Kaj imate to za ene hude avte, da tolk pla?ujete. Jaz sem za prvi servis dal pod 200 eur, pa nisem ni? kompliciral z oljem. Na koncu sem pustil ?e za malico, pa smo bili vsi zadovoljni.
Jaz sem testiral Insignio lani jeseni, sicer turbo dizla.
plusi:
- odli?ni LED-matri?ni ?arometi
- odli?ni AGR sede?i
- Bose ozvo?enje (bolj?e kot v Mazdi)
- kljub velikosti lahkotna vo?nja (kot v Mazdi)
minusi:
- poraba goriva
- majhna vzratna ogledala (kljub kameri ?e vedno uporabljam ogledala)
- ?ri?ek pri HUD, avto pa je imel 1.200 kkm
Toliko na hitro, overall ni slab avto. Nisem se odlo?il, ker avta po mojih ?eljah niso imeli na zalogi, po naro?ilu pa niso bili radodarni s popusti. Testnega avta pa sploh ni problem za dobiti, Avtotehna mi ga je dala popoldne, naslednji dan zjutraj pa sem ga vrnil.
U,pismo... Pa res. Mea culpa. Dvoj?ek rapida... Na tega sem cisto pozabil.
Jaz bi vzel civica.... Tistega z ritjo; kako se mu ?e re?e? Mazda3 mi nikakor ne potegne, pogledal bi pa ?e corollo...
Civic Grand, kar nekako zapostavljen avto, a z eno napako, ima 4 vrata.
?e pa ostanem pri Bossovem izboru, bi izbral Superba, cena podobna Oktaviji, prostora pa za izvoz. Cene pa so tud zanimive, razen ?e se ?aka na FL model.
Avto slu?i meni in ne jaz avtu. To pa ne pomeni, da ga zanemarjam ali zlorabljam. Sem prej?njo Mazdo pripeljal na servis v BTC, ko je bila stara cca 5 let, pa mi je Majes dejal, da bi jo lahko postavili v salon poleg novih vozil, saj je lep?a od njih.
Pa da ne ostanem samo pri hecu, sicer je zame optimum 5-vratna izvedba, kot sem jo imel prej, pri karavanu pa lahko ve? vi?jih stvari zlo?im v prtlja?nik, plus pa je tudi raven nakladalni rob. Res pa je, da tega ne rabim vsak dan, mi je pa ?e pri?lo prav.
Tudi jaz takoj podpi?em, ?e bi ?el lahko danes v penzijo, tako pa imam ?e ve? let do penzije, kot pa delovne dobe.
Sedaj vozim ?e drugo 6-ko in avto mi izpolnjuje vse zahteve, v slabem letu sem spoznal ?e prednosti karavana. Mi je pa ta CX-30 ob poplavi ostalih SUV-ov enostavno v?e?, ?eprav je to ?isto subjektivna stvar. Zato bi ga rad sprobal, da vidim, kaj bo Mazda ponujala, ?e bo ?la po poti Nissana in Honde in ukinila 6-ko.
?e pa dejansko ni ni? pametnega, ki bi vsaj za silo zgledalo in bilo uporabno - ?ele zdaj ugotavljam, da je to ?ista katastrofa.
Mazda 6 bi bila ?e najbli?je ampak, kaj k se model poslavlja in kupit nekaj, ki je nekako oblikovno tu ?e 7 let a isto?asno ti ga prodajajo po ceni, ki je vi?ja kot pred 7 leti.... kupi? pa ima? naslednje leto ?e prej?nji model za 35-40kEUR je pa? res prehuda.
Mazda 3 - sem ?e tolk napisal, kaj vse me moti, da raje ne bom ve?-
Peugeot 508 - sem ga videl v ?ivo in zgleda bistveno slab?e kot na slikah ali videu. Notranjost je pa kot bi imel nekdo preve? domi?ljije ampak ?al napa?ne.
Arteon - od zunaj nimam kaj re?t, peta dvi?na vrata so zakon. Je pa pa? VW in od znotraj preve? plasti?en.
Sveta nem?ka trojica - preve? denarja za to, da me bodo drugi preklinjali.
Honda - pa kje najemajo oblikovalce? To je vse overkill in ?e mogo?e danes ?e nekako zgleda, bo ?ez 4-5 let tako zastarelo in sme?no.
Toyota - izbira je dobra, sploh Camry zgleda ampak je ?el klasi?na limuzina z butastim prtlja?nikom. Corolla pa bi mogo?e bila ampak oblikovanje mi ni glih.
Hyundai - spet mam te?ave uz oblikovanjem, I40 je kr mal sme?en in ima brado. i30 bi bil aktualen fastback samo je vseeno zadaj malo nenavaden.
Opel - Insignia sicer niti ni tako napa?na ampak je Opel
Renault - Talisman - limo je super ampak prtlja?nik je v kurcu, karavan je pa katastrofalno oblikovan zadaj.
Kia - optima je draga, ker je hybrid, pa ?e vpra?anje ?e se jo da dobit, Stinger so mokre sanje. Proceed pa je na?eloma to?no to kar rabim in je trenutno "top of the list"
Sam bi v tem primeru pogledal ?e za Mondeotom, zdaj je zunaj facelift. Ko sem lani kupoval sam, so bili od 5-vratnikov v o?jem izboru Mondeo, Insignia in Suberb, od karavanov pa 6-ka in V60.
Hvala za informacije. Se mi je zdelo, da bo nekaj podobnega.
Se pa spomnim, da sem 14 dni po tistem, ko sem prevzel avto, ?el na pot v Nem?ijo in me je navi v Salzburgu prosila za potrditev za izbor druge poti zaradi spremenjene prometne situacije.
Kar se ti?e kon?ne destinacije, je navi bolj to?na kot Garmin ali google maps, vendar ce bi navi upo?tevala ?e prometno situacijo, pa bi bila izku?nja ?e bolj?a.
Zanimivo pa je, da na Mazdini strani reklamirajo, da navi upo?teva tudi prometne informacije.
Imam eno vpra?anje glede navigacije v MZD-connect, pa da ne berem cele teme. Kako je s funkcijo iskanja poti v primeru prometnih zama?kov. Sicer ?e nisem povsem doma? z Mazdino navigacijo, ker jo bolj malo uporabljam, vendar mi v prometnih zama?kih google maps prika?e primernej?o pot.
Kateri nosilec za kolesa zadaj na priklop priporo?ate oziroma na kaj naj bom pozoren, ko bom kupoval. Za?el bom iskati nosilec za tri kolesa in prvi? kupujem tako stvar.
Jaz je ?e nisem tankal v ta novo, pri prej?nji Mazdi pa se je poznalo edino to, da se je regeneacija pri?ela izvajati kak?nih 50 km kasneje na cikel. Poraba pa je bila bolj kot ne identi?na.
Jaz sem imel Pirelli cinturato p7 blue na prej?nji ?estici in z njimi prevozil cca 50k km, pa je bilo profila ?e ve? kot dovolj. Naj bi pa oznaka "blue" pomenila eko varianto gume. V glavnem, jaz sem bil z njimi zadovoljen.
Meni pa je ta CX-30 v?e? in bi bila v o?jem izboru, ?e bi se ?e konec prej?njega leta prodajala. ?e jo primerjam z novo Mazdo 3 HB, ima ve?ji prtlja?nik, tudi notranjost je bolj prostorna, pa ?e lep?a mi je. Zanima pa me, v kak?nem cenovnem okviru se bo gibala
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam z napisanim glede odstranitve DPF filtrov. Vendar tudi bencinarji niso tako nedol?ni, kot se ?eli prikazati.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani