Ne diske bom naslednjic..ampak zavorne obloge..nevem kaj je dal prejšni lastnik gor ampak razlika je..jst sm pa kar brembo dal
Jaz sem tudi s temi mojimi brembo narezanimi diski in ate ploščicami kar zadovoljen. Je pa zanimivo, da se morajo malo "ogreti", da bremzajo res vrhunsko. Tudi na začetku, ko so novi, rabijo kar veliko kilometrov, da res primejo.
Hudič pri zvoku je tudi v tem, da imajo različni posnetki/postaje različno (dodatno) ojačane določene frekvence (da se sliši tudi na slušalkah/telefonih dokaj v redu). Zato vsak boljši sistem ob tako uničenem viru zvoka (vhodnem signalu) ne more zveneti posebej dobro (recimo preveč "razpackanih" basov). Potem je tukaj akustika prostora, ki močno vpliva na zvočno sliko. Visok šofer, ki ima glavo pritisnjeno ob strop sliši drugače kot nizek, ki jo ima na sredini prostora, ali potnik na zadnjem sedežu.
V M3 in M6 imamo tudi mi jakost basov znižano (mislim da na 1/4), ker ne maram zapackane zvočne slike.
Res je. Jaz imam vedno pri roki referenčni album od Toto in sicer album Tambu. Je izredno dobro posnet z veliko dinamike in basi gredo zelo nizko. Vidim, da imaš base nastavljene na - 3.
To "packanje* basov bi enostavno rešil z namestitvijo zvočne izolacije v notranjost vrat. Vrata so votla in delujejo kot resonator v akustični kitari. No, v tem našem primeru pa je to moteče. Zvok se namreč v votlem prostoru vrat vrtinči in odbija od različnih krivulj in oblik pločevine. Rezultat je popačen in neudaren bas.
Gelipter je tudi sam slišal, kako je sedaj pri meni bas čvrst, nizek in udaren.
Ja prej je bilo skoraj vse še tovarniško nastavjeno👍😁bosse ozvočenje..pol je Alex strokovno naštimal 😉😉😉
Kot sem že napisal, so precej izboljšali zvok bose-ja v tej mazdi napram prej.
Basa je sedaj skoraj celo preveč, tako, da je za moj okus optimalna nastavitev na 0 ali pa še bolje na - 1. Edino visokotonci spredaj so še vedno šibka točka bose-a. Že samo z menjavo le-teh bi bil zvok izvrsten. Tudi moči se mi zdi, da je več kot prej.
Včeraj sva se lotila z Gelipterjem njegove nove cx 30. Moram priznati, da je v živo ta barva zelo lepa ( na slikah ne pride toliko do izraza). Ker se je hotel naučiti, kako gre postopek sem ga vključil v delo.
Najprej sva izmerila debelino laka. Streha je od 70-90 mikronov, sprednja havba je od 90-100 mikronov, vrata in blatniki od 100-125 mikronov. To je vse v mejah normale za naše mazde. 😊
Ker je lak nov in nepoškodovan sva polirala le z zelo fino polirno pasto 3500. Ta pasta v bistvu ne pobere skoraj nič laka, doda mu le lesk. Nato sva cel avto namazala z glanzom in na koncu še Chemical Guys Butter Wet Wax. Moram povedati, da je Gelipter dober učenec in je delo opravil z odliko. 👍. Na koncu smo še porihtali malo zvok v mazdi. Res je me prijetno presenetilo to novo ozvočenje Bose.
Zveni precej bolje kot original v moji v mazdi 6.Pri meni je friznjeno, tako, da še vedno zveni bolje.
Najprej vodno brušenje z papirjem 500,nato 800,1200,2000. Polirna pasta Menzerna 400,2500,3500. Vse delani z DeWALT polirno mašino. Na koncu 3 roke polakirano z posebnim dvo- komponentnim (anti UV) prozornim akrilnim lakom. Nato lak zopet pobrušen z papirjem 800, 1200,2000.
Še enkrat na koncu vse polirano po enakem postopku kot na, začetku.
Izgleda komplicirano, a gre vse skupaj dokaj hitro. 😊
Ker sem imel nekaj časa, sem spoliral luči na moji stari dobri 6-ki. Razlika ponoči je res opazna. Žarnice so trenutno vgrajene Osram Night Breaker Laser +200%.
Odpeljal sem svojo rdečko na redni servis (prevoženih 10Kkm).
Na dvigalu je imel mehanik prav takšno rdečo M6, 2,2 dizel, letnik 2014. Prevoženih 145Kkm. Tip je delal servise na vsakih 20Kkm. Pri mojem mehaniku je bil tokrat prvič. No in mi mehanik pokaže na tleh turbini. Odlomila se je namreč loputa v mali in razbila obe.
Cena novih na uradnem servisu je cca 2800€,oni so montirali obnovljeni (1250€+ delo).Verjetno ni potrebno razlagati, da je imel popolnoma zabito cedilo. Mehanik mi je pokazal tudi kako slabo izgleda olje, ki je bilo v motorju. Mazanja turbine pa nore malo
Tako, da tudi mehanik svetuje menjavo olja na 10Kkm. Sem pa tokrat kupil olje Motul 5W30 x clean EFE.
No, lepo, da ste tako navdušeni nad Nexen gumami. Sam jih še nisem imel, bolj zaupam renomiranim znamkam, kar se tega tiče. Samo Savi sem dal 2x priložnost, pa me je 2x razočarala.
Tako da zadnja leta samo še Michelin, Dunlop ali Bridgestone gume vozim. Pa še Goodyear bi dal v svoj ožji izbor, vse ostalo se mi zdi druga, tretja itd. liga. Tudi Pirelli me nič ne mika.
Bo pa zanimivo opazovati, kako se bodo te Nexen gume obnašale, ko se bodo obrabile in postarale. Vas je že dovolj za en referenčni vzorec. 😃 Npr. za Dunlop vem, da drži fantastično cel čas, Michelinke in Bridgestone pa s starostjo vendarle postanejo bolj trde ...
Da se razumemo. Sam prisegam tudi na good year, Continental in michelin.
Pred temi nexen sem imel na sivi 6- ki good year asismertic 5, nato pol leta continental sport contact 6. Tako, da lahko direkt primerjam te tri znamke.
Kot si že sam napisal in ugotovil, nekatere gume s starostjo izgubljajo svoje lastnosti. Recimo good year minimalno. Bomo videli, kako se bodo obnese čez čas. Prvi vtisi so zelo pozitivni.
Še nekaj sem ugotovil z "Alexovimi" nexen. Da sploh ne kopljejo na mokrem, pa je diesel power/ navor. Res so dobre za mokro. Tudi ustavi se avto takoj.
Te stvari sem vam že pisal leto,dve nazaj,da so Nexsen in tudi Maxxis ok gume za normalno vožnjo in tak denar.....👌
Gume je potrebno stestirati pod določenimi pogoji (ko sam veš, kje imaš pri dobrih gumah limit) in na podlagi tega lahko rečeš, ali je to dobra guma ali ne. Saj načeloma v suhem so vse gume bolj ali manj v redu.
Kako pa ugotoviš da je odtenek slabša? Kaj, te ven nese?
Ne. Pri GY greš kot po tirnicah in imaš skozi enak občutek na volanu. Pri nexen pa gre v redu do ene točke, ko malce "spusti". Tu seveda govorimo o večjih hitrostih skozi rondo. Pri normalnih se tega ne opazi in je nexen odlična.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In to je? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani