Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.
AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...
Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.
?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate.
Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo ...
Ne vem zakaj so karte oziroma posodobitve tako drage! ?e kupi? Garmin navigacijo s kartami je vse skupaj z aparatom cca 100? :ne vem: :ne vem: :ne vem:
Samo s tem, ko uproabljas Googlovo navigacijo, Google s tvojimi podatki sluzi na drug nacin ... Dovolit jim moras namrec kar cel kup zadev, da ti navigacija deluje ... Pac imajo drugacen poslovni model... in sluzijo z obdelavo podatkov ... to, kar ti dobis uporabnik in mislis, da je brezplacno, pa je samo "bonboncek" ... Mogoce je navidez zate res brezplacno, ker ni treba direktno kupit oz. placevat storitve ... vendar pa brez uporabnikov tudi storitev ne bi mogli nudit... recimo podatek o pretocnosti prometa dobijo s tem, da pac preverijo, koliko mobilnikov se hkrati giblje na enem mestu... in s kaksno hitrostjo...
Tukaj je recimo en neadevn primer, ko je nekdo na tak nacin naredil virtualni zastoj, ker je v vozicek dal 99 mobilnikov, ki so bili aktivni in se s tem vozikom sprehajal po ulicah ...
In spomladi bo izsla nova posodobitev... in bos spet moral dati 25? ... pa jeseni se ena... in bos spet dal 25? ... in ce to potem preracunas, si po dveh letih ze zapravil toliko, kot ce bi uradno kupil triletno nadgradnjo ... S tem, da pri uradni nimas problemov... pri neuradnih se pa zlahka zgodi, da dobis nekaj drugega in moras spet posiljat nazaj...
Eh... saj je brezveze... vsak naj naredi tako, kot se mu zdi, da je prav... ...
Noja... kupis tisto, kar si lahko privoscis ane? Ce si ne mores privoscit najnovejsih nadgradenj, jih pac ne uporabljas... Niso namrec zivljenjskega pomena ... in se da tudi brez tega prezivet ...
Kot ze napisano... jaz ne razumem tega, kako lahko za avto daste 20 jurjev, ali vec... potem pa iscete vec kot ocitno nelegalne ali napol legalne variante za to, da bi prisparali 100? ... Ampak OK... vsak bo zase vedel, kako in kaj ...
Hvala. Mi je potekla tudi meni naro?nina letos. Za to ceno pa je bolj ekonomi?no ponovno prek ebaya novo kartico naro?it.
Nevem, ce je bolj ekonomicno... Ker tiste ne mores posodabljati... in vprasanje, kaj bos dobil na kartici (ali bo res na njej cisto zadnje stanje ali bo recimo spomladanska posodobitev za 2019) ... Tako kartico iz eBaya lahko uproabis samo prvic, ko avto se ni imel vstavljene in registrirane navigacije... Potem je VIN zabelezen in ne mores kar tako kupit drugo kartico z drugo serisjko in jo aktivirat ...
Ce potrebujes pa spletne storitve (ki mimogrede v Sloveniji niso uporabne, ker se vedno ni nobenega ponudnika informacij o stanju na cestah - lahko edino preveris cene goriv in uporabis krajevno iskanje ter pogledas vremensko napoved) pa so cene sledece >> https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-connectedservices?language=sl-EU
Takih "padalcev", ki ne znajo vozit v "turbo kroziscih" je kar precej ... Jim ne kapne, da ni treba tako na ostro zaviti ampak, da samo nadaljujejo tako, kot jih vodijo pasovi ...
Sem imel enkrat pred leti Zoe na testu za vikend... takrat se prva generacija ... Pa se mi na AC ni zdelo,d a bi z muko prisel do blokade, ki je postavljena pri 140 km/h ... Je pa res to softverska blokada, ker cez ni slo ... kot da bi stevec 140 km/h "zamrznili"
Jaz pri CX-5 sploh ne opazim, kdaj laufata samo dva cilindra... In CX-5 se nima tako, kot novejse trojke ali CX-30, da to lahko vidis skozi grafiko na infotainmentu... Pa tudi pri nadomestni novi trojki zadnjic nisem opazil tresenja... tudi ko sem imel iz firbca prizgano grafiko, da sem videl, kdaj se to sploh zgodi... Zdaj nevem ali sem jaz tako neobcutljiv za te zadeve ali pa nekaterim res bolj trese... Ce je slednje, potem je gotovo nekaj narobe... Res je tudi, da sem trojko imel samo en dan ker je bila popoldan sipa pri moji CX-5 ze zamenjana... In tako nisem prav veliko vozil... Sel sem iz LJ v Kranj, pa potem se enkrat v Ljubljano oz. v Dobrunje pa domov do Medvod in potem popoldan spet nazaj v Ljubljano po svoj avto...
Posledice vcerajsnjega mocnega vetra ... cel kup podrtih klemfixov ... krizisce pri Qlandiji, ki je drugace zaprto, je sedaj "odprto", ker so vsi klemfixi pospravljeni ob robu ceste ...
Pred nekaj dnevi je bil pred mano en tak "smrdljivec", da sem moral zapreti dotok zunanjega zraka, drugace bi se lahko se zadusil
Danes zjutraj pa en "padalec" pade mimo... Nisem vedel, da je stara cesta Medvode - Kranj dvopasovna ... Skoda, da nimam se kamere zadaj ... ker se tukaj vidi samo, ko je "padel" mimo... med pasovoma je otok, ker je krizisce, kjer je ze dostikrat fajn pocilo ...
Govorimo o avtomatske menjalniku dizel vs benz. To verjamem.Se pravi, ?e ima dizel z avtomatskim nekje povpre?je 7,5 ima benzinar avtomati 8,5.
To bi bilo kar realno.
Jaz sem imel prej sestico 2,2, CD175 automatic in povprecno porabo v petih leti okoli 7,5l/100km... Sedaj s CX-5, 2,5, G194, automatic, AWD po cca. dveh letih pa imam okoli 8,5 l/100km ... Pa je CX-5 tezji in manj aerodinamicen od sestice... pa se AWD je... Nacin voznje je podoben...
Saj je logicno... s 1.1.2020 so se podrazili zaradi nekega "eko" davka ... Kot smo ugotavljali v eni drugi temi, so se v povprecju podrazili za okoli 2 jurja ... pri nekaterih modelih manj, pri nekaterih pa tudi vec ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...
Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani