In razlika je 50-100eur za conti/michelin/gy ki so res hude gume....napram vsem ostalim še vedno dobrim gumam....za 4.leta...torej max.25eur na leto...koliko pa doplačate za kavo, pivo, itd...ccccc
Mi smo lani res ujeli hud deal s tistimi Nexenkami na liderju, jaz sem zelo zadovoljen in jih bom vzel spet naslednjič.
To tipko imam tudi jaz (i-ACTIVSENSE OFF)... samo to izklopi vse ...
Mislim da v novih letnik 2024 ne moreš več prilagajati opozoril, kot je bilo prej (tudi na obeh mojih). Ali izklopiš vsa zvočna opozorila, ali pa imaš vse vklopljene. Ne vem, kdo od evropskih pametnjakovičev si je to zmislil
To, da se izklopi vse, so si pomoje samo pri mazdi
CVT kar kritizirajo ja, čeprov, osebno ga pa nisem vozu, in ne bi mogu ocent. Tako da grem rajš po tem kar drugi rečejo, pa upam da bo dejansko kaj ratalo od mazde 6e, če so glih ime zaščitl (al logo, al karkol so naredl s tem)
Sem probal hybride ampak ne v camryu, pač navadit se morš tega filinga, je pa tle toyota najbolj ziher v primerjavi z ostalimi fermami
Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.
Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.
pred 11 minutami je Matick napisal:
zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de
V nemčiji tudi novo še dobiš
Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan)
camry me moti, da je samo še hibrid, in mi je CVT zaenkrat meh
preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira
Žal zaradi takih in drugačnih zadev.... je padla odločitev, da Mazda cx3 Takumi G120 l2017 nekaj čez 73000km bo morala it od hiše😟. Škoda, da stoji parkirana v garaži.
Baje, da benzinci kar drzijo ceno. Kolko bi bla na hitro vredna?
A ste prvi lastnik? 15000 je pomoje realno da začneš pa potem kaj še spustiš, odvisno od ohranjenosti in ekstra gum in tega. Ne gledat avto.net, ker je dobesedno poskus dobičkanja.
Imam eno stranko ki je bolj vestna kot ti, olje se menjava na 3000 km.svečke na 5000 km,air box vsakih 5 let,celo notranji plastični blatniki so se menjali preventivno.Roba pa mora bit vse original OE OPEL
Ni blo danes ampak včeraj, menjal zimske gume za letne , zdej pa pogledujem že proti rednemu servisu, ki bo maja meseca. Pomoje menjam še zravn komplet diske in ploščice ker odkar mam avto jih še nisem. Upam, da dobim iz nemčije kaj pametnega in ugodnega.
Naroči zimmerman set diski + ploščice iz autodoc mobilne aplikacije (je ceneje, kot če naročaš na spletu na webu)
Lahko ti dam tudi kodo za 10 eur če še nimaš računa
No pa glej da ima kataloška na koncu A, ker je izboljšan material
Regulirane cene naftnih derivatov so se ob nespremenjenih trošarinah opolnoči zvišale. Neosvinčen 95-oktanski bencin se je na servisih zunaj avtocest podražil za 2,3 centa na 1,542 evra za liter in dizel za 1,5...
Dela lepo,se dokaj hitro poveže...cca.5 sec.😃👍...in dela glasovno in preko gumba...bp.
Tisti USB-A izhod...če imaš Android Auto izklopljen,predvajanje preko microSD citalca dela,če pa je AA vklopljen,pa ne,ker ti seveda ponuja AA za vse...tud musko...
Vredno nakupa-priporočam👍
A ne gre vmes spremenit AA na drugi vir? Ker recimo men pusti spremenit na dab, fm...
Pregledal je celotno Mazdo, naredil prisilno regeneracijo, menjal olje in filtre pa EGR off + posodobitev celega sistema.
Po pa potrebno spucati sesalno koleno in vse, ampak za prvo silo je.
Od njega do doma (130km) mi ni naredilo regeneracije, PM DSD je na 1.84, PM Gen 2.25.
Mi je pa desni zvočnik začel hreščati, celo pot si nisem mogel nabijati muzike.
Danes sem razkopal vrata, vzel zvočnik ven in itak, znana napaka, odstopila je tista plastika na zvočniku zadaj - malo superattacka in sedaj dela kot se šika.
Sem dvignil na 2.5. Bo pač rit malo bolj trpela na luknjah na cesti.
Bil sem v Šentjurju pri Celju pri tistem, ki ni Avto Krka. Ne spomnim se več. Je pa prišla ena frajla s poškodovanim ventilčkom in so kar naenkrat vsi mehaniki bili bolj poskočni (drugače so se vlekli kot megla, še hodit se jim ni dalo) in seveda se jih je sukalo 5 okoli nje in tistega ventilčka, tudi tisti moj, ki mi je delal optiko. Čeprav so vsi imeli druge stranke in drugo delo. Nikoli več tja k slinavcem!!
A si dobil izpis optike? Dej tle prlimej pa pokomentiramo
Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.
Sem izmeril v soboto med menjavo:
Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.
Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.
Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.
Letne bridgestone bodo sam še za v kanto od starosti, a nimaš 2019 letnik??? - ko bo prvi naliv boš razumel zakaj.
Obenem še spucal (na roke) vse vijake, diske, čeljusti... da se vse sveti kot že dolgo ne.
Namazal vijake, ker to nisem nikoli naredil. Prebral na forumu, tako da bom sedaj to delal.
Skratka, Mazdini mladiči se učimo od vas starejših. Odkar pa imam tudi japonski motor, sedaj obema posvečam veliko več časa kot nekoč. Se staram?!?!
Ko sem lani pripeljal prvič v življenju motor domov, so rekli, da sem v puberteto padel. Sedaj sem pa zmeden... 🤣
PS: kdaj ste nazadnje videli na servisu, da so vam spucali diske, vijake itd., ob menjavi felg/gum? Verjetno nikoli. Jaz nisem do sedaj, pa imam že več kot desetletje izpit in avto.
Meni so ko sem omenil tresenje prvič sami od sebe ponudili da vse razstavijo in spucajo, potem sem še enkrat sam zahteval ob naslednjem servisu in je bilo mir dokler niso ploščice šle ob meso. No potem sem kupil zimermann diske in ploščice in se zdej trese sam še poraba
Kolega mi je razlagal, ko mu je na dizl mazdi šel injektor, da so odlašali in odlašali s popravili v garanciji... takoj ko je bila garancija mim, bam, stroški.
In isto bo z EV avti... neki časa mir, pol pa baterija šlus, pa bo šlo 5k v luft.
Ma če maš celice, si samooskrben, džabe štrom - easy, profitiraš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mi smo lani res ujeli hud deal s tistimi Nexenkami na liderju, jaz sem zelo zadovoljen in jih bom vzel spet naslednjič.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani