Stara ljudska modrost pravi, da kompresor klime vsebuje olje zato, da podmazuje tist ležaj kjer se gor vrti pogon za jermen.
Zdej pa mal ljudske kmečke pameti - če je klima redno v uporabi, se to olje skos maže okoli ležajev in gredi. Če klime ne uporabljaš dolgo dolgo časa pa začne plin spuščat tam pri pogonu in woila, plina zmanjka.
Pri men je klima skos ON, poleti, pozimi, ko je fejst v plusu al pa fejst v minusu je on. Ne vem, če sem jo 2x do zdaj izklopil pa še to se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.
Bi bilo zanimivo videt koliko denarja je končalo pri "prijateljih". Če to zvemo se nam verjetno zmeša vsem po vrst. Zdejle se recimo prav vidi kako recimo sinček Toninček hiti s končanjem vojaškega posla z Nemci. Mudi se mu samo zato, ker so provizije verjetno že nakazane al pa vsaj dogovorjene.
Nič ne rečem, kradalo se je vedno ampak tako megalomansko brezkompromisno kot zadnji dve leti pa še nikoli. Tale klepotokratska klika je še slabša od une v Rusiji in Ukrajini.
Aha, vse preveč je tole bilo očitno, da gre za nvadno ravbanje in vojnodobičkarjenje, da je tudi vlada v odhodu težko gledala stran, saj bi bila sokriva za poskok inflacije.
O tem je bilo prelitega že toliko črnila tudi tukaj na forumu in to je boleča rana in sproža nejevoljo tistim, ki smo to imeli v prejšnjem modelu Mazde v tem pa ne več.
Edina rešitev je dokup nekega modula s katerim se da potem dobesedno igrat z vsemi okni na Mazdi. Tudi na AouTubu imaš prikaz delovanja.
A se motim ali ne? Ko smo imeli regulirane cene smo imeli ceno goriva višjo kakor sosednje države (razen Italije) zadnje leto so pa Avstrijci hodili k nam tankat ali ne?
Aha, sem še 1x prebral, ker mi ni bilo jasno kdaj so avstrijci hodili k nam... hodili so ta dva meseca, ko smo ponovno imeli regulacijo in ko so spet privili Petrol in MOL, da se ne razpaseta. Seveda dokler je bil to predvolilna bonboniera je bilo tako zdaj pa ko ni več ima pa vlada na pol imbecilne izjave, da je goriva dovolj in regulacija ni več potrebna. Pa ker BS je to, saj regulacijo cen ne delaš na osnovi a je goriva dovolj ali ne, ampak na osnovi previsoke cene, ki je potem posledično gonilo inflacije.
Mislim halo, sej to je tako kot če rečejo goriva je dovolj samo je cena tako visoka, da si ga ne morete privoščit. Ista fora kot, če ga ne bi bilo. Pa to ni samo gorivo, ampak plin pa drugi energenti pa še vse ostale stvari.
Mislim, če pa kle ni očitno, da monopolni trg enostavno ne moreš pustit liberalizaciji in da ga je v teh primerih potrebno regulirat. Enostavno bodo peljali tako daleč, da bodo celo Kordišove izjave ratale čisto razumne in upravičene - nacionalizacija dobavitela goriv.
Ne razumem čisto dobro kaj te zanima oziroma kaj bi rad poudaril.
Dejstvo pa je, da v času regulacije, ki je mimogrede trajala od 1999 do 2020, ko jo je twito s pribočniki odstranil in s tem sprožil kaos, bila najvišja dovoljena marža trgovca 8 centov na liter. Ta marža je danes nekje med 30 in 40 centih. Zato mi danes plačujemo zaslužke monopolistu, ki ga skrbi edino to, da ne bo bistveno dražji kot v sosednjih državah. Pa še to zgolj zato, da bo održak ksiht neke "pravične" cene. Vse je tak velik blef, da ga ni večjega.
Glede na današnje cene nafte in vseh obdavčitev je realna cena goriva nekje v območju 1,3 - 1,4€/liter. Tolk ga imajo Madžari.
Ej sam…kako je to s pošto? A ne postavjo oni sami cene.
Ufff, za pošto imamo cel zakon o poštnih storitvah in zagotavljanju univerzalne poštne storitve. Tu so omejitve saj agencija za pošto in elektronske komunikacije revidira vse poskuse poviševanja cene, ki mora biti določena na osnovi dejanskih stroškov in ne sme biti v breme izvajalca kot ne v bistven dobiček. Govorimo seveda o sami osnovni dejavnosti.
V glavnem cene so regulirane in niso prepuščene prosti presoji in dobičkonosnem lomastenju kot je to od deregulacije goriv. Ko so se kot svinje zagnali kdo bo bolj lupil folk. Hijene.
Zanima me zakaj noben od novinarjev ne vpraša kako si je Petrol zamislil strukturo cene? Še naprej pa Petrol laže, da je bila cena nafte vrste Brent tudi 136$ pa čeprav je samo v enem dnevu enkrat skočila na max 127$. V bistvu jih niti ne zanima realna cena ampak le in samo kolk je lahko visoka glede na sosednje države.
No ja, to so vplivi deregulacije, ki so jo marsikateri (tudi tu na forumu) zagovarjali, da bo to znižalo ceno. Sej bi se smejal ampak ni čisto nič smešno. Glede na skoraj nično konkurenco jo to približno tako kot, če bi pošti pustili proste roke pri oblikovanju cen pisemskih pošiljk.
No takole, volitve so mimo, Twito je besen na volilce, ker smo ga spet zajebal in za kazen bo sprostil cene goriv. Dost ste mel bonbončkov zdaj pa le hitro podpret naftne trgovce, da bo Vizjak in ostala prisesana klika imeli kaj od tega, če že morajo opozicijo zamenjat.
Po načinu vožnje... dizelaš bo pičil po AC, bencinar pa mora varčevat, ker si težko privošči 9 litrov porabe na 100km... Ok, ta je bla bolj Alexova izjava, ampak dejansko se ne da razlikovat od zunaj, če ne slišiš zvoka motorja.
Jaz se strinjam s Slivko, ker imet 80kg obešenega 2 metra za zadnjo osjo v primeru bočnega pospeška 1G povzroči 1600Nm vrtilnega moment na zadnji osi. Ob kakšnem los test manevru te lahko kaj takega lepo zavrti na cesti. To nisem napisal, da bi negiral uporabo ampak le kot rezumevanje, kaj pomenijo, da se tovor obeša ali pa nalaga izzven avta. Tudi za strešne nosilce veljajo take pripombe. Meni osebno, glede na moje znanje in razumevanje fizike je edini ustrezen prevoz, večje teže in dimenzij, s prikolico - po možnosti zaviralno. Pa še tam je potrebno biti zelo previden kako je naloženo in kje je center večine mase.
Poraba izziv pa tak veš, da je blo tut pr men nekak zmerno, smo mel pa večionoma regionalke
AT je zato pri meni več ali manj takoj odpadel kot opcija. Pa ne sam zaradi porabe ampak tudi zaradi cene in slabše dinamike, ker AT ponuca kar nekaj konjičev napram ročnemu menjalniku. AWD je pa še večji porabnik energije in če ga človek res nujno ne nuca je pač nekako tako kot bi na vsakih 100km zlil dober liter goriva skozi okno na tla. 🥴
Sej nič ne rečem je cool imeti oboje, samo za ta "luksuz" pač plačuješ kar precej. recimo na cca 35000 km cca jurčka dodatno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri men je klima skos ON, poleti, pozimi, ko je fejst v plusu al pa fejst v minusu je on. Ne vem, če sem jo 2x do zdaj izklopil pa še to se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani