A ti problemi so ?e kar. Ja ni?, reskiraj druge plo??ice ( ne original, ker so pretrde) in bo potem v redu. Pri moji ?estki je ?e tako. Baje naj bi original plo??ice bile pretrde in zvijejo diske!
Pod ?rto, ?e ti bodo v okviru garancije menjali in dali enake dele, bo ?ez xy km spet isto.
Ja, problemi so itak povsod. Nekje je treba ?parat, in ?parat se pol na takih drobnih stvareh v?asih. Meni se pa zdi nekaj. Novi motorji so res dobri, in marsikateri konkurent ravno na tem podro?ju ni ravno primerljiv.
Se pa strinjam, da ostali interior bi pa lahko bil malce bolj kvalitetno izdelan, tudi na moji ?estki ?e prej?nji model, v?asih ko sesam gledam kje in kako vse so ?parali matr.
No ampak overall, ?e motor dela je to to. Ostalo ?e nekako potrpi?, govorim za kako drobnarijo.
Pr men tut Mazde definitivno nikoli ve? nebo na dvori??u, prvo zaradi kvalitete izdelave in drugo zaradi nesposobnih serviserjev in njihovega odnosa... No jst glede A-cosmosa nimam niti ene dobre besede od tega kako mi je 10x10 kos barve in laka odpadu iz avta k sm ga dam prpelu iz licanja, da so me prepri?val da naj bi mi avto rjavel zaradi muske v njem, uglavnem povno enih zgodbic in bu? z njihove strani... Nazadnje so pa se fotra nategnil k so mu uzad bremze zablokirale in so "KAO" menjal zajle pa nevem kva ?e, lej ga ti zlomka ?ez cca 1 tedn je avto spet ustov na cesti zaradi istega problema-zakaj le ra?un so u?gal nardil pa n? (Peri?nik je potem razdrl komplet in ni bilo ni? menjano kot so oni navajal in ra?unal!) Pa ?e bi lohk pisou, sam se mi neda ker sem se kon?no lansk let losou unga skreta...
Ja kaj si pa kupil skret. To si mel gen 1 , mazdo 6?
Ja lej, kaj pa ?e bi slu?ajno po pomoti prestavil na on, mislil si pa da si prestavil na auto recimo. In ko bi ?el ven bi ti s piskanjem opozoril, da ima? lu?i na on, ti bi dal nazaj na auto in voila.
?e dolgo nisem bral te teme, pa vidim da se je debata kar raz?ivela. Me pa ?alosti sprememba odnosa, tako kot pravita JEST in SYLVER..na slab?e. O?itno imajo precej dobro prodajo, kar niti ni skrivnost in se jim gladko fu?ka za stranke s takimi in druga?nimi te?avami, katerih niso zmo?ni re?iti.
Slaba, ampak res slaba reklama .Sylver a v medije si ?e kaj dal oz. ima? namen? V?asih to koga malce prebudi, ?eprav v tem primeru dvomim da je tako.
- 2.2 dizel naj bi bil bolj?i kot 2.0 (manj morebitnih te?av), a to dr?i?
Mislim da, ?eprav ?e je bil motor ustrezno vzdr?evan tudi z 2.0 ni bilo ni? narobe.
- ali so vsi 2.2 dizli enaki motorji, samo turbine in elektronika je druga?na (vidim da je razpon nekje med 130 in 185hp)?
Ne vem, bi pa rekel, da da. Turbina je najbr? druga od 129 konjske in 163 recimo.
- ali so pri 2.2 kake tipi?ne napake oz stvari na katere je potrebno biti pozoren? Zasledil sem, da so bile te?ave z verigo, ali je bilo to pri vseh 2.2 motorjih?
Eni imajo ?e modificirano verigo in je ok, eni so jo ?e 2x menjal, eni nikoli. Go figure. Na?eloma je pa kar robusten motor.
- kako je z regeneracijo DPF in nara??anjem olja v karterju - je imel 2.2 tudi to te?avo?
Ja, ?e bo? imel kratke relacije bo? naletel tudi na to te?avo.
- ali se veriga menja po potrebi ali je predpisan nek servisni interval? (?udno mi je ker sem dobil informacijo, da se menja na vsakih 120k km v vsakem primeru, kar se mi ni zdelo logi?no - a ni ravno glavna prednost verige, da se pa? ne menja oz se menja ko se preve? raztegne, kar pa ne bi smelo biti tako kmalu razen ?e je kaj narobe)?
Ne, menja se takrat ko je odstopanje preveliko. V parametrih se vidi (preko testerja) koliko odstopanja je, menja se pa mislim da nekje pri kotu 11 stopinj.
- ali se da pred nakupom vozila kako preveriti v kak?nem stanju je veriga? Se to sli?i oz obstajajo kaki testerji? Ali je to pa? bolj loterija + kak?en je okviren stro?ek ?e do te te?ave pride?
glej zgoraj
- kako je s turbino, sklopko, vztrajnikom oz kakimi drugimi ve?jimi stro?ki? Potrebna kak?na posebna previdnost ali na?eloma s tem ni ve?jih te?av?
v primerjavi z nem?ko konkurenco je mazda kar se tega ti?e precej spredaj.
- ali je kak?na bistvena razlika med modeli 2008-2010 in 2010-2012? torej ali je med o?itnimi manj?imi vizuelnimi spremembami tudi kaj drugega omembe vrednega? Pri najmo?nej?i GTA razli?ici sem opazil, da je mo? padla iz 185 na 180 in "izgubil" je eno izpu?no cev - je novej?i 180 konjski motor v ?em bolj?i od starega, ali so ga samo malo "zadu?ili" zaradi kak?nih eko norm?
govori? o pred FL in FL prej?nji verziji. Mal kozmeti?nih popravkov, bistvo pa ostaja enako.
Glej, ?e vozi? diesel tako kot je namenjeno za tak avto oz. motor, potem tudi z DPFjem ni te?av. Jaz se trenutno sicer vozim 13km v eno smer, pa te?av s samim filtrom zaenkrat nimam, je pa res da zna malce olje narasti, ker ve?krat pride do prekinjene regeneracije. ?e se bo? pa vozil na dalj?e relacije pa sploh ni te?av.
Pustimo to, ?e kak senzor odleti, to je itak potro?na roba, pa mislim da tudi tukaj ni nekih te?av.
Mimogrede, pri kateri znamki pa te?av z DPF filtrom ni?!?
Sicer pa te te?ave kot jih omenja? na?eloma ni. Ne vem kaj bi bilo s plehom sicer narobe, razen to da je lak bolj 'organski' in posledi?no manj odporen na kamen?ke. Dobro, pa japoni imajo ?e v osnovi mal mehkej?i pleh, kar je spet druga tema.
Druga?e so pa motorji kolikor berem tukaj od uporabnikov kar trpe?ni. Jaz imam ?e eno verzijo starej?ega, ko 2.2. diesel ?e ni dobil zna?ke skyactive in laufa b.p.
Zanimivo na ?estki 2012 letnik dela senzor kar v redu. SPloh kar se vstop in izstop iz tunela ti?e. Dela tako kot od premium znamk. Vem, ker semse dostikrat peljal za kakim podobnim avtom in sem gledal kdaj se njim pri?gejo lu?i in kdaj MaCdi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
U glavnem, javi ?e bodo na?li re?itev. ?e je pa ne bodo pa sram jih bodi!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani