Ko je sneg na cesti je zimska guma vseeno vredna svojega denarja neglede na 4x4 in teste letnih gum v suhi zimi. Jaz verjamem, da letne na suhem asfaltu dr?ijo bolje ampak ko se za?ne klanec in malo snega pa se pazi.
Z Quatrotom sem se vozil z letnimi gumami po snegu pa ti povem ?tart sploh ni problem ampak kako se ustavit?? Mora? imeti sre?o
V6 ampak 2,0 je bila tudi maxima v novej?em ?asu pa mislim, da samo ?e Chevroletova Epica 2,0 in 2,5 v6 vse drugo so ?e samo 4 cilinder?ki tu BMW 2,0 motorji.
hehe ?ustvena navezanost hehe na pleh? Ma ne vem no, ?e je ?elja, da se usede ?lovk v ?ist avto povezana z ?ustven navezanostjo pol se bom pa kr z mojo mazdo poro?u
Samo ko se enkrt ve?e? pol si gotof
O?enjen ?ovjek propao ?ovjek
kaj pa ko bo rja za?ela vun tu?ti pol pa lo?itev pa menjava za nov model. Ja to je en moj kolega delal pol je pa nakoncu sam umrl.
Ja pol pa bomo res v kak?en Bauhaus uleteli poiskat robo!
Simon, kaj pa misli? kok bo v resnic pomagala tak?na plastika (pa v kolotekih mi tut na eni strani manka, tko da se od prednga desnga kolesa vid direkt meglenko v odbija?u), pri hlajenju sistema oz. ne-pregrevanju ma?ince.
Ker v nasprotnem primeru rade volje kupm nov hladilnik, sam ?e ni potrebno, ga pa jasno ne bom!
Mehanik v vasi mi je reku, da je tole zelo pomembna zadeva, kar mu tista plastika od spodaj direktno usmerja zrak v hladilnik, ter da bi to moralo potem ?timat (naj povem, da ?e mi laufa na mestu magari eno urco, se ni? ne pregreva), torej nastaja neka te?ava med vo?njo in je mo?no da bi se s tem dotok dodatnega zraka saniralo te?avo, al se motim?
Na bratovi Hondi sem mu naredil ta spodnjo povezavo iz kosa pleha in se je nakaj poznalo, je pa se motor ?e vedno pri ve?ji hitrosti pregreval, tudi po vhradnji novega ve?jega hladilnika.
Haha... sem vedel da boste nekateri takole prizadeto sko?ili pokonci in kar naenkrat ste vsi neki borci za po?tenost cestninjenja AC-jev. Sorry, ker mi gre na smeh ne bom ve?.
A sploh veste, kaj je po?teno pri AC-jih in njihovo uporabo?
Po?teno glede na obrabo in uni?evanje bi bilo edino to, da bi se pla?evalo glede na te?o vozila in na faktor izmerjene obrabe cesti??a glede na osni pritisk. Vse ostalo je BS in totalno nepo?teno, ?e ?e govorimo o po?tenosti. In ko bodo ?leperji pla?evali 40.000krat ve? od osebnih avtomobilov potem bo to po?ten cestninski sistem.
No zdaj pa dajmo po?tenost na stran in dajmo ugotovit kak?en je smisel vinjet. Vinjete so (kar sem ?e milijonkrat povedal) le pov?alna letna vstopnica za uporabo AC-jev. Tako kot je pov?alna naro?nina na TV, na telefon, nadomestilo za uporabo cest, zelena karta, obvezno zavarovanje vozila, itd itd...
Zakaj so to pov?ali nam je verjetno vsem kristalno jasno, da zato, ker se na teh zadevah ne da izmeriti koliko ne?esa porabimo ampak pla?ujemo pov?al le zato, ker je treba te storitve vzdr?evati in ?e jih uporablja? samo enkrat na leto al pa vsak dan 24 ur na dan je to isti kurc.
?e malo druga?e povem... AC je treba zgraditi in jo financirati pa al se pelje? samo 1x na leto al pa vsak dan. In ?e bi imeli samo take, ki se peljejo samo 1x na leto bi morali vse AC-je sfinancirat iz dr?avnega bud?eta se pravi z denarjem vseh tudi tistih, ki avtov sploh nimajo al pa sploh ne gredo nikoli na AC. A je to po?teno?
Ne vem zakaj pa tako zagovarjate ABC? ABC je ?ele bil nepo?ten saj je cel kup uporabnikov lahko uporabljal kar precej?nje kose AC-jev (primer: Dom?ale-Lj, Vodice-Lj, Ivan?na Gorica-Lj, Kranj-Jesenice itd) in jih ni pla?eval, isto?asno so jih pa drugi, ki so prevozili ?elno cestnino normalno pla?ali. ABC je ?ele bil nepo?ten sistem saj je omogo?al enostavno "goljufanje" oz. izmikanje cestninam (izjema je le primorska AC z zaprtim sistemom). Upam, da ne zagovarjate vrnitev ABC-ja iz naslova goljufanja in izmikanja pla?ilu? :ne vem:
@Symon: za tvojo informacijo, da ne bo? mislil kolk profitiram od vinjet pa da mi ne bo? slu?ajno nevo??ljiv. (hec, ne zamert ) Od lanskega leta od maja, se pravi tik pred uvedbo vinjet ne ?ivim ve? na Dolenjskem ampak v Ljubljani tako, da za svoje potrebe (vo?nja v slu?bo) AC-jev ne uporabljam ve? (slu?bene vo?nje pa mi je od nekdaj pokrivala firma in mi je vseeno za stro?ke) tako da z vinjeto ni? ne prihranim al pa zelo zelo malo. Sem pa pred tem na ABC-ju vsako leto pustil 800-1000? in ?e bohvedi kolk denarja ?e iz naslova slu?benih vo?enj.
V ?estih letih bivanja na dolenjskem je bilo to nekje med 5.000-6.000? in mo?no dvomim, da jih je na tem forumu kdo, ki je pustil DARSU ve? denarja kot jaz (govorim za osebni avto) pa se nikoli nisem prito?eval nad po?tenostjo in nepo?tenostjo pa je verjetno evidentno, da do mene kaj dosti to le ni bilo po?teno napram drugim "zastonjskim" uporabnikom istih odsekov AC-jev.
@Lojz: ?e se bo kdaj zgodilo da bodo uvajali sat-cestninjenje (upam da za osebni promet nikoli) upam, da ne bo? prvi v vrsti, ko bo jok kolk mormo denarja dat za sprejemik/oddajnik, kako grd je in ogromen ko bo prilepljen na vetrobranskem steklu in kako draga bo ?ele pol vo?nja po AC-jih. In to zaradi dana?njih kur?evih 8? na mesec kolikor te stane letna vinjeta (od 1.julija 2009).
Oh ja... kaj misli? Lojz, ?e si se ?e vpra?al, kdo je zdaj tukaj Slovencelj?
Pa brez zamere, to je samo moje razmi?ljanje, ?e se kdo strinja Ok, ?e se pa ne pa tudi v redu, saj ima vsak lahko svoje mnenje in svoj prav...
nJIM SO CESTE PRIMARNI INTERES saj ?ivijo od turizma, ki mora ?im udobneje priti dol....
Mi smo pa v tej vlogi tranzitni slu?abniki in jim naj udobne ceste delamo al kaj? In povrh vsega zaradi marionetne slo vlade, ki se userje in popusti pred vskaim evro birokratom naj jim sluge ?pilamo ?e zastonj a ne?
Da se potem kravati bunijo ker imamo petkrat cenej?e vinjete kot oni enkraten prevoz?....
jaz bi zadnje nekaj km pred vsakim mejnim prehodom luknjast makdam naredu ?e bi blo po moje - sploh glede na njihov odnos.
Pa si mogo?e pomislil kako je ?e ?ivi? na taki cesti po kateri te?e tranzitni promet.
Kako je fajn kar isto pla?ujemo kot ti namamo pa cest, oz. tiste, ki so jih uni?uje tranzitni promet, dela gu?ve in zastoje, polegtega pa vozijo tak, da nas kar lepo pobijao... mi pa moramo malo popravljati ko je luknja tak velika, da nekomu kolo ftrga in ni? na kasiramo. Naredimo ceste kot so jih CRO pa jih za?nim kasirati ne glede kaj neki Italjanski komisar meni ker ?e bomo njega poslu?ali pa vsakega, ki ga bo nasledil nabomo nimamor pri?li.
Bodite strpni in se zavzemajmo za ?im ve? avtocest in to ne za Hrvate ali Srbe ampak za nas in na?o varnost ( oni bojo tako ali tako ?li ?ez na?o de?elo, ?ej jim to zakasiramo ali ne).
V?eraj uspe?no namontirla Parrota CK 3100 v BOSE M6
Kontakti na zadnji strani radija .
-----------|...............|-----------.
|..X V U S | ##### | F D C A |
|............................................ |
|..W...T.......P N L J H..........B. |
|.............R Q O M K I G E....... |
L------------------------------------J
A Left front door speaker (+)
B B+ (Power back up)
C Left front door speaker (-)
D Right front door speaker (+)
E Illumination (+)
F Right front door speaker (-)
G Illumination (-)
H - pwr ant
I - speed pulse
J - amp remote
K - nav: parking brake
L - telephone mute
M UART 1
N Audio control switch 1
O CAN (+)
P Audio control switch 2
Q CAN (-)
R ACC
S Left rear door speaker (+)
T Signal ground
U Left rear door speaker (-)
V Right rear door speaker (+)
W Power ground
X Right rear door speaker (-)
Sam radio ima mute konektor ampak je problem ker originalni konektor nima priklju?ka. Zato je potrebno tudi kupiti vmesni kabel za, ki pa ima ?e priklju?ke. Pri BOSE je tećava tudi v tem ker radio po?ilja neoja?ane signale na oja?evalec, ki jim da mo?, tako ni mo?no kar enostavno priklopiti pri radiju ker pride do motenj. Vmesni konektor je najbolje kar naro?iti je pa kar drag. Druga?e je pa kar nekaj dela z Lotanjem in vle?enjem kablov ?e se ho?e? izogniti dragemu vmesniku.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
se je kdo ?e registriral?
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani