@alex in @Biniče bi se vidva pacienta le držala tega kar občsno napišeta bi bilo vse Ok tako pa izpadeta ko 2 največja b....... @Binikaj mu pri vsem tako stojiš ob strani in ga podpiraš pri njegovih neumnostih???
Bedast je samo tisti ki bo pojedel ves ta zarečeni kruh.....pa super vožnjo z nepremičnino na cesti želim. 🤣
Drugače takim pacientom kot si ti niti nima smisla odgovarjati. Na tem forumui pa ti itak največji pacient 😉😉
Neglede na nekatere bedaste komentatorje in njihovih še bolj bedastih komentarjev, se bomo nekateri vozili tako v super dizel rdeči raketi, kot tudi z super benzinarjem. 😉
Ja in novodobni dizli so na to občutljivi, ker imam kolega ki ga je isto bolil k....za avto in servise, ampak je vozil še staro preverjeno dizel varianto od toyote 2.2.d 130ks, let.2007....je oddelal 150k km na 180k km podlage brez da bi se kaj sekiral za avto/servise, itd...z dandanašnjim dizlom tega zagotovo ne moreš....
Res je. Pri starih dizlih si lahko delal tudi 20Kkm servise ali pa še več. Občutek imaš, da ne more crknit nič. 🤔
Testirat spet mal v vrhniški in kozinski klanc, da preveriš če še gre za kaj😉😁👍, dobro da si uredil...
O gre, gre. Trenutno leti kot prej. 😊
Edino jutri se ne upam z njo v Udine na koncert, ker nisem še 100% prepričan, da bo ok. 🤔 Raje jo bom stestiral tu pri nas, če se pojavi zopet lučka, da bo mehanik "pri roki". 😊
Smo se pa družno v famoliji odločili, da gremo na dopust v Francijo z novo Cx30 z thuletom na strehi. Ni vrag, da ne bo dovolj prostora za prtljago. Pa še tak dolg test ji bomo privoščili. 😊
Teh keramik ej malo morje sem celo študijo naredil in potem zveš da kao 3 letne zdržijo manj od enega leta, da ne govorim enih forah vsako leto obnavlajt keramiko. Koji k... bompol plačal nekomu 500EUR potem pa še letno 100-200EUr za obnovo. A ni fora da jo daš gor in če je 3 letna da saj dve leti imam mir? Če bi jaz delal keramiko bi na primerih teh pacientov dal doživljensko garancijo na keramiko, če je moram vsako leto obnavlajt in prat z PH nevtralnimi šamponi. Jebeš to. Nej dela če že dam gor in plačam.
Tole sem zasledil na youtube menda je top pa neke certifikate imajo, ali im kdo izkušnje z njo?
2.546 views, 47 likes, 7 loves, 2 comments, 23 shares, Facebook Watch Videos from Nasiol: A quick review of Nasiol products by a true industry insider 🙌🎉 Thank you Cameron ❤️ @cameronchoulagh...
Sodelavec jo je dal gor na novi kii. Zdržala je pa točno dobro leto. Plačal je 350€.Sedaj se dajeta z tem modelom, ki mu je obljubil triletno zaščito, da mu ponovno nanese to na avto in to zastonj. Ne vem, če bo kaj dosegel.
ali je dost da vzamem tole polirno pasto za avto one step?
Kaj pravite ali pravilno gledam.
PS
še nano premaz sem gledal huda scena zgleda pa z lahkoto se da na avto, ali bi to raje dali mojstru?
Najprej ti svetujem, da premeriš debelino laka. To je sploh osnovni pogoj, če imaš kar globoke spraskane površine. Drugače lahko hitro prideš "skozi" prozorni zaščitni lak.
To pomeni, da boš moral uporabiti najprej grobo, nato srednjo in na koncu še fino polirni pasto. Bližnjic ni. 😉
Predvidevam, da nisi avta nikoli "plasteliniziral" in boš tudi to moral storiti preden se sploh lotiš poliranja.
Če nisi vešč in nimaš potrebnega znanja boš bolj težko naredil vso predpripravo za nano namaz.
Če bi bila cev od turbine bi se slišalo "sikanje" ko pohodiš gas do konca, da nabije pritisk. Moglo bi vrčt tudi kako napako za pritisk.
Bolj bi sumil okvaro MAF senzorja, jaz sem imel pri moji podobno, prvo mi je crknil MAF in vrglo napako, ker sem bil na dopustu na primorskem, sem na brzino kupil rabljeni MAF in napaka je izginila, ampak avto ni dosegel polnega pritiska turbine. Moral bi polnit 1,5bara, z tem rabljenim MAFom je bil boost samo 1,2bara in ni imel prave moči.
Ko sem prišel z dopusta pa kličem sošolca in mi pravi da naj za vsak slučaj z multimetrom premerim ta rabljeni MAF, in evo ga, vrednosti niso štimale. Kupim novi Denso MAF in avto ima full boost.
Dobro vedeti.👍 Sicer pa Ima moj mehanik tako gnečo, da ne more sploh najti časa, da, se poglobi v zadevo. 😬
Sicer nisem VW fan ampak, če bi jaz kupoval SUV, bi nekaj takega kot v linku (vendar z 2.0tsi), vizuelno mi je top, Rline oprema, pa 2.0turbak+avtomatik😎
Mazdini atmosferski bencinci me ne navdušujejo, sem prestar za nenehno šaltanje in nabijanje motorja v visoke obrate.
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI BMT avt. R-Line Plus, letnik:2022,38290 EUR :: www.Avto.net ::
S tem motorjem je še slabši občutek kot z Mazdini pa cena je tudi preterana za plastično notranjost. 😊
pred 6 minutami je mito3000 napisal:
Najprej vozi potem komentiraj. Jaz sem se po dobrem letu kombinacije x motorja in MT popolnoma naveličal. Poraba je bila res super ampak pravega užitka pač ni bilo. Po novem bo sedaj kot kaže res pilo kake pol litra več ampak užitek v vožnji, uf, neprecenljivo. 😀😀😀
Kaj pa sedaj voziš? A nisi imel ti neke probleme z cx30?
Alex prosim…..jaz sem tudi že marsikaj prebral v tem življenju pa se je na koncu izkazalo za neresnično. Pejdi probat AT…
Zastarelost pa v veliki meri pomeni, da so nekaj naredili tako dobro, da ni potrebe po menjavi le-tega…dokler nekaj dela, tega ne rabiš spreminjat.
Sploh pa za tvojih tistih par km na dan, ki jih narediš, bo čisto vseeno kaj od tega bo. Koliko jih nabereš?
Prvo testno 6-ko,ki sem jo imel, je imela avtomatski menjalnik. Že na, šestki mi ni bil niti malo všeč. Tukaj pa je verjetno vse skupaj še bolj bogo. Za mazdo je znano-ročni menjalnik+benzinar=uspeh. Ostalo je bolj za silo. Prvi dizel motorji, ki so jih delali v sodelovanju z Fordom so bili ok, ostalo pa bolj tako-tako.
Tako, da ročni menjalnik je zmagovalni. 😉
Še zapis iz avto magazina na testu cx30.
"V Mazdi CX-30 je bil namreč s kolesi povezan preko samodejnega menjalnika.Gre skoraj za posebneža med samodejnimi menjalniki, saj v dobi, ko konkurenca utegne ponuditi tudi do osem prestav ali več, izbira le med šestimi prestavami. In ta je na žalost Ahilova peta avtomobila."
Pa še en zapis:" Tedaj sem se spraševal, ali ne bi avtomobilu nekoliko bolj ustrezal ročni menjalnik. Sedaj je odgovor jasen in glasi se: DA! Vsaj v 90 odstotkih časa. Govorim seveda na podlagi lastnih izkušenj in načina vožnje, ki bi ga opisal kot bolj dinamičnega. Tokrat se je namreč pred menoj znašel avtomobil s povsem enakim motorjem, a brez avtomatike, ki bi skrbela za samodejno pretikanje med prestavami.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Drugače takim pacientom kot si ti niti nima smisla odgovarjati. Na tem forumui pa ti itak največji pacient 😉 😉
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani