Za ceno, mislim da na gor nimajo nekega manevrskega prostora. Mislim da mora biti občutno cenejša kot CX-60, vseeno je to manjši razred avtomobila + za ta razred so cene nekje do 50k (na nek prvi pogled)
Tole je lep primer za stvarno napako, če so avto reklamirali, da ima delujoč KIA connect pa ga dejansko nima.
Dejansko so moderni dizli čistejši in z blagimi hibridnimi triki tudi veliko bolj šparovni kot bencinarji. Samo grda agenda je dizle predstavila kot črne račke pa kljub temu, da se je na njih delalo največ ekologije.
Blago hibridni triki ti nc bencina/nafte ne prsparajo, tako da kr ostani na klasicnem dizlu, vseeno bi reku da je bl cist kt primerljiv bencinar 😁
Hudič bo ko Kučan umre. Tko, da je skrajni čas, da JJ najde novega krivca na levi - mislim, to je dobrohotni nasvet zanj, da ga ne bi slučajno presenetil Kučanov odhod v večna lovišča.
Mogoče bo pa JJ tolk žalostn, da se mu bo kar prdružu
Lej, jest menjam olje na 20k km, ker tko v navodilih pise.
Ce mene vprasas, ce moram bl pogosto olje menjat kt je v navodilih (al pa dolivat), pol je masina za en kurc. Naj napisejo v navodila da je treba olje na 10k km ce to masina rab da normalno dela
Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔
Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20)....
Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev....🤣😉
To je goljufanje, ker pač ne priznaš da so vsi CX-30 bencinarji defektni 😂
Drugače pa ... razni turbo mlinčki in dizli mislim da so kar 50/50, če pa vzamemo v obzir moje razmišljanje, da se od servisa do servisa ne sme lučka za olje vžgat, pol je pa itak tričert turbo mlinčkov samo še za na odpad
Verjetno če so se zavedali težav, so jih tudi popravili. Sploh glede na to da se še kr prodajajo zadeve, pa valjda niso taki gumpci da bi kar pustil ...
Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉
Sj to vemo, da največ služijo z rednimi servisi, samo to ne pomeni da so dizli BP.
Tako kot Biniju, je tud meni na servisu reku, ko sem ga vprašov če dizel ali bencin, da naj kar bencinarja vzamem. Mislim, če moram skrajšat servisni interval da bo avto delov tako kot more, pol nekaj ni vredu. Če piše v navodilih na 20k km, pol pričakujem da bo pri tem intervalu brez težav, ne pa da bom na 10k km delov extra servis da bo avto vesel.
Drugače pa, dizli so imeli/imajo težave zaradi DPFja, s ščavnco se DPF mal drugače regenerira kot brez tega, tako da bi znali biti boljši. Na spritmonitor imajo pa CD184 povprečno pod 7, kar je kr vredu pomoje
pred 1 minuto je Janez007 napisal:
Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue.
Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt
Za 2.2 bi jest reku da lovijo trenutni odtenek barve. Ker če samo pobarvajo, odtenki nikoli ne bodo enaki, lahko da bojo skoraj enaki po parih letih, samo mislim da se bo opazilo.
Moja je bila dvakrat na barvanju (perla bela barva), pa so odtenek ujeli skoraj u nulo, oziroma, od takrat še nisem srečov človeka ki bi opazu razliko.
Ja, tko kot dvorjan pravi, je tud pomoje bl zračna rja. So pa eni avti flekasti samo da mal dež pade, enim se pa komaj kaj pozna tudi po več letih, pač kvaliteta izdelave...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Na avtonetu so CX5ke iz zaloge po 43k, Homura oprema.
Pa verjetno bi jo znali še kaj spustit, ker se kar dolg že valjajo gor, naprimer tale, je že od decembra
Mazda CX-5 G194 AT Homura COMB, letnik:2024,45990 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net
Popravljeno od MatickPovezava za deljenje
Deli na druge strani