CX-30 ne omogoča dirkalniškega položaja sedenja, tako kot pri nizkih avtih kot sta Mazda 3 ali Mazda 6.
Popravljeno od Janez007
RazširiMen je pa spritmonitor dost realen. Morš gledat skupno povprečje, ki je v tem primeru 6.6l/100km. KAr se pa posameznih vpisov tiče, je pa itak fajn gledat tiste, ki imajo čim več vpisov.
morda bi bila najboljša srednja vrednost celo mediana (namesto aritmetične sredine).
Mediana - Wikipedija, prosta enciklopedija
Popravljeno od Janez007
😏
Popravljeno od Janez007In kakšna pa je razlika v ceni med Mazdo in Hernecem?
Popravljeno od Janez007RazširiNe rabiš petkrat vprašat....😆.
Redni servis je pri nas za Mazdo cc 210€ ,pri Pelku bi bil verjetno do 150€ 😉
5x vprašal, ker ta forum šteka ... 🤪 Shraniš, pa se nič ne zgodi ... pa še enkrat, in še enkrat ...
RazširiUpoštevati moraš tudi to, da ko sta dva, ki prineseta denar v hišo je dosti lažje kaj kupiti.
110€ za mojega pri privatniku proti 220€ , zadnjemu na uradnem.
110 z računom ali brez? 😇 So ti kaj menjali olje ali samo dolili, pa filtre? Toliko pride samo material ...
Popravljeno od Janez007😏
Popravljeno od Janez007😏
Popravljeno od Janez007RazširiUff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.
Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni
Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.
Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica". Si mislim, da so danes Kie že primerljive z Japonci, če so na avtomobilskem področju Korejci naredili to, kar so v zabavni elektroniki.
Popravljeno od Janez007
RazširiDobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.
Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.
Dobi se še celo kaj cenejšega novega Če pa hočeš za te denarje Mazdo, se moraš prilagoditi trgu rabljenih vozil in biti potrpežljiv, ker v osnovi imajo ljudje cene navite.
😏
Popravljeno od Janez007
😁
Popravljeno od Janez007😏
Popravljeno od Janez007Tale ikona je res dober indikator za aktivnost regeneracije.
Popravljeno od Janez007RazširiSaj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉
Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko se konča se obarva v modro.
@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...
Popravljeno od Janez007
Pozdravljeni,
morda kdo ve, če se da v Sloveniji kje izposoditi dober hiter športni avto (Lamborghini, Ferrari, ...) za dan ali dva in koliko to stane?
lp
Popravljeno od Janez007👍
Popravljeno od Janez007
RazširiJa, lanska... Jaz jih sicer nikoli ne dajem dol,.ker se mi ne da zajebavat s tem. Itak jo mam pred ogledalom in je sploh ne vidim med vožnjo. Na vsake 3leta pa ali zamenjam šajbo ali pa naletim na kakega majstra na TP, ki ne more, da nebi šel praskasti dol...
Ha, ha, ... sem v prejšnji objavi že skoraj hotel dodati, da ne razumem tistih, ki popajo eno zraven druge in stare puščajo gor. Nejc, ti boš dolgo živel. 😁
Popravljeno od Janez007Razširi
Ja če maš avto parkiran pred vrati bajte. Ne vem, ampak jaz moral pripravit strgalo, tekočino za čistit stekla in nekaj papirnih brisač. S strgalom, vinjeto dol, kar seveda ne gre v enem šusu (vsaj na mrazu zunaj ne). Potem pošpricaš s čistilom, da odmočiš ostanke lepila in si pomagaš s strgalom, da gre vse dol. Pol pa še z brisačo do čistosti. Oziroma takrat očistim celo šipo, da je ja ok in enakomerno čisto. Da vse to prinesem, naredim in pospravim je hitr 10-15 min mimo. 1x na let ni panike, je pa verjetno res, da če bi dal tedensko nalepko takoj dol, ko poteče bi verjetno lahko preskočil fazo čiščenja s čistilom.
Misliš lanska? Men ni šla lepo dol oziroma mi nikoli ne gre, ker je avto celo leto zunaj in verjetno vpliv sonca glih ne vpliva dobro na samo nalepko in jo tako grobo rečeno tudi malce zapeče na steklo.
Sam imam podoben postopek, ki traja za oba avta okoli 20 minut, le da lepilo najprej očistim z razredčilom. S tem si naredim slabo uslugo, saj nova vinjeta na dobro razmaščeno šipo fino prime in jo je čez leto toliko težje spraviti dol. 🤪 Vinjeto pa vedno prilepim v levi zgornji kot, je pa težko ujeti pravo smer. 😊
Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Mazda 6 4.805 mm
Passat 4.889 mm
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani