Symon ima prav, oglas bo ?ez kak?ne pol leta enak, samo da bo spodaj pisalo ?e nekaramboliran
Ja o tem govorim. Mogo?e, mogo?e ga bo zrihtal kdo zase in ga bo zrihtal dobro. Ampak ve?ina takih avtov kupijo taki z namenom, da ga na hitr skupaj spacajo pa prodajo naprej. Pa ne mislim samo za ta avto, prepri?an sem, da bi tudi kak Mazda? bil presene?en v ?em se preva?a.
Ampak ponavadi se to izve, ko za?ne avto rjaveti na po?vasanih mestih ali pa ko se ga podira. Za prijateljevo MR2 sm bili presene?eni, da v osnovi ni bila rde?e ampak modre barve ter je po?vasan iz dveh avtomobilov. In kje je bilo to vidno? Pod tapeto pod sede?i kjer nih?e ne gleda, ko kupuje avto.
OK, zdaj sem pa ?e sam ?el prebrati celo temo in sem razo?aran kako ima lahko nekdo, ki ima uradni servis/dela na uradnem servisu tako pi?-me-v-uhovski odnos. Mrcina o vas sem dobil ob?utek, da ste navadni nateguni (govorim za uno Mazdo6, ki ste jo prodajali) in imate bolj va?ke mojstre kot sposobne Mazda mehanike. Poleg tega ste zagledani sami vase namesto, da bi bili prijazni z va?imi strankami jih s svojim jebivetrnim odnosom ?e odganjate. Upam, da ne bo NOBEN foruma? ?el k vam na servis. In verjemite, da vsak foruma? pozna za sabo ?e dosti drugih ljudi, ki jim lahko omeni, kak?en servis ste. Dober glas gre v deveto vas, slab pa ?e dlje.
In ?e to, sam imam dobre izku?nje z Mazda servisom v BTCju. Res, da nisem hodil na servis tja ampak le po kak?ne dele. Ampak vedno so bili prijazni in niso komplicirali kljub temu, da nisem bil tipi?na stranka v nedeljski obleki. Ko sem rabil zadnjo ?ipo na Mazdi 323C, ki je draga kot ?afran so mi sami ponudili popust brez, da sem jim karkoli omenil. Poleg tega imam dobre izku?nje ?e z enim (ne Mazda) servisom in tudi ve?ina foruma?ev tiste znamke ga zagovarja. Tako, da ne gre za namerno pljuvanje in nabijanje ?tevila postov ampak za o?itno vsaj delno upravi?eno kritiko.
In potem se tak?ni ?alabajzarji bemtijo ?ez uporabnike, ki raje sami naredijo servis kot, da zaupajo avto na uradni "in usposobljen" servis. Ve?ina tak?nih, ki ima dovolj znanja bo svoj avto bolje poservisiralo kot pa Vi ?eprav ga ocurite za denar za njegov avto Vam je pa malo mar in ga posku?ate samo ?imhitreje skupaj spacati pa izstaviti ra?un. Pa ne leti to direktno na Vas ampak je pa tak?nih servisov kar nekaj. Sedaj boste rekli, da so samo uradni serviserji usposobljeni za avtomobile. Pri marsikateri zadevi je res vedno pa ne. V razmislek: Marsikateri najve?ji ra?unalni?arji niso hodili na Vegovo, najve?ji igralci niso ?olani pa imajo oskarje, in tudi nekateri delajo brezhibne servise pa niso ?olani mehaniki.
Glede na to da je to domena carine nisem ravno najbolj na teko?em vendar se mi zdi da je kazen za prvi? 400?, kar znese 200? (to pa kar hitro dobi? notr ne )
Ne bom ni? napisal. Se pa strinjam, sodelavec je imel Cordobo SDI in se je z njo kar nekaj let vedno vozil na cvi?ek, Trbovlje-Dom?ale. Masivni prihranki.
Mi je pa zelo pomemben medpospe?ek in sicer pri prehitevanju ali pa recimo izhodu iz ovinka, prehodu cestninske ipd. takrat mi je dovolj tistih 2.000 obratov, kolikor ima diesel uporabnega "lufta".
Se strinjam, pro?nost je zakon. In pro?nost je v domeni navora, ki je seveda pri dizlih v enormnih ?tevilkah. Tako, da ve?ina bencinarjev v primerjavi z enako mo?nimi dizli tu po doma?e povedano popu?i.
Se pa dogaja zadnje ?ase, da na lokalni cesti pri 80km/h brez te?av prehitevam v 5. prestavi in sem zelo hitro mimo. Me ?e vedno presene?a Clio.
Ja, pa Mazdina mre?a po Sloveniji niti ni tok raz?irjena kot npr. kaki Renoji, Fordi, Fiati, Citroeni, VW-ji itd., ki so ?e skoraj v vsaki malo ve?ji vasi.
To je zato, da se lahko pripelje? vsaj od servisa do servisa.
Se pa vedno vpra?am, kako hudi?a prodat italijanski avto (AR ali Fiat) Nemcu, ker ko vidim kakega tak?nega, se kar malo zamislim, ker vem, kako so Nemci navdu?eni nad lastno produkcijo!
Zato imajo pa lep (Italijanski) dizajn in dolo?ene svoje prednosti. Pojdi pogledati Alfo V6 pod haubo in kakega Nemca V6. Ali pa notranjost.
Saj ti pravim. Povpre?en Lojz si ?eli kupiti NOV avto. Ne gleda na izgubo cene ampak to, da dobi nov, devi?ki avto, da to?no ve kaj ima. Dobro ve?, da z rabljenim je vedno ?ansa, da se zaj***?. Tu pa za par tiso?akov kupijo nov avto in ga imajo kar lep ?as pomoje. Na nek na?in Hro?? in Fiat 500 sodobnega ?asa.
Ja samo cenovno gledano je potem logi?no, da ve?ina pogleda raje Nemca pa imajo "Nemca ne pa Japonca". Sicer pa sodelavec nabavlja zdaj drug avto. Je ?el (tudi po moji zaslugi ) gledati Mazdo 3 (prej?njo generacijo) in mu je notranjost Golfa 5 bolj v?e? ker se po?uti bolj doma?e. Ne vem ker nisem ravno ekspert za ta dva avtomobila ampak nekaj bo na tako imenovani "germanski urejenosti". :ne vem: Pa tudi cenovno so baje avti tam-tam.
Se pa trenutno najbolje prodajajo poceni avtomobili. Dacia, Renault Clio Storia in podobni avti. Zato je tudi Revoz letos imel super poslovno leto za sabo. ?isto povpre?en Slovenec si ho?e kupiti nov avto, v teh ?asih ko je treba ?parati gledajo z denarnico in za zelo ugoden denar dobi Clio Storio, ki je ?isto soliden avto. ?eprav se mi niti ne sanja zakaj so jo tako pogr?ali. Najbr? ravno zato, da se ne bi prodajala in jo ne bi bilo treba ve? delati, pa gre ?e kar v promet.
Alex ne se prekmalu veseliti, tako malo izku?enj z dizli pa nimam. Me ?e niso prepri?ali pa kot sem napisal se za moje kilometre ne spla?a nabavljati dizla.
@Labi: pomoje me bojo preve? ?udno gledali. Mulc s Cliotom se je pri?el norca delat.
To pa ne bo? govoril! Dizel je ?isto fajn, ?e dela? na leto dosti kilometrov. Dizel je fajn, ?e ?eli? pritisniti na gas samo ob?asno. Fajn je ker ima dosti ve? navora kot primerljiv bencinar. Ampak jaz ne delam dosti kilometrov na leto. Ko ga pritisnem je fajn, da ni treba skoz ?altati ampak, da vle?e od za?etka pa do vsaj 7000 obratov.
PS: Pomanjkanje navora je logi?no. Navor gre gor predvsem s tlakom turbine. Povpre?en dizel ima tak pritisk turbine kot res navit bencinar (recimo serijski dizel ima 2,0 bara, prijatelj ima bencinarja in pri 1,5 bara na 2.0 ma?ini 500Nm navora kar bi ?e bilo primerljivo ampak kot sem napisal avto ni serijski).
OK no hecam se. Mi je logi?no, da navor pri dizlu naredi ve? kot zamorjen bencinar. In si prav ?elim peljati oba avta, da vidim to famozno razliko. Za splo?no razgledanost.
Povej ti to in?inirjem pri VW za njihov DSG ?e upa?.
Ja pri porabi me pa premagate, moj po?eruh pije dobrih 8 litrov, res grdo preve? za 2.0 in toliko konjev.
Glavno, da je spet ena tema za prepucavanje bencin vs dizel kamor bi kak Zdravek napisal: "Bencin " In res ne verjamem, da se na katerem forumu toliko obremenjujejo kdo kaj tanka kot tule.
Ja po svoje je bil kar konkretno enakovreden dvoboj. 20hp manj ampak vsaj 50Nm navora ve?. 100-150 ni bilo bistvene razlike ?ele potem se je poznalo, da sem mu po?asi uhajal. In z istim Cliotom je zelo lepo lovil to?no tak?nega RSa kot ga imam zdaj. Seveda mu je RS uhajal (hitreje kot moj 100NX) ampak vseeno se mu navor oreng pozna.
N? vrhni?ki klanec, saj bo? sprobaval kako je pro?en ne pa puna granata po AC. Teh 180 konjev je itak ?ele pri 6500 obratih, to je fuj in fej, v obrate terat pa ?e ?altat je treba non-stop pri teh grdih bencinarjih. Lahko bo? pa probal, da se da brez te?av peljati 50, v 4. ali celo v 5. ter lepo pospe?i. Da ne bo? mislil, da so vsi novi bencinarji ?rot.
Aja ?e zanimiva primerjava. S prijateljem (Clio 1,5 dCI ?ipan na 120hp in ogromno navora) sva enkrat probala na AC v 5. pri 100km/h. Jaz sem imel ?e 100NXa (2.0, 140hp in manj navora, ista te?a pa 20 let stara zasnova motorja). No do ene 140, 150km/h je res ?el skoraj v?tric potem mu je pa za?elo zmanjkovati, NX je pa vlekel vedno bolj saj ima visoko v obratih samo ?e ve? mo?i. In ni vse v konjih ampak tudi v prestavnem razmerju. ?e pa res no?e? nonstop ?altati je najbolj?a re?itev avtomatik.
PS: Clarkson res, res, res ne mara Francozov pa je priznal, da je tale Clio zabaven.
Evo tako sem se odlo?il. ?e pride? na meeet 3.januarja bom pri?el samo zaradi tebe, da bo? peljal Cliota. In, da bo vse skupaj kolikor toliko fer lahko notri nalo?imo ?e kak?nega Mazda?a, da bo ja te?a bolj realna. Najve?jo mo? (182) ima itak visoko gor ampak kako je avto ?iv pri nizkih obratih bo? pa vseeno lahko probal in bo pomoje za silo primerljivo.
Ne, vzamem nazaj. Sam imam zaenkrat same dobre izku?nje z bencinarji, in prakti?no ni?ne izku?nje z dizli. Ampak izgleda je Mazda6 bencinar res len avto. Sicer po eni strani razumem, Mazda 6 ni avto, ki bi jo nabavljali mulci za divjati ampak uglajeni gospodje ampak vseeno. Ravno fehtati za testno vo?no pa res ne bom ?el ker bi me najbr? ?udno gledali.
Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.[/b]
Sej problem je v tem, da sploh ne pospe?i in sem moral pretakniti dve prestavi navzdol, da sem prehitel en kombi
Ne bom ve? ni? napisal. Ker sam brez te?av prehitevam v 5. prestavi (pa ima elektronsko loputo!). Celo v 100NXu, ki je imel isto 140hp in 1200kg sem brez te?av pospe?eval v 5. prestavi. O?itno bo res kaj na tej elektronski loputi in zeleno naravnani elektroniki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam res Klopko. Pa pravijo, da ima Clio dobro lego. Kurca jo ma, ?e se je zbil. (?rn humor, se opravi?ujem prizadetim )
Ne resno me zanima, kaj je delal, da je avto tako ?udno zbit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani