Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

Mazdilakarji, če se strinjate ali ne, a za vozilo tega segmenta, je atmosferskih 145 konjičev odločno premalo.

 

Ja, se pride iz točke A do B, a to uspe tudi Suzuki Marutiju ali Katrci. :)))

Čipiraš pa je....😀👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 15 minutami je robertk6 napisal:

@Binije že bila objavljena , tudi povšečkal si jo drugače pa vse slike so v moji garaži.

Ok, sem se spomnil, ko sem pogledal v garažo... 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nasvet za nakup - mazda dizel
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kake bučke. 300 000 km imajo samo po števcu...pa b.p. delajo. Realno je vse x2.

Jesti in piti dati avtu,  pa pametno voziti... 

Že veš kak to gre, jaz pa tudi.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nasvet za nakup - mazda dizel
Napisano
pred 5 minutami je sportman333 napisal:

pri rabljenem dizlu z okrog 200k km se mora kupec zavedati, da so potencialni stroški za najbolj rizične sklope (sklopka, vztrajnik, turbina, injektorji) lahko višji kot pa je kupec plačal za rabljen avto....če se s tem sprijazniš jaz ne vidim težave v nakupu starega dizla, zdaj ali imaš srečo in si kupil/dobil takega da ti bo bp oddelal še naslednjih 100k km pa mislim da ti nihče ne more garantirati, pa naj bo še boljši mehanik, in tudi če so vsi servisni intervali bp....(moje osebno mnenje, če bi imel v lasti dizla in bi mi delal bp, in četudi bi imel 200+k km  ga niti ne bi prodajal :))....tako da dobiti dobro ohranjenega dizla je pomojem danes mala loterija, sploh če gledaš za avti z veliko km....(in enako seveda potem velja tudi za bencinarja:))

Vsak pameten bi tale nasvet upošteval, mi na firmi prodamo vedno zvožen dizel avto, ki se prične kvarit po 300kkm in ni ekonomske računice.... Tak avto je po domače povedano klump... 🥴 Ampak, če ni denarja za kaj boljšega je tudi to bolje kot nič... :nevem:

Kot pa sam opažam so bili dizli res pred 20-30leti zakon, lahko si naredil pol milijona km kamot z res malimi stroški in takrat smo kupovali na firmi avte s 100kkm👍😊in jih vozili zelo dolgo..... Res pa je, da tisti takrat niso nikamor šli proti bencincem.😟Nakar se je stvar obrnila in smo začeli nove kupovat, ker smo s takimi 100k-150kkm imeli same stroške in stoječe ure, sploh z Renoji 2.0.....😪😟Živa polomija se prične po 200kkm...

Reno 1.5 pa je bil super strojček in 350kkm brez problema.... 👌

Kot je @Aless napisal, stari tdi so zakon z malimi stroški... 👍

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je robertk6 napisal:

Ooooo pa ma Mazdo , malo si kiksnil no saj to pri tebi ni kaj novega.

Ker je ekonomska računica tako pokazala , da se mi dizel več ne splača. Premalo km letno ,glede na 4K višjo ceno , porabo majnšo za dober liter kot jo imam sedaj , cena goriva in servisov je dalo rezultat bencinar.

Pametno :whatever: in tako je tudi pri meni in še marsikomu...... :nevem:

Pritisni kako fotko, da vidimo..... 😳M. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Bravo Janez007.......pa še bi se jih našlo ampak zdaj je pa bencinar zakon🤣

Bravo,bravisimo @robertk6,zakaj pa ti nimaš dizla......:whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

@Bini, tole so bili izključno citati @Alex-a, pobrani iz 2 tem (Bencin/Dizel in Mazda CX-30). 😜🤣😇

Nič zato,sem mu to povedal kot zdaj tebi,da se je lažje odločil za pravi avto😊😉

Na žalost realnosti vsi vemo kaj pomeni eko dizel- sami problemi.....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Poraba mi ni toliko pomembna. V bistvu ti pije kot kak kombi ali majhen avtobus.  Benzibar, da, a le turbo. Dizel je vsekakor boljša izbira. 

 

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175. Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.

 

Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.

 

Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtu najbolj pomembno. Sem za dizla... 

 

V glavnem, to o nezanejslivosti mazdinih dizel motorjev je le mit. Enako kot ravna zemlja.

Vprašaj mehanike na Mazdi pa boš dobil odgovor o ravni zemlji..... 😁😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

Celih enajst točk slabosti je napisal! Če bi vse te mene motile zagotovo nebi kupil avta in pika. A sreča je ta da me ne.....:jupiii:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je akla napisal:

Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:

  • uglajena, gladka, tiha vožnja
  • všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
  • dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
  • avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
  • zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
  • omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
  • poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
  • solidna izdelava
  • avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
  • soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)

...
In še slabosti:

  • bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
  • manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
  • poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
  • pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
  • delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
  • sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
  • vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
  • nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
  • blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
    • radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
    • pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno

Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.

  • Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
  • Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.

...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?

Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
 

Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... :zoom-zoom: 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).

To je točno tam kjer dizelski konji umrejo.... 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem preizkusil še različico z novo izvedbo tega motorja. A s...

Mogoče bo komu v pomoč pri lažji odločitvi kateri menjalnik je boljša izbira.....:whatever:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je tommaazz napisal:

Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋

Gpf filter ni problem,ker se ne zabije in vse zgori,drugače kot pri dpf filtrih. Mene bolj skrbi vsa elektroniko in vse kar spada zraven....🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Zdaj je imela Qashqai 1.2 (res da s turbino) pa nevem... okoli 90 KW ... :) ... Ne rabi avta za dirkat ... 

 

Če je tako kot praviš bo zadovoljna....👌

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 26 minutami je TiEn napisal:

Se pravi moramo le zavajti nove kupce kolk je mazda tipi-topi?🤔

Lej, vsak se sam odloči. Jaz preverim vse pred nakupom razen kvalitete ne morem. Tole na forumu pa samo odtehta ali si za ali proti nakupu.... 🤔😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 30 minutami je TiEn napisal:

Jah lej osebno mnenje. Mazde itak nimam več namena kupit(taki in drugi razlogi)

Ja moje in javno mnenje mednarodnih novinarjev, ki so njeno oblikovanje v zadnjih letih nekajkrat razglasili za najlepše in ji podelili nekaj prestižnih nagrad..... :jupiii::zoom-zoom:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ni res, kupiš kaj drugega kot mazdo in se tej slabi motorni paleti izogneš 😉

Hehehe, potem pa nimaš lepega avta.... :harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

 

Zapomnite si, od 14. julija 2022 naprej je X186 za Mazdo edina prava izbira 🤪

 

@Alex, kako to, da je imel tvoj novi avto prvi dan že 690 prevoženih km??? So ga peljali iz Luke Koper v Mursko Soboto, nazaj v Luko Koper, v BTC in ti iz BTC v Koper? 😮

image.png

 

 

To je od 6tke števec,moj nima takega.....🤔🧐

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Toča 25.05.2022
Napisano
pred 1 uro je FrX186 napisal:

Evo forumaši...

 

Ko te doleti taka nesreča s točo, ko so cenitve na robu totalke se kar zavleče.

 

Ne, avta še nimam  popravljenega, gre pa za zadnje popravke na avtu in če bo vse po sreči, ga konec naslednjega tedna imam.

 

Treba je biti pač "tečen", ne sprejeti njihove prve resitve in se pogajat do zadnjega atoma moči, če si le to lahko privoščite.

Na srečo sem do sredi julija imel drugi avto, ki sem ga nato prav tako razbitega od toče prodal.

Skoda ke ogromna, k sreci in velikenu razumevanju servisa Selmar ki so mi sli zelo zelo na roko, vse so menjali in strosek kljub temu da je izracun zavarovalnice precej nizji od realnega, ne bom rabil doplacevati nicesar - vsaj upam da ne... 🤔

 

Avto je v celoti prenovljen, le blatnik in pri vratih se je dalo brez tezav poravnati, ostalo je vse novo na avtomobilu.

Najdlje se je čakalo na streho... 🤔 tako je če imaš redki model z stresnim oknom...

 

Skoraj 3 mesece brez avta, k sreci imel tudi nadomestnega krajse obdobje, sedaj pa odstevam zadnje dneve do prevzema.

 

Res je, treba je imeti veliko veliko zivcev in potrpljenja, ter vztrajnosti 25ur na vsak dan!

 

Srečno Mazdaši, kmalu potrobim!

Komaj čakam na to trobljenje in ,da vidim to čudo od avta. ?zmeden?  Je pa res,da bo sedaj kot nov :bravo:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.