Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav.
Tudi v rocnem nacinu prestavlja sam... Ni treba tiscat do rdecega polja... probaj iz rcimo 80 km/h, ko imas v peti ali sesti brzini, zmanjsati hitrost... pa bos videl, da ko bodo obrati prenizki, bo sam saltat v nizjo prestavo ... Velja tudi obratno... ce imas v prvi in ne saltas sam, bo slej ko prej samo presaltal v visjo prestavo ...
Kje si pa naracunal to, da ga toliko preplacas? Saj ne kupujes avta za 100K ? ... Po mojih uizracunih je preplacila okoli 2K ? skupaj s stroski odobritve pri dobi odplacevanja 5 let... Vsaj tako je pri meni...
EDIT:
Sem nasel en online izracun... in ce recimo vzames za 12 mesecev, das 25000? pologa, je steoskov samo okoli 500?
Pa res mislis, da bos lahko MMSu direktno nakazal, razliko pa A Cosmosu? Ta scenarij pomoje ni mozen... ze zaradi tega ne, ker verjetno nocejo, da koncni kupec vidi, koliko je nabavna cena... Pa se MMS pomoje ne sme direktno prodajati avtov... Pa se birokratsko nevem, kako je to izvedljivo...
Se en scenarij bi bil, da ga vzames preko leasing hise... takrat pa je pravnoformalno to problem leasingodajalca, ce pride do zapletov... ... Res pa je, da je to verjetno drazja varianta, ker moras placati se strosek odobritve leasing hisi...
Jaz imam zimske 17", balonarce, ?e drugo sezono Wredstein wintrac pro xl, 225/55/17.
Zelo dobre na mokri cesti, tihe, bolj ?portno naravnane. Imajo tr?e boke zato se vseeno ne zvija kot ?ingum. Po snegu tudi super, preizku?ene lani v dolomitih.
Tudi ti ima?, vidim, najlep?o barvo mazde. Pohvalno.
Jaz sem tudi mislil, da je ?krneki?... pa sem se tako navadil, da ko sem imel enkrat nadomestno Mazdo, ko so mi montirali kljuko.... ki je bila tudi CX-5 samo z osnovno opremo brez HUD-a... in sem ga pogresal...
Jest imam zimske continental dot konec 2012 s ?e veliko profila. Avto se pelje cist normalno in resno razmisljam, da bi jih imel se to sezono pa sem iz gorenjskega konca...
Sej to, da si iz gorenjskega konca je samo plus... ker snega zadnja leta tam itak ni kaj dosti ...
Tale dvomim, da je attraction, ker ima precej opreme navedene... ce seveda drzi... in ni ?napaka pri vnosu? tako kot verjetnomdatum prve registracije ...
360 kamera je pomoje sele pri Revolution... pa full LED prilagodljivi zarometi tudi... ali se motim...? Edino 17 palcna platisca so pri nizjih paketih, Revolution ima 19...
Samo malo je sumljivo, da pise v oglasu, da jemorva registracija 01 2019... potem spodaj v opisu pa 12.12.2018 ... Ni veliko razlike... samo ne daje pa obcutka resnosti... Pa pomoje nova taka, ce ima res vso to opremo, je pomoje se kaksnega jurja vec, kot samo 4 jurje razlike...
Bom komentiral samo zavorno tekocino... V prirocniku je tabela v kateri je navedeno, da se zavorna tekocina menja na 40.000 KM oz. na vsaki dve leti (kar prej pride) ...
Poleg tega je zavorno olje res minimalen strosek (na zadnjem racunu vidim postavko 6,53?+DDV) in se pomoje nima smisla sekirat, zakaj ga je potrebno menjati na 40.000 km oz. po dveh letih ...
Glede zavornih oblog... Mene je pri sestici Jure vprasal, ce jih menja, ko je bilo ze tako izrabljeno, da verjetno ne bi zdrzale do naslednjega rednega servisa ...
Pri cenah olja pa je res ena ?tala ... ker enim ocitno racunajo vec kot drugim... Meni na sreco vedno racunajo nekao normalno ceno ... Nazadnje pri 40.000 km je ta bila 7?+DDV za liter ... Jim pa ponavadi od servisu to tudi povem... samo pravijo, da o tem odlocajo drugi ...
Koliko pa je bil servis na 60.000? Nekaj vec je bilo verjetno zaradi zavornih ploscic, ki pri njih res niso poceni ... Drugace pa je cena rednega servisa nekje okoli 200? ... Vsaj jaz imam take izkusnje ...
In koliko je bilo napisano v tisti tabeli, s katero je mahal prodajalec ob nakupu? Prodajalci so itak poglavje zase ... Na sreco se z njimi ni treba prav pogosto ubadati ...
S servisom pa zaenkrat nimam nekih slabih izkusenj... Poklicem, se zmenim za servis... ponavadi pripeljem takoj zjutraj... in pocakam tam ali pa grem en korg po BTCju... poklicem kaksnega kolega, ki dela kje v BTCju, da greva na kaksno kavo (ceprav ponavadi ponudijo brezplacno tudi na servisu ) ...
Ampak.... Ko napi?em "normalna hitrost" s tem mislimo na recimo 15kmh... Omejitev je pa ponavadi 30kmh... Fizi?na ovira bi , za moje pojme , morala biti taka,da je normalno prevozna z Max dovoljeno hitrostjo na tem odseku... Ali se motim?
No saj to... ce je grbina, bi morala biti taka, da ce pripeljes cez s hitrostjo, ki je na tem odseku dovoljena, bi morali iti gladko cez, brez da te preruka ali da podrajsas, ce imas nizek avto ... Nekatere grbine so pa narejene tako, da ce pripeljes hitreje, gre lepo cez... seveda pa bolj trpi podvozje in vzmetenje ... Se pa najde tudi sem in tja kaksna, ki je res OK narejena ... in se lepo peljes cez... Samo take so po mojih izkusnjah redke ...
Pol mam jaz SUV-a, ker do zdaj nisem ?e na nobenem le?e?em policaju podrsal. Pa tolk mam ?ez SUV-e za povedat - hja zare?enega kruha se najve? poje.
Ocitno se ne vozis po tapravih lezecih policajih ... oziroma so tisti, kjer se ti vozis, narejeni korektno ... In nisem napisal, da VSI podrsajo... malo poglej pri kaksnem lezecem policaju, kako je zdrajsan asfalt ... Recimo v Preski pri gasilnem domu je ze taka grbina, ki ima precej podrajsan asfalt ...
Ni vsak avto, ki je malo dvignjen in ima AWD, terenec ... Redkokateri od teh SUV-ov ima reduktor ali zaporo diferenciala, ki je pogoj za to, da se gres s takim avtom lahko tudi terenskoe offroad voznje ...
To je avto za slovenske ceste, ki so luknjaste in je na njih poleg lukenj se cel kup neustrezno narejenih "lezecih policajev", kjer marsikateri "navaden" avto podrsa, ko se pelje cez tako grbino ... Pa niti ni nujno, da gre prehitro...
Bo kr ro?ni... tko lepo se ?alta, da bi bilo greh se z avtomatiko pentljat.
Ja sem ?estko prehitro odpisal iz ena?be, ker sem vseeno upal, da dobim nekaj dobrega petvratnega. Ampak sej verjetno se bom tud na tiste letve navadil, brez je pa ?e skoraj tako lepa kot sedanka. ZAnimivo, da recimo ameri pa imajo "?iste strehe" in si naknadno name??ajo tele letve. To se pravi za CX-5 al pa za ?estko prve generacije, ko se je ?e prodajala v USA tudi kot karavanka.
CX-5 tudi nima stresnih sani ... in se jih ne bi branil, ker sedaj imam kovcek se od prej... ki pa mi nic ne koristi... oz. moram dokupit osnovo za CX-5 brez preck ... ali pa dokupit sani ...
No... zaenkrat nisem rabil... sem raje dal montirat kljuko, da lahko recimo bicikle bolj elegantno vozim zadaj na kljuki ...
CX-5 ima 12V v prtljazniku in dve USB vticnici v zadnji vrsti v naslonu za roke...
Povprecno porabo pa imam jaz dobrih 8l (G194, AWD, avtomatik)... vendar se da tudi manj, ce bi bilo manj vozenj od semaforja do semaforja... Ko sem imel relacijo ... recimo pri voznji do Pakostanov ali pred kratkim v Prekmurje... sem imel povprecno porabo dobrih 7 litrov...
Tako je... imas na sreco navadne ventilcke... Tiste Mazde, ki imajo tipko za kalibriranje oz. resetiranje sistema za nadzor tlaka, imajo navadne ventilcke in se meritev izvaja preko ABS in ostalih senzorjev... Tiste, ki pa nimajo te tipke, pa ali sploh nimajo tega sistema nadzora tlaka ali pa imajo TPMS senzorje, ki se sami kalibrirajo...
Nevem zakaj ni OK... verjetno zato, ker potem nekdo ne zasluzi s prodajo TPMS ventilckov... :ne vem:
ok je , sprobau in dela ..prec javi... sam ne vidis na ekrancku kok ma kera guma tlaka...in to jih ocitno boli... nevejo pa da ce je folk zabit ne bo sel pumpat tud ce kaze en mesec da majo gume 2.0 namest 2.5 naprimer ..
js preverim vsake tolk tud ce ni napake....
Saj pri Mazdi tudi s TPMS ne javi nic ... samo zapiska in ustrezna lucka sveti ...
nevem zakaj ne naredijo vse znamke kot vw... ne rabis senzorjev ker dela na abs oz esp senzor in samo resetiras po menjavi.... prakticno in ugodno
Saj je tudi Mazda imela tako... Pri moji prejsnii sestici je bilo tamo... pri hcerini trojki 2018 je tudi tako... Pri moji sedanji CX-5 pa se spet vrnili TPMS... ker naj bi kao EU uredba bila taka, da mora biti tak sistem s senzorji in tak, ki meri preko ABS senzorjev, ni OK ...
Ja ?al je tako... karavan je tisti kompromis, ki sem ga ?e pripravljen sprejet. Sej bi vzel limo, ampak ?e ga ?elim letos, da se izognem ekoteroristi?nim obdav?itvam, ki bodo ?estko podra?ile nekje med 1500 in 3000 EUR, ?al ne morem ?akat na limo. Upam samo, da se tiste grde stre?ne sanke dajo nekako odstranit.
Aja pa zdilano imam kar lepo ceno, kar pomeni popolnoma nov avto z revolution opremo in 150 KM dizlom za manj kot 30kEUR. Pa ?e nekaj bombon?kov bo zraven, tako da "they made me an offer, i couldn't refuse" - ?e malo parafriziram Marlona Branda iz filma Boter.
Torej je odlocitev ze skoraj fiksirana? Bo tale sestica iz oglasa kmalu tvoja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi v rocnem nacinu prestavlja sam... Ni treba tiscat do rdecega polja... probaj iz rcimo 80 km/h, ko imas v peti ali sesti brzini, zmanjsati hitrost... pa bos videl, da ko bodo obrati prenizki, bo sam saltat v nizjo prestavo ... Velja tudi obratno... ce imas v prvi in ne saltas sam, bo slej ko prej samo presaltal v visjo prestavo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani