Hvala bogu, da ljudje Mazde koristno uporabljajo (prikolica) in ne predvsem lepotičijo. 👍
Sicer pa sem včeraj v Mazdo natočil za 79 evrov bencina 😊
Res je. Da lepo konkurirajo golfom in pasatom, ko vozijo zadaj v prikolicah ploščice in orodje. 😉Mazde so izmišljene in narejene, da so lepe in vedno čiste. Če hočete vlačit prikolice si kupite škodo. A ste mogoče kdaj videli kakega Čeha, da vleče z mazdo prikolico na Jadran? 🤔
Ampak to, da pri blagajni pise, se ne pomeni, da ljudje vozijo moko in olje s prikolicami domov… Res so nekateri ocitno pretiravali… in nabavljali vecje kolicine kot ponavadi… Ni mi pa jasno, zakaj trgovci take nakupe omejujejo… ce vlada in trgovci pravijo, da je zalog dovolj… A ni to v korist trgovca, da folk pokupi cimvec? In v korist drzave, da pobere vec davkov? Ali pa vsi skupaj lazejo in zalog le ni dovolj…
Sicer smo pa spet zasli s teme… Kdo je ze tisti, ki je privleke moko in olje v temo o gorivih? 😂
Čudno. Tudi v službi vedno zaidemo s teme na sestankih. 🤔
Jaz si tudi kaj takega ne upam narediti ampak zaradi italijanskih finančnikov.
Pri njih je problem že, če pozabiš lopato v prtljažniku in jim je ne prijaviš, če te zaustavijo. Kolega, ki je prevažal čike za tobačno, je pred leti pozabil, da vozi cel kombi tobačnih izdelkov. In se je odločil, da bo šel po italijanski strani od Nove Gorice na obalo. In pri cestninski postaji ga je zaustavila finančna policija. Kaj se je zgodilo z cigareti in kombijem si lahko kar predstavljate. In tudi to, če kolega še vozi pri tej firmi. 🙄
Točno na to namigujem - ne na samo administrativno mejo ampak na kontrole, ki jih večinoma ni. Je pa tako, da "švercarji" zdaj veselo tankajo tukaj in vozijo gorivo v Italijo, kjer ga Italijanu prodajajo nekje vmes med našo in njihovo ceno ter lepo vojnodobičkarijo.
Ni važno a to delajo naši mučkaroši al Italijanski, ampak "trg" za tako početje je v Italiji. Močno dvomim, da bi naši ljudje s cisternami hodili za svoje potrebe. Je pa naloga policije in inšpekcije, da to preprečijo. Samo za neustrezen transport nevarnih snovi in kršenje pravilnikov pri tankanju (rezervoar avta in ena 10 litrska kantica v prtljažniku je maksimum) se jih da tolk opizdit, da se mu ne bo več splačalo švercanje.
Boss, velikokrat sem v Škofijah v kafiču na mejnem prehodu in sem prepričan, da tega Italijani ne počnejo, ker se bojijo svojih financjerjev kot hudič križa. Ni res, da ni nikoli kontrole z njihove strani. Skoraj vsak drugi dan stojijo na svoji strani pred vstopom v našo državo( po dva carabinierja in en ali dva iz finančne policije.)Kazni imajo pa take, da mine vsakega Italijana, da bi kaj mučkal. Tako da vztrajam, da so te cisterne goriva pristale po garažah slovenčkov, ki mislijo vedno, da so najpametnejši. Pa se iskaže, kakor že nič kolikokrat, da je veliko folka naivnega in butastega. 😉
Eee vidiš, to je to... jaz bi tud nekaj drugega kupil pa Mazda tega sploh nima več. Se pravi so se v bistvu oni odločili zame, če sem hotel še vedno Mazdo vozit, ker mi je Mazdina filozofija oblikovanja zelo pri srcu. Ampak vsaj alternativa je bila sprejemljiva, ko pa bo Mazda imela več ali manj sam SUV-e pa me ne vidijo več. Hvala bogu se še kar nekaj časa ne bom updala s tem problemov, mi je pa totalno škoda, kar počenjajo pri Mazdi. Izgubili se bodo v nekem kvazi trendu povprečja. Tudi kukanje med premijce ni rešitev.
Če res ne bo prišla ven nova 6-ka,bo tu zame zgodba z mazdo končana.
Verjetno bo tudi pri meni trenutna dolgo pri hiši a takrat se bo potrebno obrniti drugam. Ker štos je v tem, kakor izgleda, da bodo tudi tej novi suvi, ki prihajajo, grdi.
Se pravi, da se bo mazda totalno izgubila v nekem povprečju, namesto, da bi furala naprej kak normalen, lep model.
Kot je opaziti trenutni trend, vse več znamk opušča limuzine in karavane, le Volvo in kak mercedes še vztrajata in izdelujeta vedno lepše avte. Ostalo bo pa vse podobno.
@Alex In 99% se jih itak vozi samo po asfaltu in povrh še v urbanih urejenih okoljih. To je v bistvu prvi tip oblike, kjer kupci ne znajo upravičit nakupa glede na uporabnost. Do zdaj se je za vsako obliko vedno dalo določit namen uporabe.
- Recimo HB, za mestne večinoma kratkevožnje, lajše parkiranje in manjši tloris avta ter manjšo porabo in ceno ter stroški.
- Limuzina; bolj potovalnikz veliko udobja primeren za daljše poti
- Karavan; isto kot limuzina samo, da ima še dodatno prostora za več prtljage al pa kakšnega hišnega ljubljenčka.
- Enoprostorc; za prevažanje več potnikov, otrok in njihove prtljage
- Kupe; za uživanje v dvoje in športno eleganco na cesti
- Terenec, dejasnko za uporabo tudi na brezpotjih, nespluženih hribovskih cestah, za dostop do težko obljudenega terena
- Pickup; isto kot terenec, samo z več uporabnega tovornega prostora
- kabrio/roadster; za uživanje pod milim nebom
itd....
kaj pa SUV? Večina ljudi ne rabi višjega sedenja, ne rabi terenskih zmogljivosti, se ne vozi po blatu in globoki vodi, snega redko doživi oziroma toliko kot ga, ga navadno zmore vsak normalen avto z zimsko opremo. Je slabše oblike, dražji od primerljivo velikih ostalih avtih, nima več prostora kot drugi oziroma v večini manj kot bi pričakovali. Ni ne terenec, ne kabrio, ne športnik (navkljub sport v imenu), niti ni neka prestižna aleganca, zgleda v prometu celo nekoliko na videz nerodno, sploh pri parkiranjih. je manj varčen, težji, manj aerodinamičen, manj poskočen itd itd, da ne bom našteval.
Pri vseh ostalih oblikah lastniki navadno takoj "opravičijo" izbiro prav take oblike, pri SUV-u pa v veliki večini se vse zreducira le na to, da se višje sedi in da se lažje vstopa in izstopa. Marsikdo ne bo nikoli rekel, da je izbral zaradi trenda, ker pač iskat neko nikoli videno lepoto je pač nekaj kar se pri SUV-ih nikoli ne išče.
Pa ne mi zamerit lastniki SUV-ov, ker to ni kritika vaše izbire, ampak kritika pripovedi (narrative), ki nam vsem poskuša vsiliti nekaj kar do zdaj nismo niti vedeli, da rabimo. Ampak naenkrat pa je to ratala edina izbira in alternative počasi ni, oziroma se jo tako zmanjšuje tudi na ta način, da se marsikoga postrani gleda, ker si ne kupi SUV-a.
Sedi 5.👍 Tako kot se s tem tvojim prispevkom strinjam, se nisem verjetno še z nobenim . Točno si opisal do pike natančno, v čem je glavni problem teh suvov.
Res je. In tej avto-suvi (pogojno, kajti to niso več avti) so z vsako naslednjo izvedbo grši. Vse znamke izdelujejo samo grde in še grše avte. Se bo folk še kako grebel za stare klasike, ko so bili avti še lepo oblikovani in si jih že na daleč razlikoval. Tej novi suvi so si pa vse bolj podobni, ledic imajo vedno več spredaj in zadaj in izgledajo ponoči kot kak potujoči cirkus, plastike je gor za izvoz a da bi pa z njim zapeljal v malo globljo lužo, to pa ne gre. Da ne govorimo o snegu. Vse manj jih je namreč s pogonom na vsa štiri kolesa.
Pa neke benzinske mlinčke trpajo not.
In ko montirajo v tak suv še kak menjalnik cvt je polom popoln.. 🤪
Ne vem no, ampak meni se zdi CX 50 za US trg bolj posrečena po obliki.
Po moje so malo zamešali vse skupaj. Res je, za ameriški trg je lepša in bolj "evropsko" dizajnirana. Ta cx 60 je po moje bolj primerna za ameriške avtoceste. 🤔
Sicer je @50keda že lepo obrazložil kako in zakaj. Jaz ne preferiram niti nasprotujem na osnovi tega kakšen je kdo kot oseba. Poskušam se osredotočit le in samo na izjave, ki jih da ter nato komentiram izjave, kjer se pa lahko strinjam ali pa ne.
Zato bom vedno podprl izjavo, ki mi je blizu pa ne glede kdo jo napiše. Če pa se s čem ne strinjam pa kontraargumentiram in nikogar ne odpravim samo s tem, da mu rečem, da je neumen antivakser, al pa komunajzer, al pa janšist, al pa dizelaš/bencinaš. 😜
Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril
Točno to.
Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175.
Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj
V bistvu ti pije kot kak kombi ali majhen avtobus. 😊 Benzibar, da, a le turbo. Dizel je vsekakor boljša izbira. 💪
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou dobr, kam se vam tako mudi z letnim gumam. Mene so moj oča učili, da po 15. sušcu lahko pustim verige v garaži, zimske gume se pa sname, ko se stopi sneg na cesti. Te slike so z glavne ceste Ajdovščina - Čepovan, odsek Predmeja - Lokve:
Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃
Jaz bi jo. Mogoče. Poraba mi ni toliko pomembna. Na moji 6-ki se konstantno giblje nekje okoli 7-7,5 km/100. Dobro, če sem na avtocesti nekje 6,5/100. Če bi gledal samo na porabo bi verjetno kupil kak drug avto.
Se strinjam, dizelca ima res dober zvok, kot da bi bil kak valj več Benz je pa res bolj rezek in jaz se takrat nisem sprijaznil s tem, da bi to vseskozi poslušal. Tudi nisem tak voznik, da bi vseskozi priganjal, če ga pa ne, pa vemo potem kakšna je razlika med benz in dizl.
Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi dizelco, 175.Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.
Tole je res nenavadno, ker tukaj te lahko popolnoma podprem v izjavi. Sam sem naredil isto na prazni AC enkrat ponoči, ko skoraj ni bilo prometa. 130km/h v 6 prestavi in pri uvozu iz Vrhnike, ko se začenja klanec sem pritisnil na gas. Pri štempetovem mostu je števec kazal 195km/h (Realno je to tam nekje 190km/h). To je dobrih 100m višinske razlike na dolžini cca 3km.
Sej ne da bi iz tega vlekel neke zaključke, ampak za 150KM gre ta avto res lepo pa kljub temu, da je slabše aerodinamičen kot limo oblika.
Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊
To tolmačim na tem forumu že odkar sem kupil svojo zdajšnjo. Če imaš 2.5 z avtomatiko na tisti omenjeni navor pozabiš, ker pač ne rabiš razmišlat al šaltat al ne, pač pohodiš isto kot pri cd150/175. Odziv na merilniku hitrosti je enak, samo atmosfera ti da vedet da tam je, ker mora pomanjkanje navora kompenzirat z višjimi obrati za isto moč, še sam pa ne morem vrjet, da mi je to všeč. Če bi hotu tiho pospeševanje, pol grem po elektriko. Nisem vedu, da me bo atmosfera tolk navdušla, vrjetno zarad tega ker so moje prejšne bile v rangu 50-75 km.
Pri prejšnji cd150 se mi je dejansko dogajalo na AC to, da sem pohodu v 6 in v kak klanec pač ni šlo in sem šaltal nižje ... pa nič boljše, ker si tistih max. 150 konjev mel že prej v šesti. no pri atmosferi veš, da če jo zbudiš bo od sebe dala več.
@Boss ka pa vem, mam občutek da sem pri obeh opažal podobno, cd150 je nihala za pol litra, g914 pa tudi max. do 0.7l . Je pa res, da nisem šel na noben GHD z obema hkrati
Kake smešnice pa so to? Da si šaltal na dizelci v peto v klanec? 🤔
Pri 380 Nm navora si ti šaltal v nižjo prestavo? Potem je bilo nekaj hudo narobe s tvojim avtom. Namreč z mojo 150 konjsko grem z lahkoto tudi 180 v vrhniški klanec, pa še bi šla. In to v šesti brzini, brez šaltanja v nižjo.
A tokrat so bi glavni igralci Italijani. Kdo bi si mislil včasih, ko smo hodili po kavbojke v Trst in švercali vse živo od tam, da bodo kdaj oni drli k nam in delali gnečo pri nas. Tudi v naših trgovinah tu jih je ogromno. Verjetno za razliko v ceni goriva naredijo še kak nakup.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je. Da lepo konkurirajo golfom in pasatom, ko vozijo zadaj v prikolicah ploščice in orodje. 😉Mazde so izmišljene in narejene, da so lepe in vedno čiste. Če hočete vlačit prikolice si kupite škodo. A ste mogoče kdaj videli kakega Čeha, da vleče z mazdo prikolico na Jadran? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani