Predlagam ?e povezovanje z dolgimi lu?mi, ki onemogo?ajo vozniku blendanje na AC in v mestu ter povezovanje z smerniki, kjer bi prediktivna analitika in senzorji uma dali smernik namesto voznika
Se pravi, da v vsakem primeru mora? biti buden in pri stvari, da lahko prepre?i? karambol v primeru odpovedi senzorjev - se pravi nismo ni? naredili, ker ?e ne vozi? si te?ko 100% pri dogajanju v prometu in bo reakcijski ?as bistveno bistveno dalj?i.
Kaj pa izogibanje nesre?am? Ali se zna dejansko pravilno odlo?iti? Pred dobrim desetletjem sem imel en tak vzor?ni primer. AC iz LJ tik pred izvozom za Postojno gre v rahli ovinek. Pri prehitevanju mi je v zadnjem trenutku sko?il pred mano ?leper, ki je ?elel prehiteti drugega. To je bilo tako nenadno in blizu, saj me verjetno ni videl v vzvratnem ogledalu, ker gre cesta v desno (gl. google maps - povezava). ?e bi stopil samo na bremzo bi se mu nalimal v prikolico. Tako sem pa odvil desno na voznega in takoj ?e bolj desno na odstavnega, da nisem priletel v prehitevan kamion. Ali zna tak samovoze?i avto to prepre?it (nenadne dogodke) ali zna samo pritisnit na bremzo pa kar bo pa bo? Varnost ni samo pravo?asen pritisk zavore ampak ?e marsikaj drugega - izogibanje oviri, hitre odlo?itve in iskanje luknje za izogibanje nesre?i je velikokrat bolj pomembno kot reakcijski ?as na zavori.
Na vseh demonstracijah samovoznosti sem videl samo sunkovito zaviranje in ni? drugih manevrov, ki so v?asih veliko bolj pomembni.
Nisem apriori proti ampak, dokler ne bodo vsa vozila bila samovoze?a bodo situacije, ki se jih ne da prepre?it oziroma se jih da, ?e bo SW tako napisan, da bo v del?ku sekunde dejansko ugotovil najbolj?i manever in ne samo bomf po bremzi. Tak SW napisat danes pa ni glih ma?ji ka?elj. Tako, kot sem rekel, ?e ne znajo MP3-je zrihtat je tole v tem trenutku misija nemogo?e.
Zame je tale tehnika OK, ?e jo lahko uporabi? na dolo?enih prirejenih odsekih (ala DRS v formuli)
Vendar s tem pridemo do tega da se znajdejo na isti cesti samovoze?i in voze?i avtomobili, to je NO GO....torej je potem edina opcija samo samovoze?i, tu pa sem proti ne zaradi tehnologije ampak ker je potem ?love?tvo samo sebe izrinilo na ra?un tehnike.
Kdo bo potem rabil policijo, kdo bo rabil delavce na cesti, izdelovalce prometnih znakov, tablic (slej ko prej bo neka tracking koda), kdo taksiste, voznike avtobusov, kamionov, AMZS ?e smo ?e pri tem...itd itd itd? Sami sebi pljuvamo v skledo in na?rtno zavra?amo korist (in um) ?loveka.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po letu in pol na podstrehi sem jo v?eraj spet montiral. Ko se je baterija napolnila je za?ela spet delovati avtomatsko s kontaktom...neuni?ljiva je. Tudi 64GB kartico sprejme, samo Fat32 format rabi kartica.
4 leta za 40?. zdaj bom lahko spet kake kaskaderje ujel
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak nafta za predgretje masine se skompenzira z manjso porabo po vzigu
Itak pa ga tudi meni kuri webasto (po vzigu)
Je pa tale moja slika zanimiva. Ker sem startal z rezervo od doma se webasto ni prizgal (varnostna politika VAGa...), sem peljal mulce v solo, po obvoznici in skupaj ene 20km, tankal na Smartinki in vidim da se je segrel komajda na ene 50-60C
Z webastom pa par minut
Aja pa preden se najde kak natancen matematik, avto nima 90L tank, vmes sem dotocil tocno 20L v Zagrebu da sem kune potrosil
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo.
?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni.
Raje dela krosoverje kot kako 3 karavan, se 5ke se je znebila.
Mrausk uf to pa je strosek....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V Zagrebu imamo 22 sluzbenih avtov, vsi novi renault clio/megane nekaj lagun in 2 talismana.
88 ljudi jih vozi, cca 80.000km letno na en avto.
Vsi brez napak, rje......samo redni servisi. Globalno v 72 drzavah je v firmi 70% renaultov in prekasajo vse ostale po zanesljivosti. Kako lahko preverim? Vodi se statistika razpolozljivosti in porabe (stroskovnik) vozil on line.
Med drugim imamo pogodbo z pariskimi elektricnimi vozili Autolib (ala avantgo) za prakticno par centov na km, pa so se izkazali za manj produktivne kot vlak in metro (time vs cost)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No ne da se ?isto primerajt, ker v ?asu jugecev ni bil standard 2 avtomobila pri hi?i, danes pa ?e pogleda?, je marsikje ata in mama vsak svojega, pa ko otrok naredi izpit si kupi Clio za 500? in so 3 avti pri hi?i, kar ni ni? blazno nenavadnega, koliko hi? je imelo 3 avtomobile ko so bili jugeci? in ko da? to na cesto vidi? da je primerjava jabolk z zrezki.
To ze samo to je primerjava standardov zivljenja ne avtov..
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali je kdo ?e na kakem kri?i??u zasledil ta znak?
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/prihajajo-novi-prometni-znaki-najvecja-novost-bo-zavijanje-v-desno-pri-rdeci-luci-415359
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani