Noja... niso sami sebi namen... So predvsem OK, da dobis neko osnovno predstavo, da lahko sploh das kaksen model v osnovni izbor. Podatki na proizvajalcevi oz. prodajalcevi strani so vcasih prevec marketinsko obarvani in ne razkazejo vsega... Ce pa preletis vec tovrstnih testov medijev, ki niso direktno povezani s proizvajalcem, pa lahko najdes kaksno stvar, ki je na uradni strani ni ... Zato je vseeno fajn, ce taki testi oz predstavitve so... Itak je pa tako kot pri forumskih debatah dejstvo to, da enim je vsec nekaj, drugim nekaj drugega... podobno velja pri slabostih... TO, kar se nekomu zdi slabost, se nekomu drugemu zelo dopade ...
Zato je fajn, ce je vec razlicnih virov... seveda pa bo vsak najbolje sam videl in probal... zal pa vedno to ni mozno, ker v salonih nimajo celotne palete vseh modelov z vsemi razlicicami opreme ...
Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ...
No in ravno tukaj si zadel bistvo... to?no to ni pomembno koliko ima avto od 0-100km/h pa je to skoraj glavni podatek pri zmogljivosti na prospektih oziroma tehni?nih podatkih. Tudi ni pomembno kolk ma konjev ampak kje ti konji so. ?e ima avto te konje pri 6000 obratih, pri 6200 pa je ?e blokada so ti konji brezvezni. Ampak ravno maksimalne konje oziroma kilowate predstavljajo v tehni?nih podatkih. Mogo?e se kdaj pa kdaj celo spozabijo pa napi?ejo pri katerih obratih, ampak ve?ina ljudi tega ne zna prebirati in kupijo avto na osnovi tiste ?tevilke pred kratico KM ali kW.
Sam sodim med tiste, ki ga tile podatki ne zanimajo kaj dosti... Najlazje je probat dobit morebitne kandidate za naslednji nakup na test za nekaj vec kot tisto urco, ki jo prakticno brez problema dobis skoraj pri vseh... Najbolj idealno je, ce je lahko cez vikend, zal pa to ni vedno mozno... ce nimas kaksna poznanstva... Se pa da preverjeno dobiti za vec kot tisto urco... recimo en dan popoldan, do naslednjega dne dopoldan ... Tako sem recimo dobil na test avto pri Toyoti, Kii, Renaultu, Mazdi,... Res pa je, da gre za cisto frisen model, je malo tezje dobiti, ker je velik naval ...
Ne maram recimo trovaljnih "turbo mlinckov" z malo "kubiki" in veliko konji ... ceprav nekateri pravijo, da se da cisto spodobno vozit tudi s temi... ampak nevem... nekako mi je glede porabe dokaj vseeno, dokler je v mejah normale... Nisem nek "ekoterorist", ki bi gledal na vsak deci porabe ... rad imam pa v avtu veliko dodatne opreme ... Nisem obremenjen s tem, ali naj bo dizel, bencinar, stromar,... dokler je cena primerna in ne bom zaradi nakupa avta lacen ...
Lahko pa tudi napisem, da se z nobenim avtom nisem imel problemov pri voznji... in se nisem pocutil kot neprimicnina, pa so lahko bili tudi taki s sibkejsimi motorji in verjetno neustrezno krivuljo navora ... ... pa sem vozil ze kar nekaj razlicnih avtov... Spet pa ne toliko, da bi lahko pisal o vseh, kako se obnesejo ...
Ampak te krivulje so bolj kot ne za teoretike... Ali se kaj bolje spi, ce ves, kaksno krivuljo dela tvoj avto? Jaz sem se vedno mnenja, da ce je kdomzadovoljen s svojim avtom, ga pri vsakdanji rabi orav malo briga za taksne in drugacne krivulje... No... vsaj jaz sem tak... Priznam pa, da nisem nek profesionalni poznavalec avtomobilov, sploh pa se ne ukvarjam z dirkanjem... ampak imam avto za vsakdanjo rabo in voznjo... In moje mnenje, da z enim ali drugim se da cisto v redu prevazati... in tudi v kriticnih situacijah je vecinoma vse odvisno od same situacije in izkusenj oz. poznavanju voznih lastnosti svojega vozila... Za podiranje rekordov pa ni primeren ne en, ne drugi... Zdaj ce bom z enim rabil 9,7 sekund z drugim oa 8,3 sekund od 0 do 100 km/h v vsadanji uporabi ni tako pomembno... Pri dirki oa seveda lahko odloca o tem, na kateri stopnicki bo kdo stal ... poleg se celega kupa drugih dejavnikov...
Ok... mogo?e se da nabavit M6.2.5 motor benzin ro?ni menjalnik iz uvoza...?e ne bo tud AT.menjalnik ok.sem probal cx5 testni lani..lp
Sem preveril konfigurator na nemski strani mazda.de in je tudi ta motor na voljo samo z AT menjalnikom ... ... Predvidevam torej, da je tudi drugje tako ...
Kot sem ze v drugi temi napisal... imamo razlicne poglede na te zadeve... Meni recimo ustreza, da se mi ni potrebno ubadati s takimi zadevami in mi je veliko bolj komot z avtomatskim menjalnikom ... Imam pa ocitno to sreco, da je menjalnik v Mazdi meni osebno zadovoljiv in nimam problemov z njim... Edini, ki sem ga vozil in je bil res polom, je bil enkrat pred mnogimi leti v Toyoti Auris, ki je bil res pocasen in cukajoc ... Se pa ne ubadam s tem, kaksen menjalnik je notri, kdo je proizvajalec, kaksne krivulje so na papirju... Pac vsedem se v avto in odpeljem ... In dokler sem zadovoljen s tem, to tudi z lahkoto lahko napisem... Ce bi me kaj zelo motilo, naslednjic pac ne bi vec izbral takega izdelka ... Nekomu drugemu pa "smeta svaka dlaka" ... Tudi prav... Debata je zato, da se "skozlamo" in napisemo svoje mnenje
Staramo se... to je res... ampak vseeno pa se znamo delno tudi prilagajati... Nisem med najmlajsimi... ampak so mi vseeno vsec tele novodobne zadeve ... Ne vse... veliko njih pa... Zato mi je vsec, da ima avto cimvec tovrstnih zadev ... Nekateri so pa bolj "dinozavri" in se stezka navadijo na novosti... Ravno vceraj sem govoril s sosedom, ki je isti "letnik" ... pa je njegovo mnenje popolno nasprotje... Lani je menjal avto, ki ima polno teh asistencnih sistemov (pa ni bil s top opremo) ... Sedaj je imel zaradi nekega problema z brisalci, nadomestni avto, ki pa je kot kaze bil s precej vec tovrstne opreme, pa je rekel, da mu te zadeve niso prevec vces... oz. bi rabil precej casa, da se jih navadi (ali ignorirati ali pa uporabljati ) ...
Ljudje smo razlicni... in imam drugacne prioritete... To se vidi tudi po komentarjih in pri tistih, ki so bolj aktivni, se da hitro videti, kdo je bolj "dinozaver", kdo je bolj "tehnofrki"... in kdo je tak, da mu je cisto vseeno za to in ga zanimajo cisto druge zadeve ... In dobro je, da je tako, ker ce bi vsi enako razmisljali in imeli enako mnenje, bi bil "ziv dolgcas"
Nova Toyotina hibridna vozila imajo standardno petletno garancijo, prav tako peletno garancijo imajo hibridne komponente. Ko va?e vozilo prese?e za?etnih pet let, se lahko odlo?ite za Toyotino podalj?ano varstvo na hibridno baterijo. To lahko letno obnovite vse do desetega leta registracije va?ega vozila.
V Nemciji naj bi bila cena za "Mazdo MX-30 First Edition" 33.990? in kot kaze ni subvencije... V Avstriji pa je cena 34.990? s tem, da dobis se 3.000? povrnjene subvencije ... torej je potem konca cena v Avstriji 31.990? ... Poleg tega je na avstrsijski strani omenjeno se, da dobis gratis domaco polnilnico Webasto Pur, ki tudi stane se okoli 600? ...
Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.
Noja... ravno serijski se ni... Lahko se samo "postavis v vrsto" in si to mesto rezerviras s pologom 1.000? ... Dobava naj bi bila v drugi polovici 2020 ... Ocitno hocejo delat tak hype, kot Tesla
Sem tukaj prebral, da je to sele predstavitev in da naj na tej e-SkyActiv platformi ponudili celotno paleto modelov... torej od modela Mazda 2 do BT-50 ... To naj bi se zgodilo do leta 2030 ...
Jaz bi bil zadovoljen, ce bi se to zgodilo za malo vecji avto (v rangu sestice ali CX-5) do naslednje menjave avta cez ene tri leta ... S podaljsevalnikom dosega bi to znala bit dokaj zanimiva opcija ...
Jaz tudi nisem niti razmisljal, da vi dal vrtat pragove, da lahko not nalije tisto olje... Pa nekaj casa imas potem verjetno fleke pod avtom, ko se tisto olje izceja... ali? Dosedaj sem imel probleme z rjo edino pri prvi sestici, kar pa so sanirali pod garancijo...
Kasnejse generacije pa tudi niso imele vec teh problemov, kolikor vem...
Konec koncev tudi pri Tri Krone delajo to predvsem zaradi dobicka
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Noja... niso sami sebi namen... So predvsem OK, da dobis neko osnovno predstavo, da lahko sploh das kaksen model v osnovni izbor. Podatki na proizvajalcevi oz. prodajalcevi strani so vcasih prevec marketinsko obarvani in ne razkazejo vsega... Ce pa preletis vec tovrstnih testov medijev, ki niso direktno povezani s proizvajalcem, pa lahko najdes kaksno stvar, ki je na uradni strani ni ... Zato je vseeno fajn, ce taki testi oz predstavitve so... Itak je pa tako kot pri forumskih debatah dejstvo to, da enim je vsec nekaj, drugim nekaj drugega... podobno velja pri slabostih... TO, kar se nekomu zdi slabost, se nekomu drugemu zelo dopade ...
Zato je fajn, ce je vec razlicnih virov... seveda pa bo vsak najbolje sam videl in probal... zal pa vedno to ni mozno, ker v salonih nimajo celotne palete vseh modelov z vsemi razlicicami opreme ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani