jaz sem dobil tole kot navodila (sem se resno zanimal za teslo kot slu?ben avto, ampak ni ?ans da je ra?unica)
The recommended home charging installation for Tesla vehicles is a 240 volt NEMA 14- 50 outlet. This outlet is commonly used for electric ranges and large recreational vehicles. Installed with a 50-amp circuit breaker, this outlet enables a recharge rate of about 25 miles per hour.
dokument
Po doma?e, ?e ho?e? vsaj kolikor tolikor hitro polnjenje rabi? vsaj 50kW oz 50A na vti?nici za avto, da se polni po 40km na uro
Po drugi strani je pa 50kw oz porabljene kW ure vsak dan ?e kar nekaj ?troma (saj ima motor 270kW)!
Jaz imam na trofaznem toku ?e 6kW toplotno..............
Hmmm... potem imamo doma ze sedaj industrijski prikljucek (3x25A) ... Torej ni ovir za Teslo ... Manjka samo malo manj cebule v toslu
To je ta star za cirkularko
Koliko mas pa na racunu nazivno? Jaz imam na primer 3x32A 22kw gospodinjstvo in ko sem se zanimal za to so mi poslali nazaj da je premalo za avto (razen ce vse po bajti izklopim.....)
Ze da mi ni vse ven metalo ko sem induktivno pecico in toplotno lavfal sem dvignilniz 3x16 na 3x32...
Realno gledano bi mel tale tanov Tesla neki neki (ne vem celga naziva), sanjam pa o Ford Mustangu, ja.
Ko zadanem na lotu bo vse la?je.
A pa je kdo pomislil na to da mora doma zaprositi za industrijski tok in prikljucek?
Ce teslo polnis doma preko normalne vticnice rabi 30 ur za polnemje ce pa ces ti to vsaj v dveh urah napolniti pa potrebujes vsaj 22kw polnilno postajo.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Itak si jo ?e kupil, pa zanjo dal ene 25k. 500 za gume, letno 800 za zavarovanje in 250 za servis. Potem bodo pa spet vprasanja o 100? porabe letno pa servisih....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
2013 je sicer lahko tudi druga generacija (GH)... ker zadnje so menda naredili v decembru 2012 ... Ker pa se je takrat zacela prodajati tudi tretja generacija (GJ) je mozno, da se je dolgo valjala v salonu, preden je bila prodana ...
Ce je recimo iz Nemcije, so lahko bili paketi opreme drugacni kot pri nas ... Tam so bili paketi sestavljeni drugace in tudi imena so bila druga (Top Line, Sports Line, Business Line, Dynamic...)... Definitvno pa vecine od tele opreme sploh ni bilo nikjer na voljo ...
Tole je Takumi, verjemi, samo te so imele tako navigacijo in feltne. Sicer pa ?e po slika? vidi? da nima Bose, LED....vse na?teto pa je pri?lo v ve?ini s tvojo 6ko. torej zadnjo generacijo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prodaja meglo ali pa ne ve kaj prodaja. Tole je Takumi akcijski model, ve? po radiju in temnih feltnah, ki nima BOSE, tudi na zvo?nikih ni bose logotipa. Sem vozil tak avto, od GTA ima samo gretje zicev, konzolo in barvo ?tevcev. Radio navigaciaj je aftermarket ki jo je mazda sama dajala v te avte.
za 19' feltne ne bi dal roko v ogenj prej so 18
Prednje LED lu?i...ha ha ha ha so navadne halgenke z le?o
samodejno upravljanje dolgih lu?i NIMA
Adaptive light NIMA
sistem za ohranjanje voznega pasu NIMA
sistem za samodejno zaviranje NIMA
sistem za opozarjanje na mrtvi kot NIMA
paket memory NIMA
hlajen predal NIMA
start stop NIMA
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Predlagam ?e povezovanje z dolgimi lu?mi, ki onemogo?ajo vozniku blendanje na AC in v mestu ter povezovanje z smerniki, kjer bi prediktivna analitika in senzorji uma dali smernik namesto voznika
Se pravi, da v vsakem primeru mora? biti buden in pri stvari, da lahko prepre?i? karambol v primeru odpovedi senzorjev - se pravi nismo ni? naredili, ker ?e ne vozi? si te?ko 100% pri dogajanju v prometu in bo reakcijski ?as bistveno bistveno dalj?i.
Kaj pa izogibanje nesre?am? Ali se zna dejansko pravilno odlo?iti? Pred dobrim desetletjem sem imel en tak vzor?ni primer. AC iz LJ tik pred izvozom za Postojno gre v rahli ovinek. Pri prehitevanju mi je v zadnjem trenutku sko?il pred mano ?leper, ki je ?elel prehiteti drugega. To je bilo tako nenadno in blizu, saj me verjetno ni videl v vzvratnem ogledalu, ker gre cesta v desno (gl. google maps - povezava). ?e bi stopil samo na bremzo bi se mu nalimal v prikolico. Tako sem pa odvil desno na voznega in takoj ?e bolj desno na odstavnega, da nisem priletel v prehitevan kamion. Ali zna tak samovoze?i avto to prepre?it (nenadne dogodke) ali zna samo pritisnit na bremzo pa kar bo pa bo? Varnost ni samo pravo?asen pritisk zavore ampak ?e marsikaj drugega - izogibanje oviri, hitre odlo?itve in iskanje luknje za izogibanje nesre?i je velikokrat bolj pomembno kot reakcijski ?as na zavori.
Na vseh demonstracijah samovoznosti sem videl samo sunkovito zaviranje in ni? drugih manevrov, ki so v?asih veliko bolj pomembni.
Nisem apriori proti ampak, dokler ne bodo vsa vozila bila samovoze?a bodo situacije, ki se jih ne da prepre?it oziroma se jih da, ?e bo SW tako napisan, da bo v del?ku sekunde dejansko ugotovil najbolj?i manever in ne samo bomf po bremzi. Tak SW napisat danes pa ni glih ma?ji ka?elj. Tako, kot sem rekel, ?e ne znajo MP3-je zrihtat je tole v tem trenutku misija nemogo?e.
Zame je tale tehnika OK, ?e jo lahko uporabi? na dolo?enih prirejenih odsekih (ala DRS v formuli)
Vendar s tem pridemo do tega da se znajdejo na isti cesti samovoze?i in voze?i avtomobili, to je NO GO....torej je potem edina opcija samo samovoze?i, tu pa sem proti ne zaradi tehnologije ampak ker je potem ?love?tvo samo sebe izrinilo na ra?un tehnike.
Kdo bo potem rabil policijo, kdo bo rabil delavce na cesti, izdelovalce prometnih znakov, tablic (slej ko prej bo neka tracking koda), kdo taksiste, voznike avtobusov, kamionov, AMZS ?e smo ?e pri tem...itd itd itd? Sami sebi pljuvamo v skledo in na?rtno zavra?amo korist (in um) ?loveka.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po letu in pol na podstrehi sem jo v?eraj spet montiral. Ko se je baterija napolnila je za?ela spet delovati avtomatsko s kontaktom...neuni?ljiva je. Tudi 64GB kartico sprejme, samo Fat32 format rabi kartica.
4 leta za 40?. zdaj bom lahko spet kake kaskaderje ujel
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja to je mal premalo
jaz sem dobil tole kot navodila (sem se resno zanimal za teslo kot slu?ben avto, ampak ni ?ans da je ra?unica)
The recommended home charging installation for Tesla vehicles is a 240 volt NEMA 14- 50 outlet. This outlet is commonly used for electric ranges and large recreational vehicles. Installed with a 50-amp circuit breaker, this outlet enables a recharge rate of about 25 miles per hour.
dokument
Po doma?e, ?e ho?e? vsaj kolikor tolikor hitro polnjenje rabi? vsaj 50kW oz 50A na vti?nici za avto, da se polni po 40km na uro
Po drugi strani je pa 50kw oz porabljene kW ure vsak dan ?e kar nekaj ?troma (saj ima motor 270kW)!
Jaz imam na trofaznem toku ?e 6kW toplotno..............
universalmobileconnector_nema_14-50.pdf
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani