Ne, nisem kupil avta samo zaradi TMC pol bi si raje Garmina omislil in ga nalimal na prej?nje ali ?e predprej?nje vozilo.
Saj verjamem, da ta TMC spet ni 100% zanesljiv.... oziroma iz tvojega napisanega niti 1% zanesljiv ampak saj ve? - vsakega dodatka, katerega bi lahko koristil vsak dan, smo veseli. Osebno sem kar precej na poti in me vsaka taka funkcionalnost zanima. ?e pa ne dela pravilno pa sploh
Bomo videli kako bo v praksi.
Glede na to, da bo tokrat DARS oddajal TMC predvidevam in upam, da bodo podatki bolj a?urni kot tisti, ki ga oddaja Traffic Nav za Slovenijo
S strani Mazda support EU so mi se dodatno odpisali:
Provided the TMC is launched for free, it should work with the MZD Connect system.
Furthermore, it should work without updating the system. It will work only via FM and RDS, but not via Wi-Fi.
Kar pomeni, da bo vsem, ki imamo navigacijo na MZD, avtomaticno sam od sebe zacel prejemat TMC prometna obvestila prek RDS FM radijskega sprejemnika. Mislim, da bo potrebno imeti "v ozadju" vedno nastavljen radijski program SLO1, da bomo lahko prejemali obvestila TMC. Morda se motim - bomo videli v praksi.
Torej ne bo potrebe po nadgradnji SW, da bi pridobili TMC v Sloveniji, saj ocitno ze sama navigacija vsebuje vse potrebne licence za brezplacni TMC v Sloveniji.
Me pa prav zanima, kako bodo ta TMC obvestila v praksi delala na navigaciji.
Namrec nekje na tujih forumih sem prebral, da ta brezplacni TMC, ki ga navigacija prejme prek RDS FM radija, ne dela pravilno oziroma navigacija "ne zna" upostevat teh obvestil v sami ruti in so v takem primeru vsa TMC obvestila nekoristna.
Navigacija brez tezav uposteva Traffic online obvestila prejeta prek Wifi, kar pa za Slovenijo ne pride v postev, saj bo zaenkrat na voljo le ta brezplacni TMC prek RDS.
Ce bo temu res tako - potem je ta navigacija dobesedno "polizdelek"
Ljudje so na Mazda3Revolution forumu tudi v EU dobili odgovor s supporta da bo CarPlay in Android Auto pri?el na modele 2014+ (ja, odgovori so bili za oba). Vpra?anje pa je kdaj.
Sedaj so prisli se do ene ugotovitve in sicer te, da bo Android Audo aktiviran s samim SW update, medtem ko pa bo za aktivacijo Apple Car Play potrebno dokupit dodaten HW za MZD.
Napisanemu na nek nacin verjamem in komaj cakam maja, da vidim, kaj prinasa nova posodobitev (Android Auto in Car Play ali samo Android Audo ali pa nic od tega)
Jaz pa sem mislil, da je smisel coming home ravno da ti sveti do vrat hise ko stopis ven iz avta
Ti raje ne povem kako odlicno ima to VAG postiman - se celo z dodatno osvetlitvijo v stranskih ogledalih, ki skrbi da je osvetlen tudi del pred vrati kjer izstopas/vstopas
Tudi jaz sem mislil, da se bodo pri Mazdi ravnali po logiki, ki jo ima VAG skupina, saj je le ta nabolj prijazna do uporabnika in mu res nudi svetlobo takrat, kadar jo potrebuje.
Res je nesmiselno vsakic, ko zapuscam vozilo, k sebi za sekundo pritisnit rocko za dolge luci samo zato, da bom aktiviral Coming home. Spet neki na pol narejeno jaooo
Eh bomo pa pocakali na naslednjo 3-ko ali naslednjo 6-ko in bomo videli, kako bodo tam postimali to ocitno tako zakomplicirano in hkrati zelo preprosto funkcijo, katera se v EU uporablja ze nekje od leta 2000
Danes sem na lastne oci videl, da ima Kia Ceed funkcijo Coming and Leaving home v letniku 2011
Sicer pa kar se tice tega, da bi na Mazdi s posodobitvijo SW omogocili C&L funkcijo ko bi bilo na AUTO - o temu se je pisalo ze skoraj leto dni nazaj. Do danes se ni nic zgodilo in vse je potihnilo.
Zgleda da res. Moja 3-ka je ena prvih 3-k tega modela in je bila narejena 2013-11. Sem 99,9% prepri?an, da je moj MZD "prestar" oziroma "pre?voh" za tako koli?ino podatkov, ki se prikazuje oziroma "izrisuje" na zaslonu navigacije (novej?i zemljevidi vsebujejo ve? podatkov, ve? barv, ve? 3D stavb itd... in sistem enostavno "po?epne", ker je preve? podatkov in potrebuje konstantno ponovni zagon za sprostitev "delovnega pomnilnika"). Spet so to samo moja ugibanja glede na izku?nje, ki jih imam.
Mogo?e so na teh prvih MZD "?parali" tudi na delovnem pomnilniku in procesorju.... kasneje, ko so ugotovili, da bo potrebno oja?at stvarco, so pa spremenili drobovje na MZD.
Mrau?k - ima? prav, naslednji? bom raje zahteval povrnitev potnih stro?kov za privat vozilo (x2 seveda - haha) in se bom s svojo Mazdico zapeljal na drug konec Slovenije in ne bo ve? take mizerije
Danes zjutraj se peljem od doma do sluzbe - navigacija "Loading navigaton"!. Ugasnem avto in ponovno prizgem - dela.
Pridem v sluzbo in vzamem sluzbeni avto Renault Clio letnik 2013, ce se ne motim z vgrajeno navigacijo Medai Nacv.
Grem na sluzbemo pot v Maribor in okolico in zazenem to Media Nav navigacijo. Celo pot do Maribora in nazaj je navigacija delala V NULO!! Niti enkrat se ni ustavila, zmrznila ali ponovno zagnala sama od sebe!! Avto sem tudi veckrat prizgal in ugasnil - vedno se je sistem nalozil v enakem casu in vedno je delal "gladko"
Ne morem verjet, da bi imel Renault to bolje reseno kot Mazda??! Sicer pa je res, da sem prevozil premalo kilometrov, da bi sedaj lahko ocenjeval Media Nav (prevozenih je bilo nekaj cez 300km), ampak mislim, da tudi pri 1000 prevozenih km ne bi bilo drugace.
Tako Media Nav kot Mzd uporabljata NNG iGo navigacijsli program, samo da je "skin" malo drugacen.
Prav nesrecen sem s to navigacijo in res ne morem verjet, kako je lahko tak "bug" prisoten. Razlagam si lahko edino to in upam, da je temu res zato, da je moj MZD prve generacije in da zaradi tega dela veliko slabse kot novejsi MZD.
Res je. Ni? ne more? po?eti z WIFI, ampak samo tako sem omenil, da se mi prek WIFI pove?e takoj
Na?eloma pa se WIFI uporablja takrat, ko si naro?en na MZD Online storitve in MZD s pomo?jo telefona pridobiva podatke o vremenu, zastojih Traffic info (Slovenija ni vklju?ena), cenik goriva v tujini (Slovenija seveda ni vklju?ena) in online iskanje naslovov.
?e nisi naro?en na Online storitve, ti WIFI ne koristi
Jaz pa imam ravno obratno - wifi se poveze takoj na moj Galaxy Note 3, BT pa kakor kdaj. Vcasih po 1 minuti, vcasih po 15 minutah voznje, kaksen krat pa sploh ne in tudi ce rocno izberem mi javi error.
Zavore na?eloma ve? ne cvilijo (vsaj do doma nisem ni? sli?al), so baje malo "pobrusili" tam spodaj. Je pa ?e prehitro, da bi potrdil, ker sem naredil nekje 15 km in ?e to je bila obvoznica ve? ali manj. Mislim, da so po?timali, ampak ne vem za koliko ?asa
Jeeei, danes zjutraj peljal Mazdico na servis v BTC, kjer so menjali parkirni senzor (potrebna je bila menjava z novim)
Prav pogre?al sem jo celih 8 ur in ko sem jo popoldan prijel v roke, sem je bil zelo vesel, pa tudi ona mene
Vse pohvale servisu in seveda g.Marijanu, s katerim se da marsikaj pogovorit in zmenit. ?e ne bi bilo njega in dolo?enih na servisu (Jure in ostala ekipa), bi marsikatera stranka ?la drugam ali pa celo zamenjala znamko.... recimo jaz pa? sem tak ?lovek, da se me lahko "kupi" s prijaznostjo in ustre?ljivostjo, katere sem pa vedno dele?en na omenjenem servisu.
Tako da problemi s senzorji so sedaj zgodovina.
Sedaj mi ostane samo ?e spremljanje MZD in menjava le tega, v koliko bo potrebno
Mislim, da ne bo take sile in da so dovolj "zreli" in se povsem dobro zavedajo, kaj jim dela in kaj ne dela pravilno
Sicer pa tudi jaz mislim, da ima 3 leta tovarni?ke garancije, 2 leti pa je jamstva (?eprav se ogla?uje 5 let garancije in ni dovolj jasno obrazlo?eno, kaj je kaj). Morda imajo kje na spletni strani kak?en dokument, kjer si lahko stranka prebere vse podrobnosti.
To sem na?el na njihovi strani:
Jamstvo proizvajalca
Pri nakupu novega avtomobila pri trgovcu vozil Mazda, prejmete obse?no garancijo proizvajalca. Slednja vklju?uje:
garancijo za nova vozila, ki velja 3 leta ali 100.000 prevo?enih kilometrov,
3-letno garancijo za lak in povr?insko korozijo, ne glede na ?tevilo prevo?enih kilometrov,
12-letno (ali 6-letno za BT-50 ne glede na ?tevilo prevo?enih kilometrov) garancijo proti prerjavenju, ne glede na ?tevilo prevo?enih kilometrov
V ?asu veljavnosti garancije seob prodaji vozila le-ta prenese na novega lastnika.
Vo?nja bi morala biti u?itek! Zato pozabite na skrbi s podalj?ano garancijo. Svoje vozilo lahko za??itite pred nepri?akovanimi stro?ki popravila za glavne dele s podalj?anjem prvotnega jamstva proizvajalca ?e za dve leti ali do prevo?enih 150.000 km.
Veljajo posebni pogoji in dolo?ila. Za ve? podrobnosti stopite v stik s trgovcem vozil Mazda ali si oglejte na?o bro?uro z informacijami o garancijah. Pomagamo vam lahko najti trgovca vozil Mazda.
Smo dogovorjeni, da ?e ne bo ni? bolje z MZD (kar sicer dvomim, da bo), da se sli?imo in ?ele potem damo zahtevo naprej. Je pa seveda seznanjen s tem, da so veliko te?ave z mojim MZD. Verjetno si je tudi te posnetke na forumu ogledal
?ez vikend sem ponovno resetiral MZD in ga povrnil na tovarni?ke nastavitve, sedaj pa bomo videli, ?e ne bo ni? druga?e, gremo v akcijo
Garancijo pa imam do leta 2018, tako da se mi ne mudi. Vpra?anje je samo, koliko dolgo bom ?e zdr?al
Meni se bolj zdi, da si ti tisti fanatik ... ko se ne odpravis na servis in zahtevas menjavo enote ali odpravo napake, da bo infotainment deloval vsaj priblizno tako, kot bi pricakoval... Samo ne to, da se po zagonu postavi home screen ali player... Temvec to, da ti zadeva zmrzuje... Pa navigacije ne mores uporabljati... Meni, ko se je to pojavilo, sem sel do Majesa... In so resili... Sicer je bil potreben le totalni reset... Ampak vseeno... Zadeva deluje... Zato so servisi... in zato je garancija, da se take zadeve resijo... s tem, ko samo pojamras po forumih, ne nardis veliko za to, da bi se odpravilo...
Pa upam, da ne no kaksne zamere, ce sem napisal to, kar mislim...
Kdo pa je rekel, da nisem ?el na servis in da se ?e menim z vodjo servisa o menjavi MZD? ?e tega ne napi?em ?e ne pomeni, da temu ni tako. Ko bo kaj novega o MZD bom ?e napisal, trenutno pa smo v vazi dogovarjanja. Menjave MZD mi ne more kar M.M. odobrit, ampak tudi on potrebuje odobritev iz severa.
Ko in ?e bo kaj novega glede MZD seveda z veseljem napi?em. Verjemi, da bi bi jaz tisti ?lovek na tem svetu, ki bi bil najbolj vesel, da bi mu zamenjali celoten MZD in da bi ta nov delal tako, kot mora. S tem bi se na veliko hvalil
Danes sem jo peljal na servis za menjavo sprednjih 2 senzorjev (najprej mi je sprednji desni nehal delat, kasneje pa ?e sprednji pri tablici)
Sicer pa ni problem v temu, da ne znamo brez navigacije kam pridet.
Problem je ta, da ti proizvajalec proda zelo drago navigacijo in rece: Tu imas navigacijo integrirano v vozilu, katera te bo pripeljala do cilja. Ne rabis vec skrbeti, da do cilja ne bos prisel oz da se bos kje "zgubil". Ne rabis vec tistih Garmin napravic imeti na sipi, ker zgleda res ?e?ko
V praksi pa je malo drugace.
Dejstvo je tudi to, da si nekateri zelimo imeti vso to multimedijo v vozilu, ki se danes prodaja in ki je dejansko prihodnost.
Tudi tu bom napisal: kupi si nov klavir in od 88 tipk ti jih dela samo 60. Na servisu ti ne morejo pomagat, ker tipke delujejo na osnovi SW, ki pa je "bugast". Bos zadovoljen? Bos zahteval nov klavir ceprav ves, da bo pri novem delalo morda 65 tipk?
Vem, bedna primerjava, ampak vseeno odgovori, ce znas?
?e si na TV videl reklamo od Peugeot, ko kupec spra?uje prodajalca in mu ta odgovori, ?e preden mu kupec zastavi vpra?anje: A ima to? IMA. A ima to? IMA. Kaj pa... IMA.... A tudi...IMA
Za dobro ceno se danes vse proda.... o?itno tudi nedelujo?e in nepreverjene stvari
Sicer pa ravno nekega navdusenja nad CarPlay/Android Auto ne vidim v prispevku kolegov iz Dela ...
A ve?, zakaj jima verjetno ostali Android telefoni niso delali in jim je delal sam Samsung Galaxy S6? Ker ima samo S6 sistem 5.0, ostali pa starej?ega (4.4.2, 4.4.4...) in mirrorlink ter Android auto zahtevata vsaj 5.0 sistem, da je omogo?ena uporaba. Verjetno niti sama ne vesta tega, zato nista bila ravno "navdu?ena", ker jima ni delalo z vsemi priklopljenimi telefoni. Pa tudi zato, ker je trenutno bolj malo takih aplikacij, ki delujejo prek mirrolink-a in se tu tudi jaz strinjam, da ?e ni to to.
Ko in ?e bo ve? uporabnih aplikacij, bo zadeva res fajn
Ce po dosedanjih izkusnjah ugibam, bo tako, da tudi ko bo na voljo tak infotainment s podporo CarPlay in ostalimi mobilnimi povezavavami... to ne bo na voljo zate in zame... ampak samo za tiste, ki bodo od takrat naprej kupili nov avto s takim sistemom ...
Tudi sam se bojim, da bo temu res tako AMPAK a ve? kaj to pomeni?
To pomeni, da bodo morali na?eloma zamenjati MZD v recimo MZD v2 in le tega za?et vgrajevati v nova vozila, naro?ena/kupljena od npr. 3.3.2016. To nikakor ni OK za vse, ki imamo ?e MZD in katerega bi lahko samo s SW nadgradili. Ugibam - lahko bi bil ?e dovolj nov SW in ni potrebe po novem HW.
Sicer pa nimamo kaj - tako dela tudi konkurenca. Konkretno Seat ima na svojem prenovljenem modelu Leon od leta 2013 dalje 5,8" ekran za navigacijo. Nekje sredi leta 2015 so za?eli vgrajevati 6,5" ekran za navigacijo in so ?ele na temu omogo?ili Carplay, Android auto in mirrorlink, ker so o?itno tudi HW nadgradili.
Danes zjutraj se s 3 kolegi peljemo iz izleta in na telefonu lepo za?enem navigacijo Sygic, se prek BT pove?em na MZD (pustimo to, da se 3x ni mogel povezat, potem v ?etrto je ?lo ), ko se kon?no pove?e za?enem glasbo, ki jo imam na telefonu in na navigaciji nastavim naslov. Zelo lepo je sli?ati navodila v slovenskem jeziku in to na OBEH zvo?nikih, da lepo razumem in predvsem pa SLI?IM navodila, kam je treba zavit.... glasnost glasbe in navigacije je bila enaka.... kar pomeni, da ?e telefon omogo?a "en vir zvoka", kar pa je za voznika majka...... ko je teta iz navigacije povedala navodilo, se je glasba uti?ala in si lepo razumel kaj in kako.... pri Mazdini navigaciji, ko le ta dela seveda, pa kot sem napisal - ima "dva vira zvoka" - en za glasbo in drugi za navigacijo in more? vedno vedno vedno vedno (sem ?e napisal vedno?) med vo?njo prilagajat enega z drugim, da sploh sli?i? navodila in to je anojing.... pa ?e dodatno ote?uje to, da more? "ulovit" teto iz navigacije, ko narekuje, da jo "oja?a?" ali "uti?a?" saj ko ona pove svoje, ji ne more? ve? regulirat glasnosti..
Skratka, ?e bi Mazda omogo?ila Carplay in Android auto, bi to pomenilo en velik plus za MZD (seveda je vpra?anje, kako bi v praksi to delalo)
Testiral sem na Seat Leonu in zadeva dela perfektno. No bomo po?akali ?e teh nekaj mesecev, da vidimo, kaj bodo pri Mazdi spacali skupaj.
Tudi pri svoji 3-ki zadnje dni opa?am to cviljenje ko zaviram. Prej tega res nisem opazil... morda je samo kamen?ek in bo ?ez ?as zginilo. Ker pa imam prevo?enih nekaj ?ez 50.000 km mislim, da je ?e kaj drugega
Kar se hrupa v kabini ti?e - Mazda 3 je do sedaj ena izmed najbolj glasnih vozil, kar sem jih kdaj imel (ne vozil! - ampak imel, tako da lahko delam primerjavo). Nekje do 90km/h je sicer dokaj tiha, ko pa grem na AC in peljem 130km/h+, se morajo sovozniki skoraj da "dreti" en na drugega, da se sli?imo med samo (glasba je izklju?ena).
?e ?elim na AC "uni?it" ta hrup in ?e ?elim sploh kaj sli?ati, moram poslu?at glasbo na 36+, kar pomeni ZELO na glas....spet ko pridem v mesto ali grem na nek izvoz to pomeni, da moram zmanj?ati glasnost glasbe na nekje 20.... potem grem spet na AC in spet povi?at glasnost.... itd itd.. skratka pri Mazdi so nekako poskrbeli, da vozniku nikoli ni dolg?as med vo?njo
Da regulacije glasnosti navigacije sploh ne omenjam.... sem ?e v prvem postu opisal, kaj to?no me moti
Nekdo je napisal, da je njemu va?no samo to, da mu "ma?ina" deluje brez te?av. E pri meni pa je va?no vse, torej da deluje tako "ma?ina" kot kot tudi ostala elektronika in bonbon?ki, za katere sem od?tel precej dinarjev, ?ilingov, funtov, evr?kov.... nisem med tistimi, ki bi se zadovoljili z malim. Kupi si klavir in od 88 tipk ti jih dela 60. Kako bo? zadovoljil sebe pri igranju? Ne bo?!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Baje izdelano v Meksiku:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani