Ker že dolg nismo imeli videa je tukaj en tak, ki je nastal okoli novega leta.
1.) 0:00 Če se ti mudi polagat tlake, imaš velik kamion pol ti pripada prednost tudi, ko zavijaš levo.
2.) 0:18 Enako velja, da je cela cesta tvoja, ostali pa naj vozijo po bankini, al naj pa ostanejo doma.
3.) 0:30 Teslo s Teslo v fazi varčevanja z baterijo - 35-45km/h pa mal vožnje po sredinski črti.
4.) 1:13 Pa še mal zimskih biciklistov, ki zgledajo kot čreda, ki jo spustiš iz ograde. Jebeš pločnik, ta drug pa v lahnem drncu po sredini ceste s sloganom "ni umika ni predaje".
5.) 2:00 Telefon or just plain stupidity? Malo desno, malo levo pa poskus vključevanja na AC s 55km/h. Za pohvalt je edino to, da osebek ni šel takoj še na prehitevalnega, kot taki radi znajo.
6.) 2:55 Z Marcedesom CLA na glavo - ne jebeš folka, ki daje žmigavec, ker pač osebek ima premijca in ostali se po CPP morajo umaknit. Tako kot vozilom na nujni vožnji.
7.) 3:30 Malo iz desnega pasu na srednji pa pol čez par 100m spet nazaj, pa zaviranje pri zeleni luči na semaforju. Pa pejmo na desno in nato prekršek in oster zavoj na levo ter spet čez križišče. Tole pa res ne vidiš vsak dan.
Men je tud šlo na jok, ko sem tale izbor videl.. očitno nas počasi pripravljajo, da bomo zasovražili avte in da bodo res samo še nujno zlo. Na izlete in potovanja pa bomo hodili le še virtualno.
Jaz mam tud še letos, drugo leto bom pa podaljšal še za tri. Ma če računaš ni tolk drastično na leto. Še za kakšne večje oslarije sem dal tolk al pa še več keša.
Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".
Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.
@Boss, TO da ti ni kopalo je pač treba pripisati pomanjkanju navora
Sej sem že imel napisano, da je tako dobro prijelo, da če bi mel bencinarja bi lahko do konca gas tiščal po snegu... pa sem raje zbrisal, da ne bi preveč v odprte rane drezal. 😜
Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoženih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.
Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.
Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.
Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.
Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.
Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.
Navadno je problem v tem, da ti kot človek, predvidevaš situacijo kaj se bo zgodilo, računalnik pa tega ne zna. Se pravi ti vidiš, da nekdo zavija desno in da ga kmalu ne bo več pred tabo, računalnik je pa že v panic modu, da se boš zakantal, saj si bistveno hitrejši od zavijalca in bumf po bremzi.
Sam sem imel nastavljeno tako, da je bremzalo čisto na koncu, se pravi od opozorila je skoraj takoj sledilo zaviranje in to se je izkazalo za neposrečeno. Zdaj sem nastavil na neko srednjo vrednost in od signala "brake" do zaviranja preteče dovolj časa, da se pripraviš in sam stisneš bremzo. Takrat ni presenečenja in od kar imam tako nastavljeno se še ni zgodilo, da bi takole pogledal .
@Janez007 oprosti, ampak zdajle bom bil pa mal piker. Tvoje konstantno udrihanje čez dizle kar tako čez palec ratuje že fejst moteče in ne odraža dejanskega stanja. Tudi drugi imamo in smo imeli dizle pa imamo drugačne izkušnje.
Glej, nihče ti ni kriv, če si se zafrknil in menjal dizla za bencinarja, ki te očitno ne navdušuje, zdaj si pa s takimi pisanji lajšaš dušo in se prepričuješ, da si vseeno dobro naredil, ker če bi dizla obdržal bi blo pa vse narobe in vse bi se pokvarilo. Ne razumet narobe, ampak tako kot pišeš pač nakazuje na to dejstvo.
nekoč sem slišal: you choose naturally aspirated gasoline car - now you live with it.
Jaz sem imel tud prvi dvomasni vztrajnik in sklopko pri skoraj 300.000km. Pol je šla od hiše in ne vem kaj se je potem dogajalo. Verjetno sem delal nekaj narobe, da ni zdržalo samo 200kkm?
Haha imel tako z bistveno boljšo opremo in podobno kilometri pa sem jo dve leti nazaj dal za 3.000 pa je bla ohtanjena res lepo. A vi bi pa zdaj kr po 6 pa 7 jurjev za 14 let stare avte mel? 😂🤣
Ta motor te svoje konje hrani tam nekje pri 6000 obratih. Se pravi, če jih želiš izkoristit je treba prtisnt po gasu in vozit v višjih obratih. Pri umirjeni vožnji pač deluje umirjeno in zato marsikoga zmoti, ker ni turbak, da bi imel konje že pri nižjih obratih. Se lepo pelje, imaš pa vedno možnost, da mal pohodiš, če je nuja in bi rabil doseč teh 9 sekund do 100km/h. To je še vedno en tak nezahteven klasičen atmosferc, ki ne bo zahteval veliko ne pri vzdrževanju še manj pa pri morebitnih napakah.
Men tole ne zgleda rja, ampak flek od nečesa drugega.
Kar se pa ropota tiče. A je to enako, ko je avto mrzel in potem, ko je recimo notranjost ogreta? Če je razlika je navadno plastika, ki udarja med seboj in servis bi to moral zrihtat.
Je pa še nekaj drugega in sicer to, da je zvok varljiv in da ni nujno, da res prihaja od tam, kjer ga slišiš.
Moj primer: sem tudi slišal črička nekje spredaj desno pri sovoznikovem predalu in je bil kar nadležen. Po parih dneh ugotovim bolj po naključju, da je prihajal zvok iz prtljažnika, ko je plastična metlica nekako nesrečno se ujela in tolkla po kovini. Ni šanse, da bi to povezal, ampak ko sem lepo pospravil prtljažnik, pogledal, če vse lepo sedi na mestu je zvok čudežno izginil in se ni več pojavil.
30mm... resno? 3cm ... pa tako debel še tanke in ladje ne farbajo. 😁
Predvidevam, da si mal kiksnil in videl enoto mils. To niso milimetri ampak to je tisočinka inča. Se pravi 30 mils je tam nekje slabe 0,8mm, kar je še vedno ogromno za barvo.
Hja moja prva tud ni rjavela pa je bila slovenska. A v tovarni v Hirošimi delajo avto en za drugim pol pa rečejo, zdej pa dejmo enega za v Slovenijo in izklopijo nekatere faze procesa, čist tko, da bi mal ene Slovenčke na drugem koncu sveta zajebaval. Men se tole zdi huda teorija zarote...
Ja kake pa strelaš Alex, če bi bilo to res bi imele vse "Slovenske" isti problem pa ga nimajo. To je napaka v proizvodnem procesu in za EU pridejo vse Mazde skupaj na Nizozemsko, potem pa so na voljo EU dilerjem za prodajo. Edino kar je lahko različno so dodatki oziroma zaščite, ki jih doda ali naredi sam uvoznik ali diler naknadno. Barva in lak pač nista stvar, ki bi jo lahko diler naknadno spreminjal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker že dolg nismo imeli videa je tukaj en tak, ki je nastal okoli novega leta.
1.) 0:00 Če se ti mudi polagat tlake, imaš velik kamion pol ti pripada prednost tudi, ko zavijaš levo.
2.) 0:18 Enako velja, da je cela cesta tvoja, ostali pa naj vozijo po bankini, al naj pa ostanejo doma.
3.) 0:30 Teslo s Teslo v fazi varčevanja z baterijo - 35-45km/h pa mal vožnje po sredinski črti.
4.) 1:13 Pa še mal zimskih biciklistov, ki zgledajo kot čreda, ki jo spustiš iz ograde. Jebeš pločnik, ta drug pa v lahnem drncu po sredini ceste s sloganom "ni umika ni predaje".
5.) 2:00 Telefon or just plain stupidity? Malo desno, malo levo pa poskus vključevanja na AC s 55km/h. Za pohvalt je edino to, da osebek ni šel takoj še na prehitevalnega, kot taki radi znajo.
6.) 2:55 Z Marcedesom CLA na glavo - ne jebeš folka, ki daje žmigavec, ker pač osebek ima premijca in ostali se po CPP morajo umaknit. Tako kot vozilom na nujni vožnji.
7.) 3:30 Malo iz desnega pasu na srednji pa pol čez par 100m spet nazaj, pa zaviranje pri zeleni luči na semaforju. Pa pejmo na desno in nato prekršek in oster zavoj na levo ter spet čez križišče. Tole pa res ne vidiš vsak dan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani