Na mazdah - govorim o novih ki sem jih imel - mazda 5, je drugi lastnik menjal na 80.000 na cx7 problem tresenja menjano 3x, potem sem dal aftermarket in ne vem kdaj je bojc menjal. Mazda 6 preventivno dal aftermarket, ne vem kdaj je spektr ce je menjal. Na 7ih novih seatih ne pred 100.000, trenutne so na 150.000 se povsem dobre ampak bodo preventivno menjane ta teden
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne vem no, eden v tej zgodbi i??e luknje. Al se Tesla izgovarja na nateg al pa kupci niso pojma, kaj so kupovali in trditve tesle dr?ijo.
Druga? se ne spoznam na elektromotorje & stuff, tako da te?ko pametujem, ampak ?lanek je tako napisan, da bi reku, da kupci i??ejo luknje, kot kak?ni klasi?ni ameri?ani.
V podatkih vozila je mo? avtomobila...torej. Pa pazi teh podatkov ni ve? na Teslini strani edini p?odatek ki ga najde? je 100kW baterija...
Torej je nekaj na zavajanju. ?e pogleda? stare podatke povsod pi?e engine power, pa tudi ?e, saj to je to, ?e re?ejo da motorja razvijeta 700HP morata dati toliko ajde +/- nekaj % ne pa kar 225KM manj...
Vseeno nisi prebral dobro
Lastniki modela S P85D so skoraj pred dvema letoma v Oslu vlo?ili to?bo, v kateri so navajali, da elektromotorja takrat najzmogljivej?e razli?ice modela S (zdaj je to P100D) namesto obljubljenih 515 kilovatov (700 KM) skupaj razvijeta le 349 kilovatov (475 KM).
Podjetje Tesla Motors je te navedbe vselej zavra?alo in trdilo, da se navedeni podatki ne nana?ajo na mo? avtomobila, temve? zgolj na mo? elektromotorjev. Kljub temu so se v podjetju zaradi pritiskov odlo?ili za poravnavo s svojimi strankami
?e vedno je veljalo (benz, dizel...) da je mo? avtomobila = mo?i motorja, vpra?anje je bilo samo ali se meri na kolesih ali sam motor. No tesla ima direkten prenos (elektromotor na vsaki gredi)
Rimac na primer je naredil korak naprej, pri njemu kot sem omenil je najbolj pomemben software (bil na njihovi predstavitvi). na vsaki roki (kolesu) ima svoj elektro motor. Torej 4. In ti motorji tudi nadome??ajo ABS in ESP, saj elektronika krmili pogon in po potrebi dodaja / odvzema mo? posameznemu motorju. v bistvu gre za 4 neodvisno krmiljene motorje direkno na roki. S tem je tudi te?i??e povsem druga?e, dobil je AWD in poimenoval to torque vectoring
Z njihovih predstavitev:
To je ogromna tehnolo?ka prednost pred ostalimi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na? slu?beni ima 22kW baterijo in realen doseg 100km! Pri novej?em modelu, ki lahko re?emo da ima ?e enkrat zmogljivej?o baterijo, lahko mirne du?e re?em da ne bo prevozil 210km z enim ciklom.
Trenutno nudi Reno najem akumulatorja,,(cca 100?/mesec) in ga zamenja ko pade zmogljivost pod 75%. Vse mogo?e ideje se rojevajo, dejstvo pa je da ob veliki zamenjavi konvekcionalnih avt. z e-avti pomeni kolaps omre?ja.
?aki kupiti mora? avto, potem pa ?e najeti baterijo za 100?, kar pomeni cca 1500km z dizlom?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa sej ta problem poznamo .... kdo se na forumu matra ?e kar nekaj ?asa s feltnami, ki tresejo? Najprej so se mu lu??ile original feltne, pa so jih reklamacijsko menjali, zdaj mu pa z novimi trese k pr norcih pa ?e vedno nima re?itve. Tole bo ista te?ava.
Ampak njemu tudi z ne originalnimi, v primeru ki ga omenjas pa mu trese samo z originalnimi. Se motim?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Je pa res? ?isto nove gume in da bi bil feler. Mo?no je sam?
Na servisu so rekli da ne bodo ni? delali ker pa? nimam original plati??.
Tako da ?
Bom premontiral nazaj na letne gume, pa bom pozoren na tresenje.
?e bo treslo potem je nekaj z avtom.
druga?e pa bom reklamiral gume. Samo to pa ne vem kak?en je postopek. Mislim da bodo komplikacije
Ja optika ne se smejat, tudi na novem avtu, pa 18.000km ni nov avto. Dovolj je en udarec, pa jaz se nisem smejal ko je nova M5 imela prve gume na V in sem zjebal gume po 5000km.
Tole se ti potem prena?a preko pogonskih delov ali rok, nosilec motorja.....ne verjamem da so gume, ?e posebej ?e ti dela enako na drugih feltnah in gumah.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da bodo osebni avtomobili namesto 150kW motorje uporabljali 30kW. Peljalo se bo, vendar po?asneje. Zato ne bo potrebnih tako mo?ne pasivne varnosti, kar bo osebni avtomobil ?e olaj?alo. Kar pomeni precej manj?o porabo elektri?ne energije...
Zdaj pa resno. A je kdo tu dovolj podkovan in ima dovolj podatkov, da naredi en prera?un. Namre? to o 244 JEK mi je dalo misliti. Dejstvo je, da bo poraba elektri?ne energije odvisna od ?tevila prevo?enih kilometrov. Ne bodo vsi naenkrat imeli povsem prazne baterije, ker ne vozijo vsi naenkrat najve?jo mo?no razdaljo. Tako kot gorivo ne polnijo vsi naenkrat... Ali obstaja podatek, koliko goriva v Sloveniji porabijo osebna vozila, koliko energije ima to gorivo in koliko elektri?ne energije bi potrebovali za njegovo zamenjavo? Potem bi dobili realnej?o sliko, koliko elektri?ne energije bi v enem letu potrebovali samo za polnjenje vozil...
Slivka to je neprimerljivo. kW/km ali L/km imata povsem druga?no sorazmerje, pa tudi ?e ima? 30kW motor to pomeni maj?i doseg in s tem ve? polnenj, ?e vedno bo? za isto pot potreboval enako mo?, torej ve? polnenj, ista poraba energije.
Izhodi??e za izra?un bi moralo biti ?tevilo km ki jih osebna naredijo, to pa ni samo Slo saj se ne vozimo samo po slo
In pa ?e bistvo, investicije v novo mo?nej?e elektro omre?je pomeni veliko dra?jo elektriko in tudi sredstva planeta Zemlje, Torej?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tako je, popravljena. ?eprav ima mobile.de mo?nost ozna?be, da je bil avto karamoliran in popravljen, bi res lahko ozna?il.
Ne vem, ?e si upam omislit poprej razbit avto ... cena je res privla?na ...verjetno tukaj velja pregovor o glasbi ... bi me pa ?e ogled kar nekaj stal, 1 kkm je do tam ...
To, da je avtomehani?na delavnica Evrope je dobro ali slabo?
p.s. jures mi2 se pa ?e od "ve-?tromarjev" poznava ... lani smo ?li na ?evape ...
o lej ga. kam si pa potem zginil?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e kdo misli, da ?e se ti dvigne da bi imel 63A pancarke, da ti jih kar povsot dajo, ne bo ?lo. V marsikateri vasi po ?mrkanju ?arnic cela vas ve da je Francl alpa Polde pri?gal 5KW sekular. Da pa ko pridejo z elektri?nimi avti popoldne s ?ihta da jih 20 kom. pri?ge 22KW polnilce - no go.
V elektri?ni prihodnosti bo pomoje elektrika ve?ji problem kot premalo zmogljive baterije.
Narejena je studija in ve se, da bo potrebno narediti jedrske elektrarne v vsaki drzavi.....(to je bila simulacija da preide vsa trenutna kolicina osebnih vozil na strom)
Pricakuje se tudi nemalo po?arjev, ko bo kdo tako stvar priklopil na kako napeljavo iz leta 2000....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nikoli nisem vozil mazdinega, predvidevam pa da je bolj namenjen uglajeni cestni voznji. Dsg pa sportnejsi s res hitrimi menjavami (in brezveznimi paddle shifti na volanu)
Poraba je res smesno nizka (ce pobrskas bos videl da vozim velik avto)
Vozil sem citroenovega. Moj bog....da temu recejo avtomatski, prej polavtomatski, cela sekunda med saltanji
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Am, sem ?e pomislil na to, ja. ?elje so eno, izvedba je pa drugo, ?al. Pa ?e se ne motim, ti mora podjetje, kjer si zaposlen, zagotoviti polnilno postajo. Naj me kdo popravi, ?e se motim.
ja pa niso neumni, da bodo sedaj dajali take investicije zato da bo 1km cenej?i, bom to potem vra?al, pridejo odmontirat?...ko potegne? ?rto vidi? da je dizel cenej?i. Sploh nisem odprl naprej teme registracije, zavarovanje itd.
Vmes sem se ?e vpra?al (nisem preveril) kak je sploh dimenzija gum na tesli (zimaki?) itd...
beri namre? tole....parkiri??e = 20.000? popravilo.....
?e enkrat ODLI?EN MARKETING = AVTO, vse ostalo je cash collection, jebe? okolje.
Poglejte kaj je naredil RIMAC. Vsem je prikazal super ?portni elektri?ni avto - AMPAK naredil jih je samo 100 za marketing, njegov core biznis so software, in?iniring ter predvsem baterije, baterije za invalidske vozi?ke, kolesa, motorje.
Oni nikoli ne bodo avto proizvajalci, ?eprav so se reklamirali,s halojem o elektri?nih super avtih so prodali 100 avtov po skorajda pol miljona in gremo dalje. seveda so za to investirali, torej vse je money in, money out in marketing.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zna biti da je bila ocenjena na totalko in so jo popravili, tako da ?e popla?ana sedaj pa ?e smetana. ?e ?e ima eu registracijo mislim da lahko registrira?, vseeno preveri katero eu normo dosega itd. Ameri?ki modeli so imeli manj varnostnih zadev tudi obveznih za eu (pri prej?njih modelih)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ja kot drugi avto tudi jaz, trenutno pa 6k za micro ki izgleda kot nova in rabi 15? bencina na mesec nima smisla. Ti ima? ravno prav?no dnevno slu?beno razdaljo.
Kot sem napisal sem tudi jaz razmi?ljal ampak pot do Zagreba, Beograda, Dunaja....?e vedno ogromen vpra?aj. ?e celo do kempa - 200km, to ?e gre ampak obte?en, kje polniti za nazaj itd itd. Lani Napoli, kmalu Sicilija. Kako bo? to? Da o placu ne govorim
Zato bi poleg slu?bene tesle ali kaj drugega moral imeti ?e svoj avto...
zato se pa borim vsako leto da avtobus je tudi slu?beno, pa da ?as prinese kaj novega bolj?ega.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tole sem pozabil - najpomembnej?e. Z doma?o 16A varovalko ma? manj kot 10km na uro....mene je v bistvu ta del odvrnil, dejansko rabi? 100A, da lahko za kraj?i postanek tako kot pri hotelih, na petrolih itd kjer ima Tesla svoje superchargerje nafila? in gre? naprej.
Tudi doma v?asih ve?krat sko?i? kam, v kampu ni ?ans da filam, saj mi me?e ven ?e pri dveh kuhalnikih pa je 16A
Po novem pa polnilne postaje po Sloveniji in drugje ne bodo ve? zastonj za tesline kupce
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na mazdah - govorim o novih ki sem jih imel - mazda 5, je drugi lastnik menjal na 80.000 na cx7 problem tresenja menjano 3x, potem sem dal aftermarket in ne vem kdaj je bojc menjal. Mazda 6 preventivno dal aftermarket, ne vem kdaj je spektr ce je menjal. Na 7ih novih seatih ne pred 100.000, trenutne so na 150.000 se povsem dobre ampak bodo preventivno menjane ta teden
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani