Jaz sem s tem apeliral na to da je takrat vec odvisno od manevriranja kot gume saj je abs toliko bolj aktiven in pomemben sama guma ma vecjo vlogo na suhem...ravno zaradi zavorne poti.
Varno voznjo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Odvisno je, kako mocno pritisnes zavoro... Sem pa bral, da je ravno pri VAG-u to problem, ker imajo nekateri to nastavljeno prevec obcutljivo... Kot sem ze napisal... mi se nikoli ni ugasnil v taksnih primerih, ko tega ne bi pricakoval ... Tudi ce vidim, da se bo semafor vsak cas odprl... pac ne pritisnem zavore do konca ... in se iStop ne aktivira ...
Mam feeling da je 'pri nas' casovno. In obenwm ko si hotel da prime auto hold je tudi ss. Zato se je lahko med parkiranjem ugasnil.
Auto hold je pa odlicna zadeva da ne kurcamo samo. Avto sam stoji brez da tisis bremzo v D. Pol pa samo gas.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Drugac pa ne vem zakaj detaljna debta o tem kje so razlike. Normalno da bodo na mokrem vecje razlike, trenje pa to. Vse kar trdim je da ce je guma dobra v mokrem se ne pomeni da je dobra na suhem. Thats all
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem...
Se enkrat ce drzis zavoro dalj casa. Vcasih moras ce motas iz ene v drugo stran itd
Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.
Dejansko agregat oz kompreor ne. Mislil sem pa na te zadeve ja. Plus muzika itd.
Lahko pa n vagu sm nastimas dve vrednosti kdaj se SS ne vkljucuje/vkljucuje
Zunanja temp (vezano predvsem na hlajenje)
Vrednost napetosti akuja. Tovarnisko je 10 a ce das na 12 se skorjda ne vklopi
Ampak jaz sem dal na off
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.
Ze menjal. Nato pa izklopil
Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.
Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja, vse trojke od 2014 naprej v Revolution Top izvedbi imajo radarski tempomat. Do 2017 facelifta pa nimajo aktivnega dr?anja pasu (torej dobi? samo opozorilo ne bo pa se volan premaknil).
?e gleda? rabljeno poglej logo naprej - ?e je "flat" ?katlica s samo narisanim logotom ima radar. ?e logo izstopa potem ga nima.
All hail the mighty naziwagens! (Ne vem kako to OPju sicer pomaga.)
najin ni noben naci , pomaga pa znatno akuju.....?e posebej ?e ima? el drsna vrata, el prtlj. el to in ono....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na?eloma se strinjam s tabo, da bo slaba guma na mokrem slaba tudi na suhem, ampak ne more? pa posplo?evati. Poglej tale print screen - to so komentarji za testirane letne pnevmatike zadnjih dveh let. Pri redkokateri pnevmatiki pri slabostih pi?e kaj glede obna?anja na suhem, medtem ko pa pri marsikateri pi?e kaj v zvezi z obna?anjem na mokrem:
Pa ?e en ekstrem...katastrofalna ocena za obna?anje na mokrem in nadpovpre?no dobra za suho vozi??e:
In tudi moje osebne izku?nje so podobne...za marsikatero pnevmatiko sem rekel, da je katastrofalna na mokrem, za redkokatero pa, da je slaba na suhem. Pa letno prevozim cca. 50k km in to s kar nekaj razli?nimi avtomobili ter posledi?no pnevmatikami...
Dal sem ti primer dunlopa. Vse kar hocem reci je da ce je guma dobra v detju se ne pomeni da je dobra na suhem. Samo to.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, tak?ne izjave ne bi ravno pripisal nekomu, ki na cesti ?tepa tak?ne kilometre, kot ti. Ravno na suhem so razlike med res dobro in res slabo gumo manj?e, kot na mokrem. Ponavadi slabe gume svoje najve?je slabosti poka?ejo ravno na mokrem.
Se ne bi strinjal...slaba guma na mokrem bo slaba tudi na suhem (odvodnjavanje (profil) je eno, material pa drugo), ?e posebej so directional profili delani za de? slab?i na suhem (v primerjavi z asimetri?nimi)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak to kako dela v mokrem je le percepcija. Kaj v dezju gonis enako kot o suhem, ne verjamem. Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem. Za ostalo je tu abs ker v mokrem ni gume ki bi te ustavila pred oviro (razen v reklami) le manevriranje te resi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani