Na zacetku si ni zapomnil kje je koncl z muziko z usbja, vedno je sel od zacetka spet, za koncno stabilnost je bilo potrebno cca 2x do 3x nadgradit
Nihce ne primerja tukaj kitajcev z originalno mazdo. Clovek sprasuje o specificnih vprasanjih, torej je natancnez. Moja petka je takrat premogla zgolj cd predvajalnik brez mp3, ze takrat je konkurenca bila pred njo...
Se opravicujem ce sem si dovolil napisati kaj odkritega o mazdi.
Kakor vem tudi se vedno ne podpira tmc
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede na to kako specificen si, te samo opozorim,da je glavna lastnost mazde vozne lastnosti in handling, medtem ko je pri uporabniskih vmesnikih tudi kakemu materialu pa vcasih razocaranje.
Samo v opozorilo, marsikdo je zaradi prvega in tudi hudega dizajna pripravljen sprejeti kompromis druge zadeve
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4
Tega, koliko je tlaka v kateri gumi ali katera guma je prazna, tudi s TPMS senzorji nisi vedel... vse je enako... le dodatnih stroskov ni s temi senzorji, ki so radi pokali na navoju... sem imel v prejsnji sestici in so mi dva menjali pod garancijo, ker sta se zdrobila ori navoju...
Yep sistem sam zazna razliko (upad ali pove?anje) od tiste nastavitve, ki jo nastavimo (resetiramo)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak vi vsi primerjate v bistvo AC, jaz pa govorim o vo?nji po omejitvi po celov?ki.....NIKJER nisem napisal da je BMW delal napake, samo omenil sem cikcakanje in blendanje, lahko da je menjal pasove pravilno, ok blendanje mogo?e, nikjer ampak res nikjer nisem napisal da je vozil prehitro....
Nikjer nisem napisal da sem sam naredil napako, namerno pospe?il, namerno zaviral da sem ga ujel....nikjer. Vse kar sem napisal je da sem vo?njo nadaljeval po omejitvi - prilagodil na svojem celo desnem pasu in ob sebi imel ?e enega ki je vozil po omejitvi, ter da je un zadaj skorajda se razpo?il, niti nisem napisal da je imel premajhno razdaljo, samo da sem videl kako blizu je bil. Sem kaj napisal da sem mu vra?al enako, gestikuliral, namerno zaviral?
In potem sem ?erif, ker nisem pospe?il nad omejitev, oz na kri?i??u ?el desno stran od svoje poti, oz celo zaviral z vozilom 1m za menoj da se objestne? pelje naprej?
Svaka vam ?ast vozniki res.
Itak da se je vsak naslonil po slovensko zgolj na besedo 'privo??il', ja sem mu iz srca, da je obti?al zadaj.
ampak vem kaj moram naslednji? narediti, tak voznik ima kot ka?e status vozila s prednostjo. Bravo res.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Je ?e nimam, imam naro?eno. Samo ko sem videl po drugih forumih kak?ne te?ave imajo ?e vedno zaradi rjavenja na skoraj novih avtomobilih, se mi je malce cmok v grlu naredil.
?e kaj ne prenesem na avtu je to rjavenje, ni? kar bo pa bo
LP
a pol ?e nisi imel mazde?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A je to 100% info. oz. ali velja za kompletno vse M3 na SLO trgu? Na netu so namre? razli?ne informacije.
Me pa zanima ali ste dosedanji lastniki pri nas ?e do?iveli kak?ne podobne cvetke v zvezi z rjavenjem kot na spodnjih slikah, ki so objavljene na Mazda3Revolution forumu ?
In to ?e pri nekaj mesecih starih avtomobilih !!
LP
Ce se ne motim poteka vpoklic zaradi rjavenja na nekaterih modelih, se posebej na prtljaznih vratih okoli kljuke, preveri
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
"Danes sem si pa zanala?? privo??il enega bmwja?a..."
"in ko pride blizu barcheto lepo prilagodim vozniku na moji levi vzporedno"
"seveda po gaaaaaasu po desni mimo levega avta, tako da je komaj v de?ju rit ujel..."
In potem si bil tako zadovoljen sam s seboj, da si se ?e na forumu pohvalil. Ne, res ni ?lo za ego.
Malo narobe bere?, oz kakor si si za?elel. ?e gre on po desni mimo levega ko se jaz umaknem...ne vem...ja res je moj ego. ?e sem prilagodil z levim na omejitev, ja spet moj ego
ja in v tem sem vztrajal, zanala??, po omejitvah. in tisto med nogam mi je raslo....
Ma brez veze, itak slovencelnji vidite samo in izkjlu?no napake, to nas danes ?e u?ijo...res brez veze.
Kako si pa vozil prej, preden si "prilagodil hitrost vozniku na levi"?
Mogoce se nismo dobro razumeli, nihce se ne igra serifa ce se vozi prvilno po desnem voznem pasu z omejitvijo.
Kretenu pa ne mislim ustavljati na avtobusni oz zmanjsevati hitrosti zaradi njega.
V bistvu ko sem ga spremljal in bi hotel se mu izogniti je bilo mozno samo dvoje, da spustim gas oz bremzam ali grem preko omejitve da nisi vstric z levim na celovski....prilagoditi hitrost z drugim je pac nic drugega da sva oba peljala po omejitvi. Ampak to ni avtocesta z voznim in prehitevalnim...
Ampak ocitno sem jaz zdaj tisti ki ogrozam druge, tipicno slovensko razmisljanje.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enostavno nekdo je levega obrnil...
Ano saj so ze obrazlozili
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani