Seveda, ?e ti ni v?e? zaradi dizajna avta, potem je to to. Kdor si kupi avto, ki mu je grd, je malo poseben.
Hja, kakor se vzame...
Mene osebno oblika avta ne moti. ?e je notranjost taka, kot jo potrebujem in ?e je funkcionalen tako, kot pri?akujem, ga kupim. Ko sedim V njem, ne vidim zunanjosti. Kaj gledajo drugi (ki vozijo okoli mene), me pa ne briga...
Ceed MT je 26+ s popustom. 204km je s popustom 34.
Renault megane karavan je intens ro?ni 140km + GT zunanjost notranjost (ki vkljucujeta vecino od BOSE specifikacij) + kovinska barva, head up display, paket za parkiranje z vzvratno, 360 stopinj, gretjr sedezev, ambientno opcijo barv in ?e ?em cca 24.000, pa ?e na to dobi? popust (staro za novo, dodatne ugodnosti pri financiranju).
Pound for pound je proceed drazji, to je nesporno .
Pa pri Reni ima? na servisu ?e kavico zastonj - kar pa pri Reni tudi ?e kar lahko nanese... Poleg tega KIA porabi ve? goriva (avto, ki stoji (pred servisom ali pa kje drugje) ne porabi ni? goriva,,,)
Kako je ?e ?la tista reklama: "Obstajajo ljudje, ki vozijo Reno. In obstajajo ljudje, ki ga ne bodo nikdar ve?..."
Kljub vsej propagandi elektrike mi je v o?i padla ena zanimivost: ko sem prebiral oglase, sem opazil, da se ve?inoma prodajajo elektri?ni avti, ki so na leto prevozili od 6000 do 17.000 km.
Kljub vsej propagandi ?lovek dobi ob?utek, da je elektrika ?e vedno bolj hobi-program... No, preostane nam pa ?e tretja re?itev: upamo, da bo Trump kandidiral za predsednika Slovenije in bo potem izjavil "Slovenija first" in bo "povozil" vse te elektro-norosti in nam dovolil avte s 3 litri delovne prostornine in V6 motorji. Upanje umre zadnje...
Ja, tako nekako. ?lanek v medijih je "javno mnenje", javno mnenje je pa ukaz. Nekaj takega imamo mi ?e skoraj dve leti, ?e ne ?e ve?, ko je ?ena za?ela navijati za novi avto. Smo obredli 24 salonov (BMW, Citro?n, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyunai, Isuzu, Kia, Lancia, Liaz (to smo ?li v Italijo), Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, SsangYong (tudi to smo ?li v Italijo), Subaru, Suzuki, ?koda, Toyota in Volkswagen) pa niti ?ena ni bila zadovoljna z videnim, kaj ?ele jaz. In tako smo se odlo?ili, da smo malo bolj temeljito poservisirali na?o petko in zdaj ima ?e spodobnih 270.000 km, pa ?e vedno ne dela nobenih te?av, ?eprav je stara ?e devet let. Bomo raje po?akali, da se moda obrne in bodo senzacionalno ugotovili, da je navaden enoprostorec precej bolj uporaben od katerega koli sodobnega "?portnega ve?namenskega vozila"...
V zadnjih treh letih na Slo/hr meji se niso naredili drugega kot mahali....
Sem ze veckrat pomislil, da ce bi bil tihotapec bi definitivno to delal z motorjem
Na balkanu pa sploh, malo je problem (zgodovina) ko se vracas iz Bosne ali Srbije na Hrvasko....juzneje pa ko vidijo slovenca in to na motorju...skor te izljubijo pa mahajo....(sam da mas zeleno karto )
Ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa ne zastopm prou preu? dobr tega kar si napisal. ?e sem prav razumel, je vse skupaj nekako takole:
- ker mejni policisti ne opravljajo svojega dela tako, kot bi morali in ne preverjajo v ra?unalniku, kdo vstopa oz. izstopa iz dr?ave in schengenskega obmo?ja, ampak samo pomahajo in vozi, zato naj se zdaj uzakoni, da motoristi kar gredo mimo kolone, da ne ?akajo za brez veze, da jim nevestni policist pomaha?
Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas. Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.
Dobro, glede parkiranja, okretnosti in hitrej?e premagovanje zastojev, ja, prav. Ampak glede porabe pa... Mazda 5 ima povpre?no porabo 6,3 litra na 100 km (pri meni, kjer ve?ino ?asa vozi po hribih). V mestu ima najverjetneje kak?en liter ve?. Kaj misli?, da motor se pa vozi s porabo 3 litre na 100 km? Ja, ?e gre za 125 kubi?njaka, ?e je pa 650ka, pa porabi kar 5 litrov na 100 km.
?eprav pa, po drugi strani, ?e gre mimo mene npr.: dvajset motoristov, to pomeni, da bom pred mejno kontrolo stal vsaj 20 minut ve?. In v teh dodatnih desetih minutah bo mimo mene peljalo dodatnih x motoristov in bom torej ?akal dodatnih x minut ve?. In v teh dodatnh x minutah bo mimo mene pripeljalo... ... ... ...
Ja, pri zgo??enem prometu in pri zastojih je to zelo dobra praksa. Zakaj bi stali, ?e se lahko odpeljejo mimo in pri tem nikogar ne ovirajo in nikogar ne zadr?ujejo. Pri mejnih prehodih, pri pla?ilu predornin, mostnin, cestnin,... pa ne ve?. Vsaj za moje pojme.
Kako je pa z vozni?ko kulturo, pa... 31.8. je bila "na?a" avtocesta zaprta pri Aj?evici in se je tam nabral zastoj. Pa sem opazil kar precej voznikov osebnih vozil, ki so zavili na OMV, pa ne na ?rpalko ampak mimo kolone, ki je stala na avtocesti in na drugi strani so se spet vklju?evali na avtocesto. Mi smo pa stali kot Loleki in smo jih lahko samo gledali... Za nami so zavijali z avtoceste na ?rpalko, mimo ?rpalke in pred nami spet na avtocesto.
Danes z BTjko prevozil 445 km brez da bi enkrat samkrat vsaj za pol metra zapeljal na makadam. Upam, da nisem ?esa preforsiral. Dobro, motor je delal na tistih svojih 1800 obratih na minuto, tako da motorju gotovo ni hudega. Ne vem pa, kako so jo odnesli menjalnik, kardan, diferencial, kolesni le?aji,...? Kako so morali trpet amortizerji, ko ni bilo nobenega makadama?
Za dodatek je bila velika ve?ina teh vo?enj po avtocesti (okoli 360 km - v enem dnevu ve? avtoceste kot leta 2017 in 2018 skupaj). Upam, da avtu to ni kaj preve? ?kodilo...
Em, na? Jazz je bil iz leta 2009. Dvomim, da so noter vgrajevali motor iz leta 1990, pa ?eprav bi ga posodobili...
Mislim, ti lahko na fi?kota montira? vzvratno kamero, pa turbo, pa ABS zavore, pa elektri?ne ?ipe, pa katalizator, pa ra?unalnik pa ne vem kaj ?e vse, ampak je osnova ?e vedno star fi?ko... Do neke mere se da posodabljat, potem je pa potrebno narediti novo. Zato dvomim, da bi v proizvodnji imeli osnovo motorja kar 20 let, pa ?eprav bi vmes posodabljali...
Kakorkoli, motor v Hondi Jazz je bil res odli?en. Ne samo motor, cel avto je bil fenomenalen. Edino za njim nam je ?al, za nobenim drugim. Prav ?koda, da je postal za sede? premajhen in je moral od hi?e...
Kako je ?e ?el tisti vic o kmetu, ki je kupoval nov avto, pa se je jezil nad takimi dopla?ili. Potem je pa trgovec kupoval govedino in mu je kmet sestavil ra?un.
Nekako tako kot jaz prodajam med:
- 1 kg medu je 9,79?
- steklen kozarec je 0,22?
- pokrov?ek za kozarec je 0,13?
- pretakanje v kozarec je 1,34?
- lepljenje nalepke na steklen kozarec je 1,02?
Skupaj torej 12,50 ?.
Me pa zanima, kako bi vas ve?ina tukaj pogledali, ko bi vam v npr. Mercatorju na ra?unu dali postavko "zlaganje blaga na polico"....
Jaz sem naredil 260.000, ve?inoma po hribih, precej teh kilometrov s po?itni?ko prikolico na kljuki (1400 kg te?e), pa ?e nisem menjal niti lamele, kaj ?ele vztrajnika...
Ali ima avto kak?nih 400.000 km ali pa si obupen voznik?
Opa, smo pristali ?e na oplih. Kaj bo naslednje? Reno?
A ima mogo?e kdo kaj proti Reni? Mi smo imeli R-clio. Koliko pa to malo goriva porabi, to je neverjetno! Na mesec sem enkrat to?il, pa ?e to kve?jemu 30, najve? 40 litrov... Ob dejstvu, da avta skoraj nikoli ni bilo doma! ?e bi vsi vozili Reno, gotovo ne bi imeli te?ave z izpusti in CO2 in podobnim.
Pa preden se lotite Opelov, a je kdo mogo?e pogledal Ford Focus karavan ali pa Subaruja Levorg?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Skoraj s stola padel od smeha!
Ti, bolj?ega vica pa ?e nisem sli?al! Res si dober komedijant, ne bi bilo slabo, ?e kdaj pride? na kak?en piknik, da bo bolj veselo vzdu?je!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani