Zakaj oprosti, sem le vprašal če te kaj bolj konkretnega zanima glede gum, ker sem mogoče spregledal. Ne bo ti pomagalo še več mnenj, samo še težje se boš odločil.
Stvar je pa dokaj enostavna - z dražjimi (premium) znamkami skoraj ne moreš falit, pri srednji ceni pač vzameš v zakup nekaj kompromisa. Pri kitajcih in drugih low budget pa samo obrat za 180 stopinj pa odkorakaj stran.
Tako je. Edino mogoče dodatek: Michelin slovijo kot gume z izrazito nizkim kotalnim uporom. Fajn za nekoga,ki dela veliko km in bi ostale pobralo v dveh sezonah. Ter slabo za nekoga,ki menjava gume po 4ih letih zaradi starosti... Michelin so takrat že trde kot kamen...
Hmm, neko podobno škripanje včasih tudi jaz zanam ampak težko opišem kdaj se pojavi. Vedno se pojavi, ko zavijem iz stranske ceste na glavno in je vmes še mulda, da me malo premeče. A to so torej neke gumice al kaj?
Meni je na xsari isto pokalo. Slišalo se je kot da bi imel obešeno plastenko in bi zanihala ob steno...
Ampak tole glede BMWjašev res ni več samo "stereotip" ... ali se motim? Saj ne rečem... lahko bi tudi jaz šel še skozi ta semafor... Ampak, da nekdo, ki je bil prej tri avte za menoj v koloni, prehiti in hop, skozi rdečo ... Ko se mi je prižgala zelena, sem moral vseeno čakati še ene 5, 6 avtov iz nasprotne smeri, ki so kot kaže vsi šli že v rdečo na drugi strani gradbišča ...
To se je hotu pohvalit, ker mu je bejba rekla naj kar gre v rdečo.... Sam je ni lih razumel...
Ja, dobesedno. Tako na cesti kot tudi po zraku. Je pa zanimiva napisana poraba 7,5/100.🤣Sodelavec je naredil z polnim tankom z enako mps-ko tam do nekje 350 kilometrov, če je bil priden in je božal gas.če ne pa, še toliko ne. Vedno je godrnjal, da je več na benzinske črpalki kot doma. 😄
Tale zna malo več popiti ker jo aerodinamika jebe s temi dodatnimi zalomljenimi linijami.
Poznam, spomnim se še njegovih začetkov, pošten človek 👍, a v mislih sem imel koga bolj specializiranega za Mazde ... 😉
Nevem.... Odvisno kakšne specifične težave imaš z Mazdo. Jaz sem vozil k njemu, ker je pošten in ker se že od nekdaj poznamo. Vem da mi je lepo zrihtal rjo na mazdi pa zdaj na xsari...
Saj če se gre za kakšno bolj specifično težavo, je zihr bolsa izbira Pelko... Jaz ga sicer osebno ne poznam, ampak glede na dobre ocene.... Medvode niso lih tako daleč
Mene je presenetilo da je focus zmagal. Še nedolgo nazaj so bili fordi konkretno dražji od ostalih, kar so tudi tu omenili. Saj ne da se je pocenil, le ostali so se podražili.
O tem da je astra najdražja v primerjavi, takoj za njemu pa megane, pa itak škoda besed.
Poleg uporabe naprav za dajanje svetlobnih prometnih znakov iz 102., 106. in 107. člena zakona o varnosti cestnega prometa se lahko naprave za dajanje svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil s tribarvnimi lučmi (semaforji) uporabljajo za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih hkrati ali za vsak prometni pas posebej.
Če se z napravami iz prvega odstavka tega člena ureja promet vozil na vsakem pasu posebej, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil nad prometnim pasom, na katerega se nanašajo. Če so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil uporabljeni za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih in smereh vožnje hkrati, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil z desne strani vozišča.
Na cestah z več kot enim prometnim pasom je treba za vsako smer vožnje ponoviti napravo za dajanje tribarvnih svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil.
Torej se lahko peljes in tisti ki zavija desno nima nobene veze s semaforjem?
Je pa zoprno (ali še kaj hujšega) da pešec hodi po zebri medtem ko ima zeleno in pride iz njegovega boka avto.
Kar se tiče tistega križišča je eno bistveno vprašanje ; a sme biti semafor samo na levi strani v smeri vožnje? Za prometni znak vem da je lahko (pa še to so uredili šele par let nazaj, torej je bilo križišče v startu zasnovano tako, da si tam res lahko peljal desno ob rdeči).
Torej:
-ali semafor še zmeraj ne velja za nekoga, ki ga obvozi po desni strani in potem takem sme iti mimo ne glede na barvo
-ali pa se je sočasno s spremembo pravil spremenilo tudi to in ga moraš upoštevati in se jmod takrat naprej moraš ustaviti ob rdeči.
Vsaka povečana/zmanjšana omejitev hitrosti (razen con!!!) velja do križišča. Križišče omejitev razveljavi. V našem primeru imamo omejitev 60, križišče, z druge strani križišča s5 omejitev 60 naprej. Katera je pravilna hitrost vožnje skozi križišče?
Tule na zadni fotki ni dileme, za desno je svoj pa in velik semafor nate ne vpliva. Zato bo jst peljal desno seveda s tem, da si tam avtomatsko potem na stranski in moras dajat prednost vsemu zivemu.
Na prvi sporni fotki je pa pac problem kak so umestil crto, prehod in semafor, in tam bi jst instiktivno cakal na semaforju po mojem.
Sj ce se dobr pogleda, je vec ali manj ista situacija na tej drugi strani, le da ni prehoda in s tem so lahk primerno pomaknal crto krizisca do semaforja, in je vse reseno.
Točno tako. Na drugi fotki je lasten pas za zavijanje desno. Na prvi fotki je pa (tudi sodeč po talnih oznacbah) isti pas za desno in naravnost in ne moreta dva svetlobna znaka urejati prometa na enem pasu na dva različna načina.
Tako da jaz še zmeraj trdim da se na prvi fotki pravno formalno ne sme zaviti desno ob rdeči.
Sva z mojo danes kofetkala tam in štela avte. 10avtov je prišlo na rdečo z namenom iti desno in vsi so zavili pred zeleno. Grem stavit da jih 90posto niti ne razmišlja a je vse prav. Ne rečem da sem po vsem tem 100posto prepričan v svoj prav (sem pa 85posto) , ampak zagotovo pa ni tako samoumevno iti desno, kot to vsi po vrsti počno.
UPDATE : sem šel gledat... Tako je to če je človek kozorog po horoskopu...
Torej: iz smeri crnuc (križišče ki je kamen spotike) oranžna luč utripa tudi ko je na semaforju rdeča luč.
Inštruktor pravi, da lahko zaviješ. In da je zato tista utripajoca oranžna luč, ki bi sicer izgubila smisel če se nebi smelo zavijati. Jaz sicer pravim da je tista utripajoca oranžna luč tam za bv, ampak ok.
Polna črta? Naj bi ti pokazala kje moraš ustaviti če greš naravnost in imaš rdečo luč ter kje moraš ustaviti če greš desno in imaš pešce na cesti.
Izpostavil je tudi isto križišče iz kontra smeri. Sem ga šel pogledat.In ja... Je podobno (prilagam fotko na koncu), ampak z dvema razlikama... No... Bom dal fotko in me zanima če bi tukaj peljali če sveti rdeča luč...
Sem dobil odgovor... Isto mi je odgovoril kot Boss. Da imaš za desno posebej pas in znak. In da lahko vedno zavijes. Da pa je neobičajno in da je tudi iz kontra smeri podobno (čeprav ni čisto isto če se ne motim in tam nikoli nisem bil v dilemi).
No, saj tudi tu nisem kaj preveč v dilemi. Sicer dopuščam možnost, da so preprosto naredili napako, ko so črto potegnili čez celo širino. Tu bi morala prekinjena črta in znak "pazi pešec".
Jaz še zmeraj trdim, da si v prekršku če zaviješ desno ko sveti rdeča.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je. Edino mogoče dodatek: Michelin slovijo kot gume z izrazito nizkim kotalnim uporom. Fajn za nekoga,ki dela veliko km in bi ostale pobralo v dveh sezonah. Ter slabo za nekoga,ki menjava gume po 4ih letih zaradi starosti... Michelin so takrat že trde kot kamen...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani