Prva stvar. Kje ima ta ?lovek ?elado, ?e poizku?a meje nekega vozila. Mislim cmmon nooo....
Druga?e pa realno gledano in pri?akovano: kratka medosna, dvignjena karoserija, potencialno zelo oster zavoj (zaradi natan?nega krmiljenja). Lepo poka?e, kako je avto bolj umirjen, ?e so reakcije na volanu po?asne. ?e bi avto imel bolj ?lampast volan bi na tem testu najverjetneje dosegel bolj?i rezultat. Zakaj? Ker predno bi voznik do tega kota na kolesih namotal ?lampast volan, bi dal vmes ?as podvozju, da le-ta ne bi odreagiral tako ostro.
Koliko ljudi na cesti poizku?a meje zmogljivosti avtomobila? Prakti?no noben. Se pa je treba zavedat, da je to problematika vsakega avta z kratko medosno. In tudi ko se v ta avto usede? takoj ?uti?, kako je zadeva ubistvu ostra. Kdor ?e ni probal, naj proba. Jaz sem pred nakupom najprej sedel v 3ko in se z njo zapeljal naokoli. Potem po pol ure za tem pa ?e v cx-3. Razlika je ob?utna in res opazna. (Se vam je porodila misel, zakaj nisem vzel 3ke? Ker sem se po?util preve? utesnjenega in sem ve? prostora zadaj (3ka) raje zamenjal za ve? prostora spredaj (cx-3)).
Kaj lahko storimo vozniki? Ko si na avtocesti pri 130, ne naredi prehitrega giba z volanom in ne pani?ari, ?e to res res res ni nujno.
Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.
Tole je po mojem mnenju edini pravi odgovor. Bi pa izpostavu, da v tvojih obeh primerih motor ne dela enako, ker je pri mesti vo?nji veliko bolj obremenjen, sploh pa so dodatno obremenjeni vsi vitalni deli motorja (in avta).
Proizvajalci ravno zaradi tega priporo?ijo npr. 20.000 km ali 1 leto, ker ?e se ti vozi? po mestu 1 leto bo? verjetno naredu dost manj kot 20.000 km, olje bo pa ?e za?elo zgubljat svoje lastnosti. Drugo je, ?e naredi? recimo 1000 km v celem letu (nedeljski vozniki), takrat valda ne bo? menjal olja vsako leto. ?e pa jih nardi? recimo 5000 km, potem pa je ?e dobro menjat.
Sploh prej, ko sem vozil dizla, sem olje zamenjal ?e malenkost prej kot na 10kkm oz 1 leto, ker sem prakti?no vozil samo mesto in ac.
Glede garancije sem preverila na MMS in je veljavna. Glede olja pa sklepam, da je bil menjan, ?e ne prej, vsaj takrat, ko sem na to opozorila, ker oil life monitor v Mazdinem connect infotainmentu ka?e 100 odstotkov. Bom pa naslednji teden vsekakor preventivno sko?ila ?e na kak drug servis, ?e seveda ne bo zapora gibanja zaradi epidemije. Hvala vsem za nasvete.
Sicer sem pa zelo zadovoljna z avtom, kot ?e dolgo ne. Moj nakup novej?ega avta se je za?el z izbiro 4 finalistov, vsi z awd: Subaru XV, Mitsubishi ASX, Mazda CX-3 in Hyundai Kona.
Izbor sem zo?ila na CX-3, ko pa sem v ?ivo videla, kako je majhna, pa njen test izogibanja na YT, sem bila malce skepti?na. Potem pa se je pojavila ta CX-5 za malce ni?jo ceno, je bilo pa v trenutku konec dvoma. ?e testno vo?njo sem kon?ala v 15 minutah, ker me je takoj osvojila.
?e eno vpra?anje, kako je z menjavo gum, mislim glede senzorja za nadzor tlaka, mora bit vulkanizer na kaj posebej pozoren? Kje je ta senzor?
Glede kalibracije in napolnjenosti sem ?e imela enkrat opravka, ker je vmes padel tlak v gumah in sem nafilala na ?rpalki.
A lahko prilima? ta test izogibanja na YT? Me matra firbec, kaj misl?.
Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.
Tle je blo podobno, okol 2900 mislm da je kazala ma?inca vmes ko sem pogledal. Ampak ni mi jasno, kako je dal gas, brez da bi pohodu stopalko. :ne vem:
Edit: sedaj vse bolj razmi?ljam, ?e sem ziher, da sva bila sama, ker kasneje je imel ?e enega kolega pri pregledu podvozja, da mu ni slu?ajno ?e asistiral tudi pri pospe?evanju pa sem se jaz zatopil nekam v prazno.
Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.
Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.
Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??
Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.
Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.
Klju? gledat je dost relativno. Moj je star 4 leta in se isto lu??i ta "barvast sloj" dol iz tipk.
Aja ?e to - da se ne bo slu?ajno zgodilo, da ti bodo ta vpoklic ozna?ili kot "veljaven" oz odpravljen kljub te?avam, ki so se ti pripetile. A avto je sedaj pri njih?
A to je bil vpoklic? Vpoklic pla?a Mazda, ?e se kaj za?u?tra jih pomoje zanima, samo skomunicirat je treba stvari pravilno. Strinjam se s Aless-em, predlagam da kontaktira? uradnega zastopnika - Mazda Motor Slovenia na Dolenjski cesti v LJ.
To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne .
Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.
A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo?
Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.
?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prva stvar. Kje ima ta ?lovek ?elado, ?e poizku?a meje nekega vozila. Mislim cmmon nooo....
Druga?e pa realno gledano in pri?akovano: kratka medosna, dvignjena karoserija, potencialno zelo oster zavoj (zaradi natan?nega krmiljenja). Lepo poka?e, kako je avto bolj umirjen, ?e so reakcije na volanu po?asne. ?e bi avto imel bolj ?lampast volan bi na tem testu najverjetneje dosegel bolj?i rezultat. Zakaj? Ker predno bi voznik do tega kota na kolesih namotal ?lampast volan, bi dal vmes ?as podvozju, da le-ta ne bi odreagiral tako ostro.
Koliko ljudi na cesti poizku?a meje zmogljivosti avtomobila? Prakti?no noben. Se pa je treba zavedat, da je to problematika vsakega avta z kratko medosno. In tudi ko se v ta avto usede? takoj ?uti?, kako je zadeva ubistvu ostra. Kdor ?e ni probal, naj proba. Jaz sem pred nakupom najprej sedel v 3ko in se z njo zapeljal naokoli. Potem po pol ure za tem pa ?e v cx-3. Razlika je ob?utna in res opazna. (Se vam je porodila misel, zakaj nisem vzel 3ke? Ker sem se po?util preve? utesnjenega in sem ve? prostora zadaj (3ka) raje zamenjal za ve? prostora spredaj (cx-3)).
Kaj lahko storimo vozniki? Ko si na avtocesti pri 130, ne naredi prehitrega giba z volanom in ne pani?ari, ?e to res res res ni nujno.
Moje mnenje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani