Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano

Od kar je vse prosto po Prešernu je občutek ko prideš na pumpo in šele zveš ceno ko začneš točit, kot kinder jajček al pa tista izjava Foresta Gumpa: "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kaj ti rabi tako velik navor če ti ga ASR ne spusti na cesto,že meni ga ne pri 240 Nm.....🤪

Z letnimi nimam teh težav. Zelo dobro se navor prenese v pospešek i nobene izgube zaradi vrtenja v prazno. Žal pri zimakih pa ni čist tko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

 

Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.

Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.

 

Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.

 

Ampak tole sploh ni tako redek dogodek. Men je zadnje diske kamenček kar dobro spraskal (naredil kar oreng raze) in na rednem servisu so bili zato zamenjani. Sicer se ne spomnim, da bi kdaj kaj cvililo ali škrtalo ampak na servisu to pripisujejo kamenčkom. Upam, da ni bil ta "kamenček" originalno "vgrajen" že v zavornih ploščicah. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

pred 5 minutami je Alex napisal:

Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪 

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 16 urami je g.Wankel napisal:

 

Dober timing. Jzt mam okrog 1h za miato 😥

 

Ker delaš sam. Če sta dva ni samo 1x hitrje ampak celo 2x. Se pravi ena ura sam proti 20 minutam, če sta dva. Če sam menjam rabim za en avto tudi več kot 45 minut pa imam gume spravljene samo 10 metrov stran. Napumpam pa na koncu kar s kompresorjem, ki je del kita za flikanje gum.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Oj, kako ponorim, ko imajo v kaki vulkanizerski delavnici nastavljen prevelik navor na pnevmatski pištoli. 😡Ravno sedaj nazadnje, ko sem menjaval zimske gume, sem moral vzeti pol metrsko cev, da sem podaljšal ročico in sem nekako odvil vijake. Neodgovorno. 

Jaz sem bil v tistem trenutku tako besen, da bi njemu glavo odšraufal, če bi ga dobil. Pol pa ko se vijak odlomi ni pa seveda nihče kriv in ti rečejo, da je bil material že slab in znucan. Stroka kao - pa ne zna niti pištole nastavt al pa moment ključa uporabit. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Tole ni slika izpred kake vulkanizerske delavnice, ampak 2x letno akcija. Najbolj smešno pa je to, da sva z bratom, dve Mazdi zrihtala nekje v 30 minutah 0d A do Ž, Škodo sva pa delala dobri 2 uri. En bedak je namreč tako zategnil vijake, da je šla piksna WD40 in cel kup časa, da so vijaki le popustili.

 

slika.thumb.png.bba6cb218d379e73a4d569fd95095bab.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ufff, tale črno bela kombinacija brez kroma je še men všeč pa čeprav ne maram SUV-ov. Ampak tole pa res ne izgleda napačno. :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Tole je ratala kr oreng zmeda: Jacques je prav napisal ampak samo dodajam, da bo bolj točno in brez dvomov.

1. generacija

- GG1 od 2002 - 2008 (Facelift od 2005). generacije

 

2. generacija

- GH1 od 2008-2011

- GH2 (Facelift) 2011-2012

 

3. generacija

- GJ 2012-2015

- GL 2015-2021 (FaceLift 2018)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Ne vem, no...a ste na dirkah, al kaj. 120 konjev ima moja 17 let stara diesel, pa se povsod pripelljem. Da pa 145 konjev ni dovolj za NORMALNEGA človeka, pol pa ne vem, kaj. 

120 dizelskih konjev imaš pri 2000 obratih, teh 145 pa šele na koncu mal pred blokado tam nekje pri 6000 obratih. Ker večina ne vozi kot na dirkah z obrati do blokade imaš realno v uporabi le tam okoli 100 konjev in to je pač pol občutek mrtvega kljuseta. Žal.

 

Drugač je pa v opisu tolk laži, da sem kar nehal brat, ker če folk misli prodajat stvari tako da zavaja naj jih kar ima. Pa cena novega je bila 25kEUR in teli bi radi avto, ki je star tri leta prodajlai po isti ceni. Ma norci res.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Sicer sem pričakoval, da bodo šli na tega, ki je huda, mapak kot kaže bolj rezerviran za Stingerja.

 

image.thumb.png.82374dd05bda07466ed7014974131fb9.png

 

Drugač pa ja... napredek v oblikovanju je viden in tudi moderno zgleda

 

image.png.68ff0a76d3044af398154f9e03702425.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.