VIN / številka šasije: | JMZGLF92801520116 |
---|
.. se komu da preverit servisno zgodovino, me prav zanima? (bi sam, pa sem telefon nekje pozabil in ga dobim šele popoldne)
Popravljeno od Janez007
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:Pa vmes ena 2015 letnik
Zanimiv, bi reku da je obratno avt-ročni. 🙂 Jaz sem vozil sam bencinarke mazde in je blo samo tankaj in vozi. Ali sem imel pa jaz srečo 🙂
Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19280758&display=Mazda Mazda6
pred 7 minutami je Bini napisal:Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔
Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20)....
Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉
Na Avtonetu je trenutno med 9-timi okvarjenimi Mazdami 7 dizelskih.
Z AdBlue je prišel še vsaj en dodaten senzor, ki lahko nagaja ...
http://mazdacx5forums.co.uk/index.php?topic=1509.0
Sicer pa sem na forumih našel tole:
null
Popravljeno od Janez007pred 2 minutama je Matick napisal:Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt
Upam, da je sosed vedel, kaj govori.
Sicer pa glede boljšega izgorevanja v DPF filtru, če je v to vključen še AdBlue je moje mnenje to, da težave, ki nastajajo pred tem, verjetno ostajajo. Začnejo se pri injektorjih (pri prejšnji generaciji dizlov so jih kar nekaj zamenjali že v garanciji ... slišal sem pri Selmarju) ali njihovimi podložkami, EGR ventili, ... posledica pa nabiranje saj v kanalih in vedno slabše izgorevanje, ... Ali so kaj naredili pri izboljšanju aluminijastih glav motorjev, ki so bile kolikor vem vsaj pri CD 175 problematične, pri turbinah ... tega ne vem.
pred 13 urami je Matick napisal:Mors tud racunat, da AdBlu majo samo pri CD184 masini kukr jest vem. Mislm da svojhnejsi nimajo
Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene.
Popravljeno od Janez007pred 55 minutami je NevLado napisal:Evo, bil na servisu s tistim čudnim vecejem
so mi zamenjali luč + naredili redni servis
zdej pa gas dalje
Vidim, da si s servisom zadovoljen. Ti tokrat za servis bencinarja niso zaračunali DPF olja? 😃 Kaj pa so ti naredili in cena?
Popravljeno od Janez007Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ...
pred 3 minutami je NevLado napisal:Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca
Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis?
pred 2 urama je NevLado napisal:Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.
Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.
Na sliki ni bilo videt nobene luknje ...
Napisano
Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.
Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani