Vodila naj nebi mazal z bakreno mastjo, ampak s silikonsko mastjo katera je namenjena prav za vodila. Jaz jo imam od trw. Jaz z bakreno mažem samo utore ploščic in pa zadnjo stran ploščice kjer batek pritiska. Tudi jaz vsakič ko menjam gume še čeljust razderem in vse spucam, ter namažem. Očitno je kljub temu zaštekala. Je pa v večini problem točno ta mehanizem za ročno, katerega si omenil, saj največkrat ta zašteka in ne spusti ploščice popolnoma.
Ploščice so stare slabe dve leti. Tako zarustajo že po dveh letih. Vsaj do sedaj so še vse :D. Je pa vse komplet ATE. Batek na čeljusti je bil pa, kot nov in je šel na nazaj, kot po maslu. Problem so bila vodila oz. slide pins, katera so bila komplet zarustana in čeljust ni dobr laufala. Še dobro, da sem imel v garaži na zalogi nove ploščice in komplet nova vodila... Stara vodila so bila za en k. kljub temu, da sem jih spucal. Kot zanimivost je tudi to, da je zadnji disk zaradi zaštekane čeljusti in visokih temperatur postal vijoličast, ampak kljub temu so bremze vedno ornk prjele in ni nikoli nič treslo oz. se kaj zvilo.. Tukaj dam kapo dol znamki ATE.
P.S. Čeljusti so stare 2 leti. Po vsej vrjetnosti majstr ni dobr oz. primerno namazal vodila. Je pa za izjemo takrat celjusti menjal nek lokalni mehanik in ne pelko. Takrat je bila korona in ostala jajca. Je pa tudi res, da mazda pac nezna narediti celjusti in celjusti stekajo ze od 1. gen pa do 3 gen. S temu sem se pac ze davno sprijaznil
Zamenjal zadnje plošcice. Tole je pa posledica zaštekane čeljusti... Kot zanimivost je to, da ni niti malo treslo ali pa da bi se disk skrivil... Groza.
Kadar ju sam uporabljam, ne, kadar pa v nedeljo ali praznikih sosedi, pa zelo. Na terasi počivam, si za kuliso naštimam lepo glasbo, potem začne sosed nažigat z industrijskim sesalcem ali vapom. Za popenit. 😃
Dolil tekočino za vetrobransko steklo, namazal tečaje vrat, namazal tesnilne gume okoli vrat, odišavil notranjost. Pral in sesal nisem, ker je nedelja in nočem motiti sosedov, tako kot (brezobzirno) oni mene. 😉
Zelo vrjetno bom kupil mazdo 6 CD 140 GTA. Dobim jo za zelo dober denar in bo to avto za starše. Zanima me kaj je še potrebno paziti poleg famoznega DPF filtra. Avto ima 270 k km in po prvi vožnji nisem opazil nekih hudih napak. Sklopka lepo zagrabi, motor je čist in teče mirno. Glede na to, da 2.0 motor še nima ketne je veliki servis na vsake 120k km oz. bi moral biti narejen pri 240 k km? To vrjetno ni bil narejen in je strošek dobrih 400€. Je še kaj takega na kar je potrebno biti pazljiv?
Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?
Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.
pri rabljenem dizlu z okrog 200k km se mora kupec zavedati, da so potencialni stroški za najbolj rizične sklope (sklopka, vztrajnik, turbina, injektorji) lahko višji kot pa je kupec plačal za rabljen avto....če se s tem sprijazniš jaz ne vidim težave v nakupu starega dizla, zdaj ali imaš srečo in si kupil/dobil takega da ti bo bp oddelal še naslednjih 100k km pa mislim da ti nihče ne more garantirati, pa naj bo še boljši mehanik, in tudi če so vsi servisni intervali bp....(moje osebno mnenje, če bi imel v lasti dizla in bi mi delal bp, in četudi bi imel 200+k km ga niti ne bi prodajal :))....tako da dobiti dobro ohranjenega dizla je pomojem danes mala loterija, sploh če gledaš za avti z veliko km....(in enako seveda potem velja tudi za bencinarja:))
Točno tako. Samo menjava sklopke in vztrajnika je cca. 1.000 €. Jest bi vseeno šel na ziherco in kupil bencinarja. Konec koncev je tudi bencin cenejsi, kot dizel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda da je boljsi od OEM. MEYLE razturajo kar se podvozja tiče. Tudi Lemforder dela kakovostne dele za podvozje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani