vedno na roke, tako da mi ni treba avta pu??at tam, pa kak?no malenkost mi naredijo tudi zastonj itd.
Jaz imam pa? take izku?nje, da se na koncu vse tako ali druga?e povrne. Ni pa denar ?isto vse (?eprav je veliko ) Raje dam kak?en tolar ve?, pa da se do mene obna?ajo kot se spodobi za stranko, ne pa da izgubljam ?as in ?ivce s pregovarjanjem, klicanjem... Tudi z drugih podro?ij (motorji) imam take izku?nje, da se je bolje dr?at enega prodajalca (?eprav bi drugje podobno stvar mogo?e dobil kak?en tolar ceneje). Potem pa dobi? kak?ne popuste, pa kak?no informacijo prej kot drugi, pa kak?no zadevo ti rezervirajo pred drugimi...
Ja, prav zanimivo je to. Pri uradnih servisih je nekaj na tem, da imajo radi bolj ali manj nove avtomobile (po mo?nosti ?e v garanciji). To je moje izku?nja, vendar nikakor ne z Gama Centrom v BTC-ju (sedaj je to po novem del A-cosmosa... mimogrede...).
Jaz sem svojo trojko kupil pred slabim letom pri njih (novo).
Najprej sem bil na tistem priporo?enem prvem pregledu na 1500 km, pred kratkim pa ?e na rednem servisu pri 20.000 km. Vmes sem bil enkrat ?e na premonta?i gum (so me "re?ili", ker mi je prej vulkanizer na kovinska plati??a dal prevelike matice in potem niso ?li pokrovi gor...), poleg tega pa sem kupil notranje zavese za zadnja vrata (ki so mi jih celo brezpla?no zmontirali). Dosedaj je bil odnos vedno odli?en. Prej pokli?em, pa se zmenimo tako, da mi sploh ni treba ?akat... Tud kak?no kavico dajo... Pa kak?no re?emo... Skratka, jaz jih lahko samo pohvalim. Je pa res, da se junaki poka?ejo v krizi (beri: resni okvari).
Verjetno je tudi res, da se da razne dele in storitev dobit ceneje pri kak?nem "gara?istu", ampak denar pa? ni vedno vse. Meni po avtu ne bodo ?arili razni "specialisti" za vse znamke (od Japonske do ZDA). Itak se pa pri avtu v garanciji ni najbolje igrat s tem...
Razumem tvojo jezo, vandar imam jaz pa? z njimi druga?ne izku?nje.
In zaenkrat bom ?e naprej vozil k njim (upam da le na redne servise...
Aja, sem pa pri?el tud ?e s kravato... Samo ne vedno... No, ?e to kaj pomaga, se pa spla?a oble?t, a ne
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mater, sem iskal, pa zgre?il :ne vem: . Hvala za opozorilo .
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani