Skoči na vsebino
Kartonček homologacije
Napisano

No, mene je dobil s prazno prikolico, pa se je dalo zbarantat, da sem jo odpel in pustil tam ter prišel kasneje z drugim avtom... To je bilo še, ko smo imeli Hondo Jazz, ki je lahko vlekla 450 kg prikolico brez zavor...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kartonček homologacije
Napisano

Ne sekiraj se. V svoji dolgoletni vozniški karieri sem samo enkrat naletel na policaja, ki je vedel, kaj mora preveriti...

 

Če bi policaji vedeli, kaj gledat, ne bi na vlečnih kljukah imeli nosilce za kolesa in štiri gorska kolesa gor obešena...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz jih pregledam, poruvam ven vse, kar se je nabralo in temeljito operem - tako letne, kot tudi zimske.. Ker drugače dobijo oblogo (prah zavornih oblog). Zimske so pa jeklene in zaradi soli začnejo rjavet, zato jih v klet pospravim temeljito oprane.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Nisem rekel, da je mazda najlepša, je pa najlepša med serijskimi avtomobili. Ne pobira zastonj medalj za oblikovanje. 😏

Če Mazda pobira medalje za oblikovanje, kakšni so potem šele drugi?

 

Ravno včeraj sem preklinjal Mazdo po dolgem in počez, ker tako slabo oblikovanega avta pa res nimaš za vsakim vogalom. In preklinjal sem tudi tiste konstruktorje, ki so zrisali načrt za našo Mazdo 5. Če bi jih le dobil za en dan, jim spremenim vero - in spol spremenim v nespol, da se slučajno taki bedaki ne bi razmnoževali naprej. Sinoči krenem na pot in pregori leva žarnica. Pa sem se lotil kar na prvi bencinski menjat.  Koliko sem pa sinoči preklel ta avto, ga pa najbrž nisem od takrat, ko sem v snežnem metežu ob 22ih montiral verige...

 

In če pomislim, da nekdo za tako oblikovanje dobi še medaljo... Ma da ga dobim v roke, bo hitro spremenil ideje o obikovanju avtomobilov...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

So me opozorili (pravzaprav me je nekdo preko zasebnega sporočila vprašal), da sem narobe zapisal. Pri 280.000 smo menjali podložje injektorjev in ne injektorjev. Injektorji so še vedno originalni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Počasi, počasi, jaz zdaj že ne sledim več...

pred 19 urami je Aless napisal:

To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! 

Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. 

Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. 

O čem ti to? Če sem jaz to dobro razumel, naj bi vsakih 40.000 prevoženih kilometrov snel karter in čistil sito? Potemtakem sem jaz to že vsaj sedemkrat izpustil. Le kako, da se motor sploh še vrti? Ne, najbrž sem kaj narobe razumel in si mislil na kaj drugega. Si mogoče pritisnil eno ničlo premalo?

 

Pa na 100.000 menjat podložke injektorjev? Mene so ves čas strašili s tem in smo na servisu na 280.000 km prvič zamenjali podložke pod gobami. Po besedah mehanika, ki je delal, je to bilo sicer dobro, da smo zamenjali, ni pa še bilo res potrebno, so bile še dobre. Ampak, če bi pa še odlašali, bi pa res lahko nastopile težave zaradi tega. Ampak to je bilo pri servisu na 280.000 km, ne pa pri 100.000 km.

 

 

pred 17 urami je Scr3am napisal:

To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito.  Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem.

Mi ga na vsakih 20.000 peljemo na servis, kjer zamenjajo olje in vse filtre, po potrebi še zavorne ploščice in končnike in kar se podobnega najde in pičimo že skoraj 290.000 km... Očitno naši petki tudi ni znana ta težava, pa ne ve, da mora obstat... Mi je pa zanimiva ugotovitev: "... ... ... ...in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi." Ja, pa saj dizelaš je za dolge relacije. Za kratke relacije je bencinar... 

 

Očitno se Bogu še nisem zameril, ker lahko le čudežu pripišem, da nimam težav ne z motorjem (čeprav očitno prav mačehovsko skrbim zanj, ne čistim sita, ne menjam podložk,...) ne z zavoram (nič ne tresejo in ne vibrirajo in ne špricajo, skratka ne počnejo nič takega, kar naj zavore ne bi počele), ne na splošno z avtom. Še največji problem je menjava žarnic in montaža snežnih verig, ker je zelo malo prostora.

 

In če kdo misli, da živim sredi Panonske nižine, kjer je vse ravno, lahko pride na obisk, pa si pogleda, kje je naša petka naredila skoraj 290.000 km... In pri vsem skupaj ima povprečno porabo (zadnjih približno 140.000 kilometrov, ker sem prvih nekaj listov zapisov porabe zgubil) 6,5 litra na 100 km...

Popravljeno od Slivka
zamešal podložke in šobe
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Pa smo spet tam: "Dizel 2,0 je prava katastrofa, pusti pri miru!"

 

Če bi to res držalo, bi jaz teh 290.000 km, ki jih ima naša petka, naredil kvečjemu z vlečno službo. Pa je pri vseh teh kilometrih bil na avto-vleki samo enkrat - pa še to zaradi smeti v nafti, kar pravzaprav spet ne moremo šteti kot okvaro motorja... Pa imam ženo in pet otrok, kar pomeni, da se avto naokoli ne prevaža prazen. Sploh, ko gremo na počitnice in imam jaz v vozilu še šest potnikov, zadaj pa počitniško prikolico - tako s sedmimi ležišči, kuhinjo in kopalnico s straniščem, kar pomeni, da ni peresno lahka. Živimo pa na vrhu planote, na nadmorski višini 965 metrov. In ta katastrofalno slab motor nas prevaža brez težav...

 

Bolj kot tip motorja je pomembna zgodovina, dejanski kilometri (ne tisti na kilometer-števcu, ampak tisti, ki jih je avto dejansko res prevozil) in način uporabe vozila pri prejšnjem lastniku. Če je bil to kakšen stari dedek, ki se je vozil zgolj kje po mestu, potem je res vprašanje, kaj je z DPFom - ampak to je konec koncev pri vseh, ne le pri 2.0d rf motorju... Pa če je res olje menjano tako, kot so predvideni intervali, ker drugače znajo biti težave s sitom v karterju. 

 

Najprej premisli, za kaj ga boš potreboval. Ker za štiri potnike mislim da ni potrebno enoprostorca rihtat. Če pa se otroci ukvarjajo s kakšnim adrenalinskim špotom, na primer jadralnim padalstvom ali zmajarstvom in je potreba po velikem prtljažniku, potem pa že. Ali pa, če so bolj umetniške duše in igrajo na klavir, ki ga je potem potrebno prevažati od koncerta do koncerta. Ampak v takih primerih je dobro imeti malo več konjenice pod pokrovom... 

 

Če pa gre zgolj za malo potepanja po Sloveniji, vožnjo v službo in v trgovino, potem je pa mogoče bolje, če se poišče kakšnega bencinarja...

Popravljeno od Slivka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 56 minutami je 50keda napisal:

Ni mi pa jasno, zakaj vsi proizvajalci  o tem ne razmišljajo, ... ... ... ... ... ... Ne verjamem, da so inžinerji tak butasti, da tega ne predvidijo, ... ... ... ... ...

Tudi jaz ne verjamem, da tega ne predvidijo. Ampak, če naredijo tako, da se to čisti med vožnjo, se bo to odstranilo skozi izpušno cev - in bosta Lučka in Greta preštevali, koliko ljudi si s tem ubil oz. koliko jih je zaradi tega imelo zdravstvene težave... Če pa v izpušno cev nomtiraš filter, bo pa toliko bolj pogosto delal regeneracije, kar pa spet ni ravno dobiček...

 

Mislim pa, da je glavna težava za vse te "nabirke" vsa ta "sodobna umetnost": EGR, turbo, DPF, katalizator,...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Cena nafte včeraj minus 35,20 dolarja. A ni fajn za nas, voznike, voziš se pa še plačajo ti.

Se strinjam s ceno. Kje jo lahko kupim? Gotovina ali TRR?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Od kdaj pa je København na jugu Slovenije?

 

ALLGRAINSOFSALT.COM

Na prvi sliki stoji Jani Svetič (53 let), taksist iz mesta na jugu Slovenije, ob svojem avtu, na katerem piše "TAXA 4x35". V glavnem, prihranki so pa taki, da bo cena nafte padla vsaj še za polovico, če začnemo vsi to uporabljati. Potem je pa ni poceni elektrike, ki bi lahko konkurirala dizelašem...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Kamere? Policaj na vsakem koraku? Dodatni davki v smislu obdavčit nesmisel?

 

Dobro, kakšna kontrola več, ja, že. Drugače pa: en pas za polne, en pas za prazne. Ko bo tistih pet na pasu za polne šlo mimo tistih 50 na pasu za prazne, bo mogoče začel kdo premišljevati, da bi se dalo tudi drugače.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Mislim, da ne za Evropski trg. Sicer so pa s to kategorijo vozil vsi proizvajalci malo skrenili s poti in so iz delovnega stroja začeli delati protokolarne limuzine - ki se ji vsako težaško delo takoj pozna...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sem se psihično pripravil in šel brat zadnje štiri objave. Za začetek sem presenečen ugotovil, da nikjer ni okrivljen Janez Janša, še več, sploh omenjen ni!

 

Kakorkoli, ja, porazdeliti promet je dobra ideja. Samo da jaz ne bi predlagal časovno porazdelitev pač pa... ... ... Glejte, nisem profesor in ne znam razlagat. Bom opisal, pa naj kdo najde ustrezen izraz. Torej: porazdelitev prometa tako, da imajo prednost tisti, ki so bolj izkoriščeni. Torej bi vlačilec s polpriklopnikom (nosilnost 25 ton), ki bi bil naložen z vsaj 20 tonami tovora imel prednost pred osebnim vozilom (5 sedežev) in samo voznikom ali pa mogoče voznikom in enim sopotnikom. Ker da ceste zabašemo s praznimi avtomobili, je popoln nesmisel. Seveda bi se razmerje spremenilo, če bi vlačilcu ob bok postavili npr. Smarta, ki ima dva sedeža in oba zasedena. Ali pa enega karavana, v katerem bi sedele štiri osebe, prtljažnik pa bi bil poln orodja. Ker da pa imaš v prometu pet-meterske limuzine in karavane za to, da se po eden prevaža v njih, je pa ogromna površina ceste zasedena s praznim volumnom - in če se znebimo tega praznega volumna, dobimo prostor za prevoz blaga in oseb. In temu je cesta pravzaprav namenjena. Ni namenjena, da se po njej prevažajo vozila, ampak da se po njej prevaža blago in potniki - v vozilu, jasno, ampak vozila naj bodo napolnjena, izkoriščena, ne pa da se prazna vozijo. Tako pa cesta postane razstavni salon, kjer vsak razkazuje svojo limuzino. In po salonih greš (praviloma) počasi, da si lahko vse ogledaš. Zato pa potem gre promet po naših cestah tako počasi - da vsak utegne razkazat svojo (pre)veliko limuzino...

 

Glede na dogodke zanji mesec lahko ugotavljamo, da se veliko stvari da rešiti od doma preko moderne tehnologije. Dobro, voznik tovornjaka ne more delati od doma. Zavarovalni agent pa lahko, nekateri računovodje tudi, pa kakšni prevajalci najbrž tudi, pa še kaj bi se našlo. Upam, da se bo po koncu tega kronanega virusa to obdržalo, da vsaj določen procent ljudi ostane doma in dela od doma. S tem zmanjšamo stroške (ni potnih stroškov), zmanjšamo onesnaževanje (če nekdo ne potuje, ne porablja energijo) in zmanjšamo obremenjenost cest.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Danes sem po sili razmer moral do Mirne peči - točneje v Hmeljčič. Po poti sem opazil ogromno vlačilcev s polpriklopniki. Pravzaprav je bil cel konvoj. Ampak zastojev pa ni bilo nobenih. Vse je teklo brez težav, niti okoli Ljubljane ni bilo zastojev. Ja, je pa res, da osebnih vozil in kombijev ni bilo na cesti oz. jih je bilo zgolj simbolično. 

 

Ni potrebno imeti diplome s FDVja, da ugotoviš, da na Slovenskih cestah ni težava tovorni promet in tranzit, ampak osebni avtomobili in kombiji ter lokalni promet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Mi je pa zanimivo, kaj dela tale kronan virus. Eno leto nazaj, če se je pocenil za o,5 centa, so vsi mediji pisali o "veliki pocenitvi". Ma še pol leta nazaj je bilo tako.. Ma kaj pol leta, še pred tremi meseci. Zdaj se poceni za 30 centov, pa nikjer niti besedice...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tudi meni je trenutni promet bolj v?e? kot prej?nji.

 

?eprav je v?asih prav grozljivo. Na primer danes, ko sem ?el v slu?bo (vo?nja med 5:30 in 6:10). Nikjer nikogar. Da sem se ?e vpra?al, ?e ni virus ?e vse pomoril in sem poslednji, ki se ?e vozi po Gori?kem...

 

In ob?utek imam, da se malo pozna tudi na porabi. ?e tako je nafta cenej?a, pa zdi se mi, da jo za odtenek (kak?en deci na sto kilometrov) manj pokurim...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.