Največji "šok" je sledil, ko sem na pultu komentiral, da ko so se začeli EV prodajati, so bili ti redni servisi na Renaultu ranga 40 evrov. In mi odgovori mojster: "Da, drži. Ampak zdaj je šlo vse krat dva, vse cene. Tudi redni servisi za bencinarje in dizle so sedaj že 400€ v povprečju."
Tako da ... Je razlika, če priznate ali pa ne. Bom kolega, ki pridno nabira kilometre s Teslo Y vprašal, koliko bodo njemu računali servis ...
Bom vprašal tukaj v imenu mojega frenda. Kupuje novo CX-5 AT, FWD, koleba pa med 165 in 194 konjskim motorjem. Nekje je slišal, da se bolj splača 165, ne ve pa zakaj. Izkušnje koga od vas?
Če že toliko denarja za nov avto, naj bo vsaj G194, da se kam premakne.
Ja, 2.0 mašina ima malo cenejše zavarovanje (ker je malo cenejša in ima manj kW) to je pa to. Cestna taksa je pa enaka.
Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.
Evo, rečeno, storjeno. Za kontra lahko kdo od vas prilepi račun z original servisa za Mazdo 2 pri 40.000 km. 😃
Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....
No, potem pa povej, kaj je za tvoje pojme resen avto?
Renault Megane? Je lahko EV? Misliš, da bo servis bistveno dražji (za priklop na računalnik in menjavo filtrov)?!
Sicer pa rabiš "reality check" - pomisli, kakšne avtomobile si vozil v mladosti - so bili daleč od R ZOE, tako po merah, zmogljivosti ...
Povsod se najde takšna/kakšna skrajnost. Tudi pri ICE ti premijske znamke računajo podoben znesek - vprašaj, koliko je urna postavka pri Ferrariju, Lamborghiniju, Bugattiju ...
Evo, dokler ne napišejo - ta in ta servis računa 400€/h, je vse ostalo rekla/kazala. Pač, auspuharjem se trese rit za njihov obstoj - tako prodajo kot poprodajo.
Jaz ti lahko postrežem z drugimi, dokazljivimi podatki - cenami rednih servisov za EV:
prvi Hyundai EV, ki ima na dražbi priložen dnevnik vzdrževanja, pove, da so redni servisi ranga 67-74€ (na Nizozemskem), najdražji je bil 311€ (s popravilom in polnjenjem klime)
null
Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.
Vi pa medtem prebirajte pravljice, ki vas strašijo, da so EV pregrešno dragi za vzdrževanje.
Jaz sem doživel se večjo nesramnost. Se istočasno parkirava z enim Italijanom. Pa mu želim povedati, da mora plačati parkirnino, a model odhiti. No, ko se čez dve uri vrnem nazaj, imam jaz kazen (čas parkiranja sem prekoračil za 4 minute), on pa ne ... Res profi tole ljubljansko redarstvo.
Pazit se je treba naših južnih sosedov , v Opatiji te čaka redar pred avtom in gleda na uro kdaj ti bo potekel čas parkiranja.Za 5 minut ti bo nabil kazen.
To doživiš tudi v Ljubljani. Sploh če nimaš LJ tablic.
Glede dvojne morale pa - to, česar tu na forumu ne veste, do sedaj, da imam tudi dva oldtimerja, z letnikom rojstva 1970-1980.
Pa Renault Clio, ki smo ga imeli pred prvim EV, je bil pri hiši 18+ let. Pred tem Renault 5 tudi mislim da blizu polnoletnosti. Pred tem hrošč, od leta 1972 dokler ni zgnil in ni opravil tehničnega - se je poslovil 1999. Na trajnosten način - celega je odkupil zmajar, ki je potreboval motor.
Tako da družinsko/gospodinjsko povprečje je dobro, čeprav ga moja "razvada" redne menjave avtomobila na par let kvari.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čemu?
Pri 2,6 bara je občutno slabši oprijem na mokri podlagi kot s tlakom 2,4 bar.
Vem, nekateri teh razlik ne občutite, ker pač ne izkoriščate vseh zmogljivosti svojih vozil ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani