Jap, ?e posebej ko mojstri to?no na oko do lumna izmerijo svetilnost lu?i in jih izrazijo s tehni?nimi termini kot so "moje so ful dobre pa nimajo pranja" ;P
(Kul stvar z LED lu?mi je da se jih da precej to?neje umerit na dolo?eno svetilnost. Ne bi me ?udilo ?e imajo vsi ti avti 1998lm LED lu?i )
Hmm, v praksi se izka?e da je kamera bistveno bolj uporabna kot pa senzorji - to?no vidi? razdaljo, koli?ke, kolesarje, otroke in ostale stvari okoli avta (itak so kamere fisheye). Pono?i tudi ni problem ker vsaj na Mazdi 3 zadnje lu?i dovolj dobro osvetlijo okolico, kamere pa itak vse posnamejo tudi IR.
Te?ava je edino v res slabem vremenu ko se uma?e (tu ima VW lepo re?eno s skrivanjem kamere pod znak da se ne ma?e), ampak ve?ino ?asa je ta slabost zelo odtehtana. ?e posebej ko opazi? da pri zelo slabem vremenu tudi parkirni senzorji kar nekaj bluzijo.
Ni obvezno samo pri Xenonu, ampak je obvezno pri vseh lu?eh nad 2000 lumni svetilnosti. Slu?ajno so pa? Xenon ?arnice ve?inoma tako zelo svetle, pri LED pa pa? la?je kontrolirajo svetilnost in jih potem izdelajo tako da ne dose?ejo te meje (?eprav novi Passati prekleto slepijo pono?i, ne vem kaj so zajebali pri teh lu?eh). ?e pa? sam tla?i? v svoj avto Xenon/LED lu?i in prese?e? to mejo bi po zakonu tudi moral vgraditi sistem za pranje.
Gre pa se za to da pa? ne slepi? ljudi ko ima? umazan ?aromet (in te posledi?no ne ubijejo na cesti ker ne vidijo kje vozijo ).
Pri meni tudi ni bilo nobenih te?av (imam pa SBS poleg SCBS). Nobenih napak tudi pri zaro?enem steklu ne, prav tako se mi je ?e parkrat vklopila predpriprava na zaviranje (SBS se spro?i mal prej in pri vi?jih hitrostih kot SCBS).
Edino enkrat se je radarski tempomat ugasnil ker je bilo na njem debela plast zalepljenega snega.
Tisti ki ste vzeli revolution opremo, me zanima kako vklopite oz. preverite delovanje sprednjih LED lu?i (avtomatika zasen?enja itd..).
?eprav pustima lu?i na AUTO in potisnem v pozicijo dolgih , ne zaznam spremebe ?
1. Ko se zaradi avtomatike pri?gejo kratke lu?i se ti na armaturki pri?ge zelena lu?ka za lu?i, obenem pa se zatemni osvetlitev kabine (?e nima? gumba za svetlost na armaturki danega na max).
2. Za uporabo avtomati?nih dolgih lu?i (?e jih ima? v opremi), mora? dati kratke lu?i na AUTO in pritisniti pal?ko naprej. Na armaturki se ti pri?ge zelena lu?ka za dolge lu?i s ?rko "A". Ko se potem lu?i dejansko vklopijo se zraven pri?ge ?e standardna modra lu?ka za dolge lu?i.
Zanimam se za nakup Mazde 3. Pravkar sem pri?el iz lokalnega Mazda salona in sem bil dokaj presene?en, ko sem zvedel da novi modeli Mazde 3 prihajajo iz mehi?ke tovarne.
Zanima me ali so z novimi letniki za?eli v celotno Evropo uva?at Mehi?ke variante ali je to zna?ilno samo za Slovenijo? Kar bi mogo?e pojasnilo zakaj so pri nas cene dokaj ni?je za razliko od na?ih sosedov.
Ali morda kdo ve kak?ne so razlike v kvaliteti med Japonsko i Mehi?ko varianto?
Na testni vo?nji sem tudi opazil malo mote?e ?vi?ganje vetra pri ve?ji hitrosti(od 80kmh naprej)? A je to zna?ilno za vse Mazde 3 ali je mogo?e moje testno vozilo imelo to izjemo?
Ne vem o katerih sosedih govori?, ker imamo iste modele vsaj v Sloveniji, Avstriji, ?vici ter Hrva?ki. Veliko (ve?ina?) jih je izdelana v Mehiki ja. Za modele po tam nekje 2015 izdelava v Mehiki ni problem.
Em a jaz to prav razumem? Najprej si vozil kombiju tako na riti da se nisi mogel ustaviti in si moral ?ez polno ?rto? Pa je kombi kriv? Drugi? si pa policaja prehiteval ?ez polno ?rto (ker je visel nekomu drugemu na riti) in tudi nisi ti kriv?
Pa saj bi te nominiral za Darwinovo nagrado, good job.
Vse ki so bili sposobni so itak odpustili (ker jim je bilo treba pla?evati spodobne pla?e) in zdaj ti novice pi?ejo ?tudenti pod minimalcem. Ne pri?akovati resnice ali znanja.
Pozdravljeni, nov na forumu in je M3 v o?jem izboru za 2. dru?inski avto.
Zanima me kak?ne so kaj izku?nje z avtomatskim menjalnikom - torej vezija 120AT, prevsem kar se ti?e stro?kov vzdr?evanja, razlike v porabi in nasploh ob?utka pri vo?nji (napram M/T menjalniku).
V mojem primeru se bo avto vozil nekje v razmerju 50% mesto in 50% magistralka, pa ?e to vse skupaj max. 10.000km letno.
Hvala ?e vnaprej.
Jaz mam tegale pa sem z njim zadovoljen - v mestu in na magistralki se super obnese, menjuje mehko in nikoli nisem ?e mel ob?utka da bi se za?altal. Na avtocesti je tudi vredu, edino se malo pozna da mora za pospe?evanje preko 120km/h pri prehitevanju dol ?altat v ?etrto. Mo?i je na?eloma dovolj, edino ma?ino zavrti precej visoko. Kljub temu da ima Mazda odli?ne ro?ne menjalnike, bi tudi naslednji? ?e vzel avtomatika
Kar se pa ti?e porabe - kolikor sem gledal na tem forumu in spiritmonitorju, AT doda kakega pol litra na porabo. ?e ga lepo vozim po magistralki se komot dr?i 6,0-6,5 L/100km, pri jajcarjenju po Ljubljanski gu?vi pa zna sicer v?asih posko?iti tudi na 8,0 - 8,5 L/100km. Ko pridem na ?rpalko mam ve?inoma povpre?no porabo nekje med 6,8 - 7,2 L/100km, s tem da veliko vozim po avtocesti in nisem glih ?paroven.
Kar se ti?e stro?kov vzdr?evanja so isti kot pri ro?nem menjalniku - avtomatik nekega posebnega dodatnega vzdr?evanja nima, le okoli 100.000km bo verjetno treba menjati olje (stro?ek cca 400eur ?e se prav spomnim z ene druge teme). Servisi so pa nekoliko dra?ji - jaz ne nosim svojega olja zraven zato ve?inoma pridejo okoli 150-200eur. Do zdaj imam prevo?enih 40.000km in problemov z avtom ?e ni bilo *tok tok*.
Men so v salonu dali plati??a nekega drugega proizvajalca. Zgledajo vredu (so temna kar je za zimo bolj? ), je pa res da se je malo zrabil dol logo proizvajalca
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap, ?e posebej ko mojstri to?no na oko do lumna izmerijo svetilnost lu?i in jih izrazijo s tehni?nimi termini kot so "moje so ful dobre pa nimajo pranja" ;P
(Kul stvar z LED lu?mi je da se jih da precej to?neje umerit na dolo?eno svetilnost. Ne bi me ?udilo ?e imajo vsi ti avti 1998lm LED lu?i )
Povezava za deljenje
Deli na druge strani