Ja se strinjam, da so zelo robati, tudi bolj požrešni in bolj zahtevni za vzdrževanje. Žal pravo nasprotje odličnega Mazdinega oblikovanja. 😞
O fak kje pobiraš take? Jaz mam zadnjih 18 let samo Mazdine dizle in poleg tega službeno vozim VAG-ove dizle in sam ne vidim razlike ne v porabi ne v glasnosti delovanja. Vzdrževanje je pa največkrat vprašanje v tem, da se precej avtov kupuje rabljenih - kaj se je prej delalo z njimi nihče ne ve. Če pa kupiš novega in veš kako je vožen pa skoraj ni težav.
Ja to drži, sicer to zelo težko opaziš ampak, če napneš ušesa se sliši tak nežen japonski ženski glasek "baishu", ko ena turbina reče drugi, da naj prevzame delo.
Ampak zanimivo, to nam je bilo grdo že takrat pred 9 leti, ko je s tako armaturko prvič prišla ven 3. generacija šestke. Celo druga generacija je imela lepše sredinski zaslon v modelih, ki so ga imeli.
Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉
Če se dobr spomnim je imel Volvo nekje konec 90 in začetek tega tisočletja na armaturki okoli 90 gumbov in stikal. Drugače pa ja, gumbi morajo ostat za stvari, ki se konstantno rabijo oziroma so nujne za varno vožnjo. Vse ostale manj pomembne zadeva pa gredo lahko na ekran in se tam upravljajo.
Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009
2009, 20019, 2021
jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.
Mene je tud na rit vrglo... Alex je spet našel rešitev, da ni sam kriv. Zdaj je telefon, me zanima kaj bo naslednjič... kolk mi je znan še nekdo, ki je tolk nezmotljiv. Hmmmm, pa Alex ga obožuje - le kdo bi to bil?
Nisem bil na servisu v BTC-ju, ker se originalnih servisov izogibam kot hudič križa. 😊
Ja sej ja, pol pa ko jih rabiš so pa dobri in ti ni več jasno zakaj nekateri dobimo nižjo ceno. Po je pa cel kup zgražanja pa vlečenja nekih zakonskih paragrafov, da se tega ne sme pa ne vem kaj še vse.
Men se pa zdi ravno to sporno, da nekdo, ki podpira tak servis v dobrem in slabem in vozi tja avto tudi takrat, ko to ni več potrebno (beri garancija) ne bi bil vsaj nekoliko v priviligiranem položajo kot nekdo, ki pač pride tja 1x ali mogoče 2x vseskup zraven pa še pizdi kolk je vse drago.
Pa še tole razmišljanje:
Jaz sem recimo bil od srede devedesetih let pri Telemachu oziroma pri firmah, ki jih je Telemach kupil in vsa ta leta sem plačeval nemajhne naročnine in nikoli nisem bil deležen kakšnih popustov al pa recimo znižanja cene na stalnost. Pol sem pa videl kako novi pristopniki dobivajo eno leto prav smešne cene in ne vem kakšne maksimalne pakete, mene pa niso poklicali niti takrat, ko so spreminjali pakete ali pa da bi vsaj poslali mail in me opozorili, da bi lahko z drugim paketom recimo imel večjo hitros za isto ceno. In ja, ko sem šel stran sem jim to povedal, da dokler se bodo do dolgoletnih kupcev tako obnašali, nagrajevali pa le zajčke, ki skačejo od enega ponudnika k drugemu pa čez par let k tretjemu, mene več pri njih ne bo in bom še sam ratal zajček.
Ampak pri ISP-jih, ker jih je malo je varianta, da pridem nazaj dokaj velika pri avtomobilskih proizvajalcih pa je izbire veliko več in je precej manj možno, da nekdo, ki gre drugam pride spet nazaj.
Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...
Saj bo vzel ročnega pa še tole majčko bo zraven dobil.
Ampak nekateri ste res smešni... a ko ti gostilna zaračuna 2,5 deci flaško CocaCole za 2,6 EUR pa vsi plačamo in nam je cool. Mislim, to je tako kot če 1,5 litrsko plastenko, ki v štacuni stane cca 1 EUR zaračunajo za več kot 15 EUR. To je na uč tam nekje 1400% profita.
Al pa kava, ki je vredna 10 centov prodajajo za 1,5 EUR in več. Tisti kavopivci iz une temo kavi si lahko zračunate kolk plačate dodatno pa ne računat na eno kavico ampak na letno porabo, ker ponavadi je tudi avto 1x letno servisiran. Pri treh kavicah na dan pa tud če so iz avtomatov ste hitro na vsaj Evru ali pa raje dveh na dan. In če računamo samo delovne dni je to zelo hitro tudi več kot 400 EUR na leto. Se pravi tolk kot za en servis.
Ja, ampak če skoraj 20 let voziš tja svoje Mazde in še od očeta šestko in to ne samo takrat, ko je garancija ampak tudi izzven pa tudi za ostala popravila, je pa vseeno smiselno da servis take stranke dodatno nagrajuje z boljšo ceno. Pa sej maš tak način poslovanja pri večini firm, ki kaj dajo nase pa naj bodo to pike, popusti, kupončki, posebne akcije, druge ugodnosti.
Ampak zanimivo kam so pa izginili "smrčki". Včasih so te prepričevali, da moraš na avto nataknit tisto strahoto in da si bedak, če tega ne storiš. No in par let so izginili tako hitro kot so se pojavili.
Pol bo treba še 1x poraba izziv vžgat, ker ste mel dizlaši zapacane map senzorje
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
očitno res... Alex je sigurno en tak pa Deeyan tud, ker sta imela previsoko porabo glede na ostale dizle. Si upam trdit, da nekje 0,3 do 0,5 litra bi šlo še dol pri njima.
Hmmm, jaz jih imam vse skupi ene pet majhnih pa še te se ne vidijo zarad barve. V bistvu sem presenečen, da tako dobro drži barva pa je vsak dan AC in več kot 100km/h.
No @Alex zdaj pa lepo nazaj k Tunercu pa naj ti naloži isto mapo in boš videl razliko. Dobro bi bilo še prej očistit tudi sesalni kolektor ampak to bo to.
Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂
Tole si pa čist preveč splošno napisal. Ni bistveno koliko je maksimum navora ampak pri katerih obratih ga imaš in v kakšnem območju obratov je ta recimo 80% na voljo. Tukaj pač turbaki nesejeo vsakega enako močnega atmosferca pa čeprav na prvi pogled številke niso zelo različne. Turbaki namreč ta navor bistveno prej dosežejo navadno že tam okoli 2500-3000 obratov medtem, ko je to pri atmosfercu tam nekje okoli 6000 obratov in več.
V glavnem zdaj se jih bo pol sicer delalo norca in začelo trolat glede krivulje moči in navora motorja, ampak vsak, ki bo šel probat enako močan turbo ali pa atmosferc bo hitro ugotovil v katerem "tiču grmi zajec"
Pa ne samo to... avtomobili imajo maksimalno nosilnost deklarirano z razlogom. To ni samo fora za policaje, ampak se dejansko spremenijo vozne lastnosti, še posebej, če nekaj nalagaš daleč izza zadnje osi pri že polno naloženem avtu. Če že, pol le strešni prtljažnik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O fak kje pobiraš take? Jaz mam zadnjih 18 let samo Mazdine dizle in poleg tega službeno vozim VAG-ove dizle in sam ne vidim razlike ne v porabi ne v glasnosti delovanja. Vzdrževanje je pa največkrat vprašanje v tem, da se precej avtov kupuje rabljenih - kaj se je prej delalo z njimi nihče ne ve. Če pa kupiš novega in veš kako je vožen pa skoraj ni težav.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani