Mene zanima ?e par podatkov glede tega potovanja in navedenih pnevmatik oz. gum. Zanima me s kak?no hitrostjo (zaletom) si ga ?tartal spodaj in v kateri prestavi, ter kako se se kasneje prestave menjavale.
Vsekakor ni zanemarljiv tudi podatke kolik?en tlak je bil v pnevmatikah (predvsem pogonskih), ker se je meni ?e zgodilo, da sem imel preve? napolnjene in nisem zvozil dolo?enega klanca, kasneje sem jih spustil za cca. 0,5 bara, guma je bistveno po?epnila, dobila bolj?i oprijem in tisti klanec sem v tokratnem poskusu premagal.
Skratka precej dejavnikov. Kar se pa ti?e TCS, pa z mojo (zdaj ?e nekdanjo) Mazdo6, pri vklopljenem TCS nisem bil zmo?en speljat skoraj nobenega klanca pozimi ali po blatu, ker je enostavno elektronika prehitro onemogo?ilo stopalko za gas
?mego, tole s kilometri je tako-tako, ker tak?ni Kadetti so imeli le 5-mest za prikazovanje stanja prevo?enih, se pravi gre pri 99999 v naslednjem trenutku na 00000
Na podlagi svojih dosedanjih in zelo konkretnih LPG izku?enj vam vsekakor priporo?am SIGAS d.o.o., preden se karkoli odlo?ite pa dalj?i posvet z monterjem Primo?em Jazbarjem, ki ga dobite na gsm: 031 629 792.
Kar se cene ti?e, je izhodi??na za 4-valjne NA motorje 1.500?, na to ceno pa imamo ?lani MK 20% popusta, se pravi ste na ta na?in pri znesku 1.200?, ostalo se pa? zmenite sami. Zgornje informacije sem napisal le zato, ker govorim iz prve roke in da ne bo kak?nega prehudega modrovanja koga, ki nima osnovnega pojma o LPG-ju.
Slivka, mam pa eno vpra?anje zate, ker vem da si malo hribovca/hribolazca, ?e bi bil za zimski vzpon na Krn?ico, pa da bi pri tem tvoje osnovno prevozno sredstvo maksimalno izkoristili, v smislu se pripeljati do planine Zaple?? Pa? vemo, da obvlada? Camel Trophy avanture.
Kak?na se ti zdi ideja? Verjetno bi bil to precej zanimiv zimski vzpon na precej lahko dostopnega 2-tiso?aka z dobrimi razgledi naokrog po pogorju in Poso?ju.
Kar se motorja ti?e, je nekdo pred ?asom tule na forumu prodajal NOV motor za 2500?, tako da ti mogo?e uspe najt kak?no tak?no super ugodno varianto, ?e bo ?e treba menjat.
Sicer pa, ?e sta karosersija in podvozje okej, potem bi verjetno bila za kupit.
Kompresijo naj bi se dalo zmerit, ja. Druga?e pa je tudi dober test, ?e topel v?iga oz. kako hitro v?ge (koliko sekund vergla preden zalaufa, naj bi bil odraz stanja motorja).
Da? noter enega V10 iz Corvette ali kakega Mustanga, to bi bilo potem veselo in MNOGO ve? kot ?elenih 136kw.
Kot re?eno kolega Ernest ravno sedaj dela nek dirka?ki projekt, pa bi garant znal tudi tebi kaj zanimivega svetovat.
Jaz sem recimo ?e razmi?ljal (bolj na glas teoreti?no razpravljal o tem), da bi kupil Rx8 s slabim motorjem in noter kak?nega V6, npr. Mazdin KL-ZE, ampak to bi znalo bit ogromno dela, ?e samo zaradi vrste pogona, ki ga ima eden zadaj, drugi pa spredaj, pa ?e marsi?esa.
imam namen kupiti rx8,vse vem glede porabe in tezav pri tem wankel motorju,ampak me zanima ce kdo ve,ce je mozno dati kaksn drug motor not namest wankla,hvala
Predlagam, da pokli?e? Mitjo iz Maribora (na tem forumu MitjaMx6T) ali pa poi??i kontakt od Mitja Sorko vzdr?evanje vozil. On je ma?ek za Wankle in ostale zadeve, pa vpra?aj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene zanima ?e par podatkov glede tega potovanja in navedenih pnevmatik oz. gum. Zanima me s kak?no hitrostjo (zaletom) si ga ?tartal spodaj in v kateri prestavi, ter kako se se kasneje prestave menjavale.
Vsekakor ni zanemarljiv tudi podatke kolik?en tlak je bil v pnevmatikah (predvsem pogonskih), ker se je meni ?e zgodilo, da sem imel preve? napolnjene in nisem zvozil dolo?enega klanca, kasneje sem jih spustil za cca. 0,5 bara, guma je bistveno po?epnila, dobila bolj?i oprijem in tisti klanec sem v tokratnem poskusu premagal.
Skratka precej dejavnikov. Kar se pa ti?e TCS, pa z mojo (zdaj ?e nekdanjo) Mazdo6, pri vklopljenem TCS nisem bil zmo?en speljat skoraj nobenega klanca pozimi ali po blatu, ker je enostavno elektronika prehitro onemogo?ilo stopalko za gas
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani