V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400?
pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!
Mazda iz zvitih diskov naredila nov biznis
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Res je glede na naprav, ne mores gledat na telefon, displaye itd, ceprav razen avto zadev na cesti ni takih primerov se mi zdi, ampak ne vem ce jih imas samo za voznjo.
Poleg adidask mam tud police polarizacijske in je res da jih ne uporabljam v avtih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz jih.....ker jih moram -2 / -2,5 mam pa adidas evo pro, ki imajo klip za dioptrijo. Super ?pegli ker so ve? namenski - plavanje, ?port, pod ?elado na motorju, kolesu...itd
v kombinaciji s hotpotom na telefonu dela vse, promet, internetni radio, vreme...tudi podporo imajo zrihtano iz nem?ije, 3x jih potreboval, vedno odgvorili in po?iljali popravke SWja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In kako odstrani? saje iz izpuha? Brez DPF filtra to nekako po logiki ne gre. Adblu se vbrizgava pred NOx katalizatorjem za nevtralizacijo NOx-ov tako, da na izhodu iz cevi dobi? le CO2, N2 in H2O. Se pravi sta DPF in Adblu sistem dve razli?ni zadeve namenjeni za razli?na ?i??enja izpuha.
Sej lahko se motim ampak mi ni logi?no kako bi druga?e ?istil sistem saj - Jures a lahko na tvojem avtobusu dejanko preveri? a res nima DPF filtra.
nima so mi rekli in so mi samo izklju?ili vse, predvidevam, da bi po 40.000km bile ?e posledice....ker ni ni? ven vzeto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kot motorist grem mimo kolone, med avti kot kolesar, ampak se ustavim pred prehodom in rde?o lu?jo, ne kombiniram kombinacije zelene za avte, zelene za pe?ce, plo?nikov in tudi enosmernih....s slu?alkami na glavi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kakega jurja res predrag, ampak je pa 170KM in 4x4....ni jih veliko. Vozim enako ma?ino, veliki servis je ?ele na 210.000.
Preveri tudi kaj pomeni 1. lastnik, ker ?e je leasing hi?a, pomeni da je bilo lahko ve? uporabnikov. Glede na to da je avto star 6 let je ta avto nekdo vrnil po izteku leasinga, in so mogo?e kmji tudi malo sumljivi.
Aja ta motor je 99% na VW listi nox, lahko pa ga enostavno izklju?i? brez odstranjevanja - nima dpf, ima nox + adblue
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene pa zanima, ali je v ta novih ?e problem z tem DPF filtrom kot pri prej?njih modelih?Zato, ker sem malo iskal po internetu in folk se ni? kaj ne prito?uje glede tega.
Mogoce se ni tok kmjev na novih? Dpf je namrec enak se mi zdi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?ist je relativno, sigurno ni tako ?ist kot z adblue.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Ce bi imel bi mi ze avto moral eksplodirat . Ne vem detajlov, ker me tudni ne zanimajo... Samo izklopil sem, in lahko spet vklopim. No ne jaz Rsr sport
Seveda s tem tudi adblu tekocine ne vlece vec
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vw kjer ima adblue nima dpf, adblu je z katalizatorjem. Ta sistem se imenuje nox.
Zanimivo je to, da se ga zaradi tega da izklopiti zgolj elektronsko s SW, brez odstranjevanja delov, kar sem naredil in da je auspuh ?e vedno ?ist brez saj (tudi kadi ne).
So pa plini
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
definitivno ostaja razlika v nastavitvah motorjev, ker imajo ameri ?e 87 oktanski 'regular'
In Europe SKYACTIV-G 2.0L 165 hp @ 6000 rpm torque: 210 / 4000 Compression ratio: 14:1 In the USA SKYACTIV-G 2.0L 155 hp @ 6000 rpm torque: 150 lb-ft @ 4000 rpm Compression ratio: 13:1
Poprej sta bili karoseriji mazd tudi razli?ni, medtem ko sta sedaj enotni...tako da je verjetno sedaj 'isti' avto
Mazda v ameriki pa ?e vedno nioma Skyactive D o?itno, ne gre ?ez emisije...so pa zelo strogi. Prav tako se je 3. generacija morala posloviti v USA od V6 motorjev.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Italijani bodo ?e vedno mo?nej?i v Istri
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani