Ti lahko hribovci poka?emo v praksi, kaj pomeni navor. Se vzpenja? v hrib in pride? do ovinka. Mora? zmanj?at, ker v hribih so ovinki zelo ostri. Ko pa pride? okoli ovinka in je pred teboj ravnina, ki se vzpenja z 12% naklonom - je pa navor zelo pomemben. In dizela? ga ima. ?e mora? pa potegniti ?e kak?no prikolico za seboj, pa sploh...
Em, ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa se ne zastopm prou preu? u tole tehniko. A sem jaz prav razumel, da bodo za podalj?evalnik dosega uporabili Wanklov motor? Ki ima, ?e se ne motim, precej slab izkoristek goriva, torej je precej neekolo?ki?
Ko smo ?e ravno pri Kiah: slu?beni kombi Kia Pregio je ta mesec napolnila 20 let. Kupili so jo davnega leta 1999. Glede na to, da se vozi samo po Gori?kem in ?e to po dolini, ni videla kaj dosti soli. Sicer ni bila nikoli karambolirana, obu?kana je bila pa ?e okoli naokoli. Tudi znotraj se ji poznajo sledi uporabe. Pozimi malo te?je kresne (na Gori?kem je zelo redkokdaj pod +5). Uradno je sicer ?e vedno pri prvem lastniku, ?eprav se je na njej zamenjalo voznikov ?e za en avtobus (kolikor sem pre?tel podpisov v knjigi potnih nalogov, vsaj 27, prej?njih knjig pa nisem na?el). In vendar se vrti... Me zanima, ?e so vse tako trpe?ne ali je bila to slu?ajno taka serija?
Je pa renold zagotovo dobra firma, ?e so ti Slivka zastonj krili tvoje neznanje uporabe. Moram re?i da pri mazdi ni bilo vse moje neznanje krito. Verjetno iz razloga ker sem res zelo bukov ?ofer.
?e si res tako bukov, potrkaj po glavi. Pravijo, da mora? potrkat na les, pa ne vem zakaj ?e...
Tast ima Rene, pa je vedno kaj, da ne more peljati on (avto na servisu). In ?e tistih nekaj krat, ko je peljal, se je tretjina vo?enj kon?ala z vle?no...
Sodelavec ima tudi Reno. Ne vem, koliko si spremljal forum, to je tisti sodelavec, ki je eno leto trgal liste z Mazdinega koledarja, ki sem ga nesel v slu?bo...
Sestra ima pa doma Forda, v slu?bi pa Reno. Pa je Ford za nekaj odtenkov bolj?i, ?eprav se ji zdaj (po 160.000 km in 10 letih) kar pogosto kvari... ?eprav, nekaj ?asa je kar imela te?ave, o?itno je zmenjala, kar je bilo za zamenjat, ker zdaj ji Ford spet nekako dela...
Ja, najbr? bo res kaj na tem. Zato so pa v treh letih zamenjali skoraj 1/4 avta, vse pod garancijo - gotovo so tako radodarni, da tudi ?e voznik ne zna vozit, oni krijejo okvare.
Rena je bil prvi (in do zdaj edini) avto, pri katerem sem bil vesel, da je ?el od hi?e. ?e ve?, vesel sem bil, da ga je ?ena razbila in s tem pospe?ila menjavo.
Seveda, ?e ti ni v?e? zaradi dizajna avta, potem je to to. Kdor si kupi avto, ki mu je grd, je malo poseben.
Hja, kakor se vzame...
Mene osebno oblika avta ne moti. ?e je notranjost taka, kot jo potrebujem in ?e je funkcionalen tako, kot pri?akujem, ga kupim. Ko sedim V njem, ne vidim zunanjosti. Kaj gledajo drugi (ki vozijo okoli mene), me pa ne briga...
Ceed MT je 26+ s popustom. 204km je s popustom 34.
Renault megane karavan je intens ro?ni 140km + GT zunanjost notranjost (ki vkljucujeta vecino od BOSE specifikacij) + kovinska barva, head up display, paket za parkiranje z vzvratno, 360 stopinj, gretjr sedezev, ambientno opcijo barv in ?e ?em cca 24.000, pa ?e na to dobi? popust (staro za novo, dodatne ugodnosti pri financiranju).
Pound for pound je proceed drazji, to je nesporno .
Pa pri Reni ima? na servisu ?e kavico zastonj - kar pa pri Reni tudi ?e kar lahko nanese... Poleg tega KIA porabi ve? goriva (avto, ki stoji (pred servisom ali pa kje drugje) ne porabi ni? goriva,,,)
Kako je ?e ?la tista reklama: "Obstajajo ljudje, ki vozijo Reno. In obstajajo ljudje, ki ga ne bodo nikdar ve?..."
Kljub vsej propagandi elektrike mi je v o?i padla ena zanimivost: ko sem prebiral oglase, sem opazil, da se ve?inoma prodajajo elektri?ni avti, ki so na leto prevozili od 6000 do 17.000 km.
Kljub vsej propagandi ?lovek dobi ob?utek, da je elektrika ?e vedno bolj hobi-program... No, preostane nam pa ?e tretja re?itev: upamo, da bo Trump kandidiral za predsednika Slovenije in bo potem izjavil "Slovenija first" in bo "povozil" vse te elektro-norosti in nam dovolil avte s 3 litri delovne prostornine in V6 motorji. Upanje umre zadnje...
Ja, tako nekako. ?lanek v medijih je "javno mnenje", javno mnenje je pa ukaz. Nekaj takega imamo mi ?e skoraj dve leti, ?e ne ?e ve?, ko je ?ena za?ela navijati za novi avto. Smo obredli 24 salonov (BMW, Citro?n, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyunai, Isuzu, Kia, Lancia, Liaz (to smo ?li v Italijo), Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, SsangYong (tudi to smo ?li v Italijo), Subaru, Suzuki, ?koda, Toyota in Volkswagen) pa niti ?ena ni bila zadovoljna z videnim, kaj ?ele jaz. In tako smo se odlo?ili, da smo malo bolj temeljito poservisirali na?o petko in zdaj ima ?e spodobnih 270.000 km, pa ?e vedno ne dela nobenih te?av, ?eprav je stara ?e devet let. Bomo raje po?akali, da se moda obrne in bodo senzacionalno ugotovili, da je navaden enoprostorec precej bolj uporaben od katerega koli sodobnega "?portnega ve?namenskega vozila"...
V zadnjih treh letih na Slo/hr meji se niso naredili drugega kot mahali....
Sem ze veckrat pomislil, da ce bi bil tihotapec bi definitivno to delal z motorjem
Na balkanu pa sploh, malo je problem (zgodovina) ko se vracas iz Bosne ali Srbije na Hrvasko....juzneje pa ko vidijo slovenca in to na motorju...skor te izljubijo pa mahajo....(sam da mas zeleno karto )
Ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa ne zastopm prou preu? dobr tega kar si napisal. ?e sem prav razumel, je vse skupaj nekako takole:
- ker mejni policisti ne opravljajo svojega dela tako, kot bi morali in ne preverjajo v ra?unalniku, kdo vstopa oz. izstopa iz dr?ave in schengenskega obmo?ja, ampak samo pomahajo in vozi, zato naj se zdaj uzakoni, da motoristi kar gredo mimo kolone, da ne ?akajo za brez veze, da jim nevestni policist pomaha?
Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas. Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.
Dobro, glede parkiranja, okretnosti in hitrej?e premagovanje zastojev, ja, prav. Ampak glede porabe pa... Mazda 5 ima povpre?no porabo 6,3 litra na 100 km (pri meni, kjer ve?ino ?asa vozi po hribih). V mestu ima najverjetneje kak?en liter ve?. Kaj misli?, da motor se pa vozi s porabo 3 litre na 100 km? Ja, ?e gre za 125 kubi?njaka, ?e je pa 650ka, pa porabi kar 5 litrov na 100 km.
?eprav pa, po drugi strani, ?e gre mimo mene npr.: dvajset motoristov, to pomeni, da bom pred mejno kontrolo stal vsaj 20 minut ve?. In v teh dodatnih desetih minutah bo mimo mene peljalo dodatnih x motoristov in bom torej ?akal dodatnih x minut ve?. In v teh dodatnh x minutah bo mimo mene pripeljalo... ... ... ...
Ja, pri zgo??enem prometu in pri zastojih je to zelo dobra praksa. Zakaj bi stali, ?e se lahko odpeljejo mimo in pri tem nikogar ne ovirajo in nikogar ne zadr?ujejo. Pri mejnih prehodih, pri pla?ilu predornin, mostnin, cestnin,... pa ne ve?. Vsaj za moje pojme.
Kako je pa z vozni?ko kulturo, pa... 31.8. je bila "na?a" avtocesta zaprta pri Aj?evici in se je tam nabral zastoj. Pa sem opazil kar precej voznikov osebnih vozil, ki so zavili na OMV, pa ne na ?rpalko ampak mimo kolone, ki je stala na avtocesti in na drugi strani so se spet vklju?evali na avtocesto. Mi smo pa stali kot Loleki in smo jih lahko samo gledali... Za nami so zavijali z avtoceste na ?rpalko, mimo ?rpalke in pred nami spet na avtocesto.
Danes z BTjko prevozil 445 km brez da bi enkrat samkrat vsaj za pol metra zapeljal na makadam. Upam, da nisem ?esa preforsiral. Dobro, motor je delal na tistih svojih 1800 obratih na minuto, tako da motorju gotovo ni hudega. Ne vem pa, kako so jo odnesli menjalnik, kardan, diferencial, kolesni le?aji,...? Kako so morali trpet amortizerji, ko ni bilo nobenega makadama?
Za dodatek je bila velika ve?ina teh vo?enj po avtocesti (okoli 360 km - v enem dnevu ve? avtoceste kot leta 2017 in 2018 skupaj). Upam, da avtu to ni kaj preve? ?kodilo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O, pa je.
Ti lahko hribovci poka?emo v praksi, kaj pomeni navor. Se vzpenja? v hrib in pride? do ovinka. Mora? zmanj?at, ker v hribih so ovinki zelo ostri. Ko pa pride? okoli ovinka in je pred teboj ravnina, ki se vzpenja z 12% naklonom - je pa navor zelo pomemben. In dizela? ga ima. ?e mora? pa potegniti ?e kak?no prikolico za seboj, pa sploh...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani