Na forumu KLICAJI IN VELIKE ?RKE izpadejo kot, da vpije?.
Obrati so pa ni?ji na ra?un porabe. ?e ima motor dovolj navora nizki vrtljaji niso problem, ?e ga ima bolj malo pa dajo kraj?i menjalnik in se vozi? z vi?jimi vrtljaji. Mora? pa vedeti, da je Primera ?e v osnovi avto vi?jega cenovnega razreda kot Almera ali 323F in mora biti tudi zato mogo?e bolj udobna z manj ropotanja/vrtljaji na dalj?ih kri?arjenjih. :ne vem:
Razumemo!!! Daj nalimaj ?e kak klicaj!!! In moj Nissan je imel pri 130 tudi ?e preko 3500 obratov!!! Oba!!! Fotrova Primera je narejena za ?parati na bencinu, zato ima tako ni?je vrtljaje!!!
samo kaj ta rde?a 323f je odjavljena s prometa?? pa vidim da majn opreme kot moja pa mo?akar "naklada" v opisu! multifunkcijski volan??? kje je?? haha! saj vem da je 3500 velika cifra in vem da ne dobim toliko za njo samo ?e bi dobil toliko bi bilo super
Napisal sem da jo morda prodam za 3500?! velika razlika ali jo prodam za toliko ali pa morda prodam za toliko!!! vglavnem sedaj gledam kaj drugega kot mazdo! doma mamo nissan primero in nobenega stro?ka ?e! pa ima ?e 13 let! in ko prodam to mazdo ?e jo bom pa takoj u akcijo na almero almera ima u primerjavi z mazdo ve? navora! mazda ga ima 135N/m almera pa 180N/m se kar pozna
Ja predvsem ?E.
Je pa res, da imajo tile 1,8 motorji ful navora. Sem peljal Primero s tem motorjem in pri nizkih vrtljajih ni vlekel ni? slab?e kot moj 100NX GTi pa je bil 2.0.
To?no tako kot je napisal Jo?a. Sicer pa kot sem napisal. Pojdi peljati pa bo? videl. Ni pa to nek dirkalnik. ?e ti bodo finance sfolgale pa le vzemi facelift, ki ima le?e.
EDIT: Je pa res, da so dosti dra?je. Pa, ?e ti bodo bremze premajhne ?e vem za upgrade.
Zato pa kupi 2.0 ima ravno prav konjev. Sicer pa ne vem zakaj spra?ujej? in se ozira? kaj drugi mislijo. Pojdi jo gledati, pelji jo in bo? videl kako se ti zdi. ?e ne pa pojdi ?e tole Primero, ki sem jo nalimal in bo? videl kateri avto ti bolj ustreza.
Kanta gor ali dol ampak se bo na?el nekdo, ki bo kupil tole, tankal cvi?ka in se smejal vsem naokoli, ko bodo ?le cene dizla/bencina ?e na gor. In vedel bo, da mu za ziher ne bo crknila turbina (za spremembo od ostalih dizlov) in bo imel nasplo?no zelo majhne stro?ke vzdr?evanja.
Koliko je upravi?eno ljudski avto je pa? druga zgodba.
Ne vem ?e je to ?e ista ma?ina kar navaja? v oglasu, lahko pa re?em, da je moj sosed dal primero 2.0 iz rok pri nekaj malega ?ez 500 000 km. Ni? odpirano, ni? menjano. Skratka neverjetno. ?koda, ker je oblikovno novej?a primera prava katastrofa sicer bi blo to za imet.
Isti motor je. 2.0 je od leta 1989 (prva Primera) do tega modela prakti?no isti z le nekaj novostmi na ra?un manj?ih emisij. Pa ?e ketno ima tako, da so servisi zelo poceni. Olje, filtri in, ?e je ravno veliki servis ?e 4 sve?ke.
Almere ?e nisem peljal je pa to, kak?na vo?nja komu pa?e pa? dosti osebna zadeva. Sam bi mu rekel naj gre peljati pa bo sam videl, kaj mu je v?e?. Naj pa napi?em, da ima Primera sicer zelo dobro podvozje. P10 (prva generacija) je bila naprimer znana po tem, da ima najbolj?e podvozje v tem razredu. V bistvu ima isto podvozje kot 300ZX (multilink) Podvozje je bilo namre? razvito na slovitem N?rburgringu. ?e link do Wikipedie.
?e bi imela zadnja Primera (P12) na na?em trgu tudi ta motor bi jo verjetno kupil. Na japonskem je imela zadnja Primera SR20 motor v varianti SR20VE (variabilne odmi?ne) in 200 konji. Pri nas pa klinc.
Almera mora biti facelift, da dobi? le?e, pa tudi v splo?nem je lep?a in kvalitetnej?a. Malenkost spremenjeno podvozje med drugim. Ti 1.8 (in 1.5) motorji so bili narejeni z mislijo na ro?ice iz avspuha ter nizke stro?ke izdelave in ne pri?akuj nekih hudih perfomans.
Tale bi ?e mene imela, ?e bi imel ke? (beri: ?e ne bi Cliota kupil). Bi bilo fajn, da jo gre en gledati ker za tak denar je relativno zastonj. Samo, da ne bo spomladi ?la cena gor. Je pa vsaj "realna" cena, ker semi zdi, da ni 97 letnik ampak je bil avto takrat uvo?en. Ne vem, predvidevam. Ker leta 97 pomoje niso imele ve? samo 95 konjev ali se motim?
To se ful spla?a nabavt za na vrt, da ro?e notr posadi?. Ker tega ne bo nih?e ve? skupaj sestavil, delov pa ni toliko celih, da bi se jih za tak denar nabralo.
Mi je pa jasno zakaj ima potem ta tip v gara?i ob odpadu eno dirkalno Imprezo, eno civilno, zunaj ?e eno civilno. Aja v gara?i ob obeh Imprezah je pa ?e rde? Ferrari F360 (pomoje ni bil F430) Spider.
tepe pa jih ?paranje na materijalih ni? drugega ideje imajo 1A izvedba ?e ?epa, materijal pa je . .
Ampak zanimivo VSI gredo za njimi, bomo videli kaj bo ?ez 5 let.
Toyota? Mazdina za?ita pred rjo? Renaultovi dizli? Vidi?, saj se razumemo. Imajo pa? svoje prednosti in zato jih je toliko. Ampak nih?e ne ostane ve?no na prestolu. Zadnje ?ase naprimer opa?amo, da je Japoncem kvaliteta drasti?no upadla, nekateri Nemci pa so zvi?ali kvaliteto.
Je pa zanimivo takole gledati folk po razli?nih forumih. Naprimer se najprej norca delajo iz "premium znamk" in njihovih lastnikov, ki "da so vase zagledani" po drugi strani so pa isto prepri?ani, da njihova znamka je pa oh in sploh najbolj?a, da so potem druge za en kurc. Pa, da se razumemo, ne branim Renaulta ker se mi za samo znamko j**e. Ker niti pod razno nisem kupil RSa zato ker je Renault in vem za dosti okvar na Renaultih (ostalih) ampak mi je pa hecen odnos nekaterih strokovnjakov. Vsak pa? kupi kar mu pa?e, nekateri gledajo dizajn, drugi notranjost, udobje, kvaliteto, ceno, perfomanse, eni pa samo zna?ko in mislijo, da so z dolo?eno zna?ko/dr?avo zagrabili Boga za jajca. Jebat ga, vsaka znamka ima prednosti. Italijani (Fiat) so naprimer relativno poceni isto kak?na Kia, Dacia in jih je dosti na cesti ?eprav je po mnenju ve?ine avto en kr?, lastniki so pa zadovoljni in se ne sekirajo za mnenja ostalih.
Fajn je k se vsako jutro sre?am z Jo?oGuliko?o na jutranjem servisu preden sploh avto v?ge k je tak WC. ?e pa povem po pravici pa Clio bolje dela kot biv?a Macda.
Ninja: Nima avto ni? za potegnt, lahko pa to stori sopotnica ali kak?na prostovoljka.
Za staro GT ne vem ampak Celico GT T20 sem pa dol po?il z NXom pa sem imel 30-40 konjev manj. :ne vem: Potem sem pa rekel "Celice T23 ne bom kupil, ?eprav je soliden avto" in evo me, kaj vozim.
prava terenska vozila niso vizualno lepa vozila in prav tako tudi niso udobna vozila ker to so "delovni stroji" in ne vozila za ?minkirat se po Ljubljani
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na forumu KLICAJI IN VELIKE ?RKE izpadejo kot, da vpije?.
Obrati so pa ni?ji na ra?un porabe. ?e ima motor dovolj navora nizki vrtljaji niso problem, ?e ga ima bolj malo pa dajo kraj?i menjalnik in se vozi? z vi?jimi vrtljaji. Mora? pa vedeti, da je Primera ?e v osnovi avto vi?jega cenovnega razreda kot Almera ali 323F in mora biti tudi zato mogo?e bolj udobna z manj ropotanja/vrtljaji na dalj?ih kri?arjenjih. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani