Vidim, da se res ne spoznam Vzvratne luči pa bi verjetno morale biti na obeh straneh, če moja logika še kaj funkcionira pri teh temperaturah... Se opravičujem za noob vprašanja haha
Odvisno od modela avta. Eni imajo 2 meglenki, eni 1. Eni imajo 2 rikverc luči, drugi 1.
Ampak, dejmo bit čist pošteni - a to dejansko res rabiš?
Mene bolj moti recimo ta trend, da umikajo res uporabne stvari, ki jih pogrešam, ker sem jih nekoč imel zdaj pa ne več.
Jap.
Amortizer na haubi je meni uporabn. Tudi pogrešam na Focusu hlajen predal.
No imam kolega, ki je na Focusu ignoriral cviljenje in je pakne do pleha obrabil. Če bi imel avto ta kos žičke, bi ziher šel na servis, zakaj mu sveti.
Sem šel gledat za kolegovo 3 190 dizl xdrive in na autodocu je sam par sprednjih pakn s konektorjem, zadnjih pa nič.
Alfa je to imela komplet. Je pač to šparanje. Alfa je imela amortizerje na haubi, Passat za 50k€ pa jih nima, samo palca.
Vsak tak droben detajl stane. In pol so vsi pljuvali po moji Alfi. Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila.
Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo?
Predvidevam, da je težava bolj v tem, in potem ti tudi ploščico neakomerno in hitreje pobira.
Je pa res, da to pričakuješ da servis pogleda in ustrezno sanira. Tudi pri nas je sedaj na službene T-Roc-u po 2 mesecih od servisa začela svetiti lučka za zavore, pa ni prevozil 3000 km.
Kaj T-Roc ima senzorje na paknih?
To je do sedaj imela samo Alfa. Niti Focus in Mondeo, Polo, Passat, i20n....
Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to.
To je najbrž kak osamljen primer. Ni to za posploševati. Kot pri prvi generaciji 6-k, ko so zaribaval motorji. Dokler nismo ugotovili, da je potrebno menjavati bakrene podložke.
Tako, da po moje ni nobene panike.
Če je napisal, da ni osamljen primer.
pred 1 uro je Bini napisal:
Hladilna še ne zavre pri 115...😉
Vem da ne.
Če ne bi tista i20n bila za odpad, pa je dalje Nordschleife grizla.
Pa normalno imajo hladilno na 90-100°C avti, tak da je nekaj moglo it konstrukcijsko pošteno narobe.
Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno. Tak imam v glavi iz avtošole.
Vozit pa more z zmanjšano hitrostjo, ker nad hitrostjo tako ne smeš.
Kolona je pa vedno zaradi povečane gostote.
In ja, tudi jaz grešim 😎, samo da zravn ne hupam.
Včasih je blo prehitevanje kolone nacionalni šport, ko si prišel iz trajekta na hrvaški otok.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani