V stare dizle, v stilu Golf2, so menda pozimi celo tankali do 1/3 rezervoarja so lahko dali bencin v dizelsko vozilo, pa ostali 2/3 potem nafte. Da je dr?alo ve?ji minus.
Ne samo "menda" ampak dejansko res so.
Najve? 10%, ne 1/3.
Tega niso po?eli samo v starih dizlih, ampak to po?nemo tudi z novimi dizli. Ampak samo, ko se napovedo temperature pod -10?C, druga?e ne.
In koliko je ljudi, ki pogosto potujejo na te destinacije? Sploh pa s takim novim avtom
Vedno manj, ker ti sodobni avtomobili niso ravno za taka potovanja. Dokler se gre po suhi avtocesti, ni te?ava. ?e 10 cm snega zna predstavljat resen problem. Hribi, makadami in ostali ?ari periferije so pa enostavno preve?...
Bo treba kupt kakega jugota zdej, za izlete na balkan, se bo najbolj zihr pelat (@Shrek malo za ?alo malo za res)
Se mi zdi, da bomo po?asi z odpadov zvlekli vse nazaj, kar smo tja odpeljali...
Ampak dejstvo je, da se novi avti manj kvarijo, tako, da je majhna verjetnost, da se ti kaj ve?jega pokvari glih v tujini. Sicer pa obstajajo razne asistence in amzs+, kjer te pri?lepajo domov do 1100 km.
?e samo ena po?ena pnevmatika sredi dneva nekje v Italiji ti lahko hitro spremeni vero v razne asistence in amzs+. Podrobneje ti bo pa Jures razlo?il...
Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije ?okolado. Vem, kak?na je Mazdina asistenca. Dvakrat sem jo koristil (v desetih letih na dveh Mazdah). Zdaj raje rinem avto ?e je treba do onemoglosti kot da bi jih ?e kdaj klical...
Bemti?, mi je kar slabo ratalo, ko sem se spet spomnil teh dveh dogodkov...
Ne vem, ?e to velja na sodi??u. Ker ga snema? brez njegove privolitve in brez da bi prej postavil tablo o video-nadzoru, lahko zahteva ?e od?kodnino...
Danes se vra?am iz Tolmina in je bila ?e no?. Na lepem ob cesti opazim neke odsevnike. Za dodatek se ti odsevniki premikajo. Normalno, da zmanj?am hitrost in sem pozornej?i. Pridem ?e ?isto blizu in opazim, da ima ena stara bakica v ?rnem pla??u po en odsevnik na vsakem gle?nju in po en odsevnik na vsakem komolcu.
Tudi stare bakice niso ve? to, kar so bile v?asih. Ali pa so kon?no dojele, da jih ne bodo do?akale 100, ?e jih bo pono?i kdo nalo?il na pokrov motorja...
Zavarovalnica menda noce povrnit cene vinjete, ker ni zavarovane kraje (samo stekla in parkirisce)... DARS tudi ne, ker pravijo, da moras prinesti odrezek, racun in del vinjete ...
Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije ?okolado...
Glede na to, da je zadnje ?ase glavni akter v tej temi Boss, mislim, da bo prej Sava tekla proti Jesenicam kot bo pa on na?el elektri?ni avto po svoji meri in svojih pri?akovanjih....
Pri enem se mi smeji na bencinski, pri enem pa na servisu...
Imam dve Mazdi, obe dizel. Ena ima preko 140.000 "delovnih kilometrov", druga ima preko 270.000 prevo?enih kilomerov. Razen servisa, kjer so menjali zobati jermen (in oba sta se "ujela" v istem tednu!) Servisi za dizela?a ne pridejo ni? kaj bistveno dra?ji od servisa sestrinega Forda Fusion (bencinar) pri Pelkotu ( http://www.rumenestrani.si/si/avto-pelko-vzdrzevanje-in-popravila-vozil-simon-pelko-sp-94572 ). Ni mi jasno, od kod ideje, da je servis dizela?ev drag?
in se ena tema ki je postala dizl vs. bencin
Tema je o testiranju ostalih avtomobilov. In ?e ima nekdo bencinarja, bo testiral dizla. In primerjal ter delil svoje mnenje. Kako bo potem druga?e kot da je ?e ena tema, ki je postala dizl vs. bencin...
Ti govori? o dizlu on pa o benzinarju... 250KM benzinar bi imel pribli?no enak navor kot tvoj.On govori o ?portnem avtu, ti Slivka pa o delovnem stroju.
Dobro, recimo, ja, BTjka bi rada bila nekak?en poltraktor, pa recimo, ja. Ampak tudi Mazda 5 ima 140 konjev, pa vozi 7 potnikov in zraven vle?e ?e 1300 kg te?ko (po?itni?ko) prikolico.
Ah ne... itak so vsi dirkalniki v WRC, F1 in xy rally prvenstvih dizli. Poleg tega ima vsak dan povpre?en voznik avto polno nalo?en, pa ?e po?itni?ko prikolico zadaj pripeto, dizel je tako nuja.
Dobro, nimam ravno vsak dan polno nalo?en avto (?eprav smo mimogrede ?tirje noter), pa kljub temu ne potrebujem 250 konjev.
In prav lahko bi stavek lahko tudi obrnili: poleg tega vsak dan povpre?en voznik ne dirka...
G165 je definitivno premalo za 6-ico, ?e v mazdi3 ni nevem kaj, sploh ?e ima? rad da se avto malo hitreje premakne, za normalno vo?njo je pa 3-ka super
?e vedno pravim, da manjka v ponudbi kak?en 2.0T, 220-250hp v 3-ki in 6-ki
A si se ti to malo zatipkal?
Mislim, ker jaz z BTjkinimi 140-timi konji vozim tja do 3400 kg tovora - poleg lastne te?e vozil! Ti bi pa v enem malo ve?jem kalimerotu rad 250 konjev? A to zato, da pri Vrhniki pohodi? gas, pri Logatcu te pa v zrak odnese in preleti? vse do ?rnega Kala, kjer pristane? in v Kopru lepo ustavi? al kako?
Dovozno cesto do bolnice pre?ka kolesarska steza. In so naredili le?e?ega policaja (tistega, ta dolgega) in obmo?je umirjenega prometa z omejitvijo 30 km. ?e pre?ivi? vse do 300 metrov pred bolnico, bo? pre?ivel pa ?e tisti skok. ?e pa ne pre?ivi?... ... ... je pa naravna selekcija naredila svoje in so pri?parani stro?ki zdravstveni blagajni...
Kar je najhuje, sploh me ne presene?a. V tej dr?avi me vedno manj stvari presene?a...
Tema o mazdi 3 (2019) je postala bitka bencin vs. diezel
Ne, ne, ni postala bitka bencin proti dizel. ker vsi vemo, da je dizel bolj?i...
Ravno mi je v slu?bi sodelavec polnil glavo, da so dizli v nekaterih mestih prepovedani in da so v izumiranju, ker so zelo veliki onesna?evalci in podobno in da bi meni bencinar ?isto dobro delal, ?e bi le poskusil... Potem pa, malo za sprostitev, pridem na forum pa... ... ...
... in marsikateri s ?rno dimno zaveso.
?e bi vzel bencinarja, tako starega kot so dizela?i s ?rno dimno zaveso, bi bila ta zavesa malo bolj siva...
?e pa gleda? sodobnega dizela?a, pa nima ?rne dimne zavese zadaj...
Meni je pri bencinskih motorjih ravno to v?e?, da se zvrti (razna japonska vozila tudi do 8000 obratov v minuti), se pravi ujame? idealen trenutek, po gasu in hopla.
Po mojih izku?njah z dizlom: konkretno primerjava mazda 6 bencinar G145 in renaultov 2.0 150 dci: od 40 do 110 km/h ima? pri G145 ob divjanju po konkretno zaviti cesti ves ?as v drugi prestavi, motor je nad 3.000 obrati hipno odziven, ni turbo laga, Pri 2.0 turbodizlu pa to pomeni prestavljanje med 2,3 in celo 4. prestavo, ?e za pade pod 2.000 obratov, spet traja sekundo ali dve, da se turbo zbudi, prigajanje nad 4.000 obratov ni ve? nekega smisla. Saj je fascinanten tisti BUM pri 2.000 obratih v prvih 3 prestavah, ampak kaj ko je 2 sekundi kasneje konec veselja, bencinar pa BP vle?e do skoraj 7.000.
Recimo. Jaz imam pa druga?ne izku?nje. Ford C-max (3 valjni bencinar z 1 litrom delovne prostornine in mo?jo 125 konjev) in Mazda 5 (?tirivaljni dvolitrski turbo dizel s 140 konji). Ter 10 cm snega na cesti...
Mazda je s svojim dizelskim navorom pod majhnimi obrati lepo po?asi obra?ala kolesa in se peljala.
Ford, prakti?no brez navora, pod majhnimi obrati ni zmogel in je motor uga?al. Pod velikimi obrati je vrtelo kolesa, bezljal je in dale? ni pri?el...
In v na?ih hribih imamo precej ve?krat sneg kot pa dirko...
Poleg tega je pomembno tudi, kako se ustavi, ne le kako potegne. Ko se spustimo dol, pri Mazdi 5 dam v 2 prestavo in pustim vsa pedala pri miru. Pri Fordovem trivaljnem bencinarju brusijo zavore celoten spust, ker motor ne zavira...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, saj, v kriptovalute zaupam lih-en-tolk kolikor se je nafta pocenila...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani