Kompresor ni tako preprosto zmontirat kot se slisi. Treba je naredit nosilce, nekako montirat napenjalce jermena, prestavit loputo plina, potegnit cevi do intercoolerja in nazaj. Zraven pasejo se vecji injektorji za gorivo in predelana elektronika.
Precej bolj preprosto je recimo zmontirat turbino. Ali pa samo predelat motor z menjavo odmicnih gredi in tako dalje.
Poglejmo realno, to kar si napisal ni tak problem. A pri turbini se jo pa na?raufa kar tja nekam na vezno? Vem, da si mojster ampak tole si pa napisal kot, da monta?a turbine je pa keks. Je treba narediti nov izpu?ni kolektor, ravno tako je treba narediti nove cevi za intercooler, isto je treba menjati injektorje in zmapirati. Aja in ne bom trdil ampak za ene 30-40 konjev ?e injektorjev pomoje ne rabi? menjati, vsaj pri veliko konkuren?nih avtih je tako.
Je pa res, da najbolj enostavno je zrihtati ene ostre odmi?ne za recimo 10 konjev (pa ?eprav samo pri visokih obratih) ?e zmapira? pa kon?a? s tuningom pa ?e za to se ve?ina na koncu ne odlo?i.
ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.
drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:)
Bo treba za?eti pri osnovah, razlike tuning-styling. Styling je nekaj kar samo spremeni videz avtomobila, oziroma po doma?e ?minka. Lambo vrata naprimer. Tuning je ko spremeni? same karakteristike, konje, bolj?e zavore, bolj?e podvozje. Osnova.
In s kompresorjem sploh ni panike, tudi za samo 40 konjev je kompresor vseeno re?itev saj se konje kontrolira s pritiskom kompresorja. S kompresorjem tako lahko dobi? od 30 do 100 ali ve? konjev, ?eprav za 100 bi bil ?e oreng kompresor.
?e ?eli? pa le nekaj konjev se pa spolira kanale, zamenja izpu?ni kolektor, odmi?ne, ra?unalnik, pa si spet na istih stro?kih kot za kompresor pa vpra?anje, ?e bo toliko konjev. Saj smo ti dali link, malo si oglej kako to delajo Angle?i.
ketno? zobati jermen ima miata, on pa je mislil daljsi jermen za kompresor..
Rorion, ?e ti je prodajalec izjavil, da ima? ketno, da je ni treba menjati te je kratkomalo nategnil.
Hemy je rekel, da bi kar hitro opravil s kak?no MX-5 1,6 pa gor obesil kompresor direkt od Minija, ki je tudi 1,6. Pa kolikor sem gledal rabljen kompresor od Minija ni drag, rabi? samo ?e cevi, drug jermen pa preprogramiran ECU (ra?unalnik, pa ?e top se da kak piggy-back kot je moj biv?i Greddy e-manage ali Apexi S-afc, ki rabljen ne pride ve? kot 180? s po?tnino vred) pa ima? 180-200 zelo zabavnih in odzivnih konjev. V glavnem se pri MX-5 relativno poceni in zanesljivo navije konje.
Una rde?a MX-5, ki je najcenej?a me je malo mikala pa sem ?e malo kalkuliral.
Samo feltne so baje 3000?, pa vsaka malenkost kot je prestavna bunka je prec 100?, uni vijaki za feltne so par sto ?... Kot sem napisal, dosti nepotrebne "?are" brez katere bi bil avto isto hiter ampak ne bi bil pa original Mugen.
Honda Integra Type R z vsemi originalnimi Mugen dodatki. Je pa tip zbiral dele zelooo dolgo ?asa in zmetal ogromno denarja v avto. Gre pa? za zbirateljski primerek ker realno gledano bi dosti ceneje pri?el ?ez, ?e bi hotel samo hiter avto.
Sicer pa glede tuninga mislim, da ko bo? prebral vse te ?lanke bo? ?e dobil predstavo kaj in za koliko denarja se da zrihtati. Samo s ?ipiranjem pa ne bo? dobil veliko. Kak?ne druge odmi?ne gredi, mogo?e kompresor ali turbino, mogo?e kar ITB (posami?ne lopute plina), to pa bi bila razlika.
Evole, sem zadnjih omenjal da so terenci v mestu moderni in da jih gledam pred ajpesom vsakodnevo, evole enega, da ne bo kdo rekel da v prazno nabija...oz. to je eden od mnogih, spucan, opran, sveti se kot ?pegu in zgleda kot da ima gara?o v ogrevanem salonu
Mi v Kopru imamo ?upana,ki ne poslu?a nobenega in naredi vse takoj,po svojih idejah in na koncu izpade vse v redu.
Vidi?,nobenih jebe..h sestankov,pa nobenih sej in ni? filozofiranja-naredi? in ba?ta.?e ti ni kaj prav se ?ali na forumu.
Samo je res tako. V?asih kaka trmasta in poslovno naravnana oblast naredi ve? kot neka demokrati?na "reva", ki bi se za vse nekaj pogajal in pregovarjal. Tako bo, pika! Poglejte LJ. Eni ga pljuvajo kak pezdetek in ju?njak je Jankovi?, da samo nase gleda, da je zagaman. OK, pa? parkira kjer koli, jebat ga. Realno pogledano vsi politiki na oblasti ?e se le da kaj naredijo sebi v prid. Ampak ko gre za dolo?ene zadeve, ki zadevajo vseh ob?anov pa stori kot je treba pa se ?ali komur se ho?e?. Poglejte samo vrti?karje. Je rekel dovolj in tako je bilo. Nisem iz LJ ampak vseeno opa?am, da se povsod nekaj dela, da ima pa? poslovno ?ilico s pridihom balkanske trme. In o?itno je to kar dober recept za narediti red. Trenutno je celo mesto gradbi??e, je aktiven kot bi igral kak SimCity in lovil highscore v dolo?enem obdobju.
EDIT: O fak, kam smo za?li v tej temi sploh nisem dojel, da govorimo o terencih.
Initial D anime serija (4 sezone!) in Hong Kong film, ki na kratko prika?e celo serijo. Vredno ogleda.
Wangan Midnight anime serija in obstaja tudi film, ki ga ?e nisem gledal. Tudi fajn ?eprav sem opazil, da so Mazde samo v ozadju na AC, ko jih prehitijo.
Shuto kousoku trial filmi so eni originalni japonski old school dirka?ki filmi
Oddaja Best Motoring.
Do takrat ko bo? vse to pogledal se bom pa ?e kaj spomnil.
EDIT: Pa, da ne bi potem ?el v avto pa posku?al to kar si videl v filmih.
Pickup-i SO delovni stroji in zaradi razmerja te?e ne toliko terenci (po mojem skromnem mnenju). Slivka dober opis, iz?rpne izku?nje nekoga, ki ima pickupa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa ne Francozi. Japonci so ?e vedno zakon.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani