pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.
LP
Koliko naj bi sklopka zdr?ala, je te?ko potegnil z ravnilom in dolo?it. Enemu zdr?i tovarni?ka do 300.000km, kot zanimivost pa je prijateljev dedek pri 30.000 imel ?e tretjo sklopko v svoji Corsi, (to pomeni prva je bila tovarni?ka, so jo menjali in tudi druga ni zdr?ala njegovega isto?asnega ti??anja max. gasa in obenem dr?anja sklopke na meji prijema le-te).
O?itno si naletel na enega te?kega "strokovnjaka", ki ?eli grenit ?ivljenje svojim strankam. Nekaj mi nikakor jasno, kako da so se sedaj v to vpi?ili, ?e je vendar avto MORAL IZPOLNJEVATI vse zahteve ?e ob uvozu v SLO, saj ga druga?e ne bi uspel niti registrirati?
Druga zadeva, ki mi ne gre skupaj je pa ta, da ?e je vozilo neustrezno, kako lahko potem izpuh pa je bil uspe?no homologiran? Saj je vendar ?e vedno govora o istem avtu, ki ne ustreza.
Radarski tempomat jaz uporabljam vsakodnevno... Ko se peljem na siht... Pa tudi nimam AC iz Medvod do Kranja... Tako da tisto, da je tempomat samo za na AC ni ravno tapravo razmsiljanje... Vsaj ori meni je tako...
Men je tempomat najbolj v naseljih, da nisem bil prehiter
Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04
No saj ravno moja je bila letnik 2003 in mo?nej?e izvedbe (166KS), kupil sem jo pri 254.000 in vozil do preko 350.000km, ko je ?la od hi?e. V tem ?asu sem menjal le sklopko in hladilnik ter obnovil zavorne ?eljusti. Kaj vse bi pri dizlu menjal v tem ?asu in pri teh km-jih ter kolko bi me to stalo, pa raje ne bom ?pekuliral.
Razlike v porabi med D in B, ra?unaj nekako cca. 2 litra, vprid var?nej?emu dizlu, se razume. Nekateri smo zadevo z uporabo LPG-ja potem vseeno sebi obrnili v prid.
Pri rabljeni tak?ni D mazdi vem, da so bile te?ave tudi na cedil?ku karterja ter podlo?kih ?ob. Kdor tega ni pravo?asno saniral, se nastopile te?ave. Aja, pa s treso?imi diski je imel marsikdo od nas te?ava na 1.generaciji 6-ke. (V primerjavi z Laguno II, ki sem jo imel neposredno pred to 6-ko v svojem lastni?tvu, so Mazdine zavore polomija in tresarija na celi ?rti).
Oblikovno in plinsko gledano, vsekakor. Motorizacija pa je bila v takmu avtu tudi 2.5 V6 in pa 2.0 T, sicer pa rde?a barva nikakor ne sodi med moje ljub?e, prej nasprotno.
Ja,zato pa ?e ?akam na ceno superb-a z isto opremo kot mazda 6 revolution top/sd A192 at,da vidim razliko v ceni , ter sami vo?nji,kvaliteti ,...kako pa se vam zdi stre?no okno?
Uf men je to ena najbolj?ih zadev, ki jih lahko dokupi? pri novem vozilu (ali si pa? pozoren na to "dobroto" pri nakupu rabljenega). ZELO uporabna stvarca, od pomladi pa do jeseni (morda ?e dlje).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Predlagam branje naslednje teme;
http://www.mazda-si.net/topic/12332-nakup-mazde-rx-8/
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani