+1 za G150, saj bi ga tudi jaz raje vzel kot X180...tako kot so ?e napisali je preverjen in 150 je pomoje optimalno za ta avto...bi se znalo zgodit, da je celo posko?nej?i od X180, ker je G165 v stari 3 posko?nej?i kot pa x180 v novi in to kar konkretno...tako da G150 . Verjetno bom tudi jaz vzel ta motor, ko bom ?el v akcijo ?ez nekaj ?asa...ali 3 ali pa cx-30
Evo tukaj je en dober test ?e s pospe?ki in med pospe?ki...zgleda, da je novi g122 le posko?nej?i in pro?nej?i od prej?nje g120, verjetno zaradi nekoliko bolj?ega menjalnika...
Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??
Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...
Jaz sem pa imel dva dni ?kodo cityGO za nadomestno vozilo...motor?ek 3 valji 998 kubikov in 60 konjev ...nepremi?nina totalna...msilim, da bolj potegne moh Piaggio mp300HPE ...je pa bila zanimiva poraba, namre? skoraj kak?en liter ve? od M3 G120 ...pa da ne govorim, da se nisem mogel tako peljati kot z Mazdurino ...ne razumem zakaj take mlin?ke dajejo v te avte, ?e ima na koncu ve?jo porabo od dva ranga vi?je klase avtomobila in 2x kubika?o in mo? :ne vem:
Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka , pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? . Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa ...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave , pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.
Sem pri?akoval ve? posko?nosti od teh novih 184 km, tako so pa bolj leni kot prej?nji 165...?koda...upam, da pride ?e kak?en vmesni motor, recimo g150 kot pri cx-3, se mi dobra alternativa temu novemu X, bi bil bolj zainteresiran, ker par deci ve? pa? ni pomembno.
Potem je ista fora kot T-roc...Golf ima veliko kvalitetnej?o plastiko kot T-roc...Jah kaj pa vem...pomoje bi raje vzel Mazdo 3 pa z bolj?o opremo. Butasto mi je devati nekaj jurjev zraven zato da sedim 15 cm vi?je . Bomo videli, ko bo ?as za to
Meni se novi proceed GT zelo dopade, samo ne dam 32 jurjev zanj, samo zato, ker ima 200 km + motor, no way. Sedanji model Peugeot 308 SW gt z 210 KM je imel ceno cca 25-26 jurjev...to je nekak realno, ampak ?koda, da ga ne prodajajo ve?, novi pa bo itak veliko dra?ji (saj je trenutno tak?en trend) pa vpra?anje ?e sploh bo GT. Mazda ima za moje pojme kolikor toliko realne cene, upam da tako tudi ostane. CX30 moram pogledati v ?ivo, edino obrobe me motijo druga?e pa super avtek, hvala bogu zgleda ni previsok (ni?ji od cx-5) in upam, da se zaradi tega ne pelje bistveno slab?e od 3 (malo se sigurno).
Ker ?e imate debato o premium, pa naj ?e jaz dodam svoje mi?ljenje, zato smo na forumu ...Mazda je definitivno bolj "premium" kot KIA, sploh ti novi modeli, starej?i pa tako ali tako... cenovno je trenutno KIA predraga, druga?e ima trenutno zanimive modele. Recimo zame niso vsi AUDIji, BMWji, Mercedesi premium. Za moje pojme se premium za?ne od AUDIja (novi modeli) A6 in naprej, Q7 in naprej, od BMWja serija 5 in naprej, X5 in naprej ter od mercedesa E serija ter GL in naprej (pa recimo, da ima? 6 in ve? valjev v kak?nem manj?em modelu, kar pa je sedaj prava redkost)...Nikoli pa zame ne bodo premium razni A, B, C modeli ter serija 1,2,3 ter A2,A3 in A4 (pe ne mi zdaj raznih M in S varijant omenjat, ker tam je recimo samo motor za premium pa ?e to nad V6, tako kot sem ?e omenil), ?kodilaki ter Holzwagni (razen TOUAREGA) in njihovi derivati, ?eprav si morda lastniki mislijo druga?e ...edino kar pla?ajo premium je cena navita v nebo . Pa nekdo ki kupi 10 let staro A6 pa misli da ima premium, to ni ve? premium to je sedaj zvo?en jajc . Tako jaz mislim :ne vem:
Ja tudi to sem mislil napisati...nov model je zunaj pa ga nekateri ho?ejo takoj imeti. V glavnem ni? bat Mazda je dober in kakovosten voz v vseh pogledih, ?e sre?a, da si veliko ljudi ne pride gor, ker potem bi jih bilo kot VW (ki pa vsaj zame niso dober in kakovosten voz zato ne vem zakaj je toliko tega sra_nja na cesti ), bolje, da smo Mazda?i buti?ni ...jaz ?akam facelift pa potem zamenjam svojo in vzamem M3 ali CX-30
Lahko jo remapa?...na spletu poglej. Na 170km ga lahko ?ipa?. Razlika je, ko ga pritisne? in pri tej 120km je pri cca.4500 rpm konec zabave,avto ne vle?e ve?...?e ga pa da? na 170 bo pa vlekel do 6000+rpm...ja razlika je tudi v menjalniku, pri 120 je z dalj?imi prestavnimi razmerji pri 165 pa s kraj?imi,bolj ?portnimi. ?e pa gleda? z druge strani pa je g120 bolj?i pri recimo konstantnih avtocestnih hitrostih, saj je motor ti?ji,ker ima manj rpm. Z nakupom Mazde ne bo? falil,jaz imam svojo 2 leti in pol in je ne zamenjam za ni?, razen za novo ...motorji g 2.0 so preverjeni, opreme pri revolution ima? ve? kot dovolj,pije malo,garancije ima? 5 let...jaz z Mazde verjetno ve? ne grem
No tudi jaz sem si jo ogledal v Mazdinem salonu v ?i?ki (bolj?a oprema). Na zunaj zelo lepe oblike, mote?a ?rna plastika - obrobe, ampak to prekrije? z ustrezno barvo, ?e te moti. Pozna se, da je prtlja?nik proti moji M6 (11/2008) kar dosti manj?i, zadaj ima ve? prostora za potnike kot HB nova 3. Znotraj so me malo zmotile steklene povr?ine (zelo polo?ne) saj se mi zdi da je notranjost, ki je sicer lepo izdelana, nekako "nabita" in je vidljivost v moji M6 bolj?a. No verjetno se tega s?asoma navadi?. To novico, ki sem jo danes izvedel na tem forumu, pa me ni ni? kaj razveselila in sicer da jo bodo izdelovali v Mehiki - kar lahko posledi?no pomeni slabo izdelavo, napake v motorju,.....Dobro da je garancije 5 let.
?e so ?e prej?nji modeli 3 bili izdelani v Mehiki pa so OK, ne vidim nobene te?ave...kaj pa potem recimo AUDI, ki jih delajo na Mad?arskem ? , samo tukaj ni 5 let garancije ampak samo 2 , va?no da so ?tirje krogeci
Tudi meni pije nekje do 6.5 me?ano (18 colske,zimske 16 vsaj 0,3 do 0,5 manj) pa ga ravno ne ?param, ga pa tudi skos ne ti?im ...v glavnem sem med hitrimi...enako po AC nekje 135 tempomat, veliko se pa peljem nekje 145-150...poraba cca. 6.8 do Lj naprimer...super zadovoljen
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
+1 za G150, saj bi ga tudi jaz raje vzel kot X180...tako kot so ?e napisali je preverjen in 150 je pomoje optimalno za ta avto...bi se znalo zgodit, da je celo posko?nej?i od X180, ker je G165 v stari 3 posko?nej?i kot pa x180 v novi in to kar konkretno...tako da G150 . Verjetno bom tudi jaz vzel ta motor, ko bom ?el v akcijo ?ez nekaj ?asa...ali 3 ali pa cx-30
Povezava za deljenje
Deli na druge strani