Jaz sem še vedno mnenja, da je za X motor boljša izbira AT pa naj bo MT še tako dober. Enostavno, če želiš iz motorja kaj spravit ven je potrebno preveč pretikanja. Če se vozi veliko avtoceste z radarskim tempomatom, ki je mimogrede delal zelo dobro, avto v šesti že po ravnini ni potegnil nikamor v primeru, da je pred tem zmanjšal hitrost. Tako si bil prisiljen spet prestavljat navzdol. Odpade neka lagodna vožnja, razen, če ste res ljubitelji neprestanega prestavljanja. Turbaki s svojim navorom v teh primerih zmagajo na celi črti. 😊
Ta x motor je po moje z AT menjalnikom res bolj bogi. Vsakokrat, ko sem bral kak test, so ga vsi po vrsti odsvetovali.
Pa še zastarel je. Eden je napisal, da bi ga bili veseli edino v kaki zakotni ameriški vasici, kjer se je čas ustavil.
Sicer pa sem imel na preizkušnji tudi cupro z 1.5 turbo motorjem in je bil še slabši, kot ta x mazdin. Pa še tisi njihov dsg menjalnik ni vedel nikoli v katero brzino bi prešaltal. Vseeno je mazdin x motor dragulj proti tem ta švoh tsi benzinarjem. Obstaja tudi 2.0 tsi, ki pa pije kot žolna, če ga le malo pritisneš.
Ta testna cx 30 je navkljub vsemu priganjaju in avtocestni/ mestni vožninji na koncu imela porabo 6,8/100, kar je super podatek glede na to, da je bila skozi v visokih obratih. 😊
Imela je pa tudi šele 2500 prevoženih kilometrov, tako, da po moje se motor še ni niti prav ulaufal.
Ne. V bistvu motor dela normalno, le prave moči nima. Saj pravim, trenutno moj mehanik nima dovolj časa, da si vzame cel dan in se posveti avtu. Če je res počena cev, je prava jeba za jo zamenjat, ker je nekje spodaj.
Kamot se peljem v 6ti prstavi v ta sloviti Vrhniški klanec 160 km/h😉
@Alexsam si napisal kako leti v drugi 110km/h in potem v tretji,četrti itd..... Če hočeš da avto leti greš v višje obrate 5-6000 ,taka je tudi športna vožnja in ziher gre bolj kot 6tka samo občutki so drugi!!!
Poglej podatek od 0-100km/h in vidiš kateri je hitrejši le občutek ko turbo vleče je tak ampak jo moraš zato šaltati v 3tjo in izgubiš tiste 2 sekunde kolikor ima 6ka slabši podatek.....🥴
Za odločitev se moraš samo vprašati koliko časa se boš vozil takole kot sem napisal ali pa normalno približno po predpisih in boš ugotovil,da je za vsaki dan čisto ok avto,ko pa hočeš kaj več pa tako veš...
Pojdi še s @Gelipterjevo malo naokoli......👍
Res je. V bistvu moram nafehtati Gelipterja, da se odpeljeva vsaj do Senožeč, pa da vidim, kako to gre v klanec proti Nanosu . Namreč, ko sem imel nekaj časa nepremičnino od P306, 1.4 benzinar, sem se zaklel, da nikoli več ne bom imal avta, pri katerem bom moral v ta klanec šaltati v četrto. 😉
V vrhniškem klancu ali pa na dolenjki boš žal šaltal v 4 in vozil z 5rpm, če boš želel biti hiter....nimaš kaj...., pozabi 6prestavo v tak klanec, sicer pa kot so že napisali, če bi štopal velike razlike ni, samo občutek in ja, šaltanje😉👍
Wtf?? V četrti? Bini, Gelipter ali lahko to potrdita ali ovržeta? 😬
Alex tudi sam imam podobne občutke kor ti. Doma ima 6-ko karavana CD 150 staro dve leti in CX 30 staro nekaj mesecev. Pri 6 tki so občutki pospeševanja precej bolj izraziti, tudi vožnja po AC v klanec je drugačna. Je pa res, da tudi cx30 gre čisto Ok, samo drugače jo voziš.
Edino s čemer se ne strinjam je, da je 6 tka glasna, na AC je celo tišja kot 30 tka. Verjetno so pri zadnjem FL izboljšali zatesnjenost potniške kabine. Pa tudi BOSE ozvočenje ni nič kaj slabše od te v CX 30. Če boš kupil avto in se navadil na spremembo bo OK.
Moja 6-ka ima gume 245 pa so zato verjetno bolj glasne. So športne GY assimetric že v osnpvi kar glasne. Najbrž je tudi novejša tišja in bolj zatesnjena.
Meni se je zdela cx30 pri 130/140 zelo tiha. Sem imel radio zelo na tiho pa tudi pogovarjala sva se normalno.
Saj, ko dobi to potovalno avtocestno hitrost je vožnja prijetna in udobna. Verjetno bi se s časom navadil, samo v rdečko (6-ko) ne bi smel več šesti pogosto. 😊
Prvi vtis ponavadi ni referenca. Je podobno kot pri menjavi HI-FI sistema, potem pa ko se novosti počasi navadiš postane OK.
Se spomnim občutka, ko smo z M6 CD175 šll na nepremičnino M3 G120. Potem pa še na večjo nepremičnino M6G165. 😩 Ampak kar se mašine tiče pa sedaj samo redni servisi, ... zaenkrat 👍.
Res je. Zato pa sem napisal, da moram prespati in realno pogledati tako dobre kot malo manj dobre stvari. 😊
Mi je pa prodajalec obljubil, da mi naredi ponudbo in ugotovi, če sploh obstaja trenutno v Sloveniji taka cx30, kot sem si jo zamislil (na zalogi).
In,ali je sploh dan danes mogoče narediti premik v Koper, če avto najde.
To ni tisto, ko nekaj občutiš in rečeš, wau, to moram imeti. Trenutno se vozim v 18 let stari 6-ki dizel, in če bi imela 6 brzin in led luči, bi jo kar vozil,dokler ne bi razpadla. Enostavno je še vedno super avto.
Zanimivo, tudi sam sem imel ob prestopu iz mercedesa dizla na mazdo bencinar obcutek kot da stojim, ampak se navadis, je pa res da je vcasih voznja bolj stresna ker moras skoz premisljevat pa saltavat v nizje da kam gre. Se navadis in potem je voznja prava avantura 🙂 . Glede prostornosti si mislil zadnjo klop? Kako pa je prtljaznik?
V bistvu je prtljažnik, ko dvigneš dno še kar v redu. Saj ni slabo, le malo sem razočaran nad motorjem, ker ne vem, kje so skriti vsi konjički. 🤔
To šaltanje v peto pri prehitevanju mi malo žre živce. Zakaj ne naredijo benzinarja, da se vozi kot dizel?
Evola, pravkar sem se vrnil s probne vožnje. Vtisi? Hm, hm... 🤔
Notranjost je zelo na nivoju, prav premium. Materiali tudi, vse mehko na otip. Komande za klimo so ročne, super, sedi se zelo udobno in pogled iz avta je res super. Tega bo še hitro navadil.Bremze so bolj tako-tako, precej moraš pritisniti, da res primejo.
Ročni menjalnik? Ta pa je poezija. Veliko bolj natančen in direkten kot v moji mazdi 6. Hodi so neverjetno kratki, kot pri kakem športnem avtu. Vožnja pri 130/uro je res tiha in brez najmanjšega piša okoli vozila. Koles se ne sliši. 👍
Na zadnjih sedežih sedim s svojimi 184 cm bolj kot ne v redu, precej manj je plača kot v 6-ki.😬
Sedaj pa motor. 😬 Verjetno je jasno, da sem od začetka tiščal gas do podna, da se je avto premaknil. 😊 Je fajn občutek, ko gre v drugi do nekje 105/110.😊 Ni pa šusa v hrbet, vse se dogaja bolj počasi. 🤔
Ko dosežeš 130/uro avto gre. A v šesti avto ne skoči, ko hočeš koga prehiteti
Tako, da sem šaltal v peto in gas. Kako bom živel brez navora?? 😬🙄
Moram malo prespat vse skupaj in dobro razmisliti. Žena ga je tudi vozila in je navdušena nad vožnjo. In nad motorjem. A je vse ostalo nekako "v zraku". 🤔
@Alex si mogoce pogledal hondo hrv? Danes sem sel s firbca na test s hondo hrv 1,5 hybrid. Presenetil me je njihov zaporedni hybridni siatem torej motor z notranjim izgorevanjem sluzi v vecini za polnjenje baterije torej za poganjanje generatorja. Notranjost zelo vsecna, udobnost super, prostornoat odlicna, vglavnem pod crto avto vrhunski. Kaj me je pa najbolj presenetilo je bila pa poraba 4 litre na relaciji Maribor Race Kidricevo Ptuj Maribor (malo vsega avtoceste, regionalk in naselja).
Zanimiva. Samo ne, zaenkrat me baterijski avti ne zanimajo.
Kako pa to, a še nikoli nisi probal ali imaš še zmeraj predsodke glede automatike?
Če misliš oziroma se bojiš glede porabe ti lahko povem da zadnjih 30let ni razlike v porabi, zmogljivosti in ostalem. Ko boš pa prvič peljal avtomatiko ne boš želel nazaj na ročnega, sploh pa v današnjem tempu in gneči v prometu.
Kar se pa dizla tiče res porabi manj, ampak to se pozna na daljših relacijah in obremenitvah.
V kolikor pa boš imel še vlečno kljuko si zmagal.
Ha, ha vlečno kljuko. 🤣🤣 A si to sploh kdaj prebral kaj, kar sem napisal?
Sedaj bo prišel v hišo benzinar in to z ročnim menjalnikom. Dokler lahko še sam menjavam, ne potrebujem avtomatskega menjalnika. Pa nimam nič drugače proti njim.
Pravijo da Yugo nije za dugo, ampak to ni res, poglejte jih še danes vozijo in cena jim lepo raste ; zadnjega letnik 1991 ne dobiš izpod 5000, novejšega 2008 pa izpod 3000€!
Samo zanimivo da se druga serija po letu 2000 ni prodajala pri nas oziroma niso imeli zastopstva in interesa. Ko so prišli €uri in do nedavnega si dobil zadnjo serijo Skale oziroma Stojadinke za 3000€ oziroma ji cena zadnjih 15let praktično ni padala. Takšno (legendarno) vozilo bi morali tudi pri nas prodajati. Marsikdo mi tudi govori da pogreša oziroma bi kupil novo Renault Clio Storia ali 19 Europa, od japoncev oziroma korejcev pa Mazda121/Kia Pride, Daewoo Nubira/Mazda 626, ...
Škoda ker ni več zaslediti prve generacije 6ice ker so že vse pregnile in so jih taksisti zgonili do konca.
Pa danes za manjšo porabo nihče več ne montira spojlerjev in ostalih zadev naknadno ker vse te in ostale funkcije opravljajo strešni nosilci oziroma ima večina vozil ne glede na karoserijsko obliko će predpripravo za strešni prtljažnik.
Pa tudi pri klimi se pozna da ni več toliko požrešen v kolikor jo imamo prižgano ; ko smo že pri Yugotu lahko povem da sem zasledil podatek da v kolikor je prižgana pri zadnjem modelu Floride je poraba 6,2l/100km pri stalni hitrosti 90km/h, odvzame pa 2KM kar ni veliko če mene vprašaš.
Je pa zanimivo kako smo do leta 2004 živeli preprosto in nezahtevno, zadnjih 18let pa se vse samo še draži in nujno postaja luksuz, nenujno pa samoumevno.
Moja prva šestica bo kmalu naprodaj. Niti pikice rje, gre kot raketa. Nobenih problemov. 😊
Alex, ko bi ti vedel kakšni pionirji in jasnovidci so čudežniki.
TBA, kako si pa ti predstavljaš da se boš vozikal z 20 litri v dananšnjih vozovih katera imajo 100 litrske tanke?
Pionirji so bili, ko so bili mladi in so nosili rdeče rutice okoli vratu. Jasnovidci so bili pa ravno toliko, kot razno razni jasnovidci in jasnovidke, in napovedovalci prihodnosti, ki prodajajo pri nas meglo.
Čudežna polja so že leta 1989 opevala današnjo situacijo
Malo starejši se še spomnimo, da je bilo v 80-ih še večje pomanjkanje goriv. Vozili smo par-ne par.(tablice na avtih) Pa tudi boni za gorivo so bili takrat, tako, da to sedaj ni nič v primerjavi s tistimi leti. Tako, da "Čudežna polja" niso bili nikakršni jasnovidci ampak so le opevali takratno trenutno stanje. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta x motor je po moje z AT menjalnikom res bolj bogi. Vsakokrat, ko sem bral kak test, so ga vsi po vrsti odsvetovali.
Pa še zastarel je. Eden je napisal, da bi ga bili veseli edino v kaki zakotni ameriški vasici, kjer se je čas ustavil.
Sicer pa sem imel na preizkušnji tudi cupro z 1.5 turbo motorjem in je bil še slabši, kot ta x mazdin. Pa še tisi njihov dsg menjalnik ni vedel nikoli v katero brzino bi prešaltal. Vseeno je mazdin x motor dragulj proti tem ta švoh tsi benzinarjem. Obstaja tudi 2.0 tsi, ki pa pije kot žolna, če ga le malo pritisneš.
Ta testna cx 30 je navkljub vsemu priganjaju in avtocestni/ mestni vožninji na koncu imela porabo 6,8/100, kar je super podatek glede na to, da je bila skozi v visokih obratih. 😊
Imela je pa tudi šele 2500 prevoženih kilometrov, tako, da po moje se motor še ni niti prav ulaufal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani