Jaz bi o teh razmislil in tudi cena je ugodna čeprav spadajo v premium segment.....😉👍 Imajo že tudi novejše FX520,ki so približno po isti ceni,odvisno kje jih kupiš.👍
Kaj je mišljeno pod "premium" in zakaj ne premium? In ne razumem nasveta "ne kupi prefrišne..." Se počutim kot vesolc po prebranem
So ti že drugi razložili ,zato ne bom ponavljal,bilo pa je malo na hec napisano,ker eni to foro poznajo😉👍 Je treba kar frišne kupit,sedaj je pravi čas za nakup dokler ni prevelikega povpraševanja.....
Bom prečekiral @Bini. A se spomniš mogoče une spletne kjer si Kleberce vzel? Tam so imeli res dobre cene samo sem pozabil ime.
Evo mojster tole je ta spletna stran, ampak so se vse gume podražile... 🥴 Liderpnevmatik ima tokrat cenejše Kleberce!
Jaz pogledam teste, izberem dobre gume na testu, ki so na vrhu a ne premium in nato prebrskam vse živo, da najdem sveže za najnižjo ceno... 😉 Ps; ne kupi prefrišne.... 😁😉
Smo toliko debatirali o teh senzorjih za nadzor tlaka, da se mi je v nedeljo zvecer oglasil... sem preveril vizualno in ni bilo videti, da bi katera guma bila bolj prazna... Potem sem sel na crpalko in preveril tlak in je bila pri sprednji desni gumi za ene 0,3 bara nizji tlak ... Napumpam... in pozabim... Vceraj se je zgodba ponovila... Je manjkalo ene 0,2 bara ... Sem sel sedajle do vulkanizerja, da preveri in je nasel zebljicek v gumi ...
To je to.... 👍
Pridejo prav ti senzorji, niso kar tako kot eni mislijo..... 👍
Na Mazda servis ga ne nosim, sem pa jim že predlagal in so mi rekli, da mi raje dajo mal več popusta in bom na istem. Ker bi pri mojem olju zaračunali še neke ekološke takse...
Verjemi, da ne... če mu pripelješ 5 let starega s 300.000 in zraven daš 10 let starega s 150.000km 80% mehanikov ne bo razlikovalo kolk ma kateri avto kilometrov. Zanašalo se bo na vizualne občutke, ki pa so varljivi. Eni pravijo, da se da razlikovat po zvoku motorja, ampak to so že dokazovali, da so buče. Nekoč je bil en test pa so mehankarji kiksali za par 100.000km, se pravi je na to računat pač brezveze.
Kdo govori o primerjavi med 5 in 10 let starem avtu 🤔 Govorim o isti starosti in 150 ali 300kkm.
Bodi prepričan,da izkušen Mazdin mehanik opazi razliko med takima avtoma.
Me pa boli k...c,ker tako ali tako ne kupujem starih avtov,jih pa prodam v dobrem stanju.....
Pred eno uro je Scr3am napisal:
Bini pri mazdi pa sploh takoj vidi, ko pogleda podvozje. Tisti s 50k km ali pa tisti s 300k km. Oba imata rjasto podvozje
Pa ta mi je še lepša kot črna. 😊 Pa lepša od tvoje Alex, pa brez zamere 😁 Sej je tud rdeča lepa, sam men so nasploh všeč temni avti ☺️
Hvala za kompliment,mimogrede pa naj omenim,da sem imel izbiro med sivo, rdečo in še katero 🤔 Žena je imela željo,da bi bila rdeča pri hiši ampak jaz nosim večje hlače in je v garaži siva...
Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍
Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃
Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.
Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉
No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...
Ko menjas zimske za letne ali obratno, ne bi smelo nic piskat... ce so vse enakomerno napolnjene ... tudi ce so enakomerno prevec ali premalo napolnjene... Sistem se sam kalibrira, ce imas TPMS ventilcke... ce pa meri preko ABS senzorjev, moras pa vedno, ko menjas ali ko preverjas in pumpas, sistem resetirati z gumbom ... Tako je pri Mazdah...
Tako je, sem pozabil, da je bilo tako prej na 3ki,ki je imela preko ABS, se opravičujem vsem....
Tole ne drži čisto... ker če imaš vse štiri gume (ali pa po dve na isti osi) premalo ali preveč napumpane, potem ti ta sistem prav nič ne javi... Javi ti samo, če ti ena spušča ... pa še to večkrat takrat, ko ne bi bilo treba, kot pa takrat, ko je res kaj narobe ...
Pa tehnićno gledano, ne bi bil prav noben problem narediti tako, da bi javljalo, če so recimo gume premalo ali preveč napumpane... Ker računalnik ta podatek ima... le sistem je uporabljen zgolj zato, da zadosti zakonskim zahtevam ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani