Ja ,itak pa itak po prehitevalnem pasu ,da sem lahko malo v zavetrju od sredinske ograje .
hehe, sem vedel, da imaš trikov še na zalogi. Ampak ena resna... dejansko kolk je sploh realna poraba pri določenih pogojih. Seveda bolj, kot je avto kapelca kot tvoj al pa kravavan s sankami na strehi, kot moj je veliko več razlike kot pa kaka aerodinamična limuzina.
Nas vse... v Braziliji je recimo cena bioetanola šla zelo gor pa so itak samooskrbni in ta zadeva nima sploh nobene veze z naftnimi derivati. Umazano dobičkarstvo na vseh koncih - to je pomoje downfall kapitalističnega sistema in prvo kar se bo moralo zgodit je očitno uvedba regulacij, ker če ne smo samo še korak nazaj v kameno dobo.
pred 1 uro je Alex napisal:
Fak, sedaj, ko bo cena zaplombirana na pribl. 1,5€ za liter nafte, bomo daleč najcenejši daleč naokrog. 👍(razen madžarske).Italijani bodi čakali tudi
po uro, če bo potrebno. 😊
Boss, kaj meniš? Celo kulovci so zaploskali vladi.
A si videl, Twito je naredil točno to kar sem napisal še predno je bilo objavljeno? Se pravi očitno imam nekaj pojma o ekonomiji in kaj je potrebno naredit, ko se ne moreš več zanesti na to, da bo trg samoreguliral sebe. Trenutno žal so vsi zbezlali in to je vojno dobičkarstvo v polnem sijaju - žal teorija prostega trga ne predvideva takega nebrzdanega pohlepa, ki je samo čakali, kdaj bodo zavili podražitve v posledico nekega drugega dogajanja in v vsej tej zmešnjavi ravbali kolikor je le mogoče.
Call me pussy, ampak jaz gledam na te stvari tako, da se je škoda sekirat zaradi njih,ker itak ne bo nič bolje.
Rešitev : 10kmh manj na AC in manj uporabe avtomobila . Vsaj tako jaz že nekaj časa počnem.
A ti si torej tist kurec, ki je delal gnečno na AC-jih ta vikend. Za popizdit je bilo - folk 90 po prehitevalnem, pa izven AC-jev 50, kjer je omejitev 90. Res fuckin norci.
Glej, jaz ti utemeljujem da tvoje napihovanje "ooo nategujejo nas vsi po spisku" ne pije vode, ker je cena obratno sorazmerna z pretvornim tečajem eur/dolar. Če imaš koga za krivit za podražitev ni naša vlada, ampak svetovni trg, da vrednost valut pada...
Prvo kot prvo, nisem odgovarjal tebi ampak @FuManchu - glej post nad tvojim. Slučajno si vmes, ko sem pisal odgovor, uletel s tvojim sporočilom. Tako, da je tukaj prišlo do zablode.
Kot drugo sem pa res nenamenoma spregledal, da se je res tečaj v teh 10 letih kar precej spremenil v našo škodo. Ne hendlam z valutami in tud nič ne kupujem z dolarji direktno, tako da priznam napako in se opravičujem, če sem komu naredil sive lase zaradi tega. Ampak vseenoje to dejstvo pridoda veliko manj, kot je razlike v ceni danes in recimo leta 2008.
Zakaj? Celotna cena litra goriva na črpalki mogoče zajema le tam nakje 40-50% cene, ki jo plačaš na blagajni.
Se pravi, recimo 2008, je bila regulirana cena goriva 1.26€ na liter, cena soda nafte (160 litrov) pa 146$ . Za lažje računanje dajmo valutn tečaj navzgor na 1,5 (se pravi dolar in pol za en evro). Po preračunu torej 0,61€. Ergo, če rečemo, da je strošek nafte pol cene goriva pomeni, da je končna cena z vsemi davki in maržo torej nekje okoli 1,22€/na liter, kar je dejansko blizu tistega kolikor je stalo gorivo, ki je bilo nekje 1,26€.
No pa še isti račun za danes 1,7€/ liter. Sod 126€, valutno razmerje 1,1. Izračun pove, da je cena litra torej 0,71€/liter. Se pravi, če je to 50% cene bi torej moralo biti nekje okoli 1,42€/liter ne pa 1,7€ kot je danes na pumpah. Ker ni več regulirano je tale miš maš potegnil v smer, da nihče več točno ne ve koliko stane gorivo in kakšne so dajatve. Paše pa to tako distributerjem kot državi, saj za vsako povečanje še dodatno dvigne znesek DDV-ja.
Še vedno pa velja, da so zaslužki naftnih firm v slo bistveno višji kot v času regulacije... takrat smo vsaj točno vedeli kolikšen del so dajatve, eko davki, c02 davki, ddv davki.
Nas vse... v Braziliji je recimo cena bioetanola šla zelo gor pa so itak samooskrbni in ta zadeva nima sploh nobene veze z naftnimi derivati. Umazano dobičkarstvo na vseh koncih - to je pomoje downfall kapitalističnega sistema in prvo kar se bo moralo zgodit je očitno uvedba regulacij, ker če ne smo samo še korak nazaj v kameno dobo.
Saj tud proizvodnji stroški elektrike niso šli gor pa se je enormno podražila... teoretiki zarot so točno na to opozarjali, ovce so se jim pa takrat smejale. Upam, da jim zdaj ni več smešno.
Je pa nekaj zanimivo... Ko so cene nafte poskočile tam nekje sredi leta 2008 tudi na preko 140$ za sod smo zaradi reguliranihe cene goriv imeli goriva pod 1,5€/liter. Kakšen dan nazaj pa je cena na borzi bila max 126$ na sod, ampak cene goriv na pumpi pa so bile v bližini 1,7€/liter.
Upam, da vsi tisti, ki ste mislili da se bo z deregulacijo gorivo pocenilo in ste navijali za debilozne vladne odločitve, se zdaj vsaj malo trkate po čelu.
Bomo pa videli kaj bo, ker v petek je bil en drop za 10$ na sod. A bo tak trend zdržal? Če pa ne bo pa pričakujem v začetku aprila predvolilni bombonček ravno teh, ki so nam, zaradi idiotskih odločitev, podražili ceno goriv danes vsaj za 20 do 25 centov na liter, kot če bi bila cena regulirana.
Ta predvolilni bombonček bo vseboval začasno regulacijo, začasni odpis trošarin in s tem tudi manjši DDV izplen in s tem nižjo ceno goriva, da bodo zadovoljili ovce, ki bodo nesle glasek v volilno skrinjico.
Zapomnite si tale stavek, ga bomo ponovno predebatirali v začetku aprila. 🙄
Haha, kva sem čudak... ravno odgovarjam na mailu kolegu, ki kupuje dve letni gumi in v neki fazi sem implementiral to dejstvo na tvojem postu. Jebat ga, nisem ženska pa mi tale multitasking ne gre prav dobro od rok. 🤣
Tale video pokaže več, ampak men zgleda čist preveč ameriško glomazna. Lahko bi mel malo več elementov, ki razbijajo ogromne ravne flehe kovine in naredijo bolj dinamično in športno vozilo. CX-5 je lepotica proti tej.
Kaj so pa delali z notranjim dizajnom? Tista čipka iz blaga na armaturki in belo blago na vratih - pa to bo cela nočna mora za vzdrževat. Določene nesimetričnosti armaturke so tako majhne, da izgleda kot, da gre za napako in da niso narejene namenoma, gumbi za klimo so šli papa... volan je čuden, da ne rečem že kar grd. Ne vem no, če bo to prodajni hit ga menjam za mojo šestko.
Sedaj, ko nima crnih, to spet ne bo vsec… prej pa je bil problem, recimo pri CX-30 s crnimi obrobami
V bistvu je bil problem zgolj v predebelih obrobah pri CX-30. Tukaj pa so skočili v drugo skrajnost brez obrob, ki pač SUV-om ne pašejo saj ciljajo rahlo na terenski look. Sploh takim velikim ne, ker preveč pusto zgledajo. Že tko SUV-i niso bohvedi kaj od elegance, ampak vseeno pa ne rabijo zgledat kot manjši dostavni kombiji.
Kar si napisal pod prvo točko bi rekel, da imaš prav in je res dosti visoka skupna cena s tako opremo! Tudi tisti SOUND paket nebi jaz vzel, ker če je zvok tako povprečen kot pravijo Mazdaši drugih modelov Mazd ni vredno tega denarja(preizkusi!)
Pod drugo točko bi rekel, da je plača v kabini za ta razred dovolj in, da je tistih 430 litrov zadaj tudi kar dosti 😊
Hehe plača v kabini za ta razred je dovolj - se pravi mal nad minimalcem, maš pa zato zadaj kr dost litrov žganice za kompenzacijo. 😜
Ok mal heca za dobro voljo, zdaj pa bolj resno - opisovalci/blogerji so BOSE sistem pohvalili tako v Mazdi 3 kot v Mazdi CX-30. Oba modela sta nova in jaz ju vseeno ne bi dal v primerjavo z ozvočenjem iz prejšnjih. Osebno ga nisem slišal, da bi lahko sodil, ampak tukaj je bolj vprašanje kolk komu pomeni dober zvok v avtu. Če to ni faktor pol je seveda brezveze ga met. Če pa je to faktor pol pa je treba it sprobat oz. primerjat oba sistema med seboj, ni druge.
Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele.
Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.
Očitno ni samo očetova akademska izobrazba, ampak tudi talent, smisel. Mama pa verjetno epidemiologinja, imunologinja, infektologinja ali nekaj podobnega? 😉
Če se spuščamo na tak nizkoten nivo obkladanja pol bi rekel, da so pri teb doma torej vsi mehankarji... dizlov... Mazdinih.
Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.
Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.
Maš prav, se bom probal vzdržat komentarjev, ker nekaj na sliki ali v živo je lahko čisto drugo. Na slikah je res polom, zdaj je pa edina šansa, da bo vsaj v živo zgledala kokrtolk oziroma kolikor pač kvadratna opeka lahko dobr zgleda. 🥴
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najbolj ugodna je med 50 in 90km/h. Recimo pri dizlih je nekje 6l/100km pri 130km/h in 7l/100km pri 150km/h.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani