Ja no torej sem kar prav mislil, una druga zadeva. Se pa vidi, da je listo nepravilna oblika tale znakec, mi smo v ?oli delali bolj enostavne bedarije.
Tale fora, da prelima? cel avto je dobra zadeva. Vem za enega BMW M3, ki je preliman cel in podjetje da ne vem koliko garancije na nalepko ter to, da ko jo odstrani? ni sledi na laku.
@Deeyan: Ja pa tudi Autostyle ni ne vem kak?na kvaliteta, tole je zih bolj?a zadeva. Zato sem tudi dal link, tole je mlada firma z kar ugodnimi cenami, kar poglej? ?e vse ostalo kaj prodajajo. Ni pa neka firma za rihtat bodykite, to je pa res.
Ne, res sem jih za toliko prodal in kupil. Ko sem imel ve?jo ceno sploh ni bilo interesa pa so bili sede?i brezhibni. Za moje pojme se norca pokajo Honda?i, ki so pripravljeni za rabljene sede?e toliko dati. Pa to ceno, ki si jo rekel je ?e mala. Od Integre ali Accorda Type R so pripravljeni dajati samo za sprednje rabljene sede?e po 800?. Oprosti ampak za 220? dobi? ?e preklopne sede?e pa to ne A3M kvaliteto.
?e ima pa kdo preve? denarja, da je pripravljen toliko dajati za original sede?e, ki v resnici nimajo tako dobrega orpijema kot aftermarket je pa njegova stvar.
Tip je hotel sede?e, jaz sem mu dal link in povedal svoje mnenje. Koliko bo dal zanje se me pa res ne ti?e.
Tale jih pomoje ?e vedno prodaja. Bom kar direkt napisal, sam sem prodal sede?e od Primere GT za 50?, od 200SXa pa tudi. Od Swifta GTi sem jih pa kupil za nekdanjih 10.000 SIT tako, da kaj ve? rabljeni res niso vredni ?e upo?teva?, da za dobrih 100? dobi? ?e nove aftermarket.
?e bi lepo vpra?al bi ti ?lovek(js) ?e odstopil obris znaka ki ga lahko uporabi? v kateremkoli cad programu.
Zdej je samo od tebe odvisno ga ho?e? in ?e ga bo? dobil.
Lej pa da si ne bo? kakega prsta polomil, pri pisanju programa, ti mirne du?e povem da jaz to delam VSAK dan in to za ?, in ne na stroju ampak za ra?unalnikom.
Tak odgovor sem pri?akoval in PeW namesto, da bi sprejel pomo? od njega si napisal, da ne rabi? njegove pomo?i. Ja zdaj se pa odlo?i a rabi?, da ti kdo pomaga ali bo? sam pomeril znakec.
In ne skrbi, nisi edini ki ima nekaj pojma o strojni?kih zadevah. Smo tudi mi v ?oli delali programe za CNC tako, da DOBRO vem o ?em se gre. Yavarye te lahko marsikaj nau?i ampak si sam napisal, da ne rabi? njegove pomo?i.
?koda, da nimamo pri nas ?e kak?nega pravega dirkali??a saj bi se tam ?asi popolnoma preme?ali. Tu so namre? nizke hitrosti ter je pomembna sama lega in okretnost avtomobila zato se takoj za Mazdo3 MPS najde Twingo RS z bistveno manj konj, pred njim pa Mini, ki je spet ?vohnej?i.
Popravljam izjavo, da boste la?e razumeli. Proga je zelo tehni?na in na tej progi kak?ne sicer hitre in dobre limuzine nimajo kaj iskati. A4 1,8t mi je na dirkali??u sledil lahko na ravninah, ?ez ovinke sem se se samo oddaljeval. Po drugi strani je bilo isto z mano in Renault 5 z 1,8 motorjem, ki je ?e la?ja in z predelanim podvozjem okretnej?a.
Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako, da v po?tev pride tudi sam pospe?ek avta ne le pro?nost in lega. Overall pa dober rezultat ampak ?koda, da jih je na na?ih cestah tako malo ker so po krivem zapostavljeni avti.
?koda, da nimamo pri nas ?e kak?nega pravega dirkali??a saj bi se tam ?asi popolnoma preme?ali. Tu so namre? nizke hitrosti ter sama lega in okretnost avtomobila zato se takoj za Mazdo3 MPS najde Twingo RS z bistveno manj konj, pred njim pa Mini, ki je spet ?vohnej?i.
Dvojke so fajn zato ker ?e je dizel je vredna ve? kot marsikateri avto.
Naj mi pa nekdo poka?e tako navito Mazdo pri nas. Pri tem avtu se ne gre za lepoto ampak izklju?no perfomanse. In ne dvomim, da v rokah pravega lastnika dobro dela in se dobro obnese. Sicer pa, ?e bi gledali znamko in stereotipe bi tudi za MX-5 lahko rekli, da je kljub zabavnosti ?e vseeno babji in frizerski avto.
?e bi ti vedel celotno zgodovino avta zadnjih nekaj let bi se smejal ?e cel dan. Od tega, da je en tip prvi? v ?ivljenju ?trihal avto, do turbine od enega kombija dizla, generalke narejene pomoje brez moment klju?a do intercoolerja od turbo petke ?eprav je originalen bolj?i pa ?e kak?na zanimiva ?torija bi se na?la. Dva lastnika sta bila taka maharja, potem je avto kupila ena ?enska, ki je sanjala o obnovi, ga dala naprej prijatelju. Potem je projekt padel v vodo, tip pomoje niti pla?al ni in ga ?enska (torej prej?nja lastnica) prodaja. Jaz sem pa ?e po prvem lastniku od kar avto poznamo rekel, da je avto primeren samo za dele in za papirje in uvoz drugega ter menjavo karoserije in, da ga nih?e ne bo zrihtal. Pa ?e vedno se najdejo optimisti, ki bi ga zrhitali in ga kupijo za preve? denarja. Naj ji kdo za foro ponudi 400? pa bo lahko sre?na, da ga bo kdo odpeljal. Za dele in zaradi papirjev. Potem sta uvoz in homologacija lepega in ohranjenega ma?ji ka?elj...
Tole bi pasalo v sosednjo temo "tole je kar smeh" ker so notri same cvetke.
Mene je nategnil kolega, ki dela v trgovini in mi je prodal ram za laptopa. Sem mu dal denar na pult, on pa gor ra?un pa kovance in ker sva bila zatopljena v pogovor mi je lasten denar podtaknil. Tako, da sem ?el domov z ramom, svojim denarjem pa ?e drobi?em, ki mi ga je vrnil. ?e dobro da sem bil to jaz in me je zdajle ves zmeden klical, ?e imam kaj preve? denarja v to?lnu, da mu ravno taka vsota manjka. In potem sva ugotovila kaj se je zgodilo, da sva se zakva?kala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes je o podjetju G1 nekaj besed v ?urnalu na strani 12.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani